Mazda6 GG RF '02 150 PS Grace Green Mica :) 18" The End :(
Napisane: 6 lip 2013, 12:45
Witam wszystkich Mazdomaniaków Zebraliśmy się tu wszyscy, żeby NACIESZYĆ OKO
Na wstępie chcielibyśmy się przedstawić i pokazać Tak więc to my – Mazda i Rafał
a tu już tylko i wyłącznie moja Zielona kochanka Madzia
mimo młodego wieku, zdążyła już zostać gwiazdą Hollywood
a teraz trochę opisówki "co? jak? dlaczego?"
Mój romans z Madzią zaczął się 27.02.2012r. kiedy to wziąłem sobie tę oto Mazdę za swą kobietę Kosztowała mnie kilka wsi, ale warto było Okazało się, że była jeszcze dziewicą Wtedy wyglądała tak:
to tak w skrócie, bo jak wygląda seryjna GG każdy wie
Wtedy jeszcze młoda była, mało się malowała i nie miała swoich właściwych kształtów, ale kilka kosmetyków i operacji plastycznych pomogło W dniu zakupu miała nalatane niespełna 121 tys. km Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że przebieg był oryginalny Madzia została sprowadzona z Niemiec do komisu po czym trafiła w moje ręce, tak więc jestem jej pierwszym właścicielem w Polsce
Serce mojej Maździoszki to diesel o pojemności 1998,00 cm3 i teoretycznej mocy 136 koni. Wynik z hamowni pokazał, że praktyka jest trochę inna
Rok wcześniej przed tym pomiarem Madzia także była na rolkach i wtedy wyszło 153 koniki, także chyba coś w tym musi być hamownia hamownią, ale moc musi mieć odzwierciedlenie w rzeczywistości
Przyspieszenie od 0 do 100 zajęło mi około 9s, a prędkość maksymalną, którą osiągnąłem to licznikowe 210km/h osiągi zostały udokumentowane
Trochę szybciej pewnie jeszcze można byłoby pojechać, ale droga się skończyła, a i silnika szkoda
Madzia jest z typu tych Exclusive, czyli:
-ABS,
-DSC,
-6 x poduszka powietrzna,
-4 x el. szyby,
-elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka,
-regulacja kolumny kierowniczej w dwóch płaszczyznach,
-skórzana: wielofunkcyjna kierownica, gałka skrzyni biegów, dźwignia hamulca ręcznego,
-automatyczna klimatyzacja,
-nagłośnienie Bose,
-podgrzewane fotele,
-tempomat,
-nawigacja VDO Dayton,
-xenony + spryskiwacze
i inne, które są już standardem
i
-coś tu nie gra, czyli naprawa konsoli środkowej (nie działały przyciski od radia) i wymiana przednich głośników na Sony Xplode (nie grał w drzwiach kierowcy)
-co tu tak brzydko świeci i nie świeci – zmiana postojówek i podświetlenia tablicy rejestracyjnej na ledy + ledy w oświetleniu wnętrza, schowka pasażera i wymiana przepalonej żarówki w panelu klimatyzacji
-korekta wylotu –>nakładka na wydech<–
-ciemności w bagażniku mówimy zdecydowane NIE –>pasek ledowy w bagażniku<–
-wyganiamy rudą part I –>reperaturki nadkoli + plastikowe nadkola + małe bonusy<–
-zimno w –>wymiana mat grzewczych<–
-elektrownia padła –>wymiana akumulatora<–
-śmierdzi i dymi –>regeneracja webasto<–
-co z tymi hamulcami? Wymiana przednich i tylnych klocków oraz tarcz + zestawy naprawcze zacisków + wymiana płynu hamulcowego
-duży serwis –>wymiana oleju w skrzyni biegów, czyszczenie smoka olejowego i przepustnicy<–
-oznakowany na drodze, czyli klubowe akcenty na Madzi (ramki pod tablice i naklejki lustrzane w szybkach bocznych z tyłu + naklejki regionalne pod bocznymi kierunkowskazami)
-deszcz już niestraszny –>wycieraczki denso<–
-koniec z tym bujaniem –>rozpórka przednich kielichów<–
-chomik się poddał –>wymiana rozrusznika<–
-bezpiecznik mówi –>naprawa wiązki kierunkowskazu<–
-wyganiamy rudą part II + większy docisk aerodynamiczny –>montaż spoilera + zrobienie rantów drzwi, bagażnika + polakierowanie maski od dołu + polakierowanie prawego błotnika przedniego (lewe było robione już wcześniej) + listwy w tylnych drzwiach + maźnięcie podłogi<–
-koniec z lękiem wysokości –>sprężyny Eibach -30mm<– dzięki mln
-won mnie z tym chromem –>oklejenie listwy grill'a<–
-precz poduszkowy szatanie –>emulator poduszki powietrznej<–
-idziemy na spacer po łące w poszukiwaniu kreta żeby pazurami zrobił porządek z tymi chromowanymi okularami –>czarne oczka Madzi<–
-moja głowa –>teleskopy klapy bagażnika<–
-gupi kamyk –>wymiana przedniej szyby<–
– –>puk, puk... kto tam? ...<– makmarc pomóż mi –>wymiana przedniego, dolnego, tylnego wahacza<– i po jakimś czasie to samo z drugiej strony
-znowu ledy, tym razem po bokach –>wymiana bocznych kierunkowskazów<–
-a może by tak siłownia? –>ściśnięcie ograniczników<–
-światłość z tyłu –>A-spec<–
-poprawiamy fabrykę i mówimy "STOP!" dla dymu spod korka oleju –>wymiana: podkładek pod wtryskiwaczami, oleju i filtra<–
-koniec z "ciemność, widzę ciemność, ciemność widzę" –>wymiana żarników na OSRAM XENARC COOL BLUE INTENSE<–
-reksie on board –>felgi 18" z RX8<–
i inne drobniejsze, które są w wątku
Jest ich sporo i ciągle przybywa nie będę o nich pisał lepiej pisać o ich realizacji
W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zapraszam do podjęcia danego tematu. Pozdrawiam i życzę bezawaryjności
I niech ZOOM-ZOOM będzie z Wami
Na wstępie chcielibyśmy się przedstawić i pokazać Tak więc to my – Mazda i Rafał
a tu już tylko i wyłącznie moja Zielona kochanka Madzia
mimo młodego wieku, zdążyła już zostać gwiazdą Hollywood
a teraz trochę opisówki "co? jak? dlaczego?"
Mój romans z Madzią zaczął się 27.02.2012r. kiedy to wziąłem sobie tę oto Mazdę za swą kobietę Kosztowała mnie kilka wsi, ale warto było Okazało się, że była jeszcze dziewicą Wtedy wyglądała tak:
to tak w skrócie, bo jak wygląda seryjna GG każdy wie
Wtedy jeszcze młoda była, mało się malowała i nie miała swoich właściwych kształtów, ale kilka kosmetyków i operacji plastycznych pomogło W dniu zakupu miała nalatane niespełna 121 tys. km Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że przebieg był oryginalny Madzia została sprowadzona z Niemiec do komisu po czym trafiła w moje ręce, tak więc jestem jej pierwszym właścicielem w Polsce
Serce mojej Maździoszki to diesel o pojemności 1998,00 cm3 i teoretycznej mocy 136 koni. Wynik z hamowni pokazał, że praktyka jest trochę inna
Rok wcześniej przed tym pomiarem Madzia także była na rolkach i wtedy wyszło 153 koniki, także chyba coś w tym musi być hamownia hamownią, ale moc musi mieć odzwierciedlenie w rzeczywistości
Przyspieszenie od 0 do 100 zajęło mi około 9s, a prędkość maksymalną, którą osiągnąłem to licznikowe 210km/h osiągi zostały udokumentowane
Trochę szybciej pewnie jeszcze można byłoby pojechać, ale droga się skończyła, a i silnika szkoda
Madzia jest z typu tych Exclusive, czyli:
-ABS,
-DSC,
-6 x poduszka powietrzna,
-4 x el. szyby,
-elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka,
-regulacja kolumny kierowniczej w dwóch płaszczyznach,
-skórzana: wielofunkcyjna kierownica, gałka skrzyni biegów, dźwignia hamulca ręcznego,
-automatyczna klimatyzacja,
-nagłośnienie Bose,
-podgrzewane fotele,
-tempomat,
-nawigacja VDO Dayton,
-xenony + spryskiwacze
i inne, które są już standardem
i
-coś tu nie gra, czyli naprawa konsoli środkowej (nie działały przyciski od radia) i wymiana przednich głośników na Sony Xplode (nie grał w drzwiach kierowcy)
-co tu tak brzydko świeci i nie świeci – zmiana postojówek i podświetlenia tablicy rejestracyjnej na ledy + ledy w oświetleniu wnętrza, schowka pasażera i wymiana przepalonej żarówki w panelu klimatyzacji
-korekta wylotu –>nakładka na wydech<–
-ciemności w bagażniku mówimy zdecydowane NIE –>pasek ledowy w bagażniku<–
-wyganiamy rudą part I –>reperaturki nadkoli + plastikowe nadkola + małe bonusy<–
-zimno w –>wymiana mat grzewczych<–
-elektrownia padła –>wymiana akumulatora<–
-śmierdzi i dymi –>regeneracja webasto<–
-co z tymi hamulcami? Wymiana przednich i tylnych klocków oraz tarcz + zestawy naprawcze zacisków + wymiana płynu hamulcowego
-duży serwis –>wymiana oleju w skrzyni biegów, czyszczenie smoka olejowego i przepustnicy<–
-oznakowany na drodze, czyli klubowe akcenty na Madzi (ramki pod tablice i naklejki lustrzane w szybkach bocznych z tyłu + naklejki regionalne pod bocznymi kierunkowskazami)
-deszcz już niestraszny –>wycieraczki denso<–
-koniec z tym bujaniem –>rozpórka przednich kielichów<–
-chomik się poddał –>wymiana rozrusznika<–
-bezpiecznik mówi –>naprawa wiązki kierunkowskazu<–
-wyganiamy rudą part II + większy docisk aerodynamiczny –>montaż spoilera + zrobienie rantów drzwi, bagażnika + polakierowanie maski od dołu + polakierowanie prawego błotnika przedniego (lewe było robione już wcześniej) + listwy w tylnych drzwiach + maźnięcie podłogi<–
-koniec z lękiem wysokości –>sprężyny Eibach -30mm<– dzięki mln
-won mnie z tym chromem –>oklejenie listwy grill'a<–
-precz poduszkowy szatanie –>emulator poduszki powietrznej<–
-idziemy na spacer po łące w poszukiwaniu kreta żeby pazurami zrobił porządek z tymi chromowanymi okularami –>czarne oczka Madzi<–
-moja głowa –>teleskopy klapy bagażnika<–
-gupi kamyk –>wymiana przedniej szyby<–
– –>puk, puk... kto tam? ...<– makmarc pomóż mi –>wymiana przedniego, dolnego, tylnego wahacza<– i po jakimś czasie to samo z drugiej strony
-znowu ledy, tym razem po bokach –>wymiana bocznych kierunkowskazów<–
-a może by tak siłownia? –>ściśnięcie ograniczników<–
-światłość z tyłu –>A-spec<–
-poprawiamy fabrykę i mówimy "STOP!" dla dymu spod korka oleju –>wymiana: podkładek pod wtryskiwaczami, oleju i filtra<–
-koniec z "ciemność, widzę ciemność, ciemność widzę" –>wymiana żarników na OSRAM XENARC COOL BLUE INTENSE<–
-reksie on board –>felgi 18" z RX8<–
i inne drobniejsze, które są w wątku
Jest ich sporo i ciągle przybywa nie będę o nich pisał lepiej pisać o ich realizacji
W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zapraszam do podjęcia danego tematu. Pozdrawiam i życzę bezawaryjności
I niech ZOOM-ZOOM będzie z Wami