Mazda6 GG L3-VDT MPS '06 by Protoculture A-SPEC
Cześć. Chciałem wam pokazać moją mazdę 6 w wersji MPS. Do zakupu zmusiły mnie narodziny mojego syna. Wcześniej jeździłem Renault Megane Coupe, o ile renia potrafiła przetransportować 2 osoby z punktu A do punktu B o tyle włożenie do niej fotelika dla dziecka graniczyło z cudem, wtedy zacząłem się rozglądać za autem nieco bardziej rodzinnym. Moje zainteresowanie wzbudzała Skoda Octavia II RS. 200 koni generowane z 2 litrowego silnika wydawało mi się jeszcze pół roku temu potężną stajnią zwłaszcza porównując do reni 1,4 96KM jednak któregoś dnia siadłem przed komputerem i przefiltrowałem na allegro auta do 35 tys z mocą przynajmniej 200 KM. Wśród skód, audi, bmw i innych marek którymi zalane są nasze ulice zobaczyłem Ją, mazda 6 zawsze mi się podobała a nigdy nie słyszałem o wersji MPS, że coś takiego w ogóle istnieje. Poczytałem trochę o tym modelu i nie zastanawiając się długo pojechałem ją obejrzeć do jakiegoś małego miasteczka w okolicach Radomia. Gdy przyjechałem na miejsce auto wyglądało jeszcze lepiej niż na zdjęciach z allegro. Uwierzcie mi, ze nie miałem się absolutnie do niczego przyczepić auto wyglądało jak marzenie a po jeździe próbnej musiałem je mieć i tak zaczęła się moja przygoda z MAZDĄ. Kupiłem ją w sierpniu 2014r jeszcze na niemieckich tablicach i jestem mega zadowolony. Przyjemność z jazdy jest niesamowita no i ta bezawaryjność w porównaniu do wytworów francuskiej motoryzacji (wcześniej Renault 19 i Renault Megane Coupe), a przepraszam zapomniałem parę miesięcy po zakupie padła mi przetwornica od ksenonu umieszczona pod reflektorem, po wykręceniu felernej części moim oczom na odwrocie ukazał się napis MADE IN FRANCE i chyba nic już nie muszę dodawać. Tak czy inaczej chciałem wam pokazać moją MAZDE 6 MPS bo wiem, że nie jeździ ich za wiele po naszych drogach ENJOY
Mazda 6 GG’ 06 MPS
Rok produkcji: 2006
Silnik: 2.3 Turbo DISI
Moc: 260KM 380Nm (obecnie 278 KM)
Napęd: 4x4
Max Speed: 240km/h
0-100km/h: 6.6s
Przebieg: 142 000km (01.02.2015)
Kolor: czarny metalic
Wyposażenie:
– 6x Airbag
– radio ze zmieniarka na 6 CD system Bose 7 głośników 200W
– tempomat
– skórzana tapicerka
– podgrzewane fotele
– elektrycznie regulowany fotel kierowcy z pamięcią
– ABS
– system kontroli trakcji DSC
– el. szyby
– el lusterka
– navi
– elektroniczna klimatyzacja
– reflektory ksenonowe
Itd.
Maksymalna wersja wyposażenia jaka była oferowana w mazdzie 6. Wersja MPS miała tylko 2 warianty z navi lub bez
Co zostało zrobione:
– przyciemnione szyby
– impregnacja podwozia
– układ dolotowy injen
– stożkowy filtr powietrza
– zawór blow off
– obniżone zawieszenie
– dodatkowe zegary firmy PROSPORT temp. oleju i doładowanie turbiny zamontowane w kratkach nawiewu
– oświetlenie wnętrza, światła pozycyjne, podświetlenie tablicy LED
W planach:
– zmiana programu Ecu
– lepsze car audio
– wygłuszenie wnętrza
– zmiana fabrycznego wyświetlacza navigacji
Mazda 6 GG’ 06 MPS
Rok produkcji: 2006
Silnik: 2.3 Turbo DISI
Moc: 260KM 380Nm (obecnie 278 KM)
Napęd: 4x4
Max Speed: 240km/h
0-100km/h: 6.6s
Przebieg: 142 000km (01.02.2015)
Kolor: czarny metalic
Wyposażenie:
– 6x Airbag
– radio ze zmieniarka na 6 CD system Bose 7 głośników 200W
– tempomat
– skórzana tapicerka
– podgrzewane fotele
– elektrycznie regulowany fotel kierowcy z pamięcią
– ABS
– system kontroli trakcji DSC
– el. szyby
– el lusterka
– navi
– elektroniczna klimatyzacja
– reflektory ksenonowe
Itd.
Maksymalna wersja wyposażenia jaka była oferowana w mazdzie 6. Wersja MPS miała tylko 2 warianty z navi lub bez
Co zostało zrobione:
– przyciemnione szyby
– impregnacja podwozia
– układ dolotowy injen
– stożkowy filtr powietrza
– zawór blow off
– obniżone zawieszenie
– dodatkowe zegary firmy PROSPORT temp. oleju i doładowanie turbiny zamontowane w kratkach nawiewu
– oświetlenie wnętrza, światła pozycyjne, podświetlenie tablicy LED
W planach:
– zmiana programu Ecu
– lepsze car audio
– wygłuszenie wnętrza
– zmiana fabrycznego wyświetlacza navigacji
- Załączniki
Ostatnio edytowano 27 paź 2016, 22:48 przez Protoculture, łącznie edytowano 4 razy
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
Elegancki MPS
Mi tylko nie podoba się te niebieskie podświetlenie a tak to super fura
Mi tylko nie podoba się te niebieskie podświetlenie a tak to super fura
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Ooo MPS
zacna sztuka
zacna sztuka
- Od: 17 cze 2013, 19:17
- Posty: 215 (10/3)
- Skąd: Kraśnik/Antwerpia
- Auto: Była
viewtopic.php?f=331&t=157326
Jest BMW 525D F10
Piekna jest fele od rexa lepsze od ori ale i tak widziałbym tu jeszcze jakies ciekawsze p.s czemu dodatkowe zegary na zblizeniu sa ładnie podswietlone pod kolor zegarow i panelu a na drugiej focie z wnetrzem juz są w nie pasujacej kolorystyce?
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
19Maaarcin89 mazda nie jest podświetlona na niebiesko, w drzwiach założyłem trochę mocniejsze żarówki i taki jest efekt na tym nocnym zdjęciu, ogólnie tego nie widać.
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
rewelacja
Co do zegarów w nawiewach nie przeszkadzają w ogóle, trzy nawiewy które zostały aktywne w zupełności mi wystarczą. Co do podświetlenia tych zegarów normalnie świecą się na niebiesko a przy włączeniu świateł zmieniają kolor na bursztynowy komponując się idealnie z całym podświetleniem deski
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
Ładny MPS
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Śliczny MPS, dla maski i zderzaków oszalałbym
Mam pytanie, masz 18" od Rexa i obniżone zawieszenie, gwintowane czy po prostu same sprężyny? Możesz coś o tym napisać, jak się sprawuje, jakie odczucia podczas jazdy? Jaki rozmiar masz tam oponek?
Mógłbyś wrzucić jakieś zdjęciem bokiem auta na tych Rexach?
Mam pytanie, masz 18" od Rexa i obniżone zawieszenie, gwintowane czy po prostu same sprężyny? Możesz coś o tym napisać, jak się sprawuje, jakie odczucia podczas jazdy? Jaki rozmiar masz tam oponek?
Mógłbyś wrzucić jakieś zdjęciem bokiem auta na tych Rexach?
-
makmarc
Opony zima 215/45 r18 Yokohama, lato 215/45 r18 Kumho. Zawieszenie obniżone wyłącznie przez zastosowanie sportowych sprężyn. Odczucia z jazdy hmmm nie mam za bardzo porównania na zimie trochę bardziej komfortowo chociaż zima i lato kompromis miedzy bardzo twardym a pontonem. Myślę, że jest tak jak powinno być. Prawdziwy test przy najbliższym zlocie mam nadzieje
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
Protoculture napisał(a):215/45 r18
dlaczego nie 225?
Nie wiem kupiłem na 215 w tamtym roku, jeszcze ten sezon polatam a później zobaczymy pewnie kupię większe
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
Super jest. Ale to musi ekstra jeździć!
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości