Mazda6 GY AJ '04
Napisane: 13 sty 2014, 21:04
Oto i ona, moja nowa ukochana
Mazda 6 3.0 V6 Sport Wagon. Pierwsza rejestracja czerwiec 2004. Auto sprowadzone ze Stanow w 2008 roku do Niemiec przez Polaka, ktory zarejestrował je chwile potem w PL. Absolutnie czyste w Carfaxie. W Polsce po roku trafiło do Radcy Prawnego z Warszawy, ktory od tego 2009 do 2012 serwisował auto w ASO. Faktury m.in na wymiane tylnych lamp na polifty euro, kompletnego sprzegła, akumulatora, filtrow, klockow itp. Wymienił też przednią szybe bo pekła od kamienia.
Od półtora roku auto było w posiadaniu Pani od ktorej je kupiłem. Serwisowała je niestety w dosc słabym serwisie bodajze Nissana, wymieniła przez okres posiadania tylko tarcze przod i klocki oraz oleje. Zawieszenie jak sie okazało nie było ruszane od nowosci i wszystkie wahacze itp trzeba bedzie powoli systematycznie wymieniac, bo sa juz tam luzy potwierdzajace aktualny przebieg auta czyli 109 tys mil.
Jedyny powazny mankament do zrobienia na juz, to uszczelnienie silnika, bo widac że sprawa przez ten ostatni okres była olana i cieknie w kilku miejscach. Po mocnej jezdzie probnej na autostradzie auto na postoju zaczelo troche drgac – jak sie okazało (na sprawdzaniu pod podpietym kompem) padła cewka i auto nie pracuje na wszystkie gary oraz tylna poducha silnika jest też do ogarniecia (wypisał juz to serwis ASO u poprzedniego własciciela ponad 2 lata temu ale nie zostało to zrobione). Dzięki powyzszym udało sie jednak zbic cene auta na tak niski poziom, że zdecydowałem sie zaryzykowac
Cewke juz zamowiłem i lada chwila powinna byc u mnie. Obecnie szukam tej poduszki co już takie proste nie jest
Przez ostatnie 4 lata jezdziłem i modyfikowałem Prelude V gen (aż w pazdzierniku pewna Pani w nomen omen mazdzie 323 zaparkowała mi niemal w bagazniku ) wiec wrażenia po przesiadce są takie, że jest bardzo wygodnie no i ten dzwiek V6 Plany na auto są głownie takie żeby dbać i cieszyc się z jazdy oraz jednoczesnie nie popłynąć w modernizacjach w aż takim stopniu jak w Hondzie
Co do wyposazenia tej wersji to: jest szyber, sa grzane siedzenia, klimatronic, alarm z odcieciem zaplonu, podswietlenie lusterek w daszkach, TCS, dodatkowe podswietlenie zegarow z przycisku na nich, usb w schowku pasazera, skorzana tapicerka, tempomat i sterowanie radiem z kierownicy, system audio Bose, elektrycznie regulowany fotel kierowcy. Dolozone czujniki parkowania na tyl. W zasadzie brakuje mi tylko xenonu i podgrzewanych/skladanych lusterek do pelni szczescia.
Kola to oem 17 do tej wersji. Oponki zimowki michelin alpin 215/50 r17. Letnie trzeba bedzie zakupic i zalozyc na te felgi ktore planuje oddac do malowania w grafit :–)
Mazda 6 3.0 V6 Sport Wagon. Pierwsza rejestracja czerwiec 2004. Auto sprowadzone ze Stanow w 2008 roku do Niemiec przez Polaka, ktory zarejestrował je chwile potem w PL. Absolutnie czyste w Carfaxie. W Polsce po roku trafiło do Radcy Prawnego z Warszawy, ktory od tego 2009 do 2012 serwisował auto w ASO. Faktury m.in na wymiane tylnych lamp na polifty euro, kompletnego sprzegła, akumulatora, filtrow, klockow itp. Wymienił też przednią szybe bo pekła od kamienia.
Od półtora roku auto było w posiadaniu Pani od ktorej je kupiłem. Serwisowała je niestety w dosc słabym serwisie bodajze Nissana, wymieniła przez okres posiadania tylko tarcze przod i klocki oraz oleje. Zawieszenie jak sie okazało nie było ruszane od nowosci i wszystkie wahacze itp trzeba bedzie powoli systematycznie wymieniac, bo sa juz tam luzy potwierdzajace aktualny przebieg auta czyli 109 tys mil.
Jedyny powazny mankament do zrobienia na juz, to uszczelnienie silnika, bo widac że sprawa przez ten ostatni okres była olana i cieknie w kilku miejscach. Po mocnej jezdzie probnej na autostradzie auto na postoju zaczelo troche drgac – jak sie okazało (na sprawdzaniu pod podpietym kompem) padła cewka i auto nie pracuje na wszystkie gary oraz tylna poducha silnika jest też do ogarniecia (wypisał juz to serwis ASO u poprzedniego własciciela ponad 2 lata temu ale nie zostało to zrobione). Dzięki powyzszym udało sie jednak zbic cene auta na tak niski poziom, że zdecydowałem sie zaryzykowac
Cewke juz zamowiłem i lada chwila powinna byc u mnie. Obecnie szukam tej poduszki co już takie proste nie jest
Przez ostatnie 4 lata jezdziłem i modyfikowałem Prelude V gen (aż w pazdzierniku pewna Pani w nomen omen mazdzie 323 zaparkowała mi niemal w bagazniku ) wiec wrażenia po przesiadce są takie, że jest bardzo wygodnie no i ten dzwiek V6 Plany na auto są głownie takie żeby dbać i cieszyc się z jazdy oraz jednoczesnie nie popłynąć w modernizacjach w aż takim stopniu jak w Hondzie
Co do wyposazenia tej wersji to: jest szyber, sa grzane siedzenia, klimatronic, alarm z odcieciem zaplonu, podswietlenie lusterek w daszkach, TCS, dodatkowe podswietlenie zegarow z przycisku na nich, usb w schowku pasazera, skorzana tapicerka, tempomat i sterowanie radiem z kierownicy, system audio Bose, elektrycznie regulowany fotel kierowcy. Dolozone czujniki parkowania na tyl. W zasadzie brakuje mi tylko xenonu i podgrzewanych/skladanych lusterek do pelni szczescia.
Kola to oem 17 do tej wersji. Oponki zimowki michelin alpin 215/50 r17. Letnie trzeba bedzie zakupic i zalozyc na te felgi ktore planuje oddac do malowania w grafit :–)