Mazda6 Exclusive GG LF '02
Idź w 18" z rexa.... nie słuchaj dziadków
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Idź w 18" z rexa.... nie słuchaj dziadków
Taki był plan na samym początku jednakże to dodatkowe koszta i przy 18 bedzie wyżej, a ma byc nisko. Przy 17 i oponach 215/45-50 pójdzie w dół o jakies 2-3 cm względem tego co jest teraz. Zawsze moge zmienić same opony, zostać przy 16 i tez bedzie niżej
No i jeszcze kolor felg trzeba wybrać. Z gory uprzedzam, ze biały nie wchodzi w grę
Z rozmiarem opon bym nie kombinował. Jeśli będziesz trzymał się zalecanych przez producenta, to auto nie pójdzie w dół, bo rozmiar całego koła musi się w miarę zgadzać niezależnie od ilości cali felgi.
Jak chcesz niżej, to zmień sprężyny, a do tego jak chcesz, żeby było ładnie, to wsadź większą felgę – tak to działa
Jak chcesz niżej, to zmień sprężyny, a do tego jak chcesz, żeby było ładnie, to wsadź większą felgę – tak to działa
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):rozmiar całego koła musi się w miarę zgadzać niezależnie od ilości cali felgi.
a tak z ciekawości. Dlaczego ten rozmiar ma się zgadzać? co stoi na przeszkodzie żeby ktoś sobie założył większe lub mniejsze koła? chodzi tylko o przekłamanie prędkości na liczniku?
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Dokładnie. Chodzi o wskazania licznika i komputera.
Jeśli chodzi o niski profil, to powiem, że nie czuję praktycznie różnicy przy przesiadce wiosną z R16 na R17 215/45. U ojca z 16" na 18" jest tam jakaś różnica, ale też tragedii nie ma i jazda nie jest wcale uciążliwa czy coś.
Inna sprawa, że "balony" lepiej znoszą nasze krawężniki itp. no i koszt opony na więszką felgę też jest odpowiednio wyższy...
Jeśli chodzi o niski profil, to powiem, że nie czuję praktycznie różnicy przy przesiadce wiosną z R16 na R17 215/45. U ojca z 16" na 18" jest tam jakaś różnica, ale też tragedii nie ma i jazda nie jest wcale uciążliwa czy coś.
Inna sprawa, że "balony" lepiej znoszą nasze krawężniki itp. no i koszt opony na więszką felgę też jest odpowiednio wyższy...
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Będziemy myśleć na wiosnę, na razie chcę pomalować 16 na setup zimowy Tylko nie mogę wybrać koloru.
Doszły małe zmiany, które cieszą oko
1) Naklejka na tylną szybę
2) Kierunki oklejone czarną folią, a kierunki w carbonie
A tak prezentuje się całość
Doszły małe zmiany, które cieszą oko
1) Naklejka na tylną szybę
2) Kierunki oklejone czarną folią, a kierunki w carbonie
A tak prezentuje się całość
M6 sedan na glebie jest prześliczna
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Aparat nad morzem więc musiałem zadowolić się tym z telefonu, muszę w końcu jakieś zdjęcia zrobić. Bo odkąd są sprężyny to Mazda nie doczekała się porządnych zdjęć, a szkoda.
Jest tylko obniżona o 30 mm, przydałoby się jeszcze drugie 30
Crenshaw napisał(a):M6 sedan na glebie jest prześliczna
Jest tylko obniżona o 30 mm, przydałoby się jeszcze drugie 30
W końcu miałem chwilę wolnego i spędziłem trochę czasu przy aucie. Dokończyłem konserwację podwozia. Niestety kompresor się zepsuł i musiałem malować pędzelkiem. Najważniejsze, że Mazda zabezpieczona.
Wygłuszałem przedni drzwi taśmą dekarską Soudala, dwie warstwy na gołą blachę powinna dać efekt
Przy okazji ściągania boczków wymieniłem stare żarówki w drzwiach na ledy, wieczorem widać różnicę dosyć sporą w porównaniu z żarówkami.
I na koniec dwie godzinki mycia i polerowania przy użyciu Meguiarsa Carnauba Wax Muszę przyznać nieskromnie, że w pełnym słońcu lakier jest przepiękny
Być może niedługo znikną chromy z drzwi
Wygłuszałem przedni drzwi taśmą dekarską Soudala, dwie warstwy na gołą blachę powinna dać efekt
Przy okazji ściągania boczków wymieniłem stare żarówki w drzwiach na ledy, wieczorem widać różnicę dosyć sporą w porównaniu z żarówkami.
I na koniec dwie godzinki mycia i polerowania przy użyciu Meguiarsa Carnauba Wax Muszę przyznać nieskromnie, że w pełnym słońcu lakier jest przepiękny
Być może niedługo znikną chromy z drzwi
Koci@k napisał(a):Ładnie kolego
Staram się
Co do lakieru może i jest ładny ale cholernie trudny w utrzymaniu, jutro o 15 jak wyjdę z pracy już będzie widać kurz i brud...
A co do list, dzisiaj sprawdzałem i są to tylko paski chromowane naklejone za pomocą taśmy dwustronnej do oryginalnych listew. Także opalarka w dłoń i nie będzie śladu po chromie
rclmati napisał(a):Co do lakieru może i jest ładny ale cholernie trudny w utrzymaniu, jutro o 15 jak wyjdę z pracy już będzie widać kurz i brud...
To tak jak u mnie....
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=160195&p=2697787#p2697787
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=160439
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=160439
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 11 gości