Mazda6 GG LF-DE '06 Sport Exclusive 147KM. Bilstein B8 Sport
Więc zestaw Morel'a zamontowany jeszcze przed świętami. Nie mam żadnych zdjęć ale i tak nie oddałyby różnicy w dźwięku .
A dzisiaj mając dzień wolny postanowiłem się zabrać za długo odkładane czyszczenie soczewek reflektorów. Odkładane ponieważ bałem się, że podczas rozbierania pęknie klosz lampy albo coś się złamie. Klosz nie pękł ale jedno z mocowań reflektora złamałem (ale co kropelka sklei... )
Na załączonym zdjęciu widać różnicę. Jeszcze nie wiem jak ta różnica przedstawia się w warunkach drogowych. Podczas całej operacji jakimś cudem została uszkodzona jedna z żarówek...
A dzisiaj mając dzień wolny postanowiłem się zabrać za długo odkładane czyszczenie soczewek reflektorów. Odkładane ponieważ bałem się, że podczas rozbierania pęknie klosz lampy albo coś się złamie. Klosz nie pękł ale jedno z mocowań reflektora złamałem (ale co kropelka sklei... )
Na załączonym zdjęciu widać różnicę. Jeszcze nie wiem jak ta różnica przedstawia się w warunkach drogowych. Podczas całej operacji jakimś cudem została uszkodzona jedna z żarówek...
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Kurde, zaskoczyła mnie aż taka różnica na tej soczewce.Nie sądziłem że aż takie brudne będąś.Ciekawe jak to się przełoży teraz na światła.
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Soczewkę wytarłem mikrofibrą. Nie używałem żadnych środków chemicznych, tylko na sucho. Sam jestem ciekaw jak przełoży się to na oświetlenie w w nocy. No i mam nadzieję, że udało się skleić reflektor tak, aby nie było żadnych nieszczelności. Ale tego dowiem się jutro
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Więc, wczoraj miałem idealne warunki na sprawdzenie jakości oświetlenia po czyszczeniu soczewek oraz szczelności lamp. Padało, było ciemno i zimno. Jedyne, czego się obawiałem to że nie udało mi się skleić reflektorów jak trzeba. A jednak się udało i co więcej lewy reflektor, do którego wcześniej dostawało się nieco wilgoci teraz jest suchy.
A co do poprawy oświetlenia to jest o niebo lepiej. Nie wiem jakiego porównania użyć, ale jest na prawdę duuuuuuużo jaśniej. Wcześniej nie lubiłem jeździć po zmroku podczas deszczu a teraz dzięki tej operacji jazda ta nie odbiega od tej jak jest sucho.
Więc polecam wyczyszczenie soczewek każdemu
A co do poprawy oświetlenia to jest o niebo lepiej. Nie wiem jakiego porównania użyć, ale jest na prawdę duuuuuuużo jaśniej. Wcześniej nie lubiłem jeździć po zmroku podczas deszczu a teraz dzięki tej operacji jazda ta nie odbiega od tej jak jest sucho.
Więc polecam wyczyszczenie soczewek każdemu
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Good Job! Ja też się boję tego co ty, ale też muszę to przećwiczyć kiedyś, bo przejeżdżające "Fabie" świecą lepiej niż mój xenon A jak u Ciebie wyglądała sprawa odbłyśników? Bo jak zgłębiałem temat to czytałem, że odbłyśnik jest najważniejszy i jego wyczyszczenie (jeśli jest w nie najlepszym stanie oczywiście) dopiero poprawia sytuację! Mam zatem nadzieję, że skoro już rozklejałeś lampy to zajrzałeś też tam
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 685 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)
NIEBO! napisał(a):A jak u Ciebie wyglądała sprawa odbłyśników? Bo jak zgłębiałem temat to czytałem, że odbłyśnik jest najważniejszy i jego wyczyszczenie (jeśli jest w nie najlepszym stanie oczywiście) dopiero poprawia sytuację! Mam zatem nadzieję, że skoro już rozklejałeś lampy to zajrzałeś też tam
Yyy... nie zaglądałem. Szczerze mówiąc to nie napotkałem wzmianki na ten temat . Już nie będę ponownie rozklejać lamp. I tak efekt jest więcej niż zadowalający.
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
4 śrubki, blaszka z zatrzaskow i wyjmujemy odbłysnik ,za drugim razem rozkleilem lampę rekami po wcześniejszym podgrzaniu ,za pierwszym razem tez ułamałem kawałek lampy
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Teraz znalazłem informacje na temat tego odbłyśnika. Ale już za późno. Przy najbliższej okazji zajmę się i nim (jeśli będzie taka potrzeba).
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Cena regeneracji odbłyśników możę troche ostudzić zapał
W Xedosie 6 walczę ze słabymi światłami.
Brudne soczewki to jedno, ale mam nieźle wypalony jeden odbłyśnik.
Koszt regeneracji to 200zł w górę (bo była i oferta 250 zł) za komplet. Moim zdaniem trochę za dużo
W Xedosie 6 walczę ze słabymi światłami.
Brudne soczewki to jedno, ale mam nieźle wypalony jeden odbłyśnik.
Koszt regeneracji to 200zł w górę (bo była i oferta 250 zł) za komplet. Moim zdaniem trochę za dużo
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
Czasami wystarczy odbłyśnik po prostu przetrzeć – nie trzeba regenerować ... przed jesienią muszę zrobić rozklejanie u siebie – z ciekawości dzisiaj przechodząc koło X5 spojrzałem w jego soczewkę, a następna stała moja 6-tka. Przypominała mi się od razu soczewka Przemka. U mnie będzie podobnie i już nie mogę się doczekać efektu.
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 685 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)
Tylko, że ja mam ksenony I nie sądzę żebyś do końca miał rację, bo na pewno czyszczenie soczewki i odbłyśników poprawia bardzo sytuację – zresztą widać to po zdjęciach Przemka, że jest kolosalna różnica, więc na drodze tak jak mówi Przemek też jest!
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 685 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)
A czy ja napisałem ze nie bedzie różnicy, czytaj ze zrozumieniem. U nas przeslona zaslania połowę soczewki, przez co ok 30% światła nie opuszcza lampy. U siebie czyscilem lampy i jest duża różnica, ale często jeżdżę innymi autami i za każdym razem po powrocie do M wydaje mi sie ze mam świeczki a nie reflekyory..
Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
Masz rację! Nie zrozumiałem Twojej wypowiedzi, bo przecież zawsze oznacza różnicęzigu18 napisał(a):Halogen + soczewka bedzie zawsze świecić słabo
Prawdą jest natomiast, że większość aut jadących z tyłu rzuca cień (często bardzo kontrastowy) co oznacza ni mniej ni więcej, że mamy wspomniane świeczki Widać to najlepiej na autostradach, gdy auto za nami oświeca lepiej drogę niż my sami
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 685 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)
NIEBO! napisał(a):Masz rację! Nie zrozumiałem Twojej wypowiedzi, bo przecież zawsze oznacza różnicę
Przejedz sie 6 z halogenami i generalnie możesz sie zdziwić, że Twoja z brudnymi soczewkami oświetla lepiej drogę. Palnik ksenonowy daje tyle światła co dwie żarówki halogenowe i nawet po stratach lampę opuszcza więcej światłą nawet gdybyśmy usunęli przesłonę w lampie halogenowej..
Ja już sie trochę przyzwyczaiłem i mam nawyk włączania non stop na długie, inaczej jazda w nocy jest okropna i bardzo mecząca.. Chciałem już zakładać hidy, ale wygrało bycie homologowanym na drodze
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości