Mazda6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej – SPRZEDANA
Dokładnie. A właśnie na krętej drodze jest to bardziej przydatne niż na skrzyżowaniach, które najczęściej są jednak oświetlone.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Nie no pod kierunki to ... brakuje mi słowa ... "amatorszczyzna" ? To ma być doświetlanie zakrętów a nie dodatkowe białe kierunki Nawet jakby świeciły w sposób ciągły to i tak dvpnie Stojąc na skrzyżowaniu cały czas by się świeciło .... bez sensu ... w fabrycznych autach jest mniej-wiecej tak że jak odchylisz kierownicę w okolice godziny 11stej lub 1szej (lub więcej) to wtedy się zapalają i jeśli bym robił to własnie tak. Ale nie wiem jak to jest rozwiązane fabrycznie ... czy pod kolumnę kierownicy jest podłaczony jakiś impulsator, czy gdzieś dalej... raczej nie ma to związku z czujnikami drogi, ABSu czy TCS itd bo jak auto stoi i skręci się koła to doświetlanie też się zapala czyli jakoś wykrywane jest położenie kierownicy ... tylko jak ... w sumie można zrobić tak: pod kolumnę kierownicy podłączyć potencjometr przez przekładnie pasową bądź zębatą i po położeniu suwaka przez przetwornik A/C w dość prosty sposób dekodować czy ster stoi na wprost czy może w lewo czy w prawo i sterować dziennymi Przez najbliższy rok jednak nie będę miał czasu żeby to zrobić, lecz prawa do nowego patentu mogę sprzedać
P.S. Rzeczywiście ... Gejsza prosto spod prysznica rozbudza wyobraźnię
P.S. Rzeczywiście ... Gejsza prosto spod prysznica rozbudza wyobraźnię
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 685 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)
NIEBO! napisał(a):...... lecz prawa do nowego patentu mogę sprzedać
Co chcesz sprzedawać mój patent ,ja wspomniałem pierwszy o doświetlaniu zakrętów więc ,patent jest mój , znaczy nasz .
Tak czy siak temat do ogarnięcia , złapię jakiegoś "vieśwagena" nowszego i rozkręcę na części pierwsze
Prędzej jednak zadzwonię do kolegi w serwisie może coś podpowie
-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
Ale to chyba dobrze. nie? Ja sprzedaję, Ty zarabiasz. Znaczy Wy... znaczy MY Zresztą ten patent zachowaj ... a całą resztę, którą mam w głowie do świateł dziennych ja opatentuję na wiosnę Choćby to, że być może pozycja kierownicy jest dostępna na szynie CAN... ale muszę to potwierdzićem_dzej napisał(a):Co chcesz sprzedawać mój patent ,ja wspomniałem pierwszy o doświetlaniu zakrętów więc ,patent jest mój , znaczy nasz
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 685 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)
NIEBO! napisał(a):Ale to chyba dobrze. nie? Ja sprzedaję, Ty zarabiasz. Znaczy Wy... znaczy MY Zresztą ten patent zachowaj ... a całą resztę, którą mam w głowie do świateł dziennych ja opatentuję na wiosnę
OK zysk to podstawa
A tak na marginesie, światła z tych dziennych będzie maławo na doświetlanie, jak mi się zdaje.
Druga sprawa, ja mam na boki bo tak wyjszło , ale Ty to chyba zrobisz sobie na wprost ucząc się na moich błędach
Można też iść na całość i zamontować siłowniki
-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
em_dzej napisał(a):Można też iść na całość i zamontować siłowniki
Jakby iść na całość to trzeba by wyprostować zakręty
Ale masz rację trochę się pouczę na Waszych błędach, dorzucę trochę swoich błędów i w efekcie może coś poprawnego z tego wyjdzie Na razie jestem na etapie negocjacji cen za moduł. który podaliście (dla Gejszy oczywiście)
A może by tak doświetlanie zakrętów zrealizować na przeciwmgielnych, które mamy standardowo w reflektorze? Pomysłów milion – żaden dobry
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 685 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)
NIEBO! napisał(a):Jakby iść na całość to trzeba by wyprostować zakręty
Tylko co to wtedy za przyjemność z jazdy
NIEBO! napisał(a): (dla Gejszy oczywiście)
Tylko żeby Twój 220V nie chciał się przytulać do mojej Gejszy , bo kto zapłaci za blacharza
-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
Ładna Mazdeczka Fajny kolorek i mody życzę przyczepności
Zapraszamy kiedyś na spota z MS Podbeskidziem
Zapraszamy kiedyś na spota z MS Podbeskidziem
em_dzej napisał(a):
Spoko wnikniemy z synem , w 2014 nas wypatrujcie
ZAPRASZANY W TYM ROKU
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU ŻYCZYMY
AloHa
Dawno mnie tutaj nie było, co nie znaczy że nic się nie dzieje u GEJSZY
Z modów wpadło ostatnio :
– przerobienie świateł tylnych na wersję US ( mijania 4x, stop 5x, p.mgły 2x )
Dzięki uprzejmości kolegi bieski-ego na oryginalnych częściach
fotek nie mam , każdy wie jak to wygląda
– podstopnica ( homemade prawie oryginał )
Koszty żadne trochę dłubania i tyle. Oryginał ładniejszy, ale cena z kosmosu
– doszukanie się funkcji domykania i otwierania szyb z pilota
Były jaja jak berety koledzy z firmy do dziś się śmieją , całość w wątku
– wytłumienie buzera od niezapiętych pasów
Najprostsze rozwiązanie, zaklejenie taśmą dwustronnie klejącą . Są też skutki uboczne, słabiej słychać kierunki , natomiast odpinanie tylnych pasów jak było
Jak dla mnie OK
– gniazdo zapalniczki w bagażniku ( lodówka ew ładowanie usb dla pasażerów )
Dyskretnie schowane w rogu, może się kiedyś przydać
Są tez nowe koła na lato:
opona Continental SportContact 3 205/50 R17 ;
felgi ory MAZDA ( "śnieżynki" z M3 US )
fotki zrobię wkrótce
Jest też MUKA z klimą, po nabiciu okazało się że nie startuje sprężarka klimy , spięta na krótko działa i chłodzi . Czeka mnie serwis :/
TO TYLE Z NEWSÓW
Dawno mnie tutaj nie było, co nie znaczy że nic się nie dzieje u GEJSZY
Z modów wpadło ostatnio :
– przerobienie świateł tylnych na wersję US ( mijania 4x, stop 5x, p.mgły 2x )
Dzięki uprzejmości kolegi bieski-ego na oryginalnych częściach
fotek nie mam , każdy wie jak to wygląda
– podstopnica ( homemade prawie oryginał )
Koszty żadne trochę dłubania i tyle. Oryginał ładniejszy, ale cena z kosmosu
– doszukanie się funkcji domykania i otwierania szyb z pilota
Były jaja jak berety koledzy z firmy do dziś się śmieją , całość w wątku
– wytłumienie buzera od niezapiętych pasów
Najprostsze rozwiązanie, zaklejenie taśmą dwustronnie klejącą . Są też skutki uboczne, słabiej słychać kierunki , natomiast odpinanie tylnych pasów jak było
Jak dla mnie OK
– gniazdo zapalniczki w bagażniku ( lodówka ew ładowanie usb dla pasażerów )
Dyskretnie schowane w rogu, może się kiedyś przydać
Są tez nowe koła na lato:
opona Continental SportContact 3 205/50 R17 ;
felgi ory MAZDA ( "śnieżynki" z M3 US )
fotki zrobię wkrótce
Jest też MUKA z klimą, po nabiciu okazało się że nie startuje sprężarka klimy , spięta na krótko działa i chłodzi . Czeka mnie serwis :/
TO TYLE Z NEWSÓW
-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
Mody na plus ;D
Mogl bys mi zdradzic jak podlaczyles tylne ledy w bagazniku ?
Mogl bys mi zdradzic jak podlaczyles tylne ledy w bagazniku ?
- Od: 17 cze 2013, 19:17
- Posty: 215 (10/3)
- Skąd: Kraśnik/Antwerpia
- Auto: Była
viewtopic.php?f=331&t=157326
Jest BMW 525D F10
Pewnie jakoś tak :
viewtopic.php?p=2635664#p2635664
viewtopic.php?p=2638437#p2638437
Z klimą współczuję Przerabiałem to rok temu
Pozdrawiam
viewtopic.php?p=2635664#p2635664
viewtopic.php?p=2638437#p2638437
Z klimą współczuję Przerabiałem to rok temu
Pozdrawiam
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 685 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)
Lemoniadowy napisał(a):Mogl bys mi zdradzic jak podlaczyles tylne ledy w bagazniku ?
Najłatwiej i najszybciej jak się dało
Zamówiłem taśmę led ta wodoszczelną pod wymiar, z dłuższymi przewodami nie pamiętam jakie przewody ale chyba koło 2 m .
Bez ściągania czegokolwiek , oprócz osłony lampki sufitowej bagażnika, przyklejasz taśmę jak Ci pasuje i przewody prowadzisz pod osłona plastikowa w stronę uszczelki bagażnika potem słupkiem do góry i za uszczelka bagażnika.Zdejmujesz osłonę lampy sufitowej i wprowadzasz tam pilota z druta w stronę uszczelki bagażnika który tam wyciągasz. Druga strona analogicznie, oba przewody wyciągasz "lampką"
podłączasz się pod gniazdo żarówki "lampki" albo są tam śrubki pod które się podpinasz albo tworzysz takie wsuwki którymi "kradniesz prąd z lampki" . Montaż 20 minut , demontaż podejrzewam 2 minuty. Zero ingerencji w instalacje Mazdy
NIEBO! napisał(a):Z klimą współczuję Przerabiałem to rok temu
Łudzę się ze pójdzie , łatwo i szybko
To pewnie jakaś pierdołka , do której nie udało mi się dojść samemu
-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
Też byłbym ciekaw, bo mam mały projekt w głowie.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
thing napisał(a):jak przymocowałeś uchwyt?
AloHa
W zestawie był taki krążek plastikowy idealnie spasowany z przyssawką , przykleiłem ten krążek do spodu schowka taśmą dwustronnie klejącą , wycinając wcześniej kółko w tym materiale co wyścieła schowek i do tego przyssałem uchwyt .
PS.Sorry że tak późno miałem problemy z logowaniem
-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości