Mazda6 GH L8 2008 Radiant Ebony
Strona 1 z 1
Z faktów:
silnik : 1.8 120 km
przebieg : 55 tyś
rok prod : 2008
typ nadw : sedan
skrzynia : manual 5 biegowa
Z wyposażenia:
-tempomat
-radio ze zmieniarka na 6 płyt
-przeciwmgielne
-TCS
-skaładane lusterka
-full elektryka
-dwu strefowa klima
-czujnik deszczu
-automatyczne wycieraczki
-automatyczne swiatła
-czujniki cofania na tył
To co w planach:
De facto nie zwykłem poprawiać tego co dała fabryka więc skromnie:
-listwy ochronne progów (GS1D-V1-370F)
-dywaniki gumowe (GS1D-V0-351) bo jednak przy dzieciach welur nie spełnia oczekiwań
-mata ochronna do bagażnika (GS1D-V9-540)
-osłony przeciwsłoneczne (GS1D-V1-130, GS1M-V1-132) lub przyciemnianie szyb patrząc na cenę osłonek; to w celu poprawy komfortu podróżowania najmniejszych z pasażerów.
-na przyszły sezon jesli się uda felga aluminiowe 18“ (9965-09-7580) choć nie wiem czy to realne przy moim VIN
-już po urlopie a przed zimą wstawienie na ochronę kwarcową powłoki laekierniczej i zabezpieczenie antykorozyjne
– może przyszłościowo stacja multimedialna Vivo Media (NDX 202M6) + zagłówki multimedialne
Trochę historii
Szukanie samochodu zacząłem od kwietnia. Wysyp ogłoszeń, sprawdzanie u Jacka (Marianka) numerów VIN, ale zawsze coś... a to dziwne przerwy w DSR, a to nie chęć do sprawdzenia samochodu w ASO przez rodzimych handlowców.
I tak na początku czerwca wciąż nękając Marianka o wydruki poprosiłem Krystiana (blackego) o pomoc w namierzeniu czegoś intratnego w/g moich wytycznych (nie ma co ukrywać, iż budżet jakim dysponowałem nie powalał na kolana).
Nagle informacja od Jacka (Marianka), że jest jedna ciekawa Mazda GH w benzynce na sprzedaż w obecnym miejscu zamieszkania Marianka czyli w Belgii (wcześniej też była fajna oferta ale jednak sprzedający był nie ugięty w pertraktacjach cenowych Jacka).
Jacek sprawdził samochód (w sumie 100 km od miejsca jego zamieszkania) i poinformował mnie że samochodzik jest w stanie idealnym. Decyzja o zaliczce i zakupie biletów do Charleroi (wszystko przy konsultacjach telefonicznych z Jackiem). Zanim przeszedł mój przelew Jacek zapłacił z własnego konta zaliczkę aby samochodzik nie zniknął sprzed nosa. Jacek jeszcze rozmawiał z handlowcem o zrobienie przeglądu etc.. w pierwotnej formie sprzedaży nie wchodziło to w grę gdyż samochód był przeznaczony do obrotu wewnętrznego lub na export... czyli laweta albo z sercem na ręku powrót na niemieckich tablicach – ale jednak się Jackowi udało i carr pass był.
Jacek wyjechał po Nas samochodem do lotniska (lot opóźniony o godzinę), uraczył kolacją, ugościł spaniem, śniadankiem.
Następnego ranka przejażdżka do handlowca (120 km w jedną stronę) , do Brukseli po papiery transportowe (kolejne 100) i oczekiwanie w samej Brukseli na papiery. Jacek w tym czasie pooprowadzał Nas po mieście, wspominał o ciekawostkach etc.
Później odebranie papierów i w drogę po samochód.
Na koniec pyszny obiad przygotowany przez żonę Jacka i powrót do domu...
Całość w naprawdę bardzo, bardzo miłej i przesympatycznej atmosferze.
To tak w skrócie (w sumie bardzo dużym skrócie).
Jacek (Marianek) , dziękuję już oficjalnie za pośrednictwem forum za całość (choć Twoje zaangażowanie wykracza poza ramy słowa pomoc) i spotykamy się na obiadku z moją ferajną jak tylko będziecie w Polsce...
A w zeszłym tygodniu Magdalena przeszła wymianę oleju, filtrów oraz inspekcję lakierniczą w ASO AC Cortes Radom (jakoś tak mi bardziej pasowało a nie do Warszawy, nie ma ukrywać ten sam przegląd w Warszawie 1200, w Radomiu i Łodzi taniej o 400 złotych).
A co do samej Magdaleny:
Łatwo nie było bo przy pomocnikach 6 i 3 lata i tak jestem szczęśliwy że choć trochę wody zostało
silnik : 1.8 120 km
przebieg : 55 tyś
rok prod : 2008
typ nadw : sedan
skrzynia : manual 5 biegowa
Z wyposażenia:
-tempomat
-radio ze zmieniarka na 6 płyt
-przeciwmgielne
-TCS
-skaładane lusterka
-full elektryka
-dwu strefowa klima
-czujnik deszczu
-automatyczne wycieraczki
-automatyczne swiatła
-czujniki cofania na tył
To co w planach:
De facto nie zwykłem poprawiać tego co dała fabryka więc skromnie:
-listwy ochronne progów (GS1D-V1-370F)
-dywaniki gumowe (GS1D-V0-351) bo jednak przy dzieciach welur nie spełnia oczekiwań
-mata ochronna do bagażnika (GS1D-V9-540)
-osłony przeciwsłoneczne (GS1D-V1-130, GS1M-V1-132) lub przyciemnianie szyb patrząc na cenę osłonek; to w celu poprawy komfortu podróżowania najmniejszych z pasażerów.
-na przyszły sezon jesli się uda felga aluminiowe 18“ (9965-09-7580) choć nie wiem czy to realne przy moim VIN
-już po urlopie a przed zimą wstawienie na ochronę kwarcową powłoki laekierniczej i zabezpieczenie antykorozyjne
– może przyszłościowo stacja multimedialna Vivo Media (NDX 202M6) + zagłówki multimedialne
Trochę historii
Szukanie samochodu zacząłem od kwietnia. Wysyp ogłoszeń, sprawdzanie u Jacka (Marianka) numerów VIN, ale zawsze coś... a to dziwne przerwy w DSR, a to nie chęć do sprawdzenia samochodu w ASO przez rodzimych handlowców.
I tak na początku czerwca wciąż nękając Marianka o wydruki poprosiłem Krystiana (blackego) o pomoc w namierzeniu czegoś intratnego w/g moich wytycznych (nie ma co ukrywać, iż budżet jakim dysponowałem nie powalał na kolana).
Nagle informacja od Jacka (Marianka), że jest jedna ciekawa Mazda GH w benzynce na sprzedaż w obecnym miejscu zamieszkania Marianka czyli w Belgii (wcześniej też była fajna oferta ale jednak sprzedający był nie ugięty w pertraktacjach cenowych Jacka).
Jacek sprawdził samochód (w sumie 100 km od miejsca jego zamieszkania) i poinformował mnie że samochodzik jest w stanie idealnym. Decyzja o zaliczce i zakupie biletów do Charleroi (wszystko przy konsultacjach telefonicznych z Jackiem). Zanim przeszedł mój przelew Jacek zapłacił z własnego konta zaliczkę aby samochodzik nie zniknął sprzed nosa. Jacek jeszcze rozmawiał z handlowcem o zrobienie przeglądu etc.. w pierwotnej formie sprzedaży nie wchodziło to w grę gdyż samochód był przeznaczony do obrotu wewnętrznego lub na export... czyli laweta albo z sercem na ręku powrót na niemieckich tablicach – ale jednak się Jackowi udało i carr pass był.
Jacek wyjechał po Nas samochodem do lotniska (lot opóźniony o godzinę), uraczył kolacją, ugościł spaniem, śniadankiem.
Następnego ranka przejażdżka do handlowca (120 km w jedną stronę) , do Brukseli po papiery transportowe (kolejne 100) i oczekiwanie w samej Brukseli na papiery. Jacek w tym czasie pooprowadzał Nas po mieście, wspominał o ciekawostkach etc.
Później odebranie papierów i w drogę po samochód.
Na koniec pyszny obiad przygotowany przez żonę Jacka i powrót do domu...
Całość w naprawdę bardzo, bardzo miłej i przesympatycznej atmosferze.
To tak w skrócie (w sumie bardzo dużym skrócie).
Jacek (Marianek) , dziękuję już oficjalnie za pośrednictwem forum za całość (choć Twoje zaangażowanie wykracza poza ramy słowa pomoc) i spotykamy się na obiadku z moją ferajną jak tylko będziecie w Polsce...
A w zeszłym tygodniu Magdalena przeszła wymianę oleju, filtrów oraz inspekcję lakierniczą w ASO AC Cortes Radom (jakoś tak mi bardziej pasowało a nie do Warszawy, nie ma ukrywać ten sam przegląd w Warszawie 1200, w Radomiu i Łodzi taniej o 400 złotych).
A co do samej Magdaleny:
Łatwo nie było bo przy pomocnikach 6 i 3 lata i tak jestem szczęśliwy że choć trochę wody zostało
Ostatnio edytowano 7 lip 2013, 23:50 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawienie tytułu.
Powód: Poprawienie tytułu.
- Od: 25 mar 2013, 00:51
- Posty: 40 (0/1)
- Skąd: okolice W-wy / Płock
- Auto: Mazda6 GH L8 2008
Bardzo ładna szósteczka Miłego użytkowania forum
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Jacek = solidna firma. Widzę, że kolejny samochodzik w Polsce dzięki emigrantowi . Przygotuj się że przez jakiś czas nie będziesz dokładał do samochodu pieniążków no chyba, żeby poprawić fabrykę.
A jakieś wspólne foto jeszcze z BE na pamiątkę nie było robione
Ciekawy ten śliwkowy kolor. Bezawaryjności
A jakieś wspólne foto jeszcze z BE na pamiątkę nie było robione
Ciekawy ten śliwkowy kolor. Bezawaryjności
Ciesze się ze moglem pomoc, niech się wozi i służy jak najdłużej
Super modyfikacje planowane, oby się udało zrealizować.
Było, było
Super modyfikacje planowane, oby się udało zrealizować.
Paolo napisał(a):A jakieś wspólne foto jeszcze z BE na pamiątkę nie było robione
Było, było
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
OOOoooo jak to miło zobaczyć z naszych stron oczywiście (BE) Magdalene
Bardzo ładna 6 i zapraszam ponownie:)
Pozdrowionka z Belgii:P
Bardzo ładna 6 i zapraszam ponownie:)
Pozdrowionka z Belgii:P
- Od: 17 cze 2013, 19:17
- Posty: 215 (10/3)
- Skąd: Kraśnik/Antwerpia
- Auto: Była
viewtopic.php?f=331&t=157326
Jest BMW 525D F10
MFor coś o tym wiem...
W sumie zacząłem poszukiwania z początkiem kwietnia pod koniec czerwca zrealizowałem małe marzenie z pomocą Marianka. Ale poczytaj forum i skieruj się bo balckego. Myślę, że nerwy stracone przy szukaniu w Polsce Krystian wynagrodzi Ci piękną Magdaleną.
Śledź też rynek belgijski... mam naprawdę pozytywne odczucia, no i jeszcze Marianek dużo mi poopowiadał o tamtejszych przepisach/zasadach. To zupełnie inna mentalność ludzi, sprzedaży (in + oczywiście ).
W sumie zacząłem poszukiwania z początkiem kwietnia pod koniec czerwca zrealizowałem małe marzenie z pomocą Marianka. Ale poczytaj forum i skieruj się bo balckego. Myślę, że nerwy stracone przy szukaniu w Polsce Krystian wynagrodzi Ci piękną Magdaleną.
Śledź też rynek belgijski... mam naprawdę pozytywne odczucia, no i jeszcze Marianek dużo mi poopowiadał o tamtejszych przepisach/zasadach. To zupełnie inna mentalność ludzi, sprzedaży (in + oczywiście ).
- Od: 25 mar 2013, 00:51
- Posty: 40 (0/1)
- Skąd: okolice W-wy / Płock
- Auto: Mazda6 GH L8 2008
Tak aby coś się działo w temacie...
Wybór opon na sezon zimowy. Niby sprawa prosta a jednak – lekko nie ma.
Po wielu poszukiwaniach testów i opinii decyzja podała na Continental ContiWinterContact TS 830P w standardowym rozmiarze 215/50R17. Zamówione w "sklepopon" za ~620 PLN od sztuki.
Gdzie ta cena w porównaniu do poprzedniego samochodu gdzie były oponki 15''
Wybór opon na sezon zimowy. Niby sprawa prosta a jednak – lekko nie ma.
Po wielu poszukiwaniach testów i opinii decyzja podała na Continental ContiWinterContact TS 830P w standardowym rozmiarze 215/50R17. Zamówione w "sklepopon" za ~620 PLN od sztuki.
Gdzie ta cena w porównaniu do poprzedniego samochodu gdzie były oponki 15''
- Od: 25 mar 2013, 00:51
- Posty: 40 (0/1)
- Skąd: okolice W-wy / Płock
- Auto: Mazda6 GH L8 2008
Bardzo ładna Twoja 6:)
- Od: 14 gru 2012, 21:49
- Posty: 38
- Auto: Mazda 6, 2.0 benzyna, 2008r, exclusive+
To co było w planach a urealniło się po niemal roku.
– dywaniki gumowe (GS1D-V0-351)
– felgi aluminiowe 18“ (9965-09-7580) opuściłem i zdecydowałem się na zakup 17“ tym samych fabrycznych jakie były (od kolegi "dyzioo"). Stan bdb. Oponki już wybrane i znowu trzepnie po kieszeni – Continental CONTISPORTCONTACT 5 XL/FR
– ceny stacji multimedialnych mocno spadły wiec pewnie czas pomyśleć wraz z kamerą cofania
– dywaniki gumowe (GS1D-V0-351)
– felgi aluminiowe 18“ (9965-09-7580) opuściłem i zdecydowałem się na zakup 17“ tym samych fabrycznych jakie były (od kolegi "dyzioo"). Stan bdb. Oponki już wybrane i znowu trzepnie po kieszeni – Continental CONTISPORTCONTACT 5 XL/FR
– ceny stacji multimedialnych mocno spadły wiec pewnie czas pomyśleć wraz z kamerą cofania
- Od: 25 mar 2013, 00:51
- Posty: 40 (0/1)
- Skąd: okolice W-wy / Płock
- Auto: Mazda6 GH L8 2008
kolega z okolic a jeszcze chyba nie spotkałem. Muszę się bardziej przyglądać bardzo ładna GH
Taaaaak....
Marianek to potrafi znaleźć autko...
Moja sztuka już w Łodzi na osiedlu, na razie nie ma pogody dla sesji zdjęciowej, ale jak tylko wyjdzie słoneczko, od razu ruszam z tematem "Moja wymarzona Mazda 6"
Jacku, wielkie dzięki za pomoc w zakupie M6
Marianek to potrafi znaleźć autko...
Moja sztuka już w Łodzi na osiedlu, na razie nie ma pogody dla sesji zdjęciowej, ale jak tylko wyjdzie słoneczko, od razu ruszam z tematem "Moja wymarzona Mazda 6"
Jacku, wielkie dzięki za pomoc w zakupie M6
Per Aspera Ad Astra
- Od: 2 maja 2014, 15:22
- Posty: 12
- Skąd: Łodzianin
- Auto: Mazda 6 GH 2008 2.0 Pb LF-DE
Mazda MX5 NBFl 2002 1.8 Phoenix
damianołódź napisał(a):Moja sztuka już w Łodzi na osiedlu
Śliczna w takim razie do zobaczenia na mieście i spotach
-
miro62
No, no... Damian, gratulacje
Marianek oko ma, nie ma co ukrywać...
Marianek oko ma, nie ma co ukrywać...
- Od: 25 mar 2013, 00:51
- Posty: 40 (0/1)
- Skąd: okolice W-wy / Płock
- Auto: Mazda6 GH L8 2008
Super było pomóc, niech Damian dobrze się sprawuje jak Braintrusta
Braintrust teraz to wizualnie się podczas sezonów nic nie zmieni oprócz ogumienia
Moim zdaniem dobra decyzja , dla maluchów jazda na 18 może być uciążliwa w dłuższej perspektywie a i cena opon chyba tez jest lepsza
Braintrust teraz to wizualnie się podczas sezonów nic nie zmieni oprócz ogumienia
Moim zdaniem dobra decyzja , dla maluchów jazda na 18 może być uciążliwa w dłuższej perspektywie a i cena opon chyba tez jest lepsza
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Więc...
Dziś Magdalena dostała zastrzyk młodości od ASO z okazji 70-ki, a przy okazji przeglądu część rzeczy postanowiłem zakupić we własnym zakresie. I tak:
– do silnika poszedł MOTUL 8100 ECO-NEGRY 5W30; zgodny ze specyfikacją Forda WSS M2C 913C – więc wszystko powinno by OK (270 PLN – ceny bez rabatów z IC)
– do skrzyni poruszany na forum wielokrotnie MOTUL 300 75W90 (180 PLN); skrzynia pomimo faktu, iż nigdy nie miałem z nią problemów zaczęła działać nieco bardziej precyzyjniej i miękko
– podmianka świec na NGK TR5AI-13 (340 PLN)
– oraz filtry KNECHT kabinowy LAK158 (70 PLN) oraz oleju OC1063 (40 PLN)
Całość robocizny wyceniona przez ASO na 750 PLN, co wydaje mi się sporą kwotą biorąc pod uwagę niemal całkowity wkład własny.... cóż zrobić.
Dziś Magdalena dostała zastrzyk młodości od ASO z okazji 70-ki, a przy okazji przeglądu część rzeczy postanowiłem zakupić we własnym zakresie. I tak:
– do silnika poszedł MOTUL 8100 ECO-NEGRY 5W30; zgodny ze specyfikacją Forda WSS M2C 913C – więc wszystko powinno by OK (270 PLN – ceny bez rabatów z IC)
– do skrzyni poruszany na forum wielokrotnie MOTUL 300 75W90 (180 PLN); skrzynia pomimo faktu, iż nigdy nie miałem z nią problemów zaczęła działać nieco bardziej precyzyjniej i miękko
– podmianka świec na NGK TR5AI-13 (340 PLN)
– oraz filtry KNECHT kabinowy LAK158 (70 PLN) oraz oleju OC1063 (40 PLN)
Całość robocizny wyceniona przez ASO na 750 PLN, co wydaje mi się sporą kwotą biorąc pod uwagę niemal całkowity wkład własny.... cóż zrobić.
- Od: 25 mar 2013, 00:51
- Posty: 40 (0/1)
- Skąd: okolice W-wy / Płock
- Auto: Mazda6 GH L8 2008
chyba dziś w końcu udało mi się kolegę namierzyć jednak podkładki klubowe się sprawdzają koło 20:20 na wylocie z Płocka w stronę Warszawy może kiedyś na jakiś spot do nas zawitasz?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości