Mazda6 GY AJ '04
Nadszedł dzień składania
Ostatnio edytowano 19 paź 2017, 16:59 przez Socyopatic, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 13 sty 2014, 18:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Dzieki Poprawa jest bardzo odczuwalna (auto według danych z dowodu wazy ponad 200 kilo mniej od mpsa do którego ten zestaw był dedykowany) mimo, że przod się dopiero układa (tył po tych 5 miesiącach już jest dawno dotarty). Ale zestaw taki tez sporo wazy, przy ori mps czy nawet takiej V6 ma co go pociagnac, ale szczerze mowiac dla zwykłych 6-tek GG/GY 1.8, 2.0 czy nawet 2.3 mysle, że 300 z GH i seryjny odnowiony tył sa wystarczające Szczególnie, że koszty całości takiej zabawy jak tu (kupno i pełna regeneracja zaciskow, tarcz, sensownych klockow, montaż całosci) nie sa takie małe.. u mnie mimo wielu dość okazyjnych cen wyszło łącznie 3,5 tys (tył 1,5 przod 2), szczesliwie rozłożone sporo w czasie – od momentu zakupu zaciskow minęło 19 miesiecy
p.s jako, że nie było ostatnio okazji zrobić żadnych fotek auta, to pozwole sobie poglądowo wrzucić tu dwie spotowe z wczoraj, bo ładne chłopaki zrobili jak na warunki parkingowe
p.s jako, że nie było ostatnio okazji zrobić żadnych fotek auta, to pozwole sobie poglądowo wrzucić tu dwie spotowe z wczoraj, bo ładne chłopaki zrobili jak na warunki parkingowe
- Od: 13 sty 2014, 18:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
- Od: 13 sty 2014, 18:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
- Od: 13 sty 2014, 18:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Wracajac do 6-teczki to na poniedziałek jestem umówiony na zmiane bucików na zimowe, wiec jedna fota jak wygląda teraz hebel przod w letniej 18-tce
Ogolnie obleci ale jakas 340-360 jeszcze lepiej by wyglądała Niemniej w zimowej 17 już pewnie tarcza będzie odpowiednio wypełniała felge Hebel dociera się powoli cały czas ale powiem tak, to auto na tym zestawie powinno wyjechać z fabryki i tyle
p.s przy okazji "miernikowania" Rexa znajomy był na tyle miły, że zmierzył mi też kombiaka (jedyna rzecz której nie miałem możliwości sprawdzić te niecałe 4 lata temu przy zakupie), no i zgodnie z "papierami" tego auta wyszło bardzo dobrze, praktycznie 100% fabryka
Ogolnie obleci ale jakas 340-360 jeszcze lepiej by wyglądała Niemniej w zimowej 17 już pewnie tarcza będzie odpowiednio wypełniała felge Hebel dociera się powoli cały czas ale powiem tak, to auto na tym zestawie powinno wyjechać z fabryki i tyle
p.s przy okazji "miernikowania" Rexa znajomy był na tyle miły, że zmierzył mi też kombiaka (jedyna rzecz której nie miałem możliwości sprawdzić te niecałe 4 lata temu przy zakupie), no i zgodnie z "papierami" tego auta wyszło bardzo dobrze, praktycznie 100% fabryka
- Od: 13 sty 2014, 18:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
- Od: 13 sty 2014, 18:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Gratki auta Konieczni wpadnij na najbliższy spot
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 19:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Danmazda napisał(a):Gratki auta Konieczni wpadnij na najbliższy spot
Dzięki przez 3 tygodnie zrobiłem nim całe 70 km z wtorkami wieczorem chwilowo u mnie słabo ale na jakiś do końca roku postaram się wpaść
MateoM6 napisał(a):Powiem Ci, że dość sporo Ci wyszło za te heble ;O
Jakie tarcze i klocki kupowałeś ?
masz zdjęcia wszystkiego w temacie Sporo wyszło, bo sam koszt zakupu zacisków przod/tył od 6 mpsa ze względu na dostepnosc, to najmniej 1100-1200 pln (przynajmniej 2 lata temu jak kupowałem nie było szansy kupic taniej). Dolicz klocki tył 260, klocki przod 320, tarcze tył 280 za kpl, przod 380 za kpl ( liczone już z przesyłkami – tutaj już mega dobre ceny za sensowna jakość udało się znaleźć). Do tego piaskowanie i malowanie zaciskow (50 za szt), potem regeneracja pełna (nowe gumki, nowe tłoczki) i montaż całości (znajomy mechanik robił, wiec cena tez była sensowna) i wyszło to co wyszło Gdybym szarpał się na tarcze z tej połki co klocki i regenerował zaciski oraz montował po cenach "Warszawskich" to 5 tysi pykło by spokojnie Niestety jak cos ma być dobrze ogarnięte a nie robi się wszystkiego samemu, to nawet uważnie licząc nie da się zejść poniżej pewnych kosztów
Dlatego pisałem, że do standardowej 6-tki GG/GY wystarczy moim zdaniem wrzucić sam przod 300 z GH, bo zaciski chodza w smiesznej cenie, często w stanie gdzie nie trzeba ich nawet regenerować a koszty tarcz i klockow tez mniejsze
Niemniej u mnie heble się już dotarły i naprawdę daja mega komfort psychiczny w każdej sytuacji, nawet żona mimo nakładow zadowolona, bo sa brzytwa (jak nie w standardowym japoncu ) . No i w 17-tce już naprawdę okazale się prezentują A skoro o żonie, to zanim auto trafiło na zimowki to "ciekawie" zaparkowała
- Od: 13 sty 2014, 18:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Tak się powinno wykorzystywać przestrzeń publiczną
- Od: 27 lip 2014, 19:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Moim zdaniem w GG heble sa bardzo OK. Tylko po 10 latach czy więcej w większości przypadków nadają się tylko i wyłącznie do kompleksowej regeneracji. Moje z przodu na skp niby hamowały ok (poza tym że różnica między kolami byla 20% ) ale po regeneracji jest żyleta(i porządny zestaw tarcz z klockami). Też myślałem nad mpsowymi albo z GH ale według mnie szkoda dodatkowo mulic silnik większa masą wirującą.
ps a sprawdzales moze na skp jaka siła hamowania jest po swapie?
ps a sprawdzales moze na skp jaka siła hamowania jest po swapie?
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 06:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Powiem tak – nie bez powodu wszyscy producenci za auta z mocniejszymi silnikami i większymi heblami biorą odpowiednio większe pieniądze Co do kobiecych umiejetnosci, bo widze ze dwa wpisy już poprawność polityczna zabrała, to naprawdę wiele kobiet potrafi dobrze jezdzic samochodem ale nawet te w większości nie wiedzieć czemu maja pewne problemy z parkowaniem i tak jest tez w przypadku mojej żony
- Od: 13 sty 2014, 18:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Witam ,
Czy ktoś z was mógłby mi pomóc w doborze pewnej części?
posiadam mazdę 6 2006r 3,0 v6 AJ USA(automat). Czy ktoś wie jaką dobrać do tego auta maglownicę? bo niestety moja się już nie nadaje i koniecznie muszę to wymienić.
Czy ktoś z was mógłby mi pomóc w doborze pewnej części?
posiadam mazdę 6 2006r 3,0 v6 AJ USA(automat). Czy ktoś wie jaką dobrać do tego auta maglownicę? bo niestety moja się już nie nadaje i koniecznie muszę to wymienić.
-
JANEK1705
Janek a pytałeś o naprawę w firmach regenerujących magiel? Sam pewnie będę musiał na wiosne się tym zajac, bo u mnie tez nie jest z tym tematem idealnie
p.s za dwa tygodnie miną 4 lata odkad kupiłem to auto, tanie w eksploatacji na pewno przez ten czas nie było, ale mimo wszystko to był dobry wybór w tamtym momencie i co najwazniejsze nadal mi się podoba, choć gdyby nie zakup Rexa to pewnie powoli bym już myślał o przesiadce na cos trochę młodszego i na 4 łapy Jako, że od kilku dni mam nowy kalkulator to jedna aktualna fota auta z niego
p.s za dwa tygodnie miną 4 lata odkad kupiłem to auto, tanie w eksploatacji na pewno przez ten czas nie było, ale mimo wszystko to był dobry wybór w tamtym momencie i co najwazniejsze nadal mi się podoba, choć gdyby nie zakup Rexa to pewnie powoli bym już myślał o przesiadce na cos trochę młodszego i na 4 łapy Jako, że od kilku dni mam nowy kalkulator to jedna aktualna fota auta z niego
Ostatnio edytowano 3 sty 2018, 21:22 przez Socyopatic, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 13 sty 2014, 18:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
4 lata wspólnie minęły (43 tys km przejechane w tym czasie) to z tej okazji dziś poświęciłem kilka wolnych przed poludniowych godzin na woskowanie, bo już kilka miesięcy nie było okazji. Oczywiście godzinę po już się rozpadalo.. W nagrodę i na powitanie nowego roku czeka mnie też kolejne czyszczenie portfela – wymiana sprzęgła, bo już jest na końcówce końcówki ktoś z posiadaczy V6 w manualu może jakieś polecić z doświadczenia?
- Od: 13 sty 2014, 18:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości