Mazda6 GY LF-DE '06 H&R Aero by MAYKI
Nie swap nie wchodzi w rachubę bo to tez nie jest tania rzecz dziś ktoś mi podsunął pomysł żeby sprzedać Madzie i kupić coś co mnie zadowoli kompletnie ale nie wiem czy jestem gotów na rozstanie
Na razie rozważam tą propozycje i zastanawiam się co mógłbym kupić za kaskę ze sprzedaży
Na razie rozważam tą propozycje i zastanawiam się co mógłbym kupić za kaskę ze sprzedaży
No niestety LF w budzie GY jest z deczka mulowaty. Chociaż jak bys nawet uturbil go i wycisnal sporo wiecej KM to i tak po jakimś czasie byłoby mało
Najlepsza opcja to właśnie drugie autko do dlubania i upalania.
Najlepsza opcja to właśnie drugie autko do dlubania i upalania.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
MAYKI napisał(a): zastanawiam się co mógłbym kupić
To jest największa zagwozdka jaka może być... Mógłbym kupić coś do ~50K gdybym sprzedał swoją GH, ale co za to kupię? Większy silnik innej marki – musiałby być z salonu PL, bo sprowadzać to cło by zjadło przy takiej kwocie (aczkolwiek paradoks, bo swoją GH ściągałem osobiście z Heidenheim). Sprowadzając musisz mieć pewniaka i w przypadku silników > 3.0 pojemności, bo one nie są już dla niedzielnych dziadków co jeżdżą do kościoła tylko po licznych autostradach, które u nich się znajdują, czyli dość wysokie przebieg. Wszystko zawęża się w jedno koło w mym przypadku – stoję w miejscu, ponieważ nie chciałbym się wsadzić na minę.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Maksiu921 napisał(a):Mayki, jedna wazna sprawa, do takiego zabiegu musisz miec w 100% zdrowy silnik, a no torze widziales, polatales i do zera go wyjezdziles :/
Silnik raczej jest zdrowy , a to ze podbiera trochę przy ciągłym butowaniu na torze to przecież normalne w Mazdzie:) Uważam, że silnik Michała jak na swoją moc i niezbyt lekką budę w kombi , to naprawdę dobrze jedzie .
Nawiązując do sprzedaży Mazdy widzę Mayki że złapałeś bakcyla na mocniejsze auto do polatania.
- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Pod tym wzgledem ze trzyma moc, to nawet nie ma o czym mowic, swiadczy o tym wykres z czaplinka.... szkoda sprzedawac, lepiej kupic cos drugiego co bedzie pod tzw "projekt", a M6 jako daily car..
Maksiu921 napisał(a):"projekt", a M6 jako daily car..
Tylko nie każdego na to stać. No ale jak chce latać czymś mocniejszym to trzeba liczyć się z częstszym odwiedzaniem stacji benzynowej.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Moim zdaniem lepiej celowac w coś co na starcie ma niski współczynnik masy auta do ilości KM. Wcale nie trzeba mieć ogromnego pieca pod maską, żeby coś ładnie się zbieralo
Z powyższego powodu taki delikatny tuning LFa w budzie GY ma trochę mało sensu, bo 20KM wiele nam osiągów nie poprawi.
Z powyższego powodu taki delikatny tuning LFa w budzie GY ma trochę mało sensu, bo 20KM wiele nam osiągów nie poprawi.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Panowie nie mam pieniędzy na projekt , miałbym gdybym sprzedał Mazdę , al gdy ją sprzedam nie będę miał czym jeździć do pracy więc tak jak pisał zelka jest to nie zła zagwozdka
Jedyne wyjście w moim przypadku to kupić np coś takiego :
http://otomoto.pl/oferta/audi-a3-oplaco ... 927b7323fe
Jedyne wyjście w moim przypadku to kupić np coś takiego :
http://otomoto.pl/oferta/audi-a3-oplaco ... 927b7323fe
Szczerze to coś za tanio jak za taką A3. Ogólnie pierwsze strzały silników VAG 2.0 TFSI/TSI to padaka. Samo Audi przyznało się, że te silniki potrafią łykać po 1l oleju/1000 km. To jest jakaś parodia, dopiero poprawili te silniki w 2010. Dotyczy każdego modelu. Sam myślałem o A6C6 2.4 lub 4.2 (bogato ) ale w tych silnikach wymiana rozrządu sięga kilku (ba, nawet kilkunastu!) tysięcy złotych, więc ehm....
Gdyby nie bezpośredni wtrysk w Lexusie już dawno miałbym GS430 mk3, ale tam LPG założę tylko z dotryskiem, a to nie wchodzi u mnie w grę.
Wczoraj popołudniu patrzyłem przeróżne auta i szczerze Ci powiem, że do 40k (z tych nowszych) nie ma nic fajnego. Vovlo S80 ładne, nie powiem, ale środek szwedzkich aut...
Jak coś znajdziesz ciekawego daj znać.
Gdyby nie bezpośredni wtrysk w Lexusie już dawno miałbym GS430 mk3, ale tam LPG założę tylko z dotryskiem, a to nie wchodzi u mnie w grę.
Wczoraj popołudniu patrzyłem przeróżne auta i szczerze Ci powiem, że do 40k (z tych nowszych) nie ma nic fajnego. Vovlo S80 ładne, nie powiem, ale środek szwedzkich aut...
Jak coś znajdziesz ciekawego daj znać.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
A ja Ci powiem choć by w tej A3 czy S3 było nawet 300KM nie zamieniłbym jej za mazdę
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
xRafalx napisał(a):A ja Ci powiem choć by w tej A3 czy S3 było nawet 300KM nie zamieniłbym jej za mazdę
Też bym wolał coś innego jak Audi, bo po stokroć wolę japońską motoryzację, ale Lexus z bezpośrednim wtryskiem mnie zawiódł.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
xRafalx napisał(a):A ja Ci powiem choć by w tej A3 czy S3 było nawet 300KM nie zamieniłbym jej za mazdę
Poza wyglądem który zawsze jest tylko kwestią gustu to taka A3 jest lepszą opcją od 6. Raz blacha dwa silnik. Mazda niestety w obu kwestiach pupy nie urywa a pod kwestia blacharki jest mega lipna.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
To dlaczego jeździsz mazdą? Blacha zgadzam się. Mówisz silnik? Jakoś jeżdzę swoim LF i nie kiwam palcem przy nim już od 2 lat. Niby silniki diesla słabe w maździe? Jak poprzednicy jeździli na roślinnym, lali gnojówę to się nie dziwię I aby te auta miały tyle co na blacie.Nawet gdyby moja mazda się psuła i gniła to nadal bym nią jeździł, a ze względu na to by nie wołali na mnie 'burak w audi' itp powiedzenia
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Silniki w Audi na pewno nie są trwalsze od Mazdy. Raz turbo, dwa łykają olej na potęgę, jak wyżej wspomniałem dopiero te bolączki naprawili po 2010 r.
Ja zraziłem się do rudej w BK, ale spróbowałem jeszcze raz i mam GH, nie ma tego co poprzedniczki, jednak blachy nie królują, bo wypieki na dachu dostaje (jeden już Niemiec robił, ja przed zlotem drugi, malutki). Tak to nic się nigdzie nie dzieje, prócz poobijanej maski i zderzaka od kamyszków, ale to w każdym aucie. Mnie po prostu brakuje tutaj V6/R6 i już byłbym happy.
Poza tym na ulicach mijam GH tyle że policzyłbym na palcach obu rąk, a na Audi/VW brakłoby mi całej całej rodziny. To taki indywidualizm z mej strony, podnieta, że mało kto takim autem śmiga, a nie jak większość.
Ja zraziłem się do rudej w BK, ale spróbowałem jeszcze raz i mam GH, nie ma tego co poprzedniczki, jednak blachy nie królują, bo wypieki na dachu dostaje (jeden już Niemiec robił, ja przed zlotem drugi, malutki). Tak to nic się nigdzie nie dzieje, prócz poobijanej maski i zderzaka od kamyszków, ale to w każdym aucie. Mnie po prostu brakuje tutaj V6/R6 i już byłbym happy.
Poza tym na ulicach mijam GH tyle że policzyłbym na palcach obu rąk, a na Audi/VW brakłoby mi całej całej rodziny. To taki indywidualizm z mej strony, podnieta, że mało kto takim autem śmiga, a nie jak większość.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Daj jGH jeszcze 5 lat. To sporoooo czasu. Ale mam nadzieję oczywiście że ten problem Cię ominie!
A może Volvo V50/S40(II gen)? Silnik 2,5T robi fajną robotę w zestawie z awd. Krzysiek z buska nie mógł się tego autka zachwalic. Blacha ocynkowana lipy z gniciem tam nie ma. Silniki też raczej nieawaryjne. Tylko miejsca mniej niz w Mazda 6. Po przejazdzce na fotelu pasażera trochę mnie Krzysiek zawstydzil, naprawdę fajnie się to odpychalo.
A może Volvo V50/S40(II gen)? Silnik 2,5T robi fajną robotę w zestawie z awd. Krzysiek z buska nie mógł się tego autka zachwalic. Blacha ocynkowana lipy z gniciem tam nie ma. Silniki też raczej nieawaryjne. Tylko miejsca mniej niz w Mazda 6. Po przejazdzce na fotelu pasażera trochę mnie Krzysiek zawstydzil, naprawdę fajnie się to odpychalo.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Weelkoo napisał(a):zelka napisał(a):A fabrycznie silnik czy wytrzyma uturbienie bądź założenie kompresora to nawet nie wiem
2.0 z GG/GH wytrzymują spokojnie doładowania ponad 200KM. 2.3 z GG jest najsłabszy w tej kwestii – z tego co czytałem wytrzymuje wyraźnie mniej niż 2.0. A twój 2.5 z GH to najlepsza jednostka Mazdy z poprzednich generacji do uturbienia, wytrzymuje moce podchodzące pod 300KM I nic nie trzeba kuć do 250~300KM, z tego co mi wiadomo 2.5 ma kuty wał korbowy i korbowody stąd takie moce dla pewności można by Fiveopac'a dopytać, ma MX-5 z 2.5 i ~350KM
Dlaczego ja przeoczyłem tą wiadomość... Wnet odechciało mi się sprzedaży mojej GH. Dobrze wiedzieć i kiedyś może na spota w Bydgoszczy podlecę, chętnie bym wymienił takowe spostrzeżenia z Five.
Zarówno Twój jak i mój, bo takowy sam posiadasz.
Biniu777 napisał(a):A może Volvo V50/S40
W Volvo przeraża mnie tunel środkowy. Ogólnie Szwedzi nie poszaleli czy to w Volvo, czy to Saabie. Ale fakt silnik odpycha się dość fajnie, bo miałem okazję śmigać (tylko na prawym fotelu) ładnie zchipowanym S80.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Maksiu921 napisał(a): szkoda sprzedawac, lepiej kupic cos drugiego co bedzie pod tzw "projekt", a M6 jako daily car..
dokładnie tak, czy to GY czy np. GH to sa wielkie kloce które w porównaniu z małym lekkim autem do zabawy zawsze będą jeździły jak karton niezależnie od ilości koni.. Wiem co mowie, bo mam teraz namacalne porównanie u siebie
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości