Mazda6 Exclusive GG LF '02
I 10 tyś km przejechane, udało mi się zejść do spalania rzędu 9,5 l gazu co jest dobrym wynikiem według mnie gdzie pół trasy to autostrady, a drugie pół ciągłe wyprzedzanie.
To by było na tyle jeśli chodzi o dobre informacje. Teraz te złe... Zdążyliśmy dojechać do Koszalina o godz 12 i niestety starszy pan z Kii Sorento zapomniał się i puścił hamulec ( auto z automatem ). Zatrzymał się na mnie... Jutro jadę do blacharza by umówić się, za jednym zamachem będzie wspawane reperaturka oraz nowy zderzak. Mam nadzieję, że znajdę poliftingowy. Szkód wielkich nie ma co widać na zdjęciach, jednakże pas na pewno będzie lekko do prostowania, klapa zamyka i otwiera się z lekkim oporem.
Do tego zrobiła się dziurka gdzieś w okolicach środkowego tłumika, trzeba wejść w kanał i dokładniej zobaczyć co jest do wymiany...
To by było na tyle jeśli chodzi o dobre informacje. Teraz te złe... Zdążyliśmy dojechać do Koszalina o godz 12 i niestety starszy pan z Kii Sorento zapomniał się i puścił hamulec ( auto z automatem ). Zatrzymał się na mnie... Jutro jadę do blacharza by umówić się, za jednym zamachem będzie wspawane reperaturka oraz nowy zderzak. Mam nadzieję, że znajdę poliftingowy. Szkód wielkich nie ma co widać na zdjęciach, jednakże pas na pewno będzie lekko do prostowania, klapa zamyka i otwiera się z lekkim oporem.
Do tego zrobiła się dziurka gdzieś w okolicach środkowego tłumika, trzeba wejść w kanał i dokładniej zobaczyć co jest do wymiany...
Z nowości, ostatnio zakupiłem wycieraczki gdyż stare płaskie już do niczego się nie nadawały. Myślałem nad valeo, denso i boschem. Oczywiście wszystkie tzw bananówki, wybór padł na Boscha AeroTwin takie jak na tej aukcji http://allegro.pl/wycieraczki-bosch-aer ... 07328.html . Jak na razie jestem z nich zadowolony gdyż nie pozostawiają smug, a szyba jest idealnie wycierana. Zobaczymy na jak długo bo nie uśmiecha mi się wydawać co pół roku 70 zł na wycieraczki.
Do tego dzisiaj kupiłem reperaturkę oraz plastikowe nadola, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem 23 września oddaję Mazdę do blacharza. Będzie robione prawe nadkole oraz naprawiany zderzak wraz z lakierowaniem.
Być może w niedalekiej przyszłości wymienię sprzęgło i tutaj wybór prawdopodobnie padnie na Exedy bądź Aisin
Do tego dzisiaj kupiłem reperaturkę oraz plastikowe nadola, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem 23 września oddaję Mazdę do blacharza. Będzie robione prawe nadkole oraz naprawiany zderzak wraz z lakierowaniem.
Być może w niedalekiej przyszłości wymienię sprzęgło i tutaj wybór prawdopodobnie padnie na Exedy bądź Aisin
kolego, chyba się zgraliśmy dziś właśnie odebrałem plastikowe nadkola i również planuję na 23 września oddać Mazdę na reperaturki i malowanie zderzaka, ale przedniego i jeszcze kilka innych drobnych modyfikacji w sumie przez około tydzień samochodu nie będzie ale później jak już będzie to
U mnie malowany będzie tylny zderzak cały. Przód zostaje taki jak jest, będzie tylko malutka zaprawka coby nie było widać zarysowania niestety z mojej winy
Niestety, wszystkie GG to czeka, mam na myśli robienie nadkoli...
Niestety, wszystkie GG to czeka, mam na myśli robienie nadkoli...
te nadkola to taki psi los naszych szóstek. Ale co poradzić
Blacharz kazał mi kupić reperaturkę Klokkerholma gdyż wszystkie inne to badziew, który ciężko się spawa i szybko rdzewieje. Jeśli chodzi o moją ocenę... patrzyłem jedynie przez aspekt wizualny, wszystkie przetłoczenia są zrobione bardzo dobrze. A co do jakości blachy, zaufałem mojemu blacharzowi po raz kolejny i mam nadzieję, że się nie zawiodę Efektem prac na pewno się pochwalę.
Wydaje mi się że tym razem blacharz trochę ściemnia:) Pamiętam za dawnych czasów w Audi 80 B4 były takie blachy że była to zmora dla blacharzy ponieważ były tak dobrze zabezpieczone antykorozyjnie i właśnie problem był ze spawaniem tych blach .Chciałbym żeby nasze Mazdy bez względu na model miały choc częśc tego co Audi.
- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
audi faktycznie mają te blachy... nam pozostaje zaufać blacharzom, czekać na efekty i na to jak dalej będą się one sprawdzać
Nie wydaje mi się, że w tym leży problem. Do wyboru miałem albo duńskiego klokkerholma albo chińską blachę. Ja w życiu kilka razy spawałem chińską stal, która na papierze była identyczna jak ta polska. Efekt był taki, że nie dało się jej spawać
A co do Audi, to fakt. Jedyne co bym chciał z Audi mojego ojca w Mazdzie to właśnie blachę. Tyle, że Audi kosztuje "trochę" więcej.
A co do Audi, to fakt. Jedyne co bym chciał z Audi mojego ojca w Mazdzie to właśnie blachę. Tyle, że Audi kosztuje "trochę" więcej.
Mazda stoi już u blacharza, za tydzień dopiero odbiór Na ten czas przeprosiłem się z Matizem ale mam wrażenie, że jeżdżę taczką, a nie samochodem
Dodatkowo dzisiaj odbieram dywaniki welurowe z ASO Mazdy ale przy takich pogodach jak ostatnio najwcześniej w 6 wylądują na wiosnę...
I mam pytanie do posiadaczy głównie sedanów. Zauważyłem, że zbiera mi się dość sporo wody w bagażniku we wnękach po boku. Skąd ta woda się tam dostaje? Czy ktoś miał podobny problem czy tylko ja tak mam? Co ciekawe znajomy w swojej 6 również w sedanie i tym samym roczniku ma takie same objawy.
Dodatkowo dzisiaj odbieram dywaniki welurowe z ASO Mazdy ale przy takich pogodach jak ostatnio najwcześniej w 6 wylądują na wiosnę...
I mam pytanie do posiadaczy głównie sedanów. Zauważyłem, że zbiera mi się dość sporo wody w bagażniku we wnękach po boku. Skąd ta woda się tam dostaje? Czy ktoś miał podobny problem czy tylko ja tak mam? Co ciekawe znajomy w swojej 6 również w sedanie i tym samym roczniku ma takie same objawy.
moja jutro do blacharza jedzie i również na tydzień dywaniki zdecydowanie polecam zostawić na wiosnę, a teraz korytka jeśli chodzi o wodę w bagażniku, w swoim hatchbacku też miałem problem. Woda była we wnęce na koło zapasowe oraz we wnęce na lewarek. Z tą na lewarek w sumie nic nie robiłem oprócz wybrania wody i wysuszenia. Co jakiś czas tam spojrzę i minimalnie się poci, ale to naprawdę mało, więc zostawiłem. Wystarczy raz/dwa razy na rok tam przetrzeć. Gorzej było z wnęką na koło. Tylko rybek brakowało i niezłe akwarium bym miał winne były te gumowe zaślepki, które zasłaniają dwie dziury (chyba one służą do wylania wody w razie zalania). Jeśli chodzi o Twój problem, poszukaj w google, bo jak szukałem rozwiązania swojego problemu, gdzieś natknąłem się na ten temat i z tego, co pamiętam winne były albo lampy albo wczepy zderzaka. Ewentualnie pozostaje patent z wejściem z latarką do bagażnika na myjni
U siebie w kombi, jak robiłem wygłuszenie bagażnika, to też zauważyłem, że w lewej wnęce jest mokro. Wody nie było dużo i o dziwo rdza się tam nie pojawiła, więc osuszyłem i zabezpieczyłem dodatkowo. Na pierwszy strzał wydawało mi się, że może rynienką pod lampę podciekać i gdzieś spływać, uszczelka tam nie przylegała jakoś super szczelnie, więc uszczelniłem te miejsca po obu stronach silikonem. W sumie od tego czasu tam nie zaglądałem, żeby zobaczyć, czy jest morko, czy nie, więc nie wiem, czy zdało egzamin, ale ogólnie nie wyglądało to jakoś groźnie. Wnęka koła i ta po prawej były suche jak pieprz.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
U mnie najwięcej wody jest z lewej strony, z prawej tam gdzie lewarek niewiele, a we wnęce nie mam pojęcia gdyż jest butla od gazu. Choć z tego co widziałem to raczej tam wody nie ma. Byłem wczoraj u blacharza, nadkole już wycięte, pas tylny wyprostowany więc prace idą w szybkim tempie, a powodem czemu woda znajduje się w bagażniku na 99% są lampy. Wystarczy nałożyć niewiele silikonu tak aby nie wody się nie przedostawała.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości