Mazda6 GY LF-DE '06 H&R Aero by MAYKI

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez MAYKI » 5 maja 2016, 23:49

Nie swap nie wchodzi w rachubę bo to tez nie jest tania rzecz dziś ktoś mi podsunął pomysł żeby sprzedać Madzie i kupić coś co mnie zadowoli kompletnie ale nie wiem czy jestem gotów na rozstanie :D
Na razie rozważam tą propozycje i zastanawiam się co mógłbym kupić za kaskę ze sprzedaży :)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2014, 17:43
Posty: 608 (3/11)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda6 GY LF-DE '06 by MAYKI

Postprzez Biniu » 6 maja 2016, 07:39

No niestety LF w budzie GY jest z deczka mulowaty. Chociaż jak bys nawet uturbil go i wycisnal sporo wiecej KM to i tak po jakimś czasie byłoby mało :)
Najlepsza opcja to właśnie drugie autko do dlubania i upalania.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez zelka » 6 maja 2016, 09:56

MAYKI napisał(a): zastanawiam się co mógłbym kupić

To jest największa zagwozdka jaka może być... Mógłbym kupić coś do ~50K gdybym sprzedał swoją GH, ale co za to kupię? Większy silnik innej marki – musiałby być z salonu PL, bo sprowadzać to cło by zjadło przy takiej kwocie (aczkolwiek paradoks, bo swoją GH ściągałem osobiście z Heidenheim). Sprowadzając musisz mieć pewniaka i w przypadku silników > 3.0 pojemności, bo one nie są już dla niedzielnych dziadków co jeżdżą do kościoła tylko po licznych autostradach, które u nich się znajdują, czyli dość wysokie przebieg. Wszystko zawęża się w jedno koło w mym przypadku – stoję w miejscu, ponieważ nie chciałbym się wsadzić na minę. ;)
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 13:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez deejay27 » 6 maja 2016, 15:29

Maksiu921 napisał(a):Mayki, jedna wazna sprawa, do takiego zabiegu musisz miec w 100% zdrowy silnik, a no torze widziales, polatales i do zera go wyjezdziles :/

Silnik raczej jest zdrowy , a to ze podbiera trochę przy ciągłym butowaniu na torze to przecież normalne w Mazdzie:) Uważam, że silnik Michała jak na swoją moc i niezbyt lekką budę w kombi , to naprawdę dobrze jedzie .
Nawiązując do sprzedaży Mazdy widzę Mayki że złapałeś bakcyla na mocniejsze auto do polatania.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Maksiu921 » 6 maja 2016, 16:35

Pod tym wzgledem ze trzyma moc, to nawet nie ma o czym mowic, swiadczy o tym wykres z czaplinka.... szkoda sprzedawac, lepiej kupic cos drugiego co bedzie pod tzw "projekt", a M6 jako daily car..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2014, 13:56
Posty: 561 (47/9)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6

Postprzez zelka » 6 maja 2016, 17:30

Maksiu921 napisał(a):"projekt", a M6 jako daily car..

Tylko nie każdego na to stać. :P No ale jak chce latać czymś mocniejszym to trzeba liczyć się z częstszym odwiedzaniem stacji benzynowej.
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 13:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez Biniu » 6 maja 2016, 19:20

Moim zdaniem lepiej celowac w coś co na starcie ma niski współczynnik masy auta do ilości KM. Wcale nie trzeba mieć ogromnego pieca pod maską, żeby coś ładnie się zbieralo :)
Z powyższego powodu taki delikatny tuning LFa w budzie GY ma trochę mało sensu, bo 20KM wiele nam osiągów nie poprawi.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez Pyton » 6 maja 2016, 21:27

dokladnie , za 6 tys mozna juz kupic cos co bedzie dawac fun z jazdy
http://olx.pl/oferta/mazda-626-coupe-2- ... c082312217
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2015, 15:34
Posty: 315 (1/5)
Skąd: dziki zachod
Auto: Infiniti fx35
Była Mazda BG; BA; BJ; BK

Postprzez zelka » 6 maja 2016, 22:08

Tylko pytanie ile to wytrzyma i czy potem koszta naprawy nie wyniosą tyle co zdrowy LF. :P
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 13:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez MAYKI » 7 maja 2016, 10:42

Panowie nie mam pieniędzy na projekt , miałbym gdybym sprzedał Mazdę , al gdy ją sprzedam nie będę miał czym jeździć do pracy więc tak jak pisał zelka jest to nie zła zagwozdka :)
Jedyne wyjście w moim przypadku to kupić np coś takiego :
http://otomoto.pl/oferta/audi-a3-oplaco ... 927b7323fe
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2014, 17:43
Posty: 608 (3/11)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda6 GY LF-DE '06 by MAYKI

Postprzez zelka » 7 maja 2016, 12:33

Szczerze to coś za tanio jak za taką A3. Ogólnie pierwsze strzały silników VAG 2.0 TFSI/TSI to padaka. Samo Audi przyznało się, że te silniki potrafią łykać po 1l oleju/1000 km. To jest jakaś parodia, dopiero poprawili te silniki w 2010. Dotyczy każdego modelu. Sam myślałem o A6C6 2.4 lub 4.2 (bogato :D ) ale w tych silnikach wymiana rozrządu sięga kilku (ba, nawet kilkunastu!) tysięcy złotych, więc ehm....
Gdyby nie bezpośredni wtrysk w Lexusie już dawno miałbym GS430 mk3, ale tam LPG założę tylko z dotryskiem, a to nie wchodzi u mnie w grę.

Wczoraj popołudniu patrzyłem przeróżne auta i szczerze Ci powiem, że do 40k (z tych nowszych) nie ma nic fajnego. :P Vovlo S80 ładne, nie powiem, ale środek szwedzkich aut... <dupa>
Jak coś znajdziesz ciekawego daj znać. :)
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 13:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez xRafalx » 7 maja 2016, 18:00

A ja Ci powiem choć by w tej A3 czy S3 było nawet 300KM nie zamieniłbym jej za mazdę :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez zelka » 7 maja 2016, 20:48

xRafalx napisał(a):A ja Ci powiem choć by w tej A3 czy S3 było nawet 300KM nie zamieniłbym jej za mazdę :D

Też bym wolał coś innego jak Audi, bo po stokroć wolę japońską motoryzację, ale Lexus z bezpośrednim wtryskiem mnie zawiódł. :P
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 13:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez Biniu » 7 maja 2016, 21:03

xRafalx napisał(a):A ja Ci powiem choć by w tej A3 czy S3 było nawet 300KM nie zamieniłbym jej za mazdę :D

Poza wyglądem który zawsze jest tylko kwestią gustu to taka A3 jest lepszą opcją od 6. Raz blacha dwa silnik. Mazda niestety w obu kwestiach pupy nie urywa a pod kwestia blacharki jest mega lipna.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez xRafalx » 7 maja 2016, 21:10

To dlaczego jeździsz mazdą? Blacha zgadzam się. Mówisz silnik? Jakoś jeżdzę swoim LF i nie kiwam palcem przy nim już od 2 lat. Niby silniki diesla słabe w maździe? Jak poprzednicy jeździli na roślinnym, lali gnojówę to się nie dziwię :) I aby te auta miały tyle co na blacie.Nawet gdyby moja mazda się psuła i gniła to nadal bym nią jeździł, a ze względu na to by nie wołali na mnie 'burak w audi' itp powiedzenia :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez zelka » 7 maja 2016, 21:33

Silniki w Audi na pewno nie są trwalsze od Mazdy. Raz turbo, dwa łykają olej na potęgę, jak wyżej wspomniałem dopiero te bolączki naprawili po 2010 r.
Ja zraziłem się do rudej w BK, ale spróbowałem jeszcze raz i mam GH, nie ma tego co poprzedniczki, jednak blachy nie królują, bo wypieki na dachu dostaje (jeden już Niemiec robił, ja przed zlotem drugi, malutki). Tak to nic się nigdzie nie dzieje, prócz poobijanej maski i zderzaka od kamyszków, ale to w każdym aucie. Mnie po prostu brakuje tutaj V6/R6 i już byłbym happy. <faja>
Poza tym na ulicach mijam GH tyle że policzyłbym na palcach obu rąk, a na Audi/VW brakłoby mi całej całej rodziny. ;P To taki indywidualizm z mej strony, podnieta, że mało kto takim autem śmiga, a nie jak większość. :)
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 13:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez Biniu » 7 maja 2016, 21:48

Daj jGH jeszcze 5 lat. To sporoooo czasu. Ale mam nadzieję oczywiście że ten problem Cię ominie!

A może Volvo V50/S40(II gen)? Silnik 2,5T robi fajną robotę w zestawie z awd. Krzysiek z buska nie mógł się tego autka zachwalic. Blacha ocynkowana lipy z gniciem tam nie ma. Silniki też raczej nieawaryjne. Tylko miejsca mniej niz w Mazda 6. Po przejazdzce na fotelu pasażera trochę mnie Krzysiek zawstydzil, naprawdę fajnie się to odpychalo.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez zelka » 7 maja 2016, 22:39

Weelkoo napisał(a):
zelka napisał(a):A fabrycznie silnik czy wytrzyma uturbienie bądź założenie kompresora to nawet nie wiem


2.0 z GG/GH wytrzymują spokojnie doładowania ponad 200KM. 2.3 z GG jest najsłabszy w tej kwestii – z tego co czytałem wytrzymuje wyraźnie mniej niż 2.0. A twój 2.5 z GH to najlepsza jednostka Mazdy z poprzednich generacji do uturbienia, wytrzymuje moce podchodzące pod 300KM ;) I nic nie trzeba kuć do 250~300KM, z tego co mi wiadomo 2.5 ma kuty wał korbowy i korbowody stąd takie moce <spoko> dla pewności można by Fiveopac'a dopytać, ma MX-5 z 2.5 i ~350KM ;)


Dlaczego ja przeoczyłem tą wiadomość... :| Wnet odechciało mi się sprzedaży mojej GH. <faja> Dobrze wiedzieć i kiedyś może na spota w Bydgoszczy podlecę, chętnie bym wymienił takowe spostrzeżenia z Five.
Zarówno Twój jak i mój, bo takowy sam posiadasz. ;)

Biniu777 napisał(a):A może Volvo V50/S40

W Volvo przeraża mnie tunel środkowy. Ogólnie Szwedzi nie poszaleli czy to w Volvo, czy to Saabie. Ale fakt silnik odpycha się dość fajnie, bo miałem okazję śmigać (tylko na prawym fotelu) ładnie zchipowanym S80.
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 13:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez Maksiu921 » 8 maja 2016, 08:26

Ja mialem xc90 z tym silnikiem 2.5T i naprawde, mimo takiej budy robil naprawde szal ;) Mayki zostan przy Mazdzie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2014, 13:56
Posty: 561 (47/9)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6

Postprzez Socyopatic » 9 maja 2016, 21:04

Maksiu921 napisał(a): szkoda sprzedawac, lepiej kupic cos drugiego co bedzie pod tzw "projekt", a M6 jako daily car..


dokładnie tak, czy to GY czy np. GH to sa wielkie kloce które w porównaniu z małym lekkim autem do zabawy zawsze będą jeździły jak karton niezależnie od ilości koni.. Wiem co mowie, bo mam teraz namacalne porównanie u siebie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy