Strona 1 z 33

Mazdaspeed6 GG L3-VDT '06 by Olrzyn – sprzedana

PostNapisane: 19 sie 2015, 16:27
przez olrzyn
Witam,

z mazda łączy mnie wiele wspólnego już od najmłodszych lat: było to pierwsze auto po maluchu moich rodziców ( 323 BF B6T '89 – szal na osiedlu na maksa, każdy chciał się przejechać ) poza tym było to auto na którym nauczyłem się jeździć, miałem pierwsza przygodę ( cofając uszkodziłem zderzak ) w wieku 15 lat,
byłem w niej zakochany po uszy lecz niestety dachowanie pokrzyżowały moje marzenia i niestety Mazda musiała zostać zezłomowana. później były tylko marzenia ze kiedyś znowu kupie sobie jakaś mazdę.
4 lata temu temat mazdy powrócił zastanawiałem się pomiędzy Audi TT, Mazda RX-8 oraz Alfa Romeo GT.
Niestety spalanie mazdy oraz problemy z silnikiem skierowały moje oczy na audi i alfę. no i wtedy kupiłem auto sercem i wybrałem oczywiście Alfę Romeo. była nieziemska, super się prowadziła i tylko raz mnie zawiodła ale na krótko ( alternator się zatarł a rozrząd świeży więc nie ryzykowałem jazdy tylko laweta)
byliśmy ze sobą 3 lata lecz nastał czas rodziny i musiałem się jej pozbyć na rzecz rodzinnego francuza czyli Citroena C5. Auto wybierała żona bo wiadomo było ze za rok ja kupie sobie jakaś zabawkę a ona zostanie z rodzinnym bezpiecznym autem. Wiec po kolejnych 10 miesiącach zacząłem szukać auta dla siebie. wybór padł oczywiście na mazdę gdyż alfa już była.

Oczywiście jak autko do zabawy to biorę MX-5 super prowadzenie, tanie części, i ten wygląd ( tylko NA ).
niestety musiałem zweryfikować swoje wymagania po wielu wieczorach spędzonych na rozmowach że auto musi jednak mieć 4 miejsca ( fotelik dla córki), być z rocznika 2006 żebym mógł wykupić AC, mieć klimatyzacje oraz xenony.

A wiec zaczęły się poszukiwania Mazdy 3 BK MPS. trwały one ok 3 miesięcy i nic ciekawego nie było tylko same zajechane rozwalające się trupy i wtedy kolega z forum mazdamps napisał ze on musi się rozstać ze swoim Speed6. Fart chciał że miałem do niego tylko 11 km :) ale i tak na jazdę miałem czas dopiero 2 tygodnie później. no i przejechałem się raz i od razu ja zaklepałem. A teraz mogę ja zaprezentować wam.

A wiec:


MODEL:
Speed6
ROCZNIK:
2006
PRZEBIEG
53159 MIL – 30-07-2015
57195 MIL – 19-07-2016
60411 MIL – 25-04-2017
64441 MIL – 19-08-2017
65498 MIL – 26-10-2017
66667 MIL – 30-11-2017
67855 MIL – 02-02-2018
70161 MIL – 18-11-2018
72449 MIL – 03-08-2019


WERSJA:
GRAND TOURING USA

SILNIK:
2.3l DOHC Turbo L3-VDT

Intercooler z orurowaniem CX Racing
Zawór upustowy blow-off Turbosmart
Wkład pompy paliwa Autotech
poduszka tylna silnika CP-E
Zawór kontroli doładowania EBC MAC
Manley Pistons
K1 H-Beam Rods
Hybrid turbo with CNC Billet compressor wheel – 9mm bigger than stock K04
JBR Short shift plate and shifter bushings
Versatuner – etune by Justin

UKLAD DOLOTOWY:
JBR 3.5 + zabudowa tzw. airbox z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka.

UKLAD WYDECHOWY:
DOWNPIPE – 3 cale z katalizatorem o wysokim przepływie Magnaflow + Magnaflow CAT-BACK

ZAWIESZENIE:
Gwint KW v2 (-45mm do serii)

UKLAD HAMULCOWY:
Zaciski przod Brembo 4 tloczek z Lancera EVO 8
zaciski tyl – OEM
Tarcze Stoptech Sport nacinane- przod, tyl
Klock Stoptech Street – przod, tyl
Płyn hamulcowy: Motul RBF600 (wymiana kwiecien 2019)
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL czerwone

KOLOR:
widać na zdjęciach :P
oklejenie Safety Car zrobione przez Sticked Wroclaw
ceramika – Ultracoat ONE – nałozona lipiec 2019 przez Clair – Czyste Auto Wrocław

KOŁA:
LATO:
felgi: Team Dynamics Pro Race 1.3
19x8.5 ET42
Opony: Continental Contisport 5P 235/35/19
ZIMA:
Rexy 18x8 ET50
4x Nexen WINGUARD SPORT 225/40R18 92 V XL

ŚRODEK:
seria w czarnej skórze z szyberdachem i kompasem :)
wskaźnik temp oleju.
wskaźnik doładowania

CAR-AUDIO:
BOSE z nawigacja

Najbardziej aktualny wygląd:
IMG_20190803_114900.jpg


Zdjęcia z lipca 2015 (2-3 tygodnie przed zakupem)

2014-06-19 10.54.10.jpg


2014-06-19 11.12.22.jpg


20140619_111003_Android.jpg


20140619_111032_Android.jpg

PostNapisane: 19 sie 2015, 21:35
przez WisniaUs
Autko cudne i mega zabawa takim jezdzic <spoko> I przepraszam ze to powiem ale kompletnie mi tu nie pasuje GLEBA,Totalnie popsuło prestiż tego autka.Sorrki ale takie moje zdanie i fabryczny zawias jest takk jak ma byc <spoko>

PostNapisane: 19 sie 2015, 21:41
przez rafałmazda
WisniaUs napisał(a):kompletnie mi tu nie pasuje GLEBA

przepraszamy za kolegę, nie słuchaj wcale hahaha zacny MPS'ik <serduszka> nie chcesz się zamienić za klekota? hahaha szerokości <spoko>

PostNapisane: 19 sie 2015, 21:42
przez Yoki
Gleba jest faja tylko koło inne musi być. Jeżeli to auto jest zabawką to aż współczuję ile roboty przed tobą znaczy zazdroszczę.

