Mazda6 Sport Wagon GY LF-DE 2007r.
Witam wszystkich.
Pod koniec Września bieżącego roku stałem się posiadaczem Madzi 6 Kombi z silnikiem benzynowym 2.0. Jest to moje trzecie auto po Matizie i Primerce P11.144. Autko kupiłem w komisie było sprowadzone z Niemiec od pierwszego właściciela ze stanem licznika 103 900 km.
WYPOSAŻENIE:
ABS
DSC
8xAir Bag
Wspomaganie kierownicy
4x el.szyby
El.regulowane i podgrzewane lusterka
Czujnik deszczu
Czujnik zmierzchu
Światła ksenonowe
Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
Kierownica wielofunkcyjna
2x podłokietnik
Climatronik
Klimatyzowany schowek
Centralny zamek z pilota
Immobilizer
Tempomat
Otwieranie i domykanie szyb z pilota
Skórzana kierownica
Światła przeciwmgłowe
System isofix
Dzielona tylna kanapa
Podgrzewane fotele
Nagłośnienie BOSE radio + zmieniarka 6 cd
Felgi Aluminiowe 16''
Hak
Chyba o niczym nie zapomniałem
Kolor Szary metalik. (29Y)
W samochodzie na chwilę obecną jest kilka rzeczy do poprawek/wymiany:
Tylne nadkola na plastikowe zrobione
Walka z lotną rdzą na drzwiach przednich zrobione na 90%
Konserwacja podwozia zrobione
Kilka ognisk korozji w komorze silnika i przedniej belce zrobione
Oraz prawdopodobnie wymiana tylnych tarcz i klocków hamulcowych zrobione
W niedalekiej przyszłości montaż radia cb oraz świateł do jazdy dziennej led zrobione
Odległe plany końcówki wydechu i być może przyciemnienie szyb wydech zrobiony szyby też
Montaż czujników parkowania
Na dzień dzisiejszy po miesiącu użytkowania i przejechaniu 1100 Km stwierdzam
Plusy:
Wysoki komfort podróżowania.
Dynamiczny silnik przy akceptowalnym spalaniu.
Bardzo duża ilość miejsca w środku z przodu jak i z tyłu.
Pojemny bagażnik.
Minusy:
Jak na razie brak ale że ja lubię się wszystkiego czepiać to nie podoba mi się zegarek pokazujący godzinę tylko z kluczykiem z stacyjce , no i za każdym razem gdy zmienię temperaturę w aucie muszę przełączać na termometr zewnętrzny
Ale się rozpisałem
Kilka fotek po dzisiejszym myciu i woskowaniu.
Pod koniec Września bieżącego roku stałem się posiadaczem Madzi 6 Kombi z silnikiem benzynowym 2.0. Jest to moje trzecie auto po Matizie i Primerce P11.144. Autko kupiłem w komisie było sprowadzone z Niemiec od pierwszego właściciela ze stanem licznika 103 900 km.
WYPOSAŻENIE:
ABS
DSC
8xAir Bag
Wspomaganie kierownicy
4x el.szyby
El.regulowane i podgrzewane lusterka
Czujnik deszczu
Czujnik zmierzchu
Światła ksenonowe
Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
Kierownica wielofunkcyjna
2x podłokietnik
Climatronik
Klimatyzowany schowek
Centralny zamek z pilota
Immobilizer
Tempomat
Otwieranie i domykanie szyb z pilota
Skórzana kierownica
Światła przeciwmgłowe
System isofix
Dzielona tylna kanapa
Podgrzewane fotele
Nagłośnienie BOSE radio + zmieniarka 6 cd
Felgi Aluminiowe 16''
Hak
Chyba o niczym nie zapomniałem
Kolor Szary metalik. (29Y)
W samochodzie na chwilę obecną jest kilka rzeczy do poprawek/wymiany:
Tylne nadkola na plastikowe zrobione
Walka z lotną rdzą na drzwiach przednich zrobione na 90%
Konserwacja podwozia zrobione
Kilka ognisk korozji w komorze silnika i przedniej belce zrobione
Oraz prawdopodobnie wymiana tylnych tarcz i klocków hamulcowych zrobione
W niedalekiej przyszłości montaż radia cb oraz świateł do jazdy dziennej led zrobione
Odległe plany końcówki wydechu i być może przyciemnienie szyb wydech zrobiony szyby też
Montaż czujników parkowania
Na dzień dzisiejszy po miesiącu użytkowania i przejechaniu 1100 Km stwierdzam
Plusy:
Wysoki komfort podróżowania.
Dynamiczny silnik przy akceptowalnym spalaniu.
Bardzo duża ilość miejsca w środku z przodu jak i z tyłu.
Pojemny bagażnik.
Minusy:
Jak na razie brak ale że ja lubię się wszystkiego czepiać to nie podoba mi się zegarek pokazujący godzinę tylko z kluczykiem z stacyjce , no i za każdym razem gdy zmienię temperaturę w aucie muszę przełączać na termometr zewnętrzny
Ale się rozpisałem
Kilka fotek po dzisiejszym myciu i woskowaniu.
Ostatnio edytowano 2 lip 2015, 11:01 przez Maniekvip, łącznie edytowano 4 razy
Nareszcie w klubie Mazdy Bardzo ładny i zadbany egzemplarz.
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
ładna a z rdzą walcz żeby na dobre się nie zadomowiła
Elegancka Magda witamy w szeregach:D
- Od: 17 cze 2013, 19:17
- Posty: 215 (10/3)
- Skąd: Kraśnik/Antwerpia
- Auto: Była
viewtopic.php?f=331&t=157326
Jest BMW 525D F10
Ładnie komponują się te reflektory polifta z tym kolorem nadwozia.
Bezawaryjności! :–)
Bezawaryjności! :–)
mądry napisał(a):fajne autko , dorzuć lotkę i końcówki wydechu to nabierze bardziej agresywnego wyglądu
Końcówki może kiedyś a jaką lotkę masz na myśli możesz jakieś przykładowe foto na kombiku dać ?
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
Bajka,kombi ze sportowym akcentem,ciemne szybki, miód malina
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
mądry a mogę jeszcze prosić Cię o namiary na twoje końcówki ?
Wystarczyło uciąć stare i dospawać bez zbędnych komplikacji tak jak to zrobił mmarcis4 czy w kombiku jest inaczej?
Wystarczyło uciąć stare i dospawać bez zbędnych komplikacji tak jak to zrobił mmarcis4 czy w kombiku jest inaczej?
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
Maniekvip napisał(a):mogę jeszcze prosić Cię o namiary na twoje końcówki ?
Spoko, zawsze . Co do tłumika to ja zakupiłem obydwa tłumiki wraz z trójnikiem i końcówkami od mazdy 6 2.3l benzynki. Co Ciekawe wydech kupiłem od hatchback-a ado mnioe podszedł bez problemowo. Generalnie z tego co dopatrzyłem u Ciebie to wystarczy że dorwał byś same końcówki wydechu z tego modelu i wszystko pasuje plug and play i ładnie wygląda. Te końcówki dokładnie są sebringa. Na aukcji z linka poniżej masz dwa tłumiki właśnie z tymi końcówkami. Może gościu puści same końcówki
http://allegro.pl/mazda-6-2-3b-03-07r-tlumik-prawy-i3609562697.html
Ok wielkie dzięki za informacje przyda się na przyszłość
Dopisano 2 lis 2013, 16:39:
W związku z tym że wygospodarowałem dzisiaj chwilkę wolnego czasu założyłem dzisiaj cb radio .
Antenę postawiłem z tyłu po prawej stronie.
Radio przykręciłem do tunelu środkowego po stronie pasażera wykorzystując śrubę mocującą tunel.
Kabel zasilający pociągnąłem ze skrzynki bezpieczników, masę przykręciłem do śrubki pod nogami pasażera.
Czas pracy 1h.
Wspomnę jeszcze że "obuwie zimowe" czeka w garażu na pierwsze opady
Dopisano 2 lis 2013, 16:39:
W związku z tym że wygospodarowałem dzisiaj chwilkę wolnego czasu założyłem dzisiaj cb radio .
Antenę postawiłem z tyłu po prawej stronie.
Radio przykręciłem do tunelu środkowego po stronie pasażera wykorzystując śrubę mocującą tunel.
Kabel zasilający pociągnąłem ze skrzynki bezpieczników, masę przykręciłem do śrubki pod nogami pasażera.
Czas pracy 1h.
Wspomnę jeszcze że "obuwie zimowe" czeka w garażu na pierwsze opady
Ostatnio edytowano 12 lis 2013, 23:34 przez Maniekvip, łącznie edytowano 1 raz
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
Egzemparz 1 klasa .Prezentuje sie świetnie .Lotka jak najbardziej.Też mnie meczy wiec kiedys pewnie założe
Nightfallówna
Opisujesz że kolor szary , wydaje mi się po zdjęciach że bardziej mu do Titanium Grey czyli jeden z całej palety kolorów mazdy 6 Oczywiście ręki nie dam sobie uciąć aczkolwiek posiadam podobną "sztukę" tylko w 1.8 silniku
- Od: 15 wrz 2013, 19:57
- Posty: 34
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 6 1.8 SportBreak 2004r.
mortens napisał(a):Opisujesz że kolor szary , wydaje mi się po zdjęciach że bardziej mu do Titanium Grey czyli jeden z całej palety kolorów mazdy 6 Oczywiście ręki nie dam sobie uciąć aczkolwiek posiadam podobną "sztukę" tylko w 1.8 silniku
Titanum Grey czyli na polski Tytanowy Szary
Pewnie mamy ten sam kolor.
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
Dzisiaj włożyłem do auta z racji pogody typowo jesiennej gumowe "dywaniki" dedykowane do M6 polecane tutaj na forum zakupione na znanym portalu aukcyjnym.
Spasowanie dywaników jest idealne, posiadają dość wysoki rancik zapobiegający rozlewowi wody itp. Wykonane są z dość miękkiej, bezzapachowej gumy. Leżą sabinie nie ma potrzeby mocowania. Stopa też nie ma prawa na nich ujechać.
Spasowanie dywaników jest idealne, posiadają dość wysoki rancik zapobiegający rozlewowi wody itp. Wykonane są z dość miękkiej, bezzapachowej gumy. Leżą sabinie nie ma potrzeby mocowania. Stopa też nie ma prawa na nich ujechać.
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
W Sobotę 9 XI 2013 roku nadszedł dzień na wymianę tylnych nadkoli na plastikowe po wcześniejszym wyczyszczeniu rdzawych nalotów i nałożeniu konserwacji.
Pozbyłem się też plastikowych listew biegnących pod autem wzdłuż progów. Rdzawy nalot wyczyściłem pomalowałem podkładem i zakonserwowałem. W próg poszła konserwacja do profili zamkniętych.
Wyczyściłem hak bo kulka była mocno pomarańczowa, pomalowałem i nałożyłem nowy kapturek
Tego dnia udało mi się jeszcze zdemontować przednie nadkola.
No i nadszedł Poniedziałek na sam początek w ruch poszedł papier ścierny wiertarka szczotka druciana itp. Przednie nadkola zostały oczyszczone i zakonserwowane.
Czas na montaż, tył poszedł sprawnie lecz było trzeba delikatnie przerobić pewne mocowania.
Zanim został poskładany przód na montaż czekały zakupione tydzień wcześniej światełka do jazdy dziennej.
Montaż został przeprowadzony dokładnie tak jak opisał to mmarcis4.
Potem zostały poskładane przednie nadkola i to by było na tyle.
Między czasie pomalowałem układ wydechowy od kolektora po końcówki wydechu.
Podłogi nie ruszałem według mnie wygląda całkiem ok ktoś wcześniej ją zakonserwował.
Jedynie w czterech miejscach zrobiłem delikatną poprawkę.
Dnia dzisiejszego autko zostało umyte bo wyglądało strasznie
A teraz na koniec małe i najważniejsze sprostowanie. Cały czas pisałem ja zrobiłem ja założyłem. Mianowicie przy wszystkich pracach wykonanych przez te dwa dni:
Garażu, kanału, narzędzi użyczył mmarcis4.
Z racji moich problemów z kolanem większość prac wykonał również mmarcis4.
ZA CO MU OGROMNE DZIĘKI
Pozbyłem się też plastikowych listew biegnących pod autem wzdłuż progów. Rdzawy nalot wyczyściłem pomalowałem podkładem i zakonserwowałem. W próg poszła konserwacja do profili zamkniętych.
Wyczyściłem hak bo kulka była mocno pomarańczowa, pomalowałem i nałożyłem nowy kapturek
Tego dnia udało mi się jeszcze zdemontować przednie nadkola.
No i nadszedł Poniedziałek na sam początek w ruch poszedł papier ścierny wiertarka szczotka druciana itp. Przednie nadkola zostały oczyszczone i zakonserwowane.
Czas na montaż, tył poszedł sprawnie lecz było trzeba delikatnie przerobić pewne mocowania.
Zanim został poskładany przód na montaż czekały zakupione tydzień wcześniej światełka do jazdy dziennej.
Montaż został przeprowadzony dokładnie tak jak opisał to mmarcis4.
Potem zostały poskładane przednie nadkola i to by było na tyle.
Między czasie pomalowałem układ wydechowy od kolektora po końcówki wydechu.
Podłogi nie ruszałem według mnie wygląda całkiem ok ktoś wcześniej ją zakonserwował.
Jedynie w czterech miejscach zrobiłem delikatną poprawkę.
Dnia dzisiejszego autko zostało umyte bo wyglądało strasznie
A teraz na koniec małe i najważniejsze sprostowanie. Cały czas pisałem ja zrobiłem ja założyłem. Mianowicie przy wszystkich pracach wykonanych przez te dwa dni:
Garażu, kanału, narzędzi użyczył mmarcis4.
Z racji moich problemów z kolanem większość prac wykonał również mmarcis4.
ZA CO MU OGROMNE DZIĘKI
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
Skorzystałem z Twojego zaproszenia, żeby odświeżyć sobie w pamięci Twoje auto, bo byłem już tu nie raz Nie ściemniałeś! Jak dla mnie rewelacja ... można sobie tak wycackać jak ma się kanał na miejscu. Jakbym znalazł u siebie kogoś kto by wypożyczył za jakiś czteropak na kilka dni to też bym od spodu chętnie tak odpicował. Chyba... że podjadę... do Was? Ale już wiem, że jeśli kiedyś się zdecyduję na DRL to będą takie jak np. u Ciebie
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 685 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)
Witam
Nadszedł dzisiaj dzień na montaż końcówek wydechu.
Pierwsza opcja była taka aby założyć końcówki kręcone na śrubkę do oryginalnego kawałka rury aby obyło się bez żadnych przeróbek. Niestety okazało się że lewy tłumik jest bardziej schowany i nie szło ich dopasować aby miało to ręce i nogi.
Druga opcja to wspawanie innej końcówki. Na początku trzeba uciąć rurę która wystaje z tłumika. Mazda Kombi nie ma w zderzaku zaślepek więc aby wspawać nową końcówkę po ucięciu oryginalnej rury trzeba wspawać nową odpowiednio dopasowaną rurę aby zejść pod zderzak i przyspawać odpowiednio przyciętą końcówkę.
Oto efekty:
Nadszedł dzisiaj dzień na montaż końcówek wydechu.
Pierwsza opcja była taka aby założyć końcówki kręcone na śrubkę do oryginalnego kawałka rury aby obyło się bez żadnych przeróbek. Niestety okazało się że lewy tłumik jest bardziej schowany i nie szło ich dopasować aby miało to ręce i nogi.
Druga opcja to wspawanie innej końcówki. Na początku trzeba uciąć rurę która wystaje z tłumika. Mazda Kombi nie ma w zderzaku zaślepek więc aby wspawać nową końcówkę po ucięciu oryginalnej rury trzeba wspawać nową odpowiednio dopasowaną rurę aby zejść pod zderzak i przyspawać odpowiednio przyciętą końcówkę.
Oto efekty:
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości