Mazda6 GG RF ’05 CiTD 2.0 121 KM, AERO, Eibach, DOTZ
Moment.... Gdzie są dysze spryskiwaczy
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
W weekend był wypad na działkę, więc i przy aucie trosze porobiłem. Poza standardowym sprzątaniem, doszło mycie silnika
I tak wiem... śruby walą po oczach, ale coś z tym zrobię w niedalekiej przyszłości
I tak wiem... śruby walą po oczach, ale coś z tym zrobię w niedalekiej przyszłości
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Celin napisał(a):mycie silnika
Chce umyć w swojej Madzi silnik, ale mam jakieś obawy, możesz opisać jak myłeś i czy nie było problemów z odpaleniem ?
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Starałem się każde złącze elektryczne zabezpieczyć przy użyciu folii aluminiowej. Dodatkowo zabezpieczyłem wlot od powietrza pod kopułką filtru powietrza. Potem całość spryskałem APC. Przeleciałem pędzelkiem. Odczekałem kilka minut i spłukałem wodą z węża ale przy użyciu końcówki z rozpylaczem. Suszenie sprężonym powietrzem, potem wycieranie i odczekanie kilka godzin. Nie zaleca się odpalać od razu po myciu. Oczywiście mycie na zimnym silniku, inaczej możesz uszkodzić silnik.
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Dziękuję za informacje U mnie to chyba pędzelek nie ruszy takiego syfu jaki jest pod maską Jest tam jakiś dziwny brud, jak by smar czy jakieś zabezpieczenie przed korozją sam nie wiem jak to opisać. Trochę spryskałem preparatem do felg i zacząłem wycierać szmatka, nie dość że wycierałem kawałek 15 minut to efekt był bardzo słaby.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
bieski napisał(a):Tak, ori.
A ten próg to wiadomo do jakiej wersji? kombi czy sedan czy heatback? Sa gdzies dostępne numery katalogowe części do Mazdy?
Czy w ogóle jest jakas różnica w listwach do kombi i do HB? Numery listew to: G22C51 P41 oraz G22C51 P51.
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Coś cisza
Ktoś wie czy ten próg to od kombi czy od HB? Sprzedający niestety nie wie od którego modelu są listwy. Jak rozumiem są one od przedliftu. Jest w ogóle jakaś różnica między nimi?
http://allegro.pl/listwa-progowa-lewa-p ... 70010.html
Ktoś wie czy ten próg to od kombi czy od HB? Sprzedający niestety nie wie od którego modelu są listwy. Jak rozumiem są one od przedliftu. Jest w ogóle jakaś różnica między nimi?
http://allegro.pl/listwa-progowa-lewa-p ... 70010.html
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Progi kupione, oby pasowały bo się chyba pochlastam jak nie
Jutro odbieram zderzak przedni z "naprawy". Aż jestem ciekaw jak wyszło wygładzenie wnęki pod rejestrację Do tego jak zrobił majster to o co prosiłem to będzie jeszcze mały smaczek Jutro wrzucę fotki jak zdążę.
Dwa dni temu trochę popracowałem nad śrubami pod maską. Po myciu silnika strasznie ta rdza waliła po oczach. A teraz? Sami oceńcie. Pamiętacie te śruby do mocowania maski z siłownikami ?
Do tego wymienione spinki koło grilla oraz nowe śruby do grilla, teraz nie powinno być problemu
Na koniec coś zabawnego. Mówicie, że ze springami 30 w dół może być problem?
http://www.topgear.com.pl/wrog-publiczn ... filmy,4115
Jutro odbieram zderzak przedni z "naprawy". Aż jestem ciekaw jak wyszło wygładzenie wnęki pod rejestrację Do tego jak zrobił majster to o co prosiłem to będzie jeszcze mały smaczek Jutro wrzucę fotki jak zdążę.
Dwa dni temu trochę popracowałem nad śrubami pod maską. Po myciu silnika strasznie ta rdza waliła po oczach. A teraz? Sami oceńcie. Pamiętacie te śruby do mocowania maski z siłownikami ?
Do tego wymienione spinki koło grilla oraz nowe śruby do grilla, teraz nie powinno być problemu
Na koniec coś zabawnego. Mówicie, że ze springami 30 w dół może być problem?
http://www.topgear.com.pl/wrog-publiczn ... filmy,4115
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Fajnie wyglądaja takie ładne śruby brawo
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Progi dotarły, więc jest już cały pakiet. Ale niestety montaż się odłoży. Dziś pojechałem do Auto Wyszyński i co...? I Przede wszystkim poinformowano mnie, żeby przyjechać przynajmniej na 1-o godzinne konsultacje, potrzeba co nieco rozebrać (nadkola) aby ocenić korozję. Do tego sprawdzić progi, czy aby czasem coś tam nie szaleje. Może to i dobre podejście, ale na dziś nie miałem czasu a i przyjechałem trochę przed zamknięciem Kolejna sprawa, to auto do ostawienie na około 3-4 tygodnie Póki co potrzebuję auta za dwa tygodnie, więc odpada. Z drzwiami (dolny rant) może być problem, ale coś pokombinują. Podobno jak ruda złapie rant to ciężko to naprawić. Do tego oczywiście malowanie obu zderzaków, nakładek progów, grill (zostaje czarny fajniej wygląda). Jak zapytałem o cenę to myślałem, że z siebie wyjdę i stanę obok i zacznę się z siebie samego śmiać Nie wiem czemu, ale nastawiłem się na max 2k PLN za wszystko. I to był błąd.
1. Nadkola (rdza + malowanie): 400-500 PLN, przy założeniu, że nie trzeba wycinać i wstawiać reparaturek. Łącznie ok. 1k PLN
2. Drzwi ok. 300 PLN
3. Zderzaki 700 PLN sztuka. Łącznie 1,4k PLN
4. Progi 250-300 PLN sztuka. Łącznie 500-600 PLN.
Nie wiem ile jeszcze grill i parę innych pierdółek. Do tego coś dodatkowego za montaże, itp.
Czy takie ceny to normalka? Czy na wyrost?
1. Nadkola (rdza + malowanie): 400-500 PLN, przy założeniu, że nie trzeba wycinać i wstawiać reparaturek. Łącznie ok. 1k PLN
2. Drzwi ok. 300 PLN
3. Zderzaki 700 PLN sztuka. Łącznie 1,4k PLN
4. Progi 250-300 PLN sztuka. Łącznie 500-600 PLN.
Nie wiem ile jeszcze grill i parę innych pierdółek. Do tego coś dodatkowego za montaże, itp.
Czy takie ceny to normalka? Czy na wyrost?
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
podjedź do jakiegoś polecanego lakiernika w okolicy. Nie pamiętam co dokładnie chcesz zrobić, ale za każdy element średnio powinni zawołać ok 300 pln za malowanie, może progi ugadasz jako jeden element. Plus jakieś naprawy, to właśnie w 2000 powinieneś się zmieścić. Popytaj po znajomych albo w dziale regionalnym.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
No ceny trochę z kosmosu,w moim rejonie też za 2k by to zrobili.No to podejście gościa że trza porozbierać pooglądać itp. też mi śmierdzi takim naciągaczem.Jak to jest lakiernik to w 10 min wyceni całą robotę +/– 10%
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości