Zdjecia z komisu.

Marka/Model: Mazda 6
Typ nadwozia: kombi
Rok produkcji: 2006
Silnik: RF7J 2.0 diesel 143KM
Skrzynia biegów: manualna 6b
Przebieg: 135tys. km
Rozrzad -04.2013 przebieg 121tys
Koło dwumasowe+sprzegło -06.2011 przebieg 89ty

Wyposażenie:
-automatyczna klimatyzacja
-tapicerka welurowa
-tempomat
-4 x elektryczne szyby
-elektryczne i podgrzewane lusterka
-ABS + TCS
-6 x Airbag
-wspomaganie kierownicy
– immobiliser
– relingi dachowe
-kierownica skórzana
-sterowanie radiem i tempomatem z kierownicy
-komputer pokładowy
-webasto
-centralny zamek
-czujnik deszczu
-swiatła z funkcja AUTO
-przeciwmgłowe przód
Do zrobienia :
-kompleksowy remont silnika –GOTOWE
-montaż nagłosnienia BOSE – GOTOWE
-montaz układu wydechowego od benzyny -dwa wydechy
-oryginalny spojler tylnej klapy –GOTOWE
-oswietlenie wnetrza led- GOTOWE
-moze jakis WIRUS ale najpierw trzeba ocenic serie
-zmieniarka XCL
-gniazdo 12V w bagażniku GOTOWE
-spreżyny EIBACH GOTOWE
-moduł DRL GOTOWE
-mata bagażnika- GOTOWE
-ogrzewanie postojowe GOTOWE
-przyciemnienie szyb GOTOWE
-koła zimowe GOTOWE
-ksenony GOTOWE
-AUX GOTOWE








Makaroniarze sciagli dolna miske odkrecili zakoksowanego smoka po czym wszystko ładnie zapakowali do bagaznika . Po przetransportowaniu samochodu do domu zajałem sie demontażem silnik w celu tchnięcia w niego nowego ducha
Zaraz po demontażu.



Rozłozenie silnika ujawniło skąd pochodził stuk po odpaleniu ,wypalone podkładki wtryskiwczy 1i2 cylinder /zamontowane jeszcze starego typu / oraz zatarcie panewki na 4-tym korbowodzie /obcieło zamki/ oraz delikatne przytarcia na reszcie czopów. Po rozmowie z zakładem zajmujacym sie szlifem wałów dostarczyłem im blok e celu tzw.przestrzelenia ,korbowody -4ty ma zostac zregenerowany oraz wał korbowy . Wczoraj otrzymałem telefon ze jest juz gotowe wał został przeszlifowany na 1-szlif z wyjatkiem czopu 4 tego korbowodu bedzie na 2-gi szlif.Udało sie


