Mazda6 GG LF-DE '06 Sport Exclusive 147KM. Bilstein B8 Sport

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Socyopatic » 13 maja 2016, 13:58

Beny napisał(a):na złoto je i bedzie pieknie
+1 ;) bardzo dobre mody ostatnio zagościły <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 18:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Przemysław » 3 cze 2016, 11:53

Czas na mody, których nie widać ale będzie można poczuć różnicę w prowadzeniu. W końcu dotarły zza zachodniej granicy B8 Sport. Właściwie to po założeniu będę miał B12 tylko, że na sprężynach H&R :D . Miałem kupić gwint ale doszedłem do wniosku, że to nie moje klimaty. Wpadło jeszcze kilka elementów do tylnego zawieszenia tylko nie wiem kiedy znajdę czas ma montaż.
Załączniki
20160603_123542.jpg
20160603_123554.jpg
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 12:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez Mr_Bartek » 3 cze 2016, 13:56

Porządny zestaw. Dużo Cię kosztował? Ciekawe czy jeszcze niżej zejdzie po montażu. :D
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 12:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez zelka » 3 cze 2016, 18:04

Powinno coś zejść, chociaż ten 1cm, a może i lepiej... Będzie już grubo, widziałem podobny zestaw amorki+sprężyny u Nas w dziale sprzedaży i naprawdę byłą piękna gleba. :D
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez Przemysław » 4 cze 2016, 06:36

Mr_Bartek napisał(a):Dużo Cię kosztował?

Trochę cebulionów musiałem wydać ale myślę, że warto. Kupiłem tutaj http://www.bilsteinpolska.pl/. Piszą, że wysyłka może trwać 5-6 dni ale uwinęli się w 3 :D
zelka napisał(a):Powinno coś zejść, chociaż ten 1cm, a może i lepiej...
Mówisz? To jeszcze lepiej <serduszka> . Miałem kupić B6 ale przeczytałem, że na nich auto się podniesie a B8 jest do aut z obniżonym zawieszeniem. Już nie mogę się doczekać kiedy je założę <tuptup>
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 12:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez Weelkoo » 4 cze 2016, 11:28

teoretycznie nie powinno być nic niżej niż na standardowych amortyzatorach – za wysokość odpowiadają sprężyny ;) w praktyce może się okazać że siądzie ciut niżej jak ma np. inaczej umieszczony kielich montażowy sprężyny ale nie spodziewałbym się spektakularnych różnic jak pow. 1cm – raczej to samo lub milimetrowe różnice ;) ale warto zmierzyć odległość od środka felgi do nadkola przed i po, ew. jakieś dobre zdjęcia porobić do bezpośredniego porównania i wrzucić – to cenne info będzie <spoko>

no i gratuluję zakupu ;) <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 20:48
Posty: 1148 (0/16)
Skąd: Bieruń
Auto: Lexus IS 200t

Postprzez xRafalx » 4 cze 2016, 14:51

Sam pewnie się będę rozglądał za takim kpl, daj znać jak sie będą sprawować :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 10:37
Posty: 3598 (51/68)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez zelka » 4 cze 2016, 18:39

Tutaj były od kolegi z forum do sprzedaży i zdjęcia podglądowe jak siedzi, dlatego też myślałem, że coś siądzie więcej. Być może i się mylę, i tyle dają same sprężyny, bo ja u siebie mam serie, czyli koza. :P
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez macvas » 6 cze 2016, 08:45

Słuszny wybór i szczodry dar wobec Madzi Przemku.
Jak już zamontujesz koniecznie pochwal się fotami i opisz wrażenia z jazdy. <spoko>
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 19:33
Posty: 2292 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez Przemysław » 6 cze 2016, 20:53

Udało się, zamontowane. Przód już mam obcykany więc poszło łatwo. Ale górne mocowanie tylnych amortyzatorów "to jest dramat kurka" jednak po odkręceniu kilku nakrętek i opuszczeniu sanek poszło już łatwo. Zrobiłem jak Weelkoo pisał i zmierzyłem odległość między nadkolem i środkiem koła.
PRZED Obrazek
POObrazek
Różnica ok 1 cm. Może cały zestaw musi się ułożyć. Kilka fotek już zamontowanych B8 (wpadły też nowe odboje na tył).
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
A teraz kilka słów na temat wrażeń z jazdy. Zrobiłem wczoraj blisko 300 km a i tak było mało. W zakrętach zupełnie inne auto, jedzie jak po szynach a nadwozie nie zachowuje się jakby zaraz miało się przewrócić (chociaż na seryjnych amorkach i tak nie było źle :) . Nierówności są wybierane w mgnieniu oka a plomby zostają tam gdzie powinny. Więc jak ktoś ma dylemat czy warto wydać nieco ponad 2k na amortyzatory to mu odpowiadam: WARTO! Już nie mogę doczekać się OES'a w Ułężu <tuptup>
macvas napisał(a):szczodry dar wobec Madzi Przemku.

Wozi mnie bezawaryjnie od czterech lat. Ale i tak zrobiłem to dla siebie :P
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 12:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez Danmazda » 6 cze 2016, 21:03

To teraz muzę się Twoją Mazdą przejechać i porównać czy jest tak jak piszesz :D
W Łodzi jak nią jechałem to na tych 18' felgach komfort dużo słabszy niż w mojej.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 19:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez rafałmazda » 6 cze 2016, 21:18

Danmazda napisał(a):W Łodzi

w Łodzi nawet jakbyś na 14 jechał to komfort byłby mniejszy hahaha
Przemysław napisał(a):W zakrętach zupełnie inne auto

to chyba i ja będę chętny na jakąś obrzutkę na fotelu pasażera <oczko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 18:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Yoki » 6 cze 2016, 21:36

rafalmazda6 napisał(a):w Łodzi nawet jakbyś na 14 jechał to komfort byłby mniejszy


Napisał ten co do Łodzi od ponad roku szuka drogi :|

Przemek dobry wybór choc przy takiej kasie nie wiem czy nie dozbierałbym do gwintu. Dobra zawiecha na zakręty to podstawa, kiedy zamiast budy twarz ci się wykrzywia w uśmiech <spoko>
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 14:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Przemysław » 25 lip 2016, 07:45

Yoki napisał(a):przy takiej kasie nie wiem czy nie dozbierałbym do gwintu.

Ładnie wygląda ale moim zdaniem niepraktyczne.
Danmazda napisał(a):To teraz muzę się Twoją Mazdą przejechać i porównać czy jest tak jak piszesz :D

W Ułężu będziesz miał okazję :)
Wracając do sprawy ile siądzie auto na Bilsteinach odpowiadam: nic nie siadło. Niżej było na seryjnych amorkach. Ale nie przeszkadza mi to, prowadzenie rekompensuje wszystko.
Zaraz co ja miałem..... Już wiem, wróciłem do chińczyków tylko w innym kolorze. Porzuciłem wygląd cheap subaru ale nowy kolor też po japońsku.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 12:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez makmarc » 25 lip 2016, 08:41

Może to kwestia jeszcze poukładania, ale przód stoi minimalnie wyżej niż tył. Ogólnie bardzo dobry zakup, oby się dobrze sprawowały :)
makmarc
 

Postprzez xRafalx » 25 lip 2016, 08:57

Hura! :D Pomimo tego, że to chińczyki to mi się dużo bardziej podobają :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 10:37
Posty: 3598 (51/68)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez zelka » 25 lip 2016, 09:13

Siadłoby pewnie niżej jakby amory były o krótszym skoku, ale i tak wygląda to niesamowicie. ;)
Bardzo dobre fotki! <spoko>
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez Przemysław » 25 lip 2016, 10:51

makmarc napisał(a):ale przód stoi minimalnie wyżej niż tył.

Bo byłem po zakupach. W bagażniku jest 10 zgrzewek średnio gazowanej (trzeba było zdjęcia zrobić przed).
makmarc napisał(a):oby się dobrze sprawowały :)

Sprawują się lepiej niż dobrze :D
zelka napisał(a):Bardzo dobre fotki! <spoko>

Jestem kompletnym laikiem w kwestii fotografii ale fajnie, że się podoba.

Podejrzewam, że jest możliwość aby przód poszedł nieco niżej. Na zdjęciu widać,że pod nakrętką jest jakby dystans (który jest teraz pod łożyskiem. Jakbym go włożył nad łożysko amortyzatora może by się udało nieco obniżyć. Przed Rykami spróbuję zmienić.
Załączniki
20160604_163542.jpg
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 12:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy