Mazda6 GG LF 07' 2.0 benzyna 147 kucyków
Witam,
Nadszedł czas żeby się pochwalić swoją Mazdą 6. Zacznę od krótkiej historii jak doszło do tego, że stałem się szczęśliwym posiadaczem M6.
Wcześniej byłem fanem marki Peugeot. Jeździłem 307 z 2001 roku z dwulitrowym dieslem pod maską o mocy 90 koni. Po dwóch latach postanowiłem się przesiąść do modelu po face liftingu w wersji SW 1.6 HDI 110 KM. Autem również jeździłem dwa lata. Należałem do Peugeot Klub Polska i ogólnie byłem zadowolony z tych aut. Jednak z racji niedużych przebiegów w ciągu roku postanowiłem przesiąść się do benzyniaka.
Wybór padł na Mazdę 6. Z prośbą o pomoc w zakupie auta zwróciłem się do Pana Andrzeja z car pasji. Przeczytałem wiele pozytywnych komentarzy o działalności tego Pana i w 100% mogę je potwierdzić. Po około 2 miesiącach w końcu udało się znaleźć auto które mi odpowiadało. Cała transakcja przebiegła bardzo gładko i dokładnie tak jak to sobie wyobrażałem.
Przechodząc do sedna sprawy czyli przedstawienia swojego auta. Auto sprowadzone z Niemiec od pierwszego właściciela. Serwisowane do samego końca i oczywiście bezwypadkowe co zostało przeze mnie sprawdzone przed zakupem w serwisie mazdy.
Mazda 6 GG 2.0 benzyna 147 km
Rok produkcji: 2007
Przebieg: 166 000 Km (w momencie zakupu 109 000 km)
Wyposażenie:
• ABS, TC
• 8 poduszek powietrznych
• 4 elektryczne szyby
• Elektryczne i podgrzewane lusterka
• Climatronic
• Czujnik deszczu
• Czujnik światła
• System nagłośnienia BOSE
• Tempomat
• Multimedialna kierownica
• Centralny zamek z pilotem
• Immobilizer
• Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
• Otwieranie i zamykanie szyb z pilota
• System isofix
• Dzielona tylna kanapa
• Komputer pokładowy
• Podgrzewany fotel kierowcy i pasażera
• Podłokietnik z przodu i z tyłu
• Skórzana kierownica
• Światła przeciwmgłowe
• Xenony
• Wspomaganie kierownicy
• 16” aluminiowe oryginalne felgi
Pewnie o czymś zapomniałem ale nie sposób wszystkiego zapamiętać.
Właścicielem jestem od marca 2013. Trochę danych z mojej prywatnej książki serwisowej
Styczeń 2013 rok: 109 000 km
• Wymiana filtra powietrza- KNECHT
• Wymiana filtra kabinowego- KNECHT
• Wymiana wahaczy poprzecznych tył
• Wymiana paska i rolek osprzętu
• Wymiana klocków hamulcowych tył
Marzec 2013 rok: 110 000 km
• Wymiana oleju- Dexelia 5W30
• Wymiana filtra oleju- KNECHT
• Wymiana wycieraczek przód, tył- MOTGUM
• Wymiana dywaników gumowych przód, tył- PETEX
• Wymiana anteny od radia
• Wymiana żarówek we wnętrzu na Ledy
• Czyszczenie przepustnicy
• Wymiana świec zapłonowych
• Wymiana nakrętek kół
• Założenie śrub zabezpieczających na koła
• Wymiana sprężyn gazowych klapy bagażnika- FA Krosno
• Wymiana żarówek tablicy rejestracyjnej na Ledy
Czerwiec 2013 rok: 113 000 km
• Malowanie zacisków hamulcowych (farba do zacisków Motip)
• Założenie końcówek wydechów (firma Ulter)
Lipiec 2013 rok: 115 000 km
• Wymiana nadkoli tylnych na plastikowe
• Zabezpieczenie antykorozyjne nadkoli tylnych
• Poprawa zabezpieczenia antykorozyjnego podwozia
Grudzień 2013 rok: 124 000 km
• wymiana oleju – Dexelia 5W30
• wymiana filtra oleju- KNECHT
• wymiana filtra powietrza- KNECHT
• wymiana filtra kabinowego- KNECHT Węglowy
• czyszczenie przepustnicy
• wymiana żarówek świateł postojowych – Philips Blue Vision
Luty 2014 rok: 129 000 km
• Wymiana płynu chłodniczego – PRESTONE (zielony)
• Wymiana płynu hamulcowego – TRW Brake Fluid DOT 4
• Wymiana oleju w skrzyni biegów – MOTYL GEAR MOTUL SAE 75W90
• Wymiana wycieraczek przedniej szyby – MOTGUM
Marzec 2014 rok: 130 000 km
• Dywaniki welurowe oryginalne MAZDA
• Wymiana żarówek świateł postojowych na LEDY
Maj 2014 rok: 132 000 km
• Wymiana klocków hamulcowych przód- ABE
• Malowanie tylnego prawego błotnika.
• Zabezpieczenie antykorozyjne całego podwozia.
• Polerowanie całego lakieru nadwozia.
Czerwiec 2014 rok: 134 000 km
• Wymiana klocków hamulcowych tył.
Sierpień 2014 rok: 139 000 km
• Wymiana oleju- Mazda Dexelia 5W30
• Wymiana filtra oleju- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra powietrza- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra kabinowego (węglowy)– Blue Print (bilstein group)
Wrzesień 2014 rok: 141000 km
• Wymiana klocków hamulcowych przód- Blue Print (bilstein group)
Styczeń 2015 rok: 149 000 km
• Wymiana łożyska koła (prawy przód) – SKF
Luty 2015 rok: 151 000 km
• Wymiana oleju- Mazda Dexelia 5W30
• Wymiana filtra oleju- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra powietrza- Blue Print (bilstein group)
• Regeneracja zacisków hamulcowych (tył)
• Wymiana tarcz hamulcowych (tył) TRW
• Wymiana klocków hamulcowych (tył) TRW
Lipiec 2015 rok: 156 000 km
• Wymiana tylnego zderzaka (oryginał- serwis Mazda Rzeszów)
• Malowanie tylnego zderzaka
• Malowanie przedniego zderzaka
• Wymiana lampy tylnej lewej (oryginał- serwis Mazda Rzeszów)
Wrzesień 2015 rok: 161 000 km
• Wymiana oleju- Mazda Oryginal Oil 5W30
• Wymiana filtra oleju- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra powietrza- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra kabinowego- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana świec zapłonowych- NGK oryginał MAZDA
• Czyszczenie przepustnicy
Nadszedł czas żeby się pochwalić swoją Mazdą 6. Zacznę od krótkiej historii jak doszło do tego, że stałem się szczęśliwym posiadaczem M6.
Wcześniej byłem fanem marki Peugeot. Jeździłem 307 z 2001 roku z dwulitrowym dieslem pod maską o mocy 90 koni. Po dwóch latach postanowiłem się przesiąść do modelu po face liftingu w wersji SW 1.6 HDI 110 KM. Autem również jeździłem dwa lata. Należałem do Peugeot Klub Polska i ogólnie byłem zadowolony z tych aut. Jednak z racji niedużych przebiegów w ciągu roku postanowiłem przesiąść się do benzyniaka.
Wybór padł na Mazdę 6. Z prośbą o pomoc w zakupie auta zwróciłem się do Pana Andrzeja z car pasji. Przeczytałem wiele pozytywnych komentarzy o działalności tego Pana i w 100% mogę je potwierdzić. Po około 2 miesiącach w końcu udało się znaleźć auto które mi odpowiadało. Cała transakcja przebiegła bardzo gładko i dokładnie tak jak to sobie wyobrażałem.
Przechodząc do sedna sprawy czyli przedstawienia swojego auta. Auto sprowadzone z Niemiec od pierwszego właściciela. Serwisowane do samego końca i oczywiście bezwypadkowe co zostało przeze mnie sprawdzone przed zakupem w serwisie mazdy.
Mazda 6 GG 2.0 benzyna 147 km
Rok produkcji: 2007
Przebieg: 166 000 Km (w momencie zakupu 109 000 km)
Wyposażenie:
• ABS, TC
• 8 poduszek powietrznych
• 4 elektryczne szyby
• Elektryczne i podgrzewane lusterka
• Climatronic
• Czujnik deszczu
• Czujnik światła
• System nagłośnienia BOSE
• Tempomat
• Multimedialna kierownica
• Centralny zamek z pilotem
• Immobilizer
• Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
• Otwieranie i zamykanie szyb z pilota
• System isofix
• Dzielona tylna kanapa
• Komputer pokładowy
• Podgrzewany fotel kierowcy i pasażera
• Podłokietnik z przodu i z tyłu
• Skórzana kierownica
• Światła przeciwmgłowe
• Xenony
• Wspomaganie kierownicