Mazda6 GG L8 '04 StratoAero by dejneks
Napisane: 10 lut 2015, 23:31
Witam wszystkich!
Chciałbym Wam przedstawić swoją Mazda 6. Jest to hatchback z 2004r z silnikiem 1.8 benzyna.
Od początku tego roku szukałem następcy mojego Nissana Primery P11. Chciałem koniecznie żeby to był Japończyk, ponieważ mam do nich większe zaufanie niż do innych. Przeglądałem oferty Mazdy 3, Toyoty Corolli, czy Hondy Civic. Niestety nie znalazłem nic co by mnie naprawdę zainteresowało.
18 stycznia całkiem przypadkiem znalazłem ofertę Mazdy 6 niedaleko Wrocławia. Cały dzień chodziła mi po głowie, aż w końcu popołudniu zdecydowałem się zadzwonić i pojechać obejrzeć ją. Na miejscu okazało się, że to jest samochód dla mnie. Wtedy miała na liczniku 108 tys. km. Mazda była sprowadzona z Niemiec od pierwszego właściciela. Serwisowana do samego końca w salonie w którym została kupiona, co potwierdza książka serwisowa o dziwo nie podrobiona a do tego ma oryginalny przebieg. Kolega Marianek sprawdził mi ją w DSR. Rejestrowałem ją pierwszy raz w kraju i będąc na przeglądzie u znajomego diagnosty stwierdził, że trafiła mi się bardzo zadbana sztuka.
Wyposażenie:
Mazda 6 HB 1.8 benzyna
Alcantara (była)
6 poduszek powietrznych
4x eletryczne szyby
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Wielofunkcyjna kierownica
Radio CD i zmieniarka na 6 płyt
BOSE
2x podłokietnik
Tempomat
ABS
DSC
Wspomaganie kierownicy
Immobiliser
Centralny zamek
Komputer pokładowy
Skórzana kierownica i rączka hamulca ręcznego
Opony: Lato – Toyo Proxes CF2 – 205/55/R16 z 2014 (z takimi ją kupiłem) na 16" alu Mazdy
Co zrobiłem:
– opony zimowe Nokian WR D3 – 195/65/R15 z 2014 na stalowej 15" (na razie)
– filtr powietrza i kabinowy MANN
– konserwacja podwozia
– wycieraczki DENSO (przód, tył)
– ramki klubowe
– końcówka wydechu ULTER NX10.8
– dedykowane dywaniki welurowe http://www.mazparts.pl
– lampy wykąpane w krecie
– czujniki parkowania
– wymiana oleju Dexelia 5w30 + filtr oleju MANN W712/73
– wymiana płynu chłodniczego PRESTONE
– wymiana płynu wspomagania PRESTONE
– przyciemnienie tylnych szyb w http://wrap-car.pl/
– przyciemnienie kierunkowskazów
– rozpórka od Górny Sport Garage
– zaślepki na drzwi
– przyciemnienie tylnych lamp a`la mps
– żarówki W21W chrom kierunkowskazów tył
– żarówki PY21W OSRAM DIADEM na przód
– interfejs ELM 327 mini + Tourque PRO
– oklejony nosek folią ala carbon
– zamontowane hermetyczne gniazdo zapalniczki z tyłu
– wymieniony błotnik prawy przód (zamiennik+lakierowanie)
– usunięcie rudej z nadkoli i montaż plastikowych nadkoli
– dywaniki gumowe
– siłowniki gazowe KROSNO 510N
– soczewki przeciwmgłowych w lampy
– A-Spec
– H&R 29311 Kombi
– lotka
– Xblitz Night
– 18" Rexy w kolorze Platinium Bronze Metallic z palety Toyoty z na Uniroyal Rainsport 3 215/45 od YOKI
– czarne zaciski
– 16" alu zostają na zimę a do nich oponki Nokian WR D4
– montaż podtlenku LPG BRC Sequent 32 z butlą 56l
– swap zacisków od GH i zestaw tarcze i klocki Zimmermann
– na Rexy wleciały nowe opony Fulda SportControl 2 225/40/18
– tytanowe nakrętki kół
– aluminiowe nakrętki na wentylki z "rotorkami"
– radio i cały tunel środkowy od polifta
– skórzane fotele kanapa i boczki
– skórzany podłokietnik z MPS
– zaciski na tył po pełnej regeneracji u Risto77, nowe tarcze i klocki
– wymienione progi, dołożone nakładki progowe, zderzak przedni od wersji USA, tył Aero, wymienione prawe tylne drzwi
– przerobiony pojedynczy wydech na podwójny z lewym przelotowym i końcówkami WM Sport
– ezlip pod przedni zderzak
– owiewki HEKO
– nakładki na pedały z logo MAZDASPEED
– lampy tył MPS
– obramówki licznika z polifta
Co w planach:
w planach jest kilka zmian, które już niebawem....
Jeśli o czymś zapomniałem to dopiszę w przyszłości
Chciałbym Wam przedstawić swoją Mazda 6. Jest to hatchback z 2004r z silnikiem 1.8 benzyna.
Od początku tego roku szukałem następcy mojego Nissana Primery P11. Chciałem koniecznie żeby to był Japończyk, ponieważ mam do nich większe zaufanie niż do innych. Przeglądałem oferty Mazdy 3, Toyoty Corolli, czy Hondy Civic. Niestety nie znalazłem nic co by mnie naprawdę zainteresowało.
18 stycznia całkiem przypadkiem znalazłem ofertę Mazdy 6 niedaleko Wrocławia. Cały dzień chodziła mi po głowie, aż w końcu popołudniu zdecydowałem się zadzwonić i pojechać obejrzeć ją. Na miejscu okazało się, że to jest samochód dla mnie. Wtedy miała na liczniku 108 tys. km. Mazda była sprowadzona z Niemiec od pierwszego właściciela. Serwisowana do samego końca w salonie w którym została kupiona, co potwierdza książka serwisowa o dziwo nie podrobiona a do tego ma oryginalny przebieg. Kolega Marianek sprawdził mi ją w DSR. Rejestrowałem ją pierwszy raz w kraju i będąc na przeglądzie u znajomego diagnosty stwierdził, że trafiła mi się bardzo zadbana sztuka.
Wyposażenie:
Mazda 6 HB 1.8 benzyna
Alcantara (była)
6 poduszek powietrznych
4x eletryczne szyby
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Wielofunkcyjna kierownica
Radio CD i zmieniarka na 6 płyt
BOSE
2x podłokietnik
Tempomat
ABS
DSC
Wspomaganie kierownicy
Immobiliser
Centralny zamek
Komputer pokładowy
Skórzana kierownica i rączka hamulca ręcznego
Opony: Lato – Toyo Proxes CF2 – 205/55/R16 z 2014 (z takimi ją kupiłem) na 16" alu Mazdy
Co zrobiłem:
– opony zimowe Nokian WR D3 – 195/65/R15 z 2014 na stalowej 15" (na razie)
– filtr powietrza i kabinowy MANN
– konserwacja podwozia
– wycieraczki DENSO (przód, tył)
– ramki klubowe
– końcówka wydechu ULTER NX10.8
– dedykowane dywaniki welurowe http://www.mazparts.pl
– lampy wykąpane w krecie
– czujniki parkowania
– wymiana oleju Dexelia 5w30 + filtr oleju MANN W712/73
– wymiana płynu chłodniczego PRESTONE
– wymiana płynu wspomagania PRESTONE
– przyciemnienie tylnych szyb w http://wrap-car.pl/
– przyciemnienie kierunkowskazów
– rozpórka od Górny Sport Garage
– zaślepki na drzwi
– przyciemnienie tylnych lamp a`la mps
– żarówki W21W chrom kierunkowskazów tył
– żarówki PY21W OSRAM DIADEM na przód
– interfejs ELM 327 mini + Tourque PRO
– oklejony nosek folią ala carbon
– zamontowane hermetyczne gniazdo zapalniczki z tyłu
– wymieniony błotnik prawy przód (zamiennik+lakierowanie)
– usunięcie rudej z nadkoli i montaż plastikowych nadkoli
– dywaniki gumowe
– siłowniki gazowe KROSNO 510N
– soczewki przeciwmgłowych w lampy
– A-Spec
– H&R 29311 Kombi
– lotka
– Xblitz Night
– 18" Rexy w kolorze Platinium Bronze Metallic z palety Toyoty z na Uniroyal Rainsport 3 215/45 od YOKI
– czarne zaciski
– 16" alu zostają na zimę a do nich oponki Nokian WR D4
– montaż podtlenku LPG BRC Sequent 32 z butlą 56l
– swap zacisków od GH i zestaw tarcze i klocki Zimmermann
– na Rexy wleciały nowe opony Fulda SportControl 2 225/40/18
– tytanowe nakrętki kół
– aluminiowe nakrętki na wentylki z "rotorkami"
– radio i cały tunel środkowy od polifta
– skórzane fotele kanapa i boczki
– skórzany podłokietnik z MPS
– zaciski na tył po pełnej regeneracji u Risto77, nowe tarcze i klocki
– wymienione progi, dołożone nakładki progowe, zderzak przedni od wersji USA, tył Aero, wymienione prawe tylne drzwi
– przerobiony pojedynczy wydech na podwójny z lewym przelotowym i końcówkami WM Sport
– ezlip pod przedni zderzak
– owiewki HEKO
– nakładki na pedały z logo MAZDASPEED
– lampy tył MPS
– obramówki licznika z polifta
Co w planach:
w planach jest kilka zmian, które już niebawem....
Jeśli o czymś zapomniałem to dopiszę w przyszłości