PostNapisane: 19 sie 2015, 21:43
przez Mr_Bartek
Piękne auto i zacne modyfikacje. <spoko> Widzę, że z USA. Sprawdzałeś w Carfaxie jak wyglądała zanim zawitała w Polsce?

Re: Mazda6 MPS GG L3-VDT '06

PostNapisane: 19 sie 2015, 21:49
przez olrzyn
Po pierwsze gleba musi być
Po drugie na nowy sezon wjedzie 19 cali
Po trzecie gleba będzie większa
Po czwarte Carfax czysty – samochód sprowadzony na mienie przesiedlencze
Po piąte auto kupione od kolegi z forum mpsa który piescil i dbal i sprawdził ją dokładnie przed zakupem
Po szóste to nie koniec zmian pod maską

PostNapisane: 19 sie 2015, 22:05
przez dejneks
Piękny MPS ;) Zapraszam na spotkania grupy wrocławskiej i na zlot Mazdy i Nissana na torze na Rakietowej 12.09.

Re: Mazda6 MPS GG L3-VDT '06

PostNapisane: 19 sie 2015, 22:28
przez Nightfall
Cudeńko <serduszka> witamy w dziale i życzę wprowadzenia w życie wszystkich planowanych zmian :D <spoko>

Re: Mazda6 MPS GG L3-VDT '06

PostNapisane: 19 sie 2015, 22:36
przez xRafalx
Super ten MPS :D Przygarnął bym takiego :D

Re: Mazda6 MPS GG L3-VDT '06

PostNapisane: 19 sie 2015, 22:41
przez Przemysław
WisniaUs napisał(a):ale kompletnie mi tu nie pasuje GLEBA,Totalnie popsuło prestiż tego autka.Sorrki ale takie moje zdanie i fabryczny zawias jest takk jak ma byc <spoko>

E tam. Przy tym nadwoziu im niżej tym lepiej (oby nie do przesady). Na 6crew.com nie widziałem MPS'a nawet bez minimalnej gleby.
Fajnie, że auto masz z pewnego źródła. Lać PB i jeździć <spoko>

PostNapisane: 19 sie 2015, 23:07
przez Protoculture
Ładny, witam w klubie MPS może kiedyś sie spotkamy na spocie we Wro..

PostNapisane: 19 sie 2015, 23:16
przez WisniaUs
Deczko wyzej i bedzie cudnie,dla mnie trochu za nisko gdzies o 2cm <spoko> Ja moją tez targalem osobiscie na mienie z usa.Gratki zakupu a zwlaszcza wyboru i szybkiej decyzji zakupu <spoko> <spoko> <spoko> <spoko>

Re: Mazda6 MPS GG L3-VDT '06

PostNapisane: 19 sie 2015, 23:44
przez pablo33
Fajny MPS, może kiedyś i ja będę taki posiadał :)

Szerokości <spoko>

PostNapisane: 20 sie 2015, 09:19
przez olrzyn
Dzięki wszystkim.

Teraz pozostało jedynie trzymać kciuki żeby jeździł bez większych problemów.

Re: Mazda6 MPS GG L3-VDT '06

PostNapisane: 20 sie 2015, 09:35
przez DARO MAZDA 323
Cześć witam

No i jesteś :) MPS ładny i równy . Wrzuć foty środka auta, i pod maska na sam poczatek watku i co widzimy sie już niebawem :)

PostNapisane: 20 sie 2015, 10:12
przez Socyopatic
WisniaUs napisał(a): kompletnie mi tu nie pasuje GLEBA,Totalnie popsuło prestiż tego autka.Sorrki ale takie moje zdanie i fabryczny zawias jest takk jak ma byc <spoko>


jaki prestiż? to nie jest bmw7 czy S-klasa.. typowo sportowy sedan klasy średniej do ktorego takie obnizenie mega pasuje wizualnie i jeszcze znacznie poprawia właściwosci jezdne :) Auto wyglada na bardzo zadbane, wiec gratuluje zakupu i powodzenia w dalszych modach <spoko>

PostNapisane: 31 sie 2015, 13:00
przez olrzyn
Fotki ze spotu 30/08/2015 – Stadion Wrocław

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Mazdaspeed 6 GG L3-VDT '06 by Olrzyn

PostNapisane: 31 sie 2015, 14:17
przez totalover
O ja taki ładny MPS z Częstochowy? :O
Cudeńko <serduszka>
Nagrasz może jak wydeszek chodzi?

PostNapisane: 31 sie 2015, 16:26
przez olrzyn
spoko mogę jutro nagrać i tylko blachy mam z Cze-wy bo tam dalej jestem zameldowany ale już 11 lat we Wrocławiu więc ciężko ją będzie zobaczyć pod JG.

Re: Mazdaspeed 6 GG L3-VDT '06 by Olrzyn

PostNapisane: 31 sie 2015, 16:50
przez francesco_franco
Fajna jest :)