Mazda6 GH L5-VE '09 2.5 PB
brodaM6 napisał(a):A pali jak 1.8 ,tez tak chcem .
Bo jeździsz jak 1.8
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Nie wiem jak to możliwe, ale ja u siebie jakbym się nie starał to w mieście poniżej 11l nie zejdę, na trasie najniższy wynik to 8,2l/100km więc przy tym 2.5l 170KM w tej budzie ... dla mnie nierealne, choćby nie wiem jak jeździł
-
makmarc
True! No chyba że silnik GH bardziej oszczędny ... ja mam wyniki podobne do macmarc tzn miałem jak jeździłem na benzynie (teraz nieco wyżej na LPG) ... dla mnie nie realne spalanie w mieście poniżej 10 ... kiedyś starałem się jak mogłem w Poznaniu przez tydzień i wyszło 11.18 ale to już był hardcore ... czułem się jak 80-latek w Uno i wyprzedzały mnie Fabie ... Na trasie raz tylko zszedłem poniżej 10. Ze statystyk wiem dokładnie: 9.89 ale pamiętam max 3000rpm Dystans 350km Vśr wysokie, bo 80km/h czyli pewnie mało TIRów do wyprzedzenia miałem po drodze z czego 100km autostrada z prędkością 120km/h – odczyt z kompa 8,2l/100km więc do spalania jak podaje kolega 7,8 musiałbym jeździć chyba ze stałą prędkością 70km/h na 6 biegu bez żadnego ruszania!
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 685 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)
NIEBO! napisał(a):Na trasie raz tylko zszedłem poniżej 10. Ze statystyk wiem dokładnie: 9.89 ale pamiętam max 3000rpm Dystans 350km
To dużo Ci pali bo ja przy 3.0 tyle nie spalam w trasie.
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
NIEBO! napisał(a):Gazu
Aaaa to zmienia postać rzeczy Ja nie schodzę poniżej 15L w mieście
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Mi na trasie w 4 osoby , pełny bagażnik na wczasach komputer pokazał 7,4!!!!
Myślałem że się popsuł ale kiedy wjechałem na na stację wyszło 10.0 gazu.
Dopisano 17 paź 2014, 22:53:
A jaki jechałem podjarany na stację......
Myślałem że się popsuł ale kiedy wjechałem na na stację wyszło 10.0 gazu.
Dopisano 17 paź 2014, 22:53:
A jaki jechałem podjarany na stację......
- Od: 18 cze 2014, 00:22
- Posty: 37
- Skąd: Bielsko Biała
- Auto: Mazda 6 2.0 PB+gaz hatchback
2004 r
Śmiecicie koledze temat .
Gratuluje Madzi, niech sie wozi panienka a raczej panienka pana .
Posprzątaj trochę ta komorę silnika bo strasznie wygląda Chociaż ja tez muszę a nie mam kiedy
Trzeba zaprogramować, w dziale GH jest opis co i jak. Ja mam zimówki bez czujnika i przyzwyczajony jestem ze w zimie mi świeci kontrolka ciągle
Gratuluje Madzi, niech sie wozi panienka a raczej panienka pana .
Posprzątaj trochę ta komorę silnika bo strasznie wygląda Chociaż ja tez muszę a nie mam kiedy
Mundek napisał(a):Przy okazji mam pytanie, czy po zmianie kół na inne ale również z czujnikami ciśnienia trzeba dokonywać jakiegoś resetu/adaptacji w komputerze pokładowym?
Trzeba zaprogramować, w dziale GH jest opis co i jak. Ja mam zimówki bez czujnika i przyzwyczajony jestem ze w zimie mi świeci kontrolka ciągle
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Podczas ostatniej trasy z nudów nakręciłem krótki filmik z jazdy na tempomacie. Ładnie się zbiera, na 6 biegu można spokojnie wyprzedzać. Co do spalania przy jeździe do max 90 kmh z tempomatem po w miarę równej drodze udało mi się zejść do nawet 6.8 L/100 ale tylko na chwilę, bo kto tak wolno jeździ
Piekne masz te zegary
Co do spalania to czasem można sobie pozwolić na wolną jazdę i sprawdzić do ilu literkow potrafi się zejść.
Ale tak jak piszesz- kto jeździ wolno
Ma się czerpać przyjemność z jazdy i wykorzystywać silnik i moc a nie jeździć i liczyć zdzbla trawy po rowach
Co do spalania to czasem można sobie pozwolić na wolną jazdę i sprawdzić do ilu literkow potrafi się zejść.
Ale tak jak piszesz- kto jeździ wolno
Ma się czerpać przyjemność z jazdy i wykorzystywać silnik i moc a nie jeździć i liczyć zdzbla trawy po rowach
Nightfallówna
Nightfall napisał(a):Piekne masz te zegary
Co do spalania to czasem można sobie pozwolić na wolną jazdę i sprawdzić do ilu literkow potrafi się zejść.
Ale tak jak piszesz- kto jeździ wolno
Ma się czerpać przyjemność z jazdy i wykorzystywać silnik i moc a nie jeździć i liczyć zdzbla trawy po rowach
No właśnie kto jeździ wolno Dobrze Nightfall prawi przecież ten kto chce jeździć wolno nie kupuje serca z taką mocą Najwyżej 1,6
P.S. chciałbym zobaczyć jak liczysz te źdźbła byłby ubaw
Jak się dobrze postarać to można z miejsca zamknąć licznik. Nie mogę rozkminić systemu RVM. To jest jakoś sprzężone z tempomatem, coś w stylu aktywny tempomat?
Kolejna sprawa, która mnie zastanawia to setup na lato. Obecnie zamontowane kapcie 215/50/r17 zimówk,i mam także letni fabryczny felunek 18 cal i mocno się waham nad redukcją 18stek o rozmiar w dół ze względu na komfort ... 18 nie nadają się na polskie drogi. Chodzi mi jazdę w koleinach, szczególnie gdy jest mokro, mocno rzuca samochodem lewo-prawo, na 17 jest zupełnie inaczej. Co Koledzy doradzą w tej materii?
Powracając jeszcze do setupu zimowego i pytania o kalibrację czujników. Udało mi się kupić felgi niemalże nówki z fabrycznymi czujnikami, których nie musiałem kalibrować. Wszystko odbyło się automatycznie. Lampka przy pierwszym uruchomieniu paliła się nieco dłużej niż zwykle, po czym zgasła i to wszystko :–)
Podczas weekendu postaram się wrzucić aktualne fotki o ile dobra pogoda się utrzyma.
Kolejna sprawa, która mnie zastanawia to setup na lato. Obecnie zamontowane kapcie 215/50/r17 zimówk,i mam także letni fabryczny felunek 18 cal i mocno się waham nad redukcją 18stek o rozmiar w dół ze względu na komfort ... 18 nie nadają się na polskie drogi. Chodzi mi jazdę w koleinach, szczególnie gdy jest mokro, mocno rzuca samochodem lewo-prawo, na 17 jest zupełnie inaczej. Co Koledzy doradzą w tej materii?
Powracając jeszcze do setupu zimowego i pytania o kalibrację czujników. Udało mi się kupić felgi niemalże nówki z fabrycznymi czujnikami, których nie musiałem kalibrować. Wszystko odbyło się automatycznie. Lampka przy pierwszym uruchomieniu paliła się nieco dłużej niż zwykle, po czym zgasła i to wszystko :–)
Podczas weekendu postaram się wrzucić aktualne fotki o ile dobra pogoda się utrzyma.
No jeśli chodzi o 18" 225/45 to jeszcze mi się nie zdarzyło żebym odczuł jakiekolwiek koleiny.
Jeszcze mnie nigdy nigdzie nie sciagnelo. Troszkę bardziej czuć dziury ale jest to na spokojnie do przeżycia
Jeszcze mnie nigdy nigdzie nie sciagnelo. Troszkę bardziej czuć dziury ale jest to na spokojnie do przeżycia
Nightfallówna
Mundek napisał(a):Trochę już podjeżdżone DUNLOPY SP Sport Max
i masz odpowiedz.. te opony sa dobre tylko jako nowki, potem sa nieprzewidywalne..
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości