Mazda6 GG L3-VDT MPS '06 by Protoculture A-SPEC
Tak jest od tego zacząłem, wszystkie sprawne
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
Myślę, że fotka powinna pomóc
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Dzięki wielkie na was zawsze można liczyć, zaraz dobiorę się jej do pupy
Dopisano 30 wrz 2015, 09:16:
Dlaczego mnie to nie dziwi...
Dopisano 30 wrz 2015, 09:16:
Dlaczego mnie to nie dziwi...
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
Sedan ma pewnie w innym miejscu... A może to nie przekaźnik tylko punkt masy pod filtrem powietrza?
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Czesc dzieki za pomoc ale problem tkwił we włączniku świateł awaryjnych tam chyba jest jakiś układ który sie spalił. Oczywiście nie mogłem go nigdzie znaleźć samego bo ta część jest na stałe zespolona z radiem znalazłem radio + panel przedni + magiczny guzik za jedyne 150zł. Przełącznik przelutowany kierunki działają problem z głowy....
Problem kolejny
2 dni temu wymieniłem świece... przed wymianą silnik jak był zimny potrafił nierowno pracowac czasem przy mocnym wcisnięciu pedału gazu zdarzało sie ze lekko szarpnął... po wymianie swiec szarpie cały czas a przy maksymalnym wcisnieciu gazu jest tragedia jakies strzały z tłumika i wywala błąd silnika "GUBIENIE ZAPŁONU" rece opadaja jutro włoże stare swieczki i zobacze czy to wina tych nowych czy cos sie zjebało na poważnie.
Może ktoś miał podobny problem albo sie zna, każde info sie przyda pozdrawiam
Problem kolejny
2 dni temu wymieniłem świece... przed wymianą silnik jak był zimny potrafił nierowno pracowac czasem przy mocnym wcisnięciu pedału gazu zdarzało sie ze lekko szarpnął... po wymianie swiec szarpie cały czas a przy maksymalnym wcisnieciu gazu jest tragedia jakies strzały z tłumika i wywala błąd silnika "GUBIENIE ZAPŁONU" rece opadaja jutro włoże stare swieczki i zobacze czy to wina tych nowych czy cos sie zjebało na poważnie.
Może ktoś miał podobny problem albo sie zna, każde info sie przyda pozdrawiam
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
Może świece słabo przykręcone, szczelina między elektrodami za duża bądź za mała...
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
NGK PLATINUM oznaczenia nie pamietam
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
a zmniejszyłeś szczelinę na świecy? niestety jest to dość istotne, mimo że to świece irydowe, gdzie taki zabieg nie jest zalecany.. No i pytanie, czy są to świece o stopień zimniejsze?
Cewki też raczej nie są walnięte, bo to by Ci palił na trzech garach raczej.. bo jak cewka pada, to pada.. nie ma okresu przejściowego..
Cewki też raczej nie są walnięte, bo to by Ci palił na trzech garach raczej.. bo jak cewka pada, to pada.. nie ma okresu przejściowego..
Niestety po głębokich diagnozach okazuje się, że wszystkiemu jest winne koło zmiennych faz rozrządu. Chyba się skończyło Raczej nie będę się bawił w połowiczne naprawy, nie pozostaje mi nic innego jak wymienić kompletny rozrząd. Na allegro znalazłem taki zestaw chyba, że któryś z naszych ogarniętych forumowiczów ma inną propozycje lub dostęp do tańszych części czekam na odp.
Pozdrawiam
http://allegro.pl/rozrzad-kompletny-ory ... 29059.html
Pozdrawiam
http://allegro.pl/rozrzad-kompletny-ory ... 29059.html
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
zdecydowanie za drogo.. za ten sam zestaw ja płaciłem 1700 czy 1900, już nie pamiętam. zaraz przewertuję moje aukcję i podeślę Ci namiar na sklep gdzie ja kupiłem. u mnie śmiga bez problemu. Oczywiście OEM.
Dopisano 2 lis 2015, 22:46:
ok, mam,
ta cena na aukcji co jest była ze ślizgami, uszczelniaczem wału korbowego, oraz uszczelką dekla zaworowego. normalna cena tego zestawu była 1400. Zadzwoń do gościa i zapytaj o komplet, tylko wyszczególnij rzeczy.
http://archiwum.allegro.pl/oferta/kompl ... 46506.html
Dopisano 2 lis 2015, 22:46:
ok, mam,
ta cena na aukcji co jest była ze ślizgami, uszczelniaczem wału korbowego, oraz uszczelką dekla zaworowego. normalna cena tego zestawu była 1400. Zadzwoń do gościa i zapytaj o komplet, tylko wyszczególnij rzeczy.
http://archiwum.allegro.pl/oferta/kompl ... 46506.html
Zadzwoń sobie do gościa z dexelia.pl pod nr: 505 949 900 i popytaj mają fajne ceny części lub sklep mazparts.pl tel 506 195 029
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Dzięki chłopaki za info na pewno skorzystam. Wymianę planuje dopiero za miesiąc jak wrócę do kraju więc będę miał sporo czasu żeby się rozejrzeć.
P.s
Torek musimy się kiedyś spotkać na piwie 6MPS to temat na długą rozmowę
P.s
Torek musimy się kiedyś spotkać na piwie 6MPS to temat na długą rozmowę
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
hehe nie ma problemu ale to by trzeba było gdzieś w katowicach np jeszcze kogoś z 6mps złapać i zrobić jakiś dwudniowy spocik hehe, no, od biedy we wrocławiu
hej, piekny mps najlepszy kolor..
odezwij sie do mnie na priv, podam Ci facebooka, opowiem Ci wszystko o mpsie,o silniku, a przede wszystkim o rozrzadzie.
rozrzad w mpsie sprawdza sie w nastepujacy sposob, na zimnym silniku przy odpalaniu bedziesz slyszal przez sekunde lub dwie dziwny halas dochodzacy z okolic rozrzadu, zgrzyt, stukniecie, nie wiem jak to nazwac, dodatkowo zdejmij pokrywe zaworow i sprawdz czy twoj lancuch wyrzezbil rowki jak u mnie i innych uzytkownikow tych samochodow, dodatkowo rozrzad w tym aucie rob tylko i wylacznie w aso, lubi platac figle nawet na kilka tys po wymianie u januszow w garazach.
jesli to faktycznie rozrzad, odradzam jazde tym samochodem znajdziesz filmy na yt, wpisz "mps vvt problem" i posluchaj.
pamietaj o bardzo czestym sprawdzaniu oleju, ja to robie raz na tydzien, i zalewaj tylko i wylacznie shell helixe 5w40, zadne castrole.
silnik w mpsie to straszna tandeta, jak chcesz uzyskac troche informacji to zapraszam do dyskusji i sledzenia mojego tematu, poki co w poczekalni
trzeba dolozyc kupe kasy, zeby to auto jezdzilo jakos, niestety..
odezwij sie do mnie na priv, podam Ci facebooka, opowiem Ci wszystko o mpsie,o silniku, a przede wszystkim o rozrzadzie.
rozrzad w mpsie sprawdza sie w nastepujacy sposob, na zimnym silniku przy odpalaniu bedziesz slyszal przez sekunde lub dwie dziwny halas dochodzacy z okolic rozrzadu, zgrzyt, stukniecie, nie wiem jak to nazwac, dodatkowo zdejmij pokrywe zaworow i sprawdz czy twoj lancuch wyrzezbil rowki jak u mnie i innych uzytkownikow tych samochodow, dodatkowo rozrzad w tym aucie rob tylko i wylacznie w aso, lubi platac figle nawet na kilka tys po wymianie u januszow w garazach.
jesli to faktycznie rozrzad, odradzam jazde tym samochodem znajdziesz filmy na yt, wpisz "mps vvt problem" i posluchaj.
pamietaj o bardzo czestym sprawdzaniu oleju, ja to robie raz na tydzien, i zalewaj tylko i wylacznie shell helixe 5w40, zadne castrole.
silnik w mpsie to straszna tandeta, jak chcesz uzyskac troche informacji to zapraszam do dyskusji i sledzenia mojego tematu, poki co w poczekalni
trzeba dolozyc kupe kasy, zeby to auto jezdzilo jakos, niestety..
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
deejay89 napisał(a):hej, piekny mps najlepszy kolor..
odezwij sie do mnie na priv, podam Ci facebooka, opowiem Ci wszystko o mpsie,o silniku, a przede wszystkim o rozrzadzie.
rozrzad w mpsie sprawdza sie w nastepujacy sposob, na zimnym silniku przy odpalaniu bedziesz slyszal przez sekunde lub dwie dziwny halas dochodzacy z okolic rozrzadu, zgrzyt, stukniecie, nie wiem jak to nazwac, dodatkowo zdejmij pokrywe zaworow i sprawdz czy twoj lancuch wyrzezbil rowki jak u mnie i innych uzytkownikow tych samochodow, dodatkowo rozrzad w tym aucie rob tylko i wylacznie w aso, lubi platac figle nawet na kilka tys po wymianie u januszow w garazach.
jesli to faktycznie rozrzad, odradzam jazde tym samochodem znajdziesz filmy na yt, wpisz "mps vvt problem" i posluchaj.
pamietaj o bardzo czestym sprawdzaniu oleju, ja to robie raz na tydzien, i zalewaj tylko i wylacznie shell helixe 5w40, zadne castrole.
silnik w mpsie to straszna tandeta, jak chcesz uzyskac troche informacji to zapraszam do dyskusji i sledzenia mojego tematu, poki co w poczekalni
trzeba dolozyc kupe kasy, zeby to auto jezdzilo jakos, niestety..
Hm... z tym olejem, to wiesz.. wszystko zależy od kondycji silnika. Ogólnie do silników wysilonych lepszy będzie Valvoline Synpower, niż shell (chociaż shell jako olej do zwykłych aut jest też dobry), ale tu mamy do czynienia z mocnym przedostawaniem sie Paliwa do oleju, więc olej musi mieć odpowiednie parametry, własnie po to by chociażby co tydzień nie zaglądać pod maskę
Ja przy swoich 326KM dopiero jak dochodzę do przelotu 6-7k to sprawdzam stan i faktycznie, dopiero wtedy zaczynają się drobne ruchy na bagnecie (z maxa schodzi minimalnie poniżej środka.)
Ale ja Olej zmieniam co 8-8,5k km.
ja jeżdżę na shellu, jak zalecają koledzy z uk, moja mazda ma 200000k km i nie żre oleju, zrobiłem trasę Anglia-Polska-Anglia bez żadnego ubytku, po prostu jestem przewrazliwiony na tym punkcie, bp kiedyś zajechalem diesla i prawie wcześniejsza 3 sport, gdzie czujnik działa z wielkim opóźnieniem, albo nie działa wcale jak w przypadku mojego starego diesla.
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
no no no .... Ja bym jak mój przedmówca helixa do takiego silnika nie zalał. Skup się na oliwie premium !
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości