Mazda6 GH R2 2011r. citd..............................INACZEJ modyfikowana
nastal czas pokazac moje "nowe" GH w kombi mocno czarne
rok. koniec2011 polift z 2,2 L. turbo dieslem, 163 KM plus power box
i tak po zakupie i naprawie blach-lakierniczej
czas podzielic sie spostrzezeniami itp
Wyposażenie auta:
– glowne reflektory skretne z doświetlanie zakrętów biksenonowe
+xenony (hid) w halogenach,w światłach przeciwmgielnych
– ABS z EBD
– DSC z TCS
– 6 poduszek powietrznych
– automatyczne światła i wycieraczki (czujniki zmierzchu i deszczu)
– tuningowa pogrubiona skórzana kierownica regul. w dwóch płaszczyznach
– worek gałki zmiany biegów ze skory
– org. galka w czarnym kolorze od M3 kintaro
– aluminiowe pedały i podpórka stopy do montazu
– tempomat
– elektryczne szyby wszystkie ze stopniowym zamykaniem
– dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
– dwustopniowe podgrzewane fotele z przodu
– czujniki parkowania przód i tył
– zintergowana monitor w lusterku wstecznym(sluzy do podgladu przy cofaniu i wyjezdzaniu z posesji
– zmodyfikowane nagłośnienie BOSE tj. ze zmienionymi głośnikami, dodatkowe gwizdki i wzmak+Bass
– profesjonalnie przyciemnione tylne szyby
– bluetooth z głosową obsługą telefonu
– lusterka zewnętrzne elektrycznie składane i podgrzewane
– otwieranie i domykanie szyb z pilota
– felgi letnie z M6 MPSa 18-ki z czujnikami cisnienia, kpl. na nowo proszkowo pomalowane (lepiej i solidniej niz fabryka)
– felgi zimowe oem Mazda 17" tez z czujnikami cisnienia
– lekkie obniżenie przodu poprzez amputacje jednego zwoja przedniej sprezyny (w celu uzyskania efekt mniejszego przeswitu pomiedzy blotnikiem a opona z przodu a nizej z tylu!)
– modyfikacja grila (wstawiona dodatkowa siatka, znaczek/logo lekko "przydymiony")
– podwojny wydech duplex z odpowiednimi koncowkami
– LeDowe oświetlenie wnętrza i tablicy rejestr.
– postoj i migacz w przednich lampach zamienione miejscami,
przez co wygodspodarowane zostaly w przednich lampach swiatla do jazdy dziennej
– zdemontowana tylna wycieraczka wraz z silnikiem i mechanizmem
– kpl. wytlumione/wyklejone przednie i tylne drzwi od srodka dla audio no i duzo lepszego dzwieku przy zamykaniu drzwi
-zakonserwowana i wytlumiona tylna klapa
-dodatkowe gniazda zapalniczki m.in dla rejestratora jazdy, zasilania nawigacji, lampki Led..itp
-lewa lampa w klapie od anglika (mam przez to dwa swiatla cofania o mocy 2*26 Watt)
-cdn.
E.
rok. koniec2011 polift z 2,2 L. turbo dieslem, 163 KM plus power box
i tak po zakupie i naprawie blach-lakierniczej
czas podzielic sie spostrzezeniami itp
Wyposażenie auta:
– glowne reflektory skretne z doświetlanie zakrętów biksenonowe
+xenony (hid) w halogenach,w światłach przeciwmgielnych
– ABS z EBD
– DSC z TCS
– 6 poduszek powietrznych
– automatyczne światła i wycieraczki (czujniki zmierzchu i deszczu)
– tuningowa pogrubiona skórzana kierownica regul. w dwóch płaszczyznach
– worek gałki zmiany biegów ze skory
– org. galka w czarnym kolorze od M3 kintaro
– aluminiowe pedały i podpórka stopy do montazu
– tempomat
– elektryczne szyby wszystkie ze stopniowym zamykaniem
– dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
– dwustopniowe podgrzewane fotele z przodu
– czujniki parkowania przód i tył
– zintergowana monitor w lusterku wstecznym(sluzy do podgladu przy cofaniu i wyjezdzaniu z posesji
– zmodyfikowane nagłośnienie BOSE tj. ze zmienionymi głośnikami, dodatkowe gwizdki i wzmak+Bass
– profesjonalnie przyciemnione tylne szyby
– bluetooth z głosową obsługą telefonu
– lusterka zewnętrzne elektrycznie składane i podgrzewane
– otwieranie i domykanie szyb z pilota
– felgi letnie z M6 MPSa 18-ki z czujnikami cisnienia, kpl. na nowo proszkowo pomalowane (lepiej i solidniej niz fabryka)
– felgi zimowe oem Mazda 17" tez z czujnikami cisnienia
– lekkie obniżenie przodu poprzez amputacje jednego zwoja przedniej sprezyny (w celu uzyskania efekt mniejszego przeswitu pomiedzy blotnikiem a opona z przodu a nizej z tylu!)
– modyfikacja grila (wstawiona dodatkowa siatka, znaczek/logo lekko "przydymiony")
– podwojny wydech duplex z odpowiednimi koncowkami
– LeDowe oświetlenie wnętrza i tablicy rejestr.
– postoj i migacz w przednich lampach zamienione miejscami,
przez co wygodspodarowane zostaly w przednich lampach swiatla do jazdy dziennej
– zdemontowana tylna wycieraczka wraz z silnikiem i mechanizmem
– kpl. wytlumione/wyklejone przednie i tylne drzwi od srodka dla audio no i duzo lepszego dzwieku przy zamykaniu drzwi
-zakonserwowana i wytlumiona tylna klapa
-dodatkowe gniazda zapalniczki m.in dla rejestratora jazdy, zasilania nawigacji, lampki Led..itp
-lewa lampa w klapie od anglika (mam przez to dwa swiatla cofania o mocy 2*26 Watt)
-cdn.
E.
Ostatnio edytowano 22 sty 2016, 19:40 przez Enduro, łącznie edytowano 15 razy
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Prośba o wrzucenie zdjęć na nasz serwer zgodnie z instrukcją –> viewtopic.php?f=321&t=177089
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
cd.
zainwestowalem w nowe dywaniki
zainwestowalem w nowe dywaniki
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Wrzuć zdjęcia wnętrza pojazdu bo chciałem zobaczyć
Enduro napisał(a):– tuningowa pogrubiona skórzana kierownica regul. w dwóch płaszczyznach
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
matthies napisał(a):lampy w kreta
prosze o wyjasnienie, bo nie "kumam"..
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
matthies napisał(a):Przecież w GG/GY to jeden z najpopularniejszych modów, aby wkłady przednich lamp robić na czarno.
Tylko czy w GH tez można rozklejać lampy
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
generalnie chyba większość lamp jest klejona ale ręki nie daję
matthies napisał(a):żartujesz? Przecież w GG/GY to jeden z najpopularniejszych modów, aby wkłady przednich lamp robić na czarno.
tak, to jest to o czym intensywnie rozmyslam..
to pewna niedorzecznosc, ze przedlift w GH ma ciemniejsze lampy niz polift
a te do czarnego auta by ewidentnie lepiej pasowaly optycznie.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
kierownica jest nowo obszyta i celowo pogrubiona, nici mocno czerwone, co poprawia przyspieszenie i Vmax.
E.
E.
Ostatnio edytowano 16 lip 2015, 10:47 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Graty mazdy ,o zwiększeniu mocy nie myślisz ,co do lamp to pewnie wszystkie przednie sa rozbieralne ,w furze z lat 90"tez można rozebrać bez problemu reflektory przednie
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Auto autu nie równe, przykładowo w Ibizie z 2001r nie idzie bezinwazyjnie rozkleić lamp tak jak w naszych GG/GY. W GH też się da to ładnie zrobić, opalarka lub metoda piekarnikowa i po krzyku, środek też się ładnie rozbiera jak w naszych. Z resztą GH to w większości te same rozwiązania co w GG, imo w nowszym opakowaniu
-
makmarc
i tak w moim aucie podczas jazdy na swiatlach w przeciwienstwie do innych, nie pali sie podswietlenie schowka, bo zamontowalem tutaj pstryk:
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
brodaM6 napisał(a):...,o zwiększeniu mocy nie myślisz ,..
mam power boxa tej firmy:
http://www.racechip.de/shop/mazda/6-gh- ... imizations
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości