Mazda6 GY AJ '04

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Socyopatic » 30 kwi 2017, 12:43

Zaciski tył już prawie gotowe ;)
Załączniki
zac.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 18:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Socyopatic » 15 maja 2017, 21:29

Takie tam wymiany eksploatacyjne ;)
Załączniki
f.jpg
fl.jpg
t.jpg
z.jpg
n.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 18:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez xRafalx » 16 maja 2017, 19:04

Teraz to tylko przód został :) Bo tył ogarnięty wzorowo!
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 10:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Danmazda » 17 maja 2017, 20:39

Też się zastanawiam nad takim kolorem zacisków :) Wrzucaj foty jak to się prezentuje.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 19:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Socyopatic » 18 maja 2017, 15:12

a tak z innej beczki, potrzebuje ogarnać temat gałki biegow bo moja już mega zniszczona i tutaj zaczyna się problem z dostaniem pasującej do mojego wnętrza.. Na allegro w większości same smiecie z niepasującym gwintem a w dodatku wszystkie czarne.. Znalazłem taka oem ale gdyby ona chociaż była czarno-beżowa a nie żółta to bym się szarpnął – http://allegro.pl/show_item.php?item=6566113060
Ma ktoś pomysł gdzie zdobyc beżową? ASO pewnie nawet jeśli ma to w chorej cenie..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 18:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Quattro » 18 maja 2017, 16:21

w ASO czarna kosztuje 1268PLN + VAT <lol>

natomiast znajomy znalazł ostatnio do seata – beżową podświetlaną...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2006, 12:00
Posty: 264 (0/3)
Skąd: Toruń
Auto: 6; 100(NX); 132; 190; Sunny ;)

Postprzez Socyopatic » 19 maja 2017, 11:06

jednak ceny ASO to pełna abstrakcja <lol>

żadnego podświetlanego badziewia nie chce :P chyba trzeba będzie dac gdzieś do obszycia w takim razie moją.


Danmazda napisał(a): Wrzucaj foty jak to się prezentuje.


wreszcie nie wstyd patrzeć na tylne koło ;) no i w szoku jestem jak to teraz blokuje koło <spoko> Łącznie za sam tył (cena zaciskow, tarcz, klockow, malowanie, zestawy do regeneracji i montaż całości) mimo bardzo dobrych cen na wszystko wyszło koło 1,5 tysiaka ale warto było <faja>
Załączniki
k.jpg
ko.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 18:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Socyopatic » 31 maja 2017, 07:43

Platyny po 1,5 roku od wymiany i około 10 tys przejechanych km..
Załączniki
plat.jpg
pla.jpg
Ostatnio edytowano 31 maja 2017, 07:59 przez Socyopatic, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 18:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez ZdzichuZ » 31 maja 2017, 07:48

Ja mam taką gałkę zmiany biegów, w dość dobrym stanie. Kupiłem kiedyś do mojej 626, ale ja mam mieszek siwy, a gałka taka bardziej beżowa i od 3 lat chyba leży w kartoniku.
ZdzichuZ
 

Postprzez pietia82 » 31 maja 2017, 19:34

Ja już na platynkach świeczkach jakieś 30 tysi prześmigałem tylko zakładałem motorcrafty, ale nie zaglądałem do nich? miałeś jakieś niepokojące objawy że wyciągnąłeś świece?
Ja na tych jeżdżę i cena też mi się wydaje dobra:
http://www.ford-esklep.pl/pl_PL/p/Swiec ... craft/2771

Heble kozak <spoko> <spoko> <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 19:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Socyopatic » 1 cze 2017, 17:34

Auto tak już szarpało ostatnio przy dodawaniu gazu, że tragicznie się nim jeździło :P a że jeszcze zaczęło buczeć to trafiło do mechanika na serwis. Buczenie to kwestia nieszczelnosci wydechu gdzies przy kolektorze wydechowym tym bliższym grodzi albo samego pekniecia kolektora, musze pojechać do specjalistow, być może przyszła pora na wywalenie katów i zrobienie od razu całego wydechu. I dolot musze ogarnac rekaw – albo jakos dorobić na zamowienie (bo nie moge nigdzie znalezc całej uzywki) bo moj "rękaw" od nowosci jest oklejony (widać było już na fotach po zakupie auta) bo był lekko pekniety. Poprawiałem to oklejając na nowo ale mozliwe ze gdzies jednak szło lewe powietrze i przepływka głupiała, złe dawki paliwa i dlatego swiece takie zweglone.. albo kupic nowy dedykowany ale ceny trochę odstraszają..

http://www.topendpower.pl/p/pl/aem-21-4 ... -2007.html

http://www.topendpower.pl/p/pl/kn-69-60 ... -2007.html

a od Hamburgerow tez lepiej nie wychodzi, bo zestawy od 220 do 350 dolcow plus 50 dolcow przesyłka :( trochę sporo jak na kawałek rury z filtrem do dupowozu..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 18:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez pietia82 » 1 cze 2017, 20:41

Z wydechem będzie problem bo nic nie ma do naszych też mam nadzieje za miesiąc ogarnąć swój jak dobrze pójdzie bo ma delikatne przedmuchy, plan dorobienie całych kolektorów a i przy okazji zrobić dolot, ja już mam przepustnice od 3,7 a z gumą też miałem problemy założyłem silikony i śmiga :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 19:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Quattro » 1 cze 2017, 20:42

Warto się przyjrzeć kolektorom z Forda Mavericka 3.0 V6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2006, 12:00
Posty: 264 (0/3)
Skąd: Toruń
Auto: 6; 100(NX); 132; 190; Sunny ;)

Postprzez Socyopatic » 9 lip 2017, 22:42

to jakieś sprawdzone info z tym Maverickiem? Bo mam spory problem, auto już jest uziemione praktycznie 3 tygodnie :P Najpierw po odebraniu po zmianie swiec pojeździłem po tłumikarzach tak jak mi radził mechanik u którego zmieniałem swiece i ogolnie większość rzeczy robił przy mazdzie, ale wszyscy się wymigali, że tam jest tyle roboty że to mechanik musi zdjąć co trzeba. No to zagadałem do tego co robił mi hamulce, który wziął auto i miał robic ale po kilku dniach jednak stwierdził, że się nie podejmie bo dużo roboty i nie wiadomo skąd części jeśli po rozbiorce to co jest nie da się naprawić. Auto wiec trafiło z powrotem do tego pierwszego mechanika ale stoi tam już dwa tygodnie i widze, że ten też czeka z rozbiorka, aż mu podam co tam można wrzucić zamiast serii.. Może ktoś ma pomysł jak wyjść z tego impasu? A na domiar złego pod koniec lipca konczy się przegląd..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 18:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez pietia82 » 12 lip 2017, 19:35

kolektory z mavericka raczej wątpię żeby pasowały ale może ktoś próbował, pierwsze trzeba sprawdzić gdzie dmucha czy pęknięty czy jakaś uszczelka wydmuchana, z uszczelkami raczej nie ma problemu do wydechu bo do kolektorów są na allegro, a resztę uszczelek można dobrać wiem bo już dwa razy rozbierałem znaczy silnik wyciągałem a przy okazji wydech, a jak pękniecie to myślę że dobry warsztat co robi wydechy i coś wymyśla i zaspawają, łatwo nie będzie z wyciągnięciem ale trochę chęci trzeba.

Chyba że chcesz dorobić bo raczej nie znajdziesz zmieników chyba że z USA, ja w przyszłym tygodniu mam termin ze swoja o ugadanie terminu i ceny dorobienia kolektorów w sumie połowę wydechu bez tłumików ale myślę że 2 tys będzie mało.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 19:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Socyopatic » 12 lip 2017, 23:41

Najlepsza metodą okazało się napisanie do mechanika, że chce przyjechać odebrać auto bo bez sensu stoi 2,5 tygodnia. Nagle się okazało ze wreszcie da się za nie rade zabrać a jak się zabrał to okazało się, że nie jest aż tak źle jak się wydawało. Sam kolektor który był podejrzewany jest cały, natomiast kat przy nim był już kompletnie wyniszczony, co tłumaczy wszelkie problemy. Drugi kat jak się teraz okazało już wcześniej zanim auto trafiło w moje rece został wywalony. Wszystko ponoc teraz zostało pozmieniane i pospawane jak należy, wiec "tylko" pozostało poskładać wszystko do kupy. Dziwne dla mnie, że checka nie wywalało żadnego i ciekawe czy teraz nie wywali..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 18:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez pietia82 » 13 lip 2017, 07:59

No to dziwne, nasze modele mają 4 katy jak robi lepiej od razu wszystkie wyrzucić i założyć emulatory na drugą sondę coś takiego:
http://allegro.pl/emulator-drugiej-sond ... 84168.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 19:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Socyopatic » 15 lip 2017, 11:42

Takie prawdziwe to tylko 2, dwa pozostałe to takie "udawacze" ;) Wczoraj odebrałem auto i powiem tak, nigdy jeszcze odkad je mam nie jechało tak dobrze :) auto nie tylko ze wreszcie chodzi cichutko i rowno (jak na V-ke przystało) to wkreca się odpowiednio do okolic 7,5 tysiaca i nie ma nawet sladu białego dymku, który pojawiał się od jakiegoś czasu przy mocniejszym wcisnieciu gazu. Ale nic dziwnego, skoro auto było niemal całkowicie przytkane przez układ wydechowy. Złapałem się wczoraj na światłach z nowym Lexem RC 200t (miałem okazje sam jeździć tym autem testowo kilka tygodni temu) z przyspieszeniem 7,3 do setki i do końca mojej dwójki zanim sytuacja wymusiła hebel był o swoją maske z przodu czyli praktycznie równo, wiec źle nie jest :) Tym bardziej, że jak sprawdzałem potem to po rozkręceniu na 3-ce idzie jeszcze lepiej, wyższe biegi trzeba by już sprawdzić na konkretnej trasie :) Hebel wreszcie się przydaje i jest motywacja do wrzucenia przodu <faja>
Dolot też został poprawiony, wyczyszczony i oklejony od nowa (trzeba będzie jakies nowe silikonowe kolanko dac), bo w srodku wisiał fragment tasmy z dawnego oklejenia i też pewnie przepływka trochę głupiała :P

Trzeba jeszcze będzie zerknąć jak wygladaja te swieżo wymienione swiece, bo jednak przejechały na tej fatalnej mieszance 600 mil i na 5-tce z niskich obrotów przy mocnym dodaniu gazu jakby znowu cos lekko trzymało. Potestuje kolejne dni to zobaczymy, bo przy pełnym palniku na 3 pierwszych biegach jest idealnie a na poprzednich całkowicie wypalonych już na 2 i 3 szarpało niemiłosiernie.

Błedu żadnego poki co też nie wywala po wyrzuceniu kata, wiec prawdopodobnie już te kilka lat temu przy wyrzucaniu tego pierwszego ktoś wrzucił tam przed ta druga sonde jakiś emulator, co by tłumaczyło dlaczego nie wywalało mi żadnego błędu wcześniej.

No i dzięki koledze ZdzichuZ mam nową gałke idealnie dopasowana do wnętrza <jupi>
Załączniki
gałka.jpg
gałkamjpg.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 18:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Socyopatic » 9 sie 2017, 11:42

Powoli przychodzi czas zabrać się za przód :)
Załączniki
tpmps.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 18:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Socyopatic » 13 wrz 2017, 21:32

I do kompletu :) przed zimą przód już powinien być odpowiednio dopasowany do tyłu ;)
Załączniki
k.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 18:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy