MAZDA6 GG L3-VDT 2006 MPS

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez deejay89 » 13 gru 2015, 22:42

Witajcie forumowicze, kilka miesiecy temu stałem się posiadaczem Mazdy 6 w wersji MPS. Samochód w kolorze czarnym prezentuje się najlepiej <serduszka> Z tą marką jestem od dawna, jest to moj pierwszy, lecz na pewno nie ostatni mps, wcześniej 2x 3 polift sport, po za 3-kami miałem jeszcze kilka 6-tek, sporty, polifty, przedlifty itp <serduszka>

Aviary Photo_130942619859933268.png


Aktualna Madzia zostanie ze mną na dłużej, dlatego postanowiłem przy niej trochę porobić, ale o tym później. Mój samochód posiadał dwoch wlascicieli przede mną, jest w stanie bardzo dobrym, silnik (byl) również. Auto nie było bite, jeździ prosto, nie ma śladów rdzy (jeszcze ;)), tak że jest spoko.

Podstawowe info:

Mazda 6 MPS
Rok produkcji: 2006
Silnik: 2,3L turbo 260km
Przebieg: 119000 mil (200000km)
Kolor: czarny metalic

Wyposażenie najwyzsze, jak na mopsy przystalo m.in:

-8 poduszek
-audio BOSE (6 głośników, subwoofer i wzmacniacz i zmieniarka na 6cd)
-xenonowe światła
-czujnik deszczu (strasznie to działa...)
-tempomat
-multifunkcyjna kierownica
-spryskiwacze reflektorów
i wiele więcej, bez navi, bo nie potrzebuje.

w samochodzie brak modow poza:
-blow off forge
-gruszka turbo forge

od poczatku, samochod jezdzil bardzo dobrze, do poki cos nie padlo i stracil moc. wymienilem map sensor, gruszke turbo i inne pierdoly, ale nic nie pomoglo.
postanowilem sprawdzic czy turbo zyje, podlaczajac podcisnienie bezposrednio z kolektora dolotowego do gruszki omijajac ebcs (elektroniczny czujnik doladowania turbo) <lol> czego efektem bylo brak kontroli cisnienia na silnik. oto efekt:

https://www.youtube.com/watch?v=8ZNPtPFxp1g

pokrzywione korby od przeladowania...

received_10207378612605449.jpeg


<serduszka>

na chwile obecna, skompetowalem juz wszystkie czesci do remontu silnika:

-kute tloki Wiseco
-kute korby Manley
-lepsza uszczelka pod glowicę
-kompletny rozrzad
-dolot powietrza Corksport
-18L oleju Shell helix h7 5W40, nowy olej do dyfra, skrzyni..
-i wszystko co potrzebne do podstawowego zakucia i remontu.

kilka zdjec czesci (na foto brak rozrzadu, olejow) <serduszka> :D

IMAG0451.jpg

IMAG0452.jpg

received_1032895600075852.jpeg


samochod bedzie robiony w garazu Young Motors w UK.
wszysrkie czesci sa nowe, sprowadzane ze stanow.

IMAG1869.jpg


kiedys z nudow upiekszylem srodkowe elementy folia karbonowa, efekt bardzo dobry!!

IMAG1270.jpg

IMAG1334_1.jpg


W najbliższej przyszłości planuję:

-nowe turbo BNR S4
-dolot metanolu
-zawieszenie -30/-40mm, zastanawiam sie nad gwintem czy sprezyna + bilstein b8
-przedni wiekszy intercooler
-zegary prosport
-strojenie
-Cobb v3 (urzadzenie monitorujace prace samochodu na bierzaco, zmiana mapy na postoju itp.)
-wydech Miltec bez obu katow
-halogeny pomarańczowe
-czerwone lampy na tył
-po głowie chodzi ROTA GTR w jasnym zielonym
-nowe strojenie

po wszystkim samochod powinien osiagnac 450+.


To by bylo na tyle, o wszystkim bede informowal na bierzaco, ma chwile obecna czekamy z madzia na termin remontu :)
pozdrawiam.

IMAG1872.jpg



sorry za brak polskich znakow, nie mam polskiej klawiatury
nie wiem jak umiescic miniature youtube, wiec sprawdzac link :)
Ostatnio edytowano 25 lut 2016, 00:47 przez deejay89, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 17:18
Posty: 195
Skąd: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez Nightfall » 14 gru 2015, 22:00

Witaj w dziale kolego <spoko>
Masz zacne autko do przemieszczenia się <serduszka>
Życzę Ci żebyś wprowadził w życie zamierzone mody ale i bez tego autko piękne :D
Szerokości I bezawaryjności
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Danmazda » 14 gru 2015, 22:02

MPS <serduszka> I co tu dalej pisać :D Szerokości i bezawaryjności <spoko>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez olrzyn » 14 gru 2015, 22:17

witam,

po remoncie i strojeniu życzę bezawaryjnej jazdy.


poszło PRIV.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Postprzez odom » 14 gru 2015, 22:19

GIT BLACk DEMON <faja>

Życzę bezawaryjności i niezapomnianych wrażeń z użytkowania :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez rafałmazda » 14 gru 2015, 22:46

MPS <serduszka> tylko chyba powypadkowy i Janusz w garażu nawet nie potrafił kierownicy na właściwe miejsce zamontować hahaha hahaha hahaha szerokości i przyjemności <spoko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez deejay89 » 14 gru 2015, 22:50

dzieki, wasze zyczenia sie przydadza, bo mazda nie popisala sie robiac ten silnik ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 17:18
Posty: 195
Skąd: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez xRafalx » 14 gru 2015, 23:15

Ładny MPS, choruję na auto z takim silnikiem właśnie :D
Szerokości i bezawaryjności :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez deejay89 » 14 gru 2015, 23:52

xRafalx – odradzam, chyba, ze masz zbedne 20k zl na wrzucenie w silnik, to jak najbardziej :D <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 17:18
Posty: 195
Skąd: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez xRafalx » 15 gru 2015, 00:05

deejay89 napisał(a):xRafalx – odradzam, chyba, ze masz zbedne 20k zl na wrzucenie w silnik, to jak najbardziej :D <rotfl>

20 to może nie, lecz ja choruję na 3 MPS w okolicach 2011 w górę :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez deejay89 » 15 gru 2015, 00:08

remont mojego na kutych czesciach wyniesie ponad 20k zl :D :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 17:18
Posty: 195
Skąd: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez xRafalx » 15 gru 2015, 00:10

deejay89 napisał(a):remont mojego na kutych czesciach wyniesie ponad 20k zl :D :(

Ale teraz śmiga jak marzenie :D Mam nadzieje, że ja kupię coś "zdrowego", na razie to odległe plany :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez deejay89 » 15 gru 2015, 00:12

jeszcze nie smiga, dopiero czekam na kolejke do remontu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 17:18
Posty: 195
Skąd: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez xRafalx » 15 gru 2015, 00:14

deejay89 napisał(a):jeszcze nie smiga, dopiero czekam na kolejke do remontu ;)

To powodzonka życzę! :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez odom » 16 gru 2015, 18:24

deejay89 napisał(a):remont mojego na kutych czesciach wyniesie ponad 20k zl :D :(


Patrząc że to funty czyli jakieś 4000 tyś przy tamtych zarobkach nie będzie aż tak odczuwalne jak byłoby to w naszym kraju <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez deejay89 » 20 gru 2015, 19:54

zostala zrobiona wycena robocizny na £1300, czyli jakies 8000zl, teraz termin i mozna dzialac :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 17:18
Posty: 195
Skąd: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez Dariushinio » 20 gru 2015, 22:28

to kupiłeś fure założmy za te 25k pojeździłeś z miecha i teraz 20k na remont? no to współczuje XD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 20:14
Posty: 126 (2/0)
Auto: Mazda 6 2003 --->
Mazda 6 GH 2008

Postprzez deejay89 » 20 gru 2015, 22:34

dokladnie tak, caaaly mps ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 17:18
Posty: 195
Skąd: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez expell » 20 gru 2015, 22:39

deejay89 napisał(a):postanowilem sprawdzic czy turbo zyje, podlaczajac podcisnienie bezposrednio z kolektora dolotowego do gruszki omijajac ebcs (elektroniczny czujnik doladowania turbo) czego efektem bylo brak kontroli cisnienia na silnik.


Bez przesady że MPS jest taki fuj be be, sam go tak załatwiłeś <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2015, 16:38
Posty: 329 (7/4)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005

Postprzez xRafalx » 20 gru 2015, 22:42

Ja też, jestem zdania, że nie ma co tak pisać, że bee i fee. Ludzie mają na forum, śmigają, kombinują z mocą i sobie chwalą :) Po prosu kupiłeś zajechany motor i tyle...
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy