Mazda6 GY RF `06 2.0 143KM Brilliant Carbon Grey
1, 2
Witam Was Wszystkich !
Przed wakacjami postanowiliśmy z żonką, że kupujemy auto (kombiaka). Wytypowałem kilka marek ale jednogłośnie postawiliśmy na M6. Strasznie się nam spodobała z zewnątrz jak i wewnątrz a po literaturze forum przekonałem się co do mechaniki.
Poszukiwania zacząłem podczas mojej pracy w Niemczech ale z braku czasu i ciekawych pozycji, auto kupiłem w Polsce (sprowadzone 2 lata temu).
Marka/Model: Mazda 6
Typ nadwozia: kombi
Rok produkcji: 2006 (pierwsza rej. 02.2007)
Silnik: 2.0 MZR diesel 143KM
Skrzynia biegów: manualna 6b
Nadwozie:
– SportWagon (kombi)
– Kolor: Brilliant Carbon Grey
– Data pierwszej rejestracji: 06.02.2007
– Ostatni serwis w Niemczech: 10.02.2011 (stan licznika 72306 km – wydruk VIN-u)
– Przebieg przy zakupie: ok 97 500 km
– Data zakupu przeze mnie: 22.09.1983 – moje 30-ste urodziny !
Wyposażenie:
– 6-biegowa, manualna skrzynia biegów
– 6 poduszek powietrznych
– zmieniarka na 6 CD
– system audio BOSE® z subwoferem
– tempomat
– światła ksenonowe z samopoziomowaniem i spryskiwaczami
– światła przeciwmgłowe
– ABS – (ang. Anti-Lock Braking System)
– TCS – (ang. Traction Control System)
– DSC – (ang. Dynamic Stability Control) (including Dynamic Traction Control)
– wspomaganie kierownicy
– wielofunkcyjna kierownica (audio + tempomat)
– skórzana kierownica, gałka zmiany biegów oraz hamulec ręczny
– skórzana tapicerka
– podgrzewane fotele (kierowca + pasażer)
– elektryczna regulacja fotelu (kierowca) + pamięć ustawień (3 osoby)
– czujnik deszczu
– czujnik zmierzchu
– czujniki cofania (przód i tył)
– automatyczna klimatyzacja
– centralny zamek – z pilotami i kluczami typu scyzoryk
– komputer pokładowy
– 4 elektryczne szyby – z funkcją uchylenia i komfort (zamykanie/otwieranie z kluczyka)
– 2 elektryczne lusterka
– relingi dachowe
– roleta bagażnika z "kratką"
– system ISOFIX
– odczepiany hak holowniczy Thule Brink
Prace po zakupie:
– wymiana oleju + wszystkie filtry
– wymiana rozrządu
– wymiana poduszki pod silnikiem
– niespodziewany remont tylnego zawieszenia (wszystkie tulejki itp.) – koszt 700 Zł
– konserwacja podwozia (Tectyl 120) + profili zamkniętych (Rust Check) – koszt 1150
Dodatkowo:
– samodzielny montaż świateł DRL
– przyciemnianie tylnych szyb – próbowałem samodzielnie ale skończyło się na ich zerwaniu i montażu przez profesjonalistę (super cenowo – namiary na priv)
W planach:
– montaż oświetlenia LED w bagażniku – na dniach – ZROBIONE
– malowanie zacisków hamulców (kolor grafitowy ? czerwony ? ) – wiosna
– wymiana wycieraczek przedniej szyby – wiosna
– przegląd klimatyzacji – obecnie nie działa – oby tylko kwestia nabicia ... – zrobione
– polerka nadwozia
Póki co zrobiłem 2 tyś – autostrada, Bieszczady, miasto – jak najbardziej zadowoleni – oby tak dalej !
Ostatnio edytowano 6 kwi 2014, 22:08 przez kurys, łącznie edytowano 4 razy
kurys
- Od: 6 wrz 2013, 11:31
- Posty: 29
- Skąd: Rzeszów/Przeworsk
- Auto: Mazda 6 GY, 2.0 Diesel 143 KM. 2006 r.
Fajna szósteczka. Więcej fotek poproszę
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Widać, że zadbany egzemplarz. Z tą klimatyzacją to nie czekaj do wiosny tylko zrób to teraz bo na wiosnę może nabicie nie wystarczyć.
Szerokości.
Szerokości.
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Klima przyda się przy najbliższej pogodzie jak zaczną parować szyby od środka.
popieram przedmówców i również od razu wziąłbym się za klimę a szóstka ładna
zdjęcia wrzucę po weekendzie.
Zastosowałem się do waszych rad i klima działa ! Na szczęście – drobiazg. Przewód przy sprężarce nie był dokręcony i wszystko uciekło. Śruba wymieniona, dokręcona, klima sprawna i nabita !
Zastosowałem się do waszych rad i klima działa ! Na szczęście – drobiazg. Przewód przy sprężarce nie był dokręcony i wszystko uciekło. Śruba wymieniona, dokręcona, klima sprawna i nabita !
kurys
- Od: 6 wrz 2013, 11:31
- Posty: 29
- Skąd: Rzeszów/Przeworsk
- Auto: Mazda 6 GY, 2.0 Diesel 143 KM. 2006 r.
–> david 201 – jak najbardziej za, dowiedziałbym się parę rzeczy od bardziej doświadczonego posiadacza jak będziesz kiedyś w Rze to pisz
–> Zdzirson – pzdr
–> Shaarky – światełka to – nssc 506hp
–> Zdzirson – pzdr
–> Shaarky – światełka to – nssc 506hp
kurys
- Od: 6 wrz 2013, 11:31
- Posty: 29
- Skąd: Rzeszów/Przeworsk
- Auto: Mazda 6 GY, 2.0 Diesel 143 KM. 2006 r.
na tych światełkach nie występują żadne zakłócenia? bo są one bardzo podobne do moich Noxon'ów 21
No piękny egzemplarz Aż miło popatrzeć .Życzę Ci zeby tak samo sie sprawowalo jak wygląda .Światla do jazdy dziennej super.Też myśle w przyszlości zeby zamontować ten bajerek pozdrawiam
Nightfallówna
Witam... nie wiem czy to kwestia pierwszego zdjęcia, ale robi bardzo dobre wrażenie ...z nutką zazdrości powiem, że to jeden z ładniejszych kolorów dla tego modelu! Chętnie zobaczyłbym więcej zdjęć Pozdrawiam!
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 685 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)
dzięki, z upływem czasu też stwierdzam, że jest to raczej najlepszy kolor do naszych M6 Co d pierwszego zdjęcia to fakt robione dobrą lustrzanką i w fajną pogodę więc efekt super !
Dołożyłem 2 fotki, gdzie widać ciemne szyby i myślę nad profesjonalnym polerowaniem, polecicie kogoś w moim regionie ?
Dołożyłem 2 fotki, gdzie widać ciemne szyby i myślę nad profesjonalnym polerowaniem, polecicie kogoś w moim regionie ?
kurys
- Od: 6 wrz 2013, 11:31
- Posty: 29
- Skąd: Rzeszów/Przeworsk
- Auto: Mazda 6 GY, 2.0 Diesel 143 KM. 2006 r.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości