Mazda6 GY LF '07_Michu
No i udało się zamontować DRL w chińskich kratkach i wszystko już jest w aucie...
Na dzień dzisiejszy jestem podpięty z + pod bezpiecznik nr 7 bo chciałem sprawdzić jak to działa ale na weekend pobiorę + po kluczyku ze skrzynki bezpieczników we wnętrzu bo nie podoba mi się te 90s oczekiwania na wyłączenie świateł.
Nie obyło się bez demontażu zderzaka... dolne uchwyty w oryginalnych kratkach podtrzymują przewody od spryskiwaczy a chińskie kratki ich nie maja, w związku z czym chciałem od środka dobrze rozłożyć i zamocować trytkami te przewody żeby mi po całym zderzaku nie fruwały.
Zderzak został wiec zdjęty... tak było szybciej, wygodniej i wszystko zostało pewniej zamocowane. A odkręcenie zderzaka jest ładnie opisane na forum wiec nic mnie nie zaskoczyło
Poniżej kilka fotek... nie najlepszej jakości bo z telefonu ale wszystko widać
Na dzień dzisiejszy jestem podpięty z + pod bezpiecznik nr 7 bo chciałem sprawdzić jak to działa ale na weekend pobiorę + po kluczyku ze skrzynki bezpieczników we wnętrzu bo nie podoba mi się te 90s oczekiwania na wyłączenie świateł.
Nie obyło się bez demontażu zderzaka... dolne uchwyty w oryginalnych kratkach podtrzymują przewody od spryskiwaczy a chińskie kratki ich nie maja, w związku z czym chciałem od środka dobrze rozłożyć i zamocować trytkami te przewody żeby mi po całym zderzaku nie fruwały.
Zderzak został wiec zdjęty... tak było szybciej, wygodniej i wszystko zostało pewniej zamocowane. A odkręcenie zderzaka jest ładnie opisane na forum wiec nic mnie nie zaskoczyło
Poniżej kilka fotek... nie najlepszej jakości bo z telefonu ale wszystko widać
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
Powiem Ci, że dobrze rozkminiliśmy temat jestem zadowolony, i zawsze można będzie zmienić na inne okrągłe ledy bo prawie każde pasują. Dzięki za dyskusję i pomoc
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Piszemy u kolegi ale można się pomylić bo teraz trochę jak bliźniaczki, tyle że jedna jakby większa .
Co do malowania to szczotka druciana ja będę ręcznie czyścił, później okleić papierem i pędzelkiem jest na forum pełno wizualizacji
Co do malowania to szczotka druciana ja będę ręcznie czyścił, później okleić papierem i pędzelkiem jest na forum pełno wizualizacji
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
tomi84 napisał(a):odom napisał(a):Eleganckie lampki
+1
Szkoda że do diesla w tym miejscu nie można upchać
zawsze można spróbować
Michu79 napisał(a):ale na weekend pobiorę + po kluczyku ze skrzynki bezpieczników we wnętrzu bo nie podoba mi się te 90s oczekiwania na wyłączenie świateł.
W takim razie zrób trochę fotek podczas tego zabiegu, będę wielce zobowiązany . Też miałem wpiąć się gdzieś w kabinie ale nie wiem jak to ugryźć...
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Dziś przerobiłem zasilanie moich DRL... pobrałem + po kluczyku ze skrzynki bezpieczników w środku auta dzięki temu prąd dociera do nich dopiero w drugim kroku przekręcania stacyjki pozwala to słuchać radia na postoju (na wyłączonym silniku) bez zapalonych DRL... gasną od razu po wyłączeniu silnika czyli cel osiągnięty
Nawet nie wiedziałem, że podszybie w M6 jest dzielone na dwie części dzięki temu mniej roboty miałem łatwo zeszło i dostęp do gumowej zaślepki, przez którą przechodzi zasilanie do w wycieraczek był już otwarty, wyjąłem, przedziurawiłem gwoździkiem, przepchnąłem kabelek i już byłem w kabinie...
Ta gumka jest bardzo elastyczna, po przeciśnięciu przewodu tak otuliła przewód, że nie musiałem uszczelniać otworu Miejsce podpięcia w skrzynce nie wrzucam bo jest kilka – Yoki pokazał na fotce jedno z nich:
viewtopic.php?f=331&t=176910&start=180
Ja jestem podpięty pod gruby, niebieski przewód zasilający całą skrzynkę po stacyjce miałem tam już zdjętą izolację bo lutowałem tam już przewód od lusterka dla kamerki wstecznej więc w chwilę się dolutowałem, zaizolowałem i mam co chciałem kilka fotek poniżej
Dopisano 22 mar 2015, 18:48:
Dziś w tzw wolnej chwili wrzuciłem LEDy zamiast tradycyjnych W5W na postoje. Efekt lepszy niż się spodziewałem widziałem na zdjęciach u innych jak to wygląda ale w rzeczywistości jest jeszcze lepiej, cały klosz lampy robi się biały jestem zadowolony
Nawet nie wiedziałem, że podszybie w M6 jest dzielone na dwie części dzięki temu mniej roboty miałem łatwo zeszło i dostęp do gumowej zaślepki, przez którą przechodzi zasilanie do w wycieraczek był już otwarty, wyjąłem, przedziurawiłem gwoździkiem, przepchnąłem kabelek i już byłem w kabinie...
Ta gumka jest bardzo elastyczna, po przeciśnięciu przewodu tak otuliła przewód, że nie musiałem uszczelniać otworu Miejsce podpięcia w skrzynce nie wrzucam bo jest kilka – Yoki pokazał na fotce jedno z nich:
viewtopic.php?f=331&t=176910&start=180
Ja jestem podpięty pod gruby, niebieski przewód zasilający całą skrzynkę po stacyjce miałem tam już zdjętą izolację bo lutowałem tam już przewód od lusterka dla kamerki wstecznej więc w chwilę się dolutowałem, zaizolowałem i mam co chciałem kilka fotek poniżej
Dopisano 22 mar 2015, 18:48:
Dziś w tzw wolnej chwili wrzuciłem LEDy zamiast tradycyjnych W5W na postoje. Efekt lepszy niż się spodziewałem widziałem na zdjęciach u innych jak to wygląda ale w rzeczywistości jest jeszcze lepiej, cały klosz lampy robi się biały jestem zadowolony
- Załączniki
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
02.04.2015 robiłem przegląd w stacji diagnostycznej, która dużo i dokładnie sprawdza i Pan nie czepiał się ani do świateł dziennych (ale zauważył że mocno świecą i są dobrze ustawione) ani do żarówek LED w światłach postojowych... kontrolę policji w święta też miałem i się nie czepiali do świateł... więc tylko jeździć i oby się LEDy nie uwędziły od długich
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
Do przed lifta są inne plastiki... Te konkretne, które mam ja pasują tylko do polifta. LEDy to nic wyszukanego – zwykłe 5 SMD canbus, bez plastikowej oprawki – żeby nie miało się co stopić kupione od LiderPolska na allegro... 24 msc gwarancji.... Świecą trochę jaśniej niż ksenony ale razem ładnie wyglądają o niebo lepiej niż z żarówkami W5W
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
Dzisiaj znalazł się w końcu czas na zamontowanie dodatkowych gniazdek zapalniczek jedno dla pasażerów tylnej kanapy, pod popielniczką w podłokietniku oraz dwa dodatkowe w przednim schowku – jedno pod rejestrator jazdy, który planuję kupić przed wyjazdem wakacyjnym a drugie dla nawigacji. Oryginalna zapalniczka będzie teraz rzadko wykorzystywana i nie będzie splątanych kabli w środku auta Poniżej kilka fotek jak to wyszło...
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości