Mazdaspeed6 GG L3-VDT '06 by Olrzyn – sprzedana
Napisane: 19 sie 2015, 16:27
Witam,
z mazda łączy mnie wiele wspólnego już od najmłodszych lat: było to pierwsze auto po maluchu moich rodziców ( 323 BF B6T '89 – szal na osiedlu na maksa, każdy chciał się przejechać ) poza tym było to auto na którym nauczyłem się jeździć, miałem pierwsza przygodę ( cofając uszkodziłem zderzak ) w wieku 15 lat,
byłem w niej zakochany po uszy lecz niestety dachowanie pokrzyżowały moje marzenia i niestety Mazda musiała zostać zezłomowana. później były tylko marzenia ze kiedyś znowu kupie sobie jakaś mazdę.
4 lata temu temat mazdy powrócił zastanawiałem się pomiędzy Audi TT, Mazda RX-8 oraz Alfa Romeo GT.
Niestety spalanie mazdy oraz problemy z silnikiem skierowały moje oczy na audi i alfę. no i wtedy kupiłem auto sercem i wybrałem oczywiście Alfę Romeo. była nieziemska, super się prowadziła i tylko raz mnie zawiodła ale na krótko ( alternator się zatarł a rozrząd świeży więc nie ryzykowałem jazdy tylko laweta)
byliśmy ze sobą 3 lata lecz nastał czas rodziny i musiałem się jej pozbyć na rzecz rodzinnego francuza czyli Citroena C5. Auto wybierała żona bo wiadomo było ze za rok ja kupie sobie jakaś zabawkę a ona zostanie z rodzinnym bezpiecznym autem. Wiec po kolejnych 10 miesiącach zacząłem szukać auta dla siebie. wybór padł oczywiście na mazdę gdyż alfa już była.
Oczywiście jak autko do zabawy to biorę MX-5 super prowadzenie, tanie części, i ten wygląd ( tylko NA ).
niestety musiałem zweryfikować swoje wymagania po wielu wieczorach spędzonych na rozmowach że auto musi jednak mieć 4 miejsca ( fotelik dla córki), być z rocznika 2006 żebym mógł wykupić AC, mieć klimatyzacje oraz xenony.
A wiec zaczęły się poszukiwania Mazdy 3 BK MPS. trwały one ok 3 miesięcy i nic ciekawego nie było tylko same zajechane rozwalające się trupy i wtedy kolega z forum mazdamps napisał ze on musi się rozstać ze swoim Speed6. Fart chciał że miałem do niego tylko 11 km ale i tak na jazdę miałem czas dopiero 2 tygodnie później. no i przejechałem się raz i od razu ja zaklepałem. A teraz mogę ja zaprezentować wam.
A wiec:
MODEL:
Speed6
ROCZNIK:
2006
PRZEBIEG
53159 MIL – 30-07-2015
57195 MIL – 19-07-2016
60411 MIL – 25-04-2017
64441 MIL – 19-08-2017
65498 MIL – 26-10-2017
66667 MIL – 30-11-2017
67855 MIL – 02-02-2018
70161 MIL – 18-11-2018
72449 MIL – 03-08-2019
WERSJA:
GRAND TOURING USA
SILNIK:
2.3l DOHC Turbo L3-VDT
Intercooler z orurowaniem CX Racing
Zawór upustowy blow-off Turbosmart
Wkład pompy paliwa Autotech
poduszka tylna silnika CP-E
Zawór kontroli doładowania EBC MAC
Manley Pistons
K1 H-Beam Rods
Hybrid turbo with CNC Billet compressor wheel – 9mm bigger than stock K04
JBR Short shift plate and shifter bushings
Versatuner – etune by Justin
UKLAD DOLOTOWY:
JBR 3.5 + zabudowa tzw. airbox z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka.
UKLAD WYDECHOWY:
DOWNPIPE – 3 cale z katalizatorem o wysokim przepływie Magnaflow + Magnaflow CAT-BACK
ZAWIESZENIE:
Gwint KW v2 (-45mm do serii)
UKLAD HAMULCOWY:
Zaciski przod Brembo 4 tloczek z Lancera EVO 8
zaciski tyl – OEM
Tarcze Stoptech Sport nacinane- przod, tyl
Klock Stoptech Street – przod, tyl
Płyn hamulcowy: Motul RBF600 (wymiana kwiecien 2019)
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL czerwone
KOLOR:
widać na zdjęciach
oklejenie Safety Car zrobione przez Sticked Wroclaw
ceramika – Ultracoat ONE – nałozona lipiec 2019 przez Clair – Czyste Auto Wrocław
KOŁA:
LATO:
felgi: Team Dynamics Pro Race 1.3
19x8.5 ET42
Opony: Continental Contisport 5P 235/35/19
ZIMA:
Rexy 18x8 ET50
4x Nexen WINGUARD SPORT 225/40R18 92 V XL
ŚRODEK:
seria w czarnej skórze z szyberdachem i kompasem
wskaźnik temp oleju.
wskaźnik doładowania
CAR-AUDIO:
BOSE z nawigacja
Najbardziej aktualny wygląd:
Zdjęcia z lipca 2015 (2-3 tygodnie przed zakupem)
z mazda łączy mnie wiele wspólnego już od najmłodszych lat: było to pierwsze auto po maluchu moich rodziców ( 323 BF B6T '89 – szal na osiedlu na maksa, każdy chciał się przejechać ) poza tym było to auto na którym nauczyłem się jeździć, miałem pierwsza przygodę ( cofając uszkodziłem zderzak ) w wieku 15 lat,
byłem w niej zakochany po uszy lecz niestety dachowanie pokrzyżowały moje marzenia i niestety Mazda musiała zostać zezłomowana. później były tylko marzenia ze kiedyś znowu kupie sobie jakaś mazdę.
4 lata temu temat mazdy powrócił zastanawiałem się pomiędzy Audi TT, Mazda RX-8 oraz Alfa Romeo GT.
Niestety spalanie mazdy oraz problemy z silnikiem skierowały moje oczy na audi i alfę. no i wtedy kupiłem auto sercem i wybrałem oczywiście Alfę Romeo. była nieziemska, super się prowadziła i tylko raz mnie zawiodła ale na krótko ( alternator się zatarł a rozrząd świeży więc nie ryzykowałem jazdy tylko laweta)
byliśmy ze sobą 3 lata lecz nastał czas rodziny i musiałem się jej pozbyć na rzecz rodzinnego francuza czyli Citroena C5. Auto wybierała żona bo wiadomo było ze za rok ja kupie sobie jakaś zabawkę a ona zostanie z rodzinnym bezpiecznym autem. Wiec po kolejnych 10 miesiącach zacząłem szukać auta dla siebie. wybór padł oczywiście na mazdę gdyż alfa już była.
Oczywiście jak autko do zabawy to biorę MX-5 super prowadzenie, tanie części, i ten wygląd ( tylko NA ).
niestety musiałem zweryfikować swoje wymagania po wielu wieczorach spędzonych na rozmowach że auto musi jednak mieć 4 miejsca ( fotelik dla córki), być z rocznika 2006 żebym mógł wykupić AC, mieć klimatyzacje oraz xenony.
A wiec zaczęły się poszukiwania Mazdy 3 BK MPS. trwały one ok 3 miesięcy i nic ciekawego nie było tylko same zajechane rozwalające się trupy i wtedy kolega z forum mazdamps napisał ze on musi się rozstać ze swoim Speed6. Fart chciał że miałem do niego tylko 11 km ale i tak na jazdę miałem czas dopiero 2 tygodnie później. no i przejechałem się raz i od razu ja zaklepałem. A teraz mogę ja zaprezentować wam.
A wiec:
MODEL:
Speed6
ROCZNIK:
2006
PRZEBIEG
53159 MIL – 30-07-2015
57195 MIL – 19-07-2016
60411 MIL – 25-04-2017
64441 MIL – 19-08-2017
65498 MIL – 26-10-2017
66667 MIL – 30-11-2017
67855 MIL – 02-02-2018
70161 MIL – 18-11-2018
72449 MIL – 03-08-2019
WERSJA:
GRAND TOURING USA
SILNIK:
2.3l DOHC Turbo L3-VDT
Intercooler z orurowaniem CX Racing
Zawór upustowy blow-off Turbosmart
Wkład pompy paliwa Autotech
poduszka tylna silnika CP-E
Zawór kontroli doładowania EBC MAC
Manley Pistons
K1 H-Beam Rods
Hybrid turbo with CNC Billet compressor wheel – 9mm bigger than stock K04
JBR Short shift plate and shifter bushings
Versatuner – etune by Justin
UKLAD DOLOTOWY:
JBR 3.5 + zabudowa tzw. airbox z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka.
UKLAD WYDECHOWY:
DOWNPIPE – 3 cale z katalizatorem o wysokim przepływie Magnaflow + Magnaflow CAT-BACK
ZAWIESZENIE:
Gwint KW v2 (-45mm do serii)
UKLAD HAMULCOWY:
Zaciski przod Brembo 4 tloczek z Lancera EVO 8
zaciski tyl – OEM
Tarcze Stoptech Sport nacinane- przod, tyl
Klock Stoptech Street – przod, tyl
Płyn hamulcowy: Motul RBF600 (wymiana kwiecien 2019)
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL czerwone
KOLOR:
widać na zdjęciach
oklejenie Safety Car zrobione przez Sticked Wroclaw
ceramika – Ultracoat ONE – nałozona lipiec 2019 przez Clair – Czyste Auto Wrocław
KOŁA:
LATO:
felgi: Team Dynamics Pro Race 1.3
19x8.5 ET42
Opony: Continental Contisport 5P 235/35/19
ZIMA:
Rexy 18x8 ET50
4x Nexen WINGUARD SPORT 225/40R18 92 V XL
ŚRODEK:
seria w czarnej skórze z szyberdachem i kompasem
wskaźnik temp oleju.
wskaźnik doładowania
CAR-AUDIO:
BOSE z nawigacja
Najbardziej aktualny wygląd:
Zdjęcia z lipca 2015 (2-3 tygodnie przed zakupem)