Mazda6 GY AJ '04

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez 19Maaarcin89 » 11 mar 2014, 22:09

Socyopatic napisał(a):
Wisniaus napisał(a): z przednimi TYC to jest totalna masakra szkoda na nie kasy wydawac.


przednie lampy kazde inne niż ori to jest kompletne nieporozumienie i to niezaleznie czy to jest Mazda czy Honda czy BMW – przyczyna prosta, w oemowych jakosc soczewek, bezeli i ich mocowania jest bardzo duża. W podróbach daja najgorszy możliwy jakosciowo badziew dlatego to w ogole nie swieci, nawet z włożonym xenonem. Tylne lampy duzo łatwiej podrobic tak by wygladały i świeciły jak nalezy.

Wracajac do mojego auta, wszystkie zaciski zmieniły kolor z szaro-rudego na schludna i praktyczna w uzytkowaniu czerń <faja>


Zaciski ładnie wyglądają ;) Też myślę nad pomalowaniem na jakiś kolor ale nie wiem jeszcze na jaki :P

Zaciski zaciskami ale chyba przydała by sie jakaś regeneracja felg co??
U mnie ranty wyglądają podobnie ;(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Socyopatic » 11 mar 2014, 22:58

19Maaarcin89 napisał(a): chyba przydała by sie jakaś regeneracja felg co??
U mnie ranty wyglądają podobnie ;(



na lato sa juz przeciez kupione 18 w odpowiednim stanie – prezentowane wczesniej, i w tych felgach zaciski beda wygladac dopiero ładnie ;) a te 17 sa na zimy i nie wiem czy bedzie mi sie chciało oddawac do regeneracji i malowania.. choc pewnie jak bedzie wolna kaska na jesieni to pedantyzm zwyciezy i dam je w jakis grafit :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez zemoj » 12 mar 2014, 10:30

brodaM6 napisał(a):Wiśnia nie wszystkie mps maja ten odblask nie wiem czemu na 10 fotek mpsa 1 ma odblaski

Wydaje mi się że MPS (Europa) nie mają tych czerwonych obrysówek w zewnętrznych tylnych lampach, natomiast Mazdaspeed6 (US and A) tak.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez bieski » 12 mar 2014, 10:48

Zgadza się, europa nie ma tego czerwonego z boku.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez WisniaUs » 12 mar 2014, 18:55

<spoko>
WisniaUs
 

Postprzez Socyopatic » 12 mar 2014, 23:23

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Lemoniadowy » 12 mar 2014, 23:56

cos milego dla ucha ;D
(:Przed kupnem Mazdy zapoznaj się z instrukcja obsługi dołączona do każdego modelu, bądź skonsultuj się z lekarzem lub mazdowiczem, gdyż każda Mazda niewłaściwie stosowana zagraża Twojemu życiu,psychice lub zdrowiu. :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2013, 19:17
Posty: 215 (10/3)
Skąd: Kraśnik/Antwerpia
Auto: Była
viewtopic.php?f=331&t=157326

Jest BMW 525D F10

Postprzez Socyopatic » 13 mar 2014, 01:22

Tak sobie cały czas rozmyslam o przednich heblach na przyszłosc i trafiłem na http://allegro.pl/tarcza-hamulcowa-320m ... 80509.html

Wychodzi z fotek, że zacisk mps niestety tez jest jednotłoczkowy, wiec bez sensu takie kupowac. Teraz pytanie czy ktoś wie czy klocki pod zacisk mpsa maja ten sam wymiar co pod zacisk z przedlifta V6 (i zwyklego 2.3 bo z tego co wiem miały te same klocki)? Bo zastanawiam się czy moze jakims fartem same tarcze z mpsa by nie spasowały pod ori zacisk/jarzmo z klockami mojej V6? :> zawsze to by było 20 mm wiecej na tarczy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez brodaM6 » 13 mar 2014, 10:01

Kupując klocki na przód koshijama koleś z IC twierdził ze to od mps to wzięłam te żekomo od mps , odnośnie lamp tylnych to te z odblaskami po bokach są szersze od eu nie wiem jak te bez odblaskow mps .
Dzięki panowie za wyjaśnienie z tymi lampami <piwo>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 13 mar 2014, 13:40

Wątpię żeby same tarcze pasowały. Zacisk i klocki może i by pasowały ale jarzmo pewnie też do wymiany.
Tak mi się wydaje ale pewien nie jestem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Socyopatic » 14 mar 2014, 19:24

Jak grubosc tarczy bedzie identyczna i rozmiar klockow tez, to znaczy ze jarzmo podejdzie. Ale to temat na pozniej, bo poki co przednie tarcze sa w bardzo dobrym stanie. W przeciwienstwie do tego co jest z tyłu. Dlatego dzis odebrałem "małą" paczuszke :) Filtry juz sa w aucie, kabinowy wybrałem z weglem dlatego nie widac specjalnie roznicy kolorystycznie ze starym ;)
Załączniki
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez matthies » 14 mar 2014, 19:32

fajna kombinacja, ale podobno ferodo straaaasznie pylą. Nie obawiałeś się tego?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Socyopatic » 15 mar 2014, 00:20

Mam zaufanie do tej firmy i jakosci ich produktow. Zobaczymy jak bedzie z tym pyleniem ale ja i tak bardzo czesto czyszcze auto, wiec nie powinno byc dramatu, poza tym to tylko tyl ;) Mialem jeszcze do wyboru troche tanszy zestaw klockow ATE i tarcz Ashika ale wlasnie do tych tarcz do konca nie bylem przekonany. Za to ten zestaw Ferodo Premier jest taki bardziej wypasiony bo w zestawie oprocz tarcz i klockow sa jeszcze blaszki i do klockow i do jarzm.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Arkadius 73 » 15 mar 2014, 16:41

http://www.corksport.com/corksport-mazd ... r-kit.html

mają rozmach skurwi.....y ceana z kosmosu

Dopisano 15 mar 2014 16:14:

viewtopic.php?p=2819973#p2819973

jakbyś był zainteresowany
Arkadius 73
 

Postprzez Socyopatic » 16 mar 2014, 13:51

No niestety wszystkie sensowne big break kity na przod ze Stanow sie tak cenia.. A wydac na heble do dupowozu ktory nigdy nie bedzie jezdzil po torze 4-6 tys pln to przesada dla mnie. Chyba jednak bede szukal zestawu calego z MPSa – z tym nowym tylem na ulice powinno wystarczyc w zupelnosci. Co do ECU obgadamy sprawe na zywo, jakbys mial czas to moze w kolejny weekend?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 16 mar 2014, 14:23

Może by dało rade podpasować zaciski od jakiegoś innego samochodu.
Alfa Romeo 166 ma zaciski 4 tłoczkowe i ciekawe czy by podeszły do naszych samochodów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Socyopatic » 16 mar 2014, 17:49

Mozna wszystko ;) w Preludzie chlopaki wrzucali i dedykowane big break kity i wlasnie takie brembo i inne wynalazki ale niestety wszystko co jest z innego auta zeby dopasowac wymaga wiekszej lub mniejszej ale rzezby ktorej chcialbym uniknac. Poza tym jak sie chce wszystko odnowic w zacisku, doliczasz koszt przerobek, tarcz i klockow to wychodzi porownywalnie do tych dedykowanych.. Szkoda ze tutaj chyba jeszcze nikt nie wrzucal zestawu z mpsa do zwyklej 6, bo bardzo by mi ulatwilo sprawe jakbym wiedzial czy mozna zacisk z tarcza przelozyc p&p (tak jak np w Preludach mozna bylo przelozyc wieksze dwutloczkowe heble z Accorda Type R czy Legenda, co bylo super opcja poprawy hamowania do codziennej jazdy).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Socyopatic » 25 mar 2014, 01:36

W oczekiwaniu na klocki na przod, jakie domowiłem jeszcze pod koniec zeszłego tygodnia (żeby wrzucic od razu całość z zestawem tyłu i zalac nowym DOT-em 5.1 do 260 stopni) taka oto jedna fota z wczorajszego spotu Preludek – Mazda jako dupowoz sie podobała, szczegolnie ilosc miejsca w srodku ;) p.s wrzucam jeszcze foto lakieru do zaciskow jakim malowałem teraz te w Mazdzie i wczesniej w Hondzie – to tak jakby ktos szukał czegos sprawdzonego ;)
Załączniki
mazda.JPG
lak do zac..jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez matthies » 25 mar 2014, 12:23

wygłuszenie z maski sam zerwałeś czy nie było?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Socyopatic » 25 mar 2014, 13:05

Sam zerwalem przy czyszczeniu komory, bo bylo juz w sporej czesci mocno sfatygowane i kompletnie to nie wygladalo.. Wyczyscilem blache, przepolerowalem recznie i teraz mi sie podoba :] Zadnej specjalnej roznicy w glosnosci w kabinie nie odczulem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy