Mazda6 GG L8 '04 StratoAero by dejneks
Witam wszystkich!
Chciałbym Wam przedstawić swoją Mazda 6. Jest to hatchback z 2004r z silnikiem 1.8 benzyna.
Od początku tego roku szukałem następcy mojego Nissana Primery P11. Chciałem koniecznie żeby to był Japończyk, ponieważ mam do nich większe zaufanie niż do innych. Przeglądałem oferty Mazdy 3, Toyoty Corolli, czy Hondy Civic. Niestety nie znalazłem nic co by mnie naprawdę zainteresowało.
18 stycznia całkiem przypadkiem znalazłem ofertę Mazdy 6 niedaleko Wrocławia. Cały dzień chodziła mi po głowie, aż w końcu popołudniu zdecydowałem się zadzwonić i pojechać obejrzeć ją. Na miejscu okazało się, że to jest samochód dla mnie. Wtedy miała na liczniku 108 tys. km. Mazda była sprowadzona z Niemiec od pierwszego właściciela. Serwisowana do samego końca w salonie w którym została kupiona, co potwierdza książka serwisowa o dziwo nie podrobiona a do tego ma oryginalny przebieg. Kolega Marianek sprawdził mi ją w DSR. Rejestrowałem ją pierwszy raz w kraju i będąc na przeglądzie u znajomego diagnosty stwierdził, że trafiła mi się bardzo zadbana sztuka.
Wyposażenie:
Mazda 6 HB 1.8 benzyna
Alcantara (była)
6 poduszek powietrznych
4x eletryczne szyby
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Wielofunkcyjna kierownica
Radio CD i zmieniarka na 6 płyt
BOSE
2x podłokietnik
Tempomat
ABS
DSC
Wspomaganie kierownicy
Immobiliser
Centralny zamek
Komputer pokładowy
Skórzana kierownica i rączka hamulca ręcznego
Opony: Lato – Toyo Proxes CF2 – 205/55/R16 z 2014 (z takimi ją kupiłem) na 16" alu Mazdy
Co zrobiłem:
– opony zimowe Nokian WR D3 – 195/65/R15 z 2014 na stalowej 15" (na razie)
– filtr powietrza i kabinowy MANN
– konserwacja podwozia
– wycieraczki DENSO (przód, tył)
– ramki klubowe
– końcówka wydechu ULTER NX10.8
– dedykowane dywaniki welurowe http://www.mazparts.pl
– lampy wykąpane w krecie
– czujniki parkowania
– wymiana oleju Dexelia 5w30 + filtr oleju MANN W712/73
– wymiana płynu chłodniczego PRESTONE
– wymiana płynu wspomagania PRESTONE
– przyciemnienie tylnych szyb w http://wrap-car.pl/
– przyciemnienie kierunkowskazów
– rozpórka od Górny Sport Garage
– zaślepki na drzwi
– przyciemnienie tylnych lamp a`la mps
– żarówki W21W chrom kierunkowskazów tył
– żarówki PY21W OSRAM DIADEM na przód
– interfejs ELM 327 mini + Tourque PRO
– oklejony nosek folią ala carbon
– zamontowane hermetyczne gniazdo zapalniczki z tyłu
– wymieniony błotnik prawy przód (zamiennik+lakierowanie)
– usunięcie rudej z nadkoli i montaż plastikowych nadkoli
– dywaniki gumowe
– siłowniki gazowe KROSNO 510N
– soczewki przeciwmgłowych w lampy
– A-Spec
– H&R 29311 Kombi
– lotka
– Xblitz Night
– 18" Rexy w kolorze Platinium Bronze Metallic z palety Toyoty z na Uniroyal Rainsport 3 215/45 od YOKI
– czarne zaciski
– 16" alu zostają na zimę a do nich oponki Nokian WR D4
– montaż podtlenku LPG BRC Sequent 32 z butlą 56l
– swap zacisków od GH i zestaw tarcze i klocki Zimmermann
– na Rexy wleciały nowe opony Fulda SportControl 2 225/40/18
– tytanowe nakrętki kół
– aluminiowe nakrętki na wentylki z "rotorkami"
– radio i cały tunel środkowy od polifta
– skórzane fotele kanapa i boczki
– skórzany podłokietnik z MPS
– zaciski na tył po pełnej regeneracji u Risto77, nowe tarcze i klocki
– wymienione progi, dołożone nakładki progowe, zderzak przedni od wersji USA, tył Aero, wymienione prawe tylne drzwi
– przerobiony pojedynczy wydech na podwójny z lewym przelotowym i końcówkami WM Sport
– ezlip pod przedni zderzak
– owiewki HEKO
– nakładki na pedały z logo MAZDASPEED
– lampy tył MPS
– obramówki licznika z polifta
Co w planach:
w planach jest kilka zmian, które już niebawem....
Jeśli o czymś zapomniałem to dopiszę w przyszłości
Chciałbym Wam przedstawić swoją Mazda 6. Jest to hatchback z 2004r z silnikiem 1.8 benzyna.
Od początku tego roku szukałem następcy mojego Nissana Primery P11. Chciałem koniecznie żeby to był Japończyk, ponieważ mam do nich większe zaufanie niż do innych. Przeglądałem oferty Mazdy 3, Toyoty Corolli, czy Hondy Civic. Niestety nie znalazłem nic co by mnie naprawdę zainteresowało.
18 stycznia całkiem przypadkiem znalazłem ofertę Mazdy 6 niedaleko Wrocławia. Cały dzień chodziła mi po głowie, aż w końcu popołudniu zdecydowałem się zadzwonić i pojechać obejrzeć ją. Na miejscu okazało się, że to jest samochód dla mnie. Wtedy miała na liczniku 108 tys. km. Mazda była sprowadzona z Niemiec od pierwszego właściciela. Serwisowana do samego końca w salonie w którym została kupiona, co potwierdza książka serwisowa o dziwo nie podrobiona a do tego ma oryginalny przebieg. Kolega Marianek sprawdził mi ją w DSR. Rejestrowałem ją pierwszy raz w kraju i będąc na przeglądzie u znajomego diagnosty stwierdził, że trafiła mi się bardzo zadbana sztuka.
Wyposażenie:
Mazda 6 HB 1.8 benzyna
Alcantara (była)
6 poduszek powietrznych
4x eletryczne szyby
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Wielofunkcyjna kierownica
Radio CD i zmieniarka na 6 płyt
BOSE
2x podłokietnik
Tempomat
ABS
DSC
Wspomaganie kierownicy
Immobiliser
Centralny zamek
Komputer pokładowy
Skórzana kierownica i rączka hamulca ręcznego
Opony: Lato – Toyo Proxes CF2 – 205/55/R16 z 2014 (z takimi ją kupiłem) na 16" alu Mazdy
Co zrobiłem:
– opony zimowe Nokian WR D3 – 195/65/R15 z 2014 na stalowej 15" (na razie)
– filtr powietrza i kabinowy MANN
– konserwacja podwozia
– wycieraczki DENSO (przód, tył)
– ramki klubowe
– końcówka wydechu ULTER NX10.8
– dedykowane dywaniki welurowe http://www.mazparts.pl
– lampy wykąpane w krecie
– czujniki parkowania
– wymiana oleju Dexelia 5w30 + filtr oleju MANN W712/73
– wymiana płynu chłodniczego PRESTONE
– wymiana płynu wspomagania PRESTONE
– przyciemnienie tylnych szyb w http://wrap-car.pl/
– przyciemnienie kierunkowskazów
– rozpórka od Górny Sport Garage
– zaślepki na drzwi
– przyciemnienie tylnych lamp a`la mps
– żarówki W21W chrom kierunkowskazów tył
– żarówki PY21W OSRAM DIADEM na przód
– interfejs ELM 327 mini + Tourque PRO
– oklejony nosek folią ala carbon
– zamontowane hermetyczne gniazdo zapalniczki z tyłu
– wymieniony błotnik prawy przód (zamiennik+lakierowanie)
– usunięcie rudej z nadkoli i montaż plastikowych nadkoli
– dywaniki gumowe
– siłowniki gazowe KROSNO 510N
– soczewki przeciwmgłowych w lampy
– A-Spec
– H&R 29311 Kombi
– lotka
– Xblitz Night
– 18" Rexy w kolorze Platinium Bronze Metallic z palety Toyoty z na Uniroyal Rainsport 3 215/45 od YOKI
– czarne zaciski
– 16" alu zostają na zimę a do nich oponki Nokian WR D4
– montaż podtlenku LPG BRC Sequent 32 z butlą 56l
– swap zacisków od GH i zestaw tarcze i klocki Zimmermann
– na Rexy wleciały nowe opony Fulda SportControl 2 225/40/18
– tytanowe nakrętki kół
– aluminiowe nakrętki na wentylki z "rotorkami"
– radio i cały tunel środkowy od polifta
– skórzane fotele kanapa i boczki
– skórzany podłokietnik z MPS
– zaciski na tył po pełnej regeneracji u Risto77, nowe tarcze i klocki
– wymienione progi, dołożone nakładki progowe, zderzak przedni od wersji USA, tył Aero, wymienione prawe tylne drzwi
– przerobiony pojedynczy wydech na podwójny z lewym przelotowym i końcówkami WM Sport
– ezlip pod przedni zderzak
– owiewki HEKO
– nakładki na pedały z logo MAZDASPEED
– lampy tył MPS
– obramówki licznika z polifta
Co w planach:
w planach jest kilka zmian, które już niebawem....
Jeśli o czymś zapomniałem to dopiszę w przyszłości
Ostatnio edytowano 20 sie 2019, 12:03 przez dejneks, łącznie edytowano 59 razy
Widać auto zadbane! Szerokości! Nie zapominaj podstawowej modyfikacji czyli, o potraktowaniu przednich lamp kretem, aby zrobiły się czarne
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Zgadzam się z xRafalx zadbana Madzia
Szerokości i bezawaryjności
Szerokości i bezawaryjności
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
przed chwilą oglądałem wątek w poczekalni klapa była malowana? pytam, bo moja była mierzona miernikiem i nie wyszło żadne malowanie poza fabrycznym, a lekko skórkę pomarańczy widać ale u Ciebie bardziej zadowolenia
Zapraszamy na następne spotkanie we Wrocławiu. Szerokości
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
dejneks napisał(a):Chciałem koniecznie żeby to był Japończyk, ponieważ mam do nich większe zaufanie niż do innych.
Dobrze to rozumiem :-D
dejneks napisał(a):Przeglądałem oferty Mazdy 3, Toyoty Corolli, czy Hondy Civic.
Widać przeszedłeś tą samą drogę co ja, tyle że u mnie "stanęło" na Trójeczce
Bardzo fajna sztuka – szerokości i bezawaryjności!
- Od: 29 gru 2014, 22:45
- Posty: 658 (0/14)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 BK Active
Rocznik 2005 (Model 2006)
Hatchback 1.6 MZR 105 KM
matthies napisał(a):Pytanie kto jeszcze ma ten chrom na gałce w połysku
Ja jeszcze mam
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
chyba to drugie
matthies napisał(a):To zależy od wersji wyposażenia, czy moja już jest taka wyciorana?
Myślę że raczej to drugie.Mamy te same roczniki i to już chyba ta przypadłość wieku średniego bo moja też niestety jest ściorana.A kolega z tego wątku ma raczej nową bo ciężko utrzymać w takim stanie od nowości.
Ostatnio edytowano 11 lut 2015, 00:35 przez MIRAS M6, łącznie edytowano 1 raz
Widziałem Mazdę chyba w najsłabszej wersji wyposażenia, nie miała komputera pokładowego, tempomatu, nie miała przycisków na kierownicy, ale chrom na gałce był błyszczący.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Moja też była zjechana, więc została zmieniona
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
danmazda napisał(a):Widziałem Mazdę chyba w najsłabszej wersji wyposażenia, nie miała komputera pokładowego, tempomatu, nie miała przycisków na kierownicy, ale chrom na gałce był błyszczący.
Cooooooo Gdzie takie ewenementy można spotkać To chyba jakaś wersja na rynek w Zimbabwe
Dopisano 10 lut 2015, 23:39:
xRafalx napisał(a):Moja też była zjechana, więc została zmieniona
Jaki koszt ? Chyba też u mnie do tego dojdzie .
MIRAS M6 napisał(a):To chyba jakaś wersja na rynek w Zimbabwe
Sam osobiście widziałem, też byłem w delikatnym szoku, że takie wersje wychodziły, totalny golas. Drugą taką widziałem tu na forum
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Jest jeszcze na forum ? Ciekawie musi wyglądać kiera bez przycisków
rafalmazda6 nie wiem czy była z tyłu malowana, a z drugiej strony czy znajdę teraz auto z takiego rocznika, które nie miało nic robione?
Nie wiem czy gałka była zmieniana, ale po kierownicy też widać że nie wytarta. Wcześniej w Primerze dopiero przy przebiegu ponad 200tys. kierownica zaczęła mi się łuszczyć.
Nie wiem czy gałka była zmieniana, ale po kierownicy też widać że nie wytarta. Wcześniej w Primerze dopiero przy przebiegu ponad 200tys. kierownica zaczęła mi się łuszczyć.
MIRAS M6 napisał(a):danmazda napisał(a):Widziałem Mazdę chyba w najsłabszej wersji wyposażenia, nie miała komputera pokładowego, tempomatu, nie miała przycisków na kierownicy, ale chrom na gałce był błyszczący.
Cooooooo Gdzie takie ewenementy można spotkać To chyba jakaś wersja na rynek w Zimbabwe
Dopisano 10 lut 2015, 23:39:xRafalx napisał(a):Moja też była zjechana, więc została zmieniona
Jaki koszt ? Chyba też u mnie do tego dojdzie .
280zł oryginał
NR OR GR6A-V8-170 03
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości