Mazda6 GY LF-DE '06 H&R Aero by MAYKI

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez dejneks » 20 kwi 2016, 20:58

no powiem Tobie że Madzia jest zajefajna, jak dla mnie najpiękniejsza GY (bo w moim kolorze ;) ) zdjęcia ze zlotu fajne, ale znając życie przerobił je jakimś presetem w lightroomie ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 07:53
Posty: 1035 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez MAYKI » 20 kwi 2016, 21:16

dejneks napisał(a): ale znając życie przerobił je jakimś presetem w lightroomie ;)

Tak mów mi jeszcze <lol>
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2014, 16:43
Posty: 608 (3/11)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda6 GY LF-DE '06 by MAYKI

Postprzez dejneks » 20 kwi 2016, 21:21

Panie Ty się szykuj teraz na częstsze sesje ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 07:53
Posty: 1035 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez MariuS » 21 kwi 2016, 16:01

Lubię jak auto na żywo prezentuje się równie dobrze lub lepiej niż na zdjęciach :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 08:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez LAJCIK29 » 21 kwi 2016, 21:56

Nie da się ukryć i to było widać ,że gwiazdeczka jedyna na niebie :D . Cudna jest , koniecznie musisz odwiedzić śląskie tym cudeńkiem ;)
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
LAJTOWY
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Górnego Śląska
 
Od: 21 wrz 2009, 09:43
Posty: 2828 (133/56)
Skąd: Śląsk, Dąbrowa górnicza
Auto: Mesiedeś CLK430 – bestyjka

Postprzez MAYKI » 28 kwi 2016, 14:23

dejneks napisał(a):Panie Ty się szykuj teraz na częstsze sesje ;)

Gotów! <jupi>

Dopisano 28 kwi 2016, o 15:24:

LAJCIK29 napisał(a):Nie da się ukryć i to było widać ,że gwiazdeczka jedyna na niebie :D . Cudna jest , koniecznie musisz odwiedzić śląskie tym cudeńkiem ;)

Dzięki jak będę na śląsku to na pewno się odezwę <spoko>

Dopisano 28 kwi 2016, o 15:27:

Znalazłem nagranie z przejazdu po torze całkiem o nim zapomniałem szkoda że nagrałem to wideo rejstratorem z yanosika zamiast normalną kamerą była by lepsza jakość
https://www.youtube.com/watch?v=cpktnhr ... e=youtu.be
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2014, 16:43
Posty: 608 (3/11)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda6 GY LF-DE '06 by MAYKI

Postprzez Koci@k » 28 kwi 2016, 14:49

Tak jak MariuS napisał-auto na żywo wygląda tak jak na zdjęciach a nawet lepiej :) Ładnie utrzymane i widać, że dużo serduszka w nią wkładasz <ok> Na torze jak patrzę na filmik M radziła sobie naprawdę dobrze :D Mam nadzieję, że jakoś niebawem uda się spotkać znowu <spoko>
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 10:04
Posty: 5496 (435/228)
Skąd: Poznań
Auto: Grey Fūjin

Postprzez MAYKI » 4 maja 2016, 17:10

Koci@k napisał(a):Tak jak MariuS napisał-auto na żywo wygląda tak jak na zdjęciach a nawet lepiej :) Ładnie utrzymane i widać, że dużo serduszka w nią wkładasz <ok> Na torze jak patrzę na filmik M radziła sobie naprawdę dobrze :D Mam nadzieję, że jakoś niebawem uda się spotkać znowu <spoko>

Dzięki cieszę się że się podoba :D Było by miło się spotkać ale teraz przez 3 miesiące będę wyłączony z wszelkich spotów bo będę na szkole podoficerskiej w Koszalinie ale za to od sierpnia będę 3 miesiące w Poznaniu to może się uda skręcić jakiegoś spocika <spoko>

Dopisano 4 maja 2016, o 18:14:

Ostatnio dość intensywnie myślę o nieznacznym podniesieniu mocy silnika nie mam za bardzo kaski na zakuwanie turbo czy kompresor. Zależy mi na przyroście rzędu ok. 20 koni. Znalazłem coś takiego co wy na to?
https://www.youtube.com/watch?v=rppLCjEarV4

Dopisano 4 maja 2016, o 18:16:

Na tym filmiku jak dobrze widze ta elektr. sprężarka jest podłączona pod silnik 2.0:
https://www.youtube.com/watch?v=WYJ1sv-t23M
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2014, 16:43
Posty: 608 (3/11)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda6 GY LF-DE '06 by MAYKI

Postprzez zelka » 4 maja 2016, 19:24

IMHO gra niewarta świeczki. Nawet zakładanie turbo. Czytałem trochę na amerykańskim forum szóstek, bo sam myślałem, żeby coś w swojej wykombinować, ale bez przeróbek by się nie obyło. Taniej wyjdzie mnie chyba sprzedaż i kupienie auta z turbo. Ba, nawet myślałem nad Saabem 9-3, ale zraziło mnie jakość "plajstików".
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez MAYKI » 4 maja 2016, 22:49

zelka napisał(a):IMHO gra niewarta świeczki. Nawet zakładanie turbo. Czytałem trochę na amerykańskim forum szóstek, bo sam myślałem, żeby coś w swojej wykombinować, ale bez przeróbek by się nie obyło. Taniej wyjdzie mnie chyba sprzedaż i kupienie auta z turbo. Ba, nawet myślałem nad Saabem 9-3, ale zraziło mnie jakość "plajstików".


Nawet zakładanie turbo? dlaczego? Jak ktoś ma kase to mu przeróbki nie straszne po prostu uturbienie jest drogie
A ta dmuchawka wydaje się być inna niż te chińskie wiatraczki z ebay czytałem amerykańskie fora i tam ludzie byli zadowoleni mieli przyrosty około 20-30 hp.
Na tym forum jest więcej info:
http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=39719
Nie wiem jeszcze ile to kosztuje i jak to zamówić ale był bym gotów spróbować :)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2014, 16:43
Posty: 608 (3/11)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda6 GY LF-DE '06 by MAYKI

Postprzez Weelkoo » 4 maja 2016, 23:37

MAYKI napisał(a):Nie wiem jeszcze ile to kosztuje i jak to zamówić ale był bym gotów spróbować


tylko, żebyś się nie zdziwił – cena tego "cuda" to koszt ~1600$ jak się orientował kiedyś znajomy (z akumulatorami), licząc VAT i cło aktualnie daje to ponad 8000 PLN ;) Już pomijając fakt czy działa czy nie. Nie ma taniej opcji na zauważalne zwiększenie mocy wolnossącej benzyny w Mazdach niestety.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 20:48
Posty: 1148 (0/16)
Skąd: Bieruń
Auto: Lexus IS 200t

Postprzez MAYKI » 5 maja 2016, 09:51

No to faktycznie 8 tyś to dla mnie za dużo :|
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2014, 16:43
Posty: 608 (3/11)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda6 GY LF-DE '06 by MAYKI

Postprzez zelka » 5 maja 2016, 12:19

Też dlatego u mnie ten plan poszedł w maliny. Ogólnie to taka zabaweczka dla bogatszych. A fabrycznie silnik czy wytrzyma uturbienie bądź założenie kompresora to nawet nie wiem, bo chyba nikt nie chciałby, żeby korba bokiem wyszła. :P Niestety silnik nie został stworzony pod takie obciążenie, a szkoda, bo byłbym wniebowzięty ze swoją szóstką z turbo. :D Ale koszty uturbienia i zakucia silnika... Taniej wyjdzie kupno jakiejś zabawki do jeżdżenia, albo sprzedanie (sic!) M6 i kupienia czegoś fabrycznie z burbo.

Link co mi podrzuciłeś to chyba jakiś falsyfikat, bo tam gościu w BRZ wykres pokazuje ~150KM, a ludzie się go pytali gdzie mu uciekło te 45KM.
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez Koci@k » 5 maja 2016, 13:49

Weelkoo napisał(a): Nie ma taniej opcji na zauważalne zwiększenie mocy wolnossącej benzyny w Mazdach niestety.


Hehe...powiedziałeś tu wszystko :) Gdyby taka opcja była to zapewne każdy z nas by korzystał, ale jeździmy Mazdami a nie Hondami ;)
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 10:04
Posty: 5496 (435/228)
Skąd: Poznań
Auto: Grey Fūjin

Postprzez Weelkoo » 5 maja 2016, 14:14

zelka napisał(a):A fabrycznie silnik czy wytrzyma uturbienie bądź założenie kompresora to nawet nie wiem


2.0 z GG/GH wytrzymują spokojnie doładowania ponad 200KM. 2.3 z GG jest najsłabszy w tej kwestii – z tego co czytałem wytrzymuje wyraźnie mniej niż 2.0. A twój 2.5 z GH to najlepsza jednostka Mazdy z poprzednich generacji do uturbienia, wytrzymuje moce podchodzące pod 300KM ;) I nic nie trzeba kuć do 250~300KM, z tego co mi wiadomo 2.5 ma kuty wał korbowy i korbowody stąd takie moce <spoko> dla pewności można by Fiveopac'a dopytać, ma MX-5 z 2.5 i ~350KM ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 20:48
Posty: 1148 (0/16)
Skąd: Bieruń
Auto: Lexus IS 200t

Postprzez MAYKI » 5 maja 2016, 14:47

zelka napisał(a):Też dlatego u mnie ten plan poszedł w maliny. Ogólnie to taka zabaweczka dla bogatszych. A fabrycznie silnik czy wytrzyma uturbienie bądź założenie kompresora to nawet nie wiem, bo chyba nikt nie chciałby, żeby korba bokiem wyszła. :P Niestety silnik nie został stworzony pod takie obciążenie, a szkoda, bo byłbym wniebowzięty ze swoją szóstką z turbo. :D Ale koszty uturbienia i zakucia silnika... Taniej wyjdzie kupno jakiejś zabawki do jeżdżenia, albo sprzedanie (sic!) M6 i kupienia czegoś fabrycznie z burbo.

Link co mi podrzuciłeś to chyba jakiś falsyfikat, bo tam gościu w BRZ wykres pokazuje ~150KM, a ludzie się go pytali gdzie mu uciekło te 45KM.


Z tego co mówią niektórzy to podniesienie mocy o 20-30 koni nie nadwyręża silnika dlatego nie chciałem nie wiadomo jakiej turbiny , tylko coś nie drogiego i nie za mocnego żeby nie kuć silnika. Ja z angielskiego nie wiele rozumiem więc nie wiem dokładnie co tam pisało.
No trudno skoro się nie da to trzeba odpuścić temat.
A co byście powiedzieli np na wymianę wałków rozrządu na jakieś ostrzejsze? Jest tak opcja? albo przestawienie zapłonu , bo słyszałem że takimi zabiegami też można parę koni uzyskać.
I coś mi jeszcze świta że koło zamachowe można wstawić lżejsze?
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2014, 16:43
Posty: 608 (3/11)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda6 GY LF-DE '06 by MAYKI

Postprzez Weelkoo » 5 maja 2016, 16:26

wałek rozrządu jak najbardziej, tylko przy 2.0 na duże zyski nie ma co liczyć. Ale wałek + strojenie, powiedzmy IMO realnie te 20HP mógłbyś ekstra wyciągnąć. Tylko nadal chyba nie orientujesz się w kosztach ;) Porządny wałek powiedzmy z Coswortha to ~700$ o ile dobrze kojarzę, VAT, cło – masz 3500 PLN. Przyjmijmy nawet tańszą opcję – trzeba liczyć jakieś 500$ za sam wałek, koszt ściągnięcia ponad 2600PLN. Do tego robocizna i strojenie + to co przy wymianie wałka wyjdzie, myślę że spokojnie możesz liczyć drugie tyle (i to optymistycznie patrząc IMO, realnie jeszcze bym dołożył)

lżejsze koło zamachowe? Nie przy tym silniku, nie przy takim aucie – przy dłubniętym samochodzie, nastawionym na drag, itp. gdzie liczy się każdy zysk (w szczególności, że tu jest on ograniczony do najniższych biegów, przede wszystkim do I. i II. i jest stosunkowo mały) ;)
Ostatnio edytowano 5 maja 2016, 17:30 przez Weelkoo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 20:48
Posty: 1148 (0/16)
Skąd: Bieruń
Auto: Lexus IS 200t

Postprzez Maksiu921 » 5 maja 2016, 17:02

Mayki, jedna wazna sprawa, do takiego zabiegu musisz miec w 100% zdrowy silnik, a no torze widziales, polatales i do zera go wyjezdziles :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2014, 12:56
Posty: 561 (47/9)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6

Postprzez MAYKI » 5 maja 2016, 17:31

Co wyjeździłem do zera silnik? <lol> mój silnik ma się bardzo dobrze :)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2014, 16:43
Posty: 608 (3/11)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda6 GY LF-DE '06 by MAYKI

Postprzez zelka » 5 maja 2016, 17:35

Szczerze zamiast tych KM wolałbym podkręcać Nm, no ale to już wiadome turbo/kompresor...
Rozwiązaniem jest chyba cywilne auto do przemieszczania się z punktu A do B, a drugie do grzebania, no ale to zaś są dodatkowe koszta.
A najlepiej to bym chciał zrobić swapa do swojej i wetknąć silnik 3.7 V6, ten co szedł na USA. Moje ciche marzenie, wtedy nie zamieniłbym GH już na żadną inną. :)
U Ciebie może swap na 3.0? :D
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy