Strona 1 z 1

Mazda6 GY RF-5C 2002 cc1998 120KM diesel SOHC

PostNapisane: 1 maja 2014, 20:42
przez Sachim
Obrazek

Witam,
autko kupione rok temu przy przebiegu około 156k km.
Data produkcji 07.02.2002r.
Miejsce produkcji: Japonia
Kraj przeznaczenia: Niemcy

RF-C 1998cc 4 cylindry, 120 KM, SOHC 16 zaworowy common-rail,
skrzynia biegów manualna 5-cio biegowa

Wyposażenie seryjne:
– zamek centralny,
– regulacja wysokości kolumny kierownicy,
– reflektory halogenowe,
– elektryczne lusterka, ogrzewane
– felgi aluminiowe 16X7JJ z oponami 205/55 R16,
– skórzane koło kierownicy z przyciskami systemu audio i tempomatu,
– skórzana dźwignia zmiany biegów i uchwyt hamulca ręcznego,
– tempomat,
– DSC,
– EBD,
– ABS,
– wspomaganie kierownicy o zmiennej czułości,
– przednie i tylne szyby elektryczne,
– komputer pokładowy, termometr,
– elektronicznie sterowana klimatyzacja,
– poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny.

Od razu po zakupie zrobiony rozrząd (mazda oem), czyszczenie smoka, wstawienie podkładek pod wtryskami, filtry Knecht, olej 5W30 (dexelia)

później robione:
– tarcze i klocki hamulcowe przód,
– komplet sprzęgła + dwumas LUK,
– piasta tył, klocki tył,
– znów filtry i olej :)

W chwili obecnej w planach rozpoczęcie walki z pojawiającą się rudą przy nadkolach :(
(jeżeli możecie polecić kogoś solidnego z okolicy to poproszę).

Obrazek

Obrazek

Re: Mazda6 GY RF-5C 2002 cc1998 120KM diesel SOHC

PostNapisane: 4 maja 2014, 09:44
przez Rafał_
Powiększ opis i dodaj w nim wyposażenie seryjne :)

PostNapisane: 5 maja 2014, 07:08
przez mln
Piękne kombi, prezencja bardzo nienaganna – szerokości na drodze! :)

Wiesz coś więcej o historii autka? Kupowałeś w kraju, czy w DE?

Re: Odp: Mazda6 GY RF-5C 2002 cc1998 120KM diesel SOHC

PostNapisane: 5 maja 2014, 08:33
przez Sachim
Dziękuję,
Kupione od osoby prywatnej już w Polsce. Po numerze VIN nic nie mogłem ustalić.

Wysłane z mojego GT-I9070

Re: Mazda6 GY RF-5C 2002 cc1998 120KM diesel SOHC

PostNapisane: 5 maja 2014, 08:49
przez szadom
ładne kombi. fajny kolor współczuje z ta rudą. szerokości życze

Re: Mazda6 GY RF-5C 2002 cc1998 120KM diesel SOHC

PostNapisane: 5 maja 2014, 14:48
przez brodaM6
Dobry wybór <spoko> ,te nieszczęsne rdzewienie <nie> ,szerokość i bezawaryjności .

Re: Mazda6 GY RF-5C 2002 cc1998 120KM diesel SOHC

PostNapisane: 5 maja 2014, 19:42
przez rafałmazda
panowie, bo Mazdy kupuje się w pakiecie razem z rdzą <glupek2> ale trochę pracy i udaje się ją likwidować <oczko> przy takim przebiegu już dwumas i sprzęgło nowe? Na pewno ma tyle przebiegu? :> ale wygląda ładnie <spoko> bezawaryjności i jak najmniej rudej :D

Re: Odp: Mazda6 GY RF-5C 2002 cc1998 120KM diesel SOHC

PostNapisane: 5 maja 2014, 21:19
przez Sachim
Nie wierzę w przebiegi, to po pierwsze ;–)
Po drugie przy 166k km wymieniałem komplet sprzęgła a dwumas był tylko kwestią czasu, miał luz poprzeczny, choć chodził cicho i nie przypuszczałem że to już jego czas.
Dużo jeżdżę i nie chciałem dwa razy roboty robić.

Wysłane z mojego GT-I9070

Re: Mazda6 GY RF-5C 2002 cc1998 120KM diesel SOHC

PostNapisane: 5 maja 2014, 21:27
przez Dezext
Mam taki sam kolorek, próbowałem założyć temat żeby pochwalić się moim cudem ale coś nie mogę :P

PostNapisane: 6 maja 2014, 16:48
przez Lemoniadowy
A dlaczego nie wierzysz w przebieg?
Ja mam podbna tylko ze hatchback i przebieg na dzien dzisiejszy 118 km

Re: Mazda6 GY RF-5C 2002 cc1998 120KM diesel SOHC

PostNapisane: 6 maja 2014, 19:42
przez rafałmazda
moją u siebie mam już 2,5 roku i jakoś nie mam podstaw, żeby wątpić w przebieg :P kiedy ją kupowałem miała 9 lat i 121 tys. km. <oczko> pierwsza myśl – taki przebieg w dieslu czyli pewnie kręcony. A jednak chyba nie :D

Re: Mazda6 GY RF-5C 2002 cc1998 120KM diesel SOHC

PostNapisane: 6 maja 2014, 20:19
przez Dezext
Moja 2004r. również w dieslu ma 'niby' 200tyś.

Re: Odp: Mazda6 GY RF-5C 2002 cc1998 120KM diesel SOHC

PostNapisane: 6 maja 2014, 20:27
przez Sachim
Lemoniadowy napisał(a):A dlaczego nie wierzysz w przebieg?
Ja mam podbna tylko ze hatchback i przebieg na dzien dzisiejszy 118 km

Skoro nie mogę tego sprawdzić na 100% musiałbym przyjąć to za dogmat.
Mogę jedynie mieć nadzieję, że przebieg nie jest kręcony.

Re: Mazda6 GY RF-5C 2002 cc1998 120KM diesel SOHC

PostNapisane: 12 maja 2014, 21:46
przez Sachim
Madzia dostała dziś lakier do paznokci w kolorze Blue Pacific Mica 25B,
przyda się przy drobnych odpryskach.

Obrazek

PostNapisane: 12 maja 2014, 21:48
przez Celin
Skąd i za ile? Rozumiem, że ten po prawej to bezbarwny?

Re: Odp: Mazda6 GY RF-5C 2002 cc1998 120KM diesel SOHC

PostNapisane: 17 maja 2014, 23:23
przez Sachim
Do nabycia w ASO. W moim przypadku Nivette Warszawa ale pewnie w każdym.
Tak ten z prawej to bezbarwny.

Wysłane z mojego GT-I9070

Re: Mazda6 GY RF-5C 2002 cc1998 120KM diesel SOHC

PostNapisane: 2 cze 2014, 23:39
przez pawcio1017
Miałem okazje zobaczyć na żywo – ładna sztuka w ciekawym kolorze. Brakuje mi paru modów typu lotka na klape, ciemniejsze szyby i będzie miód ;) No i powodzenia w walce z rudzielcem <spoko>

Tak z ciekawości – ile te lakiery Cie wyniosły?

PostNapisane: 3 cze 2014, 07:16
przez matthies
Dezext napisał(a):próbowałem założyć temat (...) ale coś nie mogę

spróbuj w poczekalni, a nie od razu w dziale Mazda6.

Mazda bardzo ładna, subtelna i porządna. Tak jak Paweł, dołozył bym to i owo, ale wiadomo, że zawsze to są indywidualne preferencje i nie każdemu musi odpowiadać.
Dysputy o przebiegu, to tak jak ateiści z wierzącymi ;) kolega powymieniał żeby mieć święty spokój i ja go rozumiem, też bym tak zrobił gdybym zanabył diesla <spoko>

Re: Mazda6 GY RF-5C 2002 cc1998 120KM diesel SOHC

PostNapisane: 8 cze 2014, 17:51
przez Sachim
pawcio1017 napisał(a):Tak z ciekawości – ile te lakiery Cie wyniosły?

Z tego co pamiętam to 4 dyszki chyba.

Jakiś czas temu wpadły emblematy klubowe na podkładki i szyby...
Obrazek

No i mały spocik u Marianka :)
BELGIUM 303a.JPG
u Marianka

PostNapisane: 21 wrz 2017, 13:13
przez Sachim
Moja M6 zmieniła właściciela,
nadal jeździ po Bydgoszczy i z tego co widziałem nadal reprezentuje barwy klubu (znaczy się jeździ na podkładkach klubowych).
Przez 4 lata pokonałem z nią 80 tys. km, odwiedziła Paryż, zjeździła Belgię i Niemcownię przy czym była zupełnie bezawaryjna.
Proszę o zamknięcie tematu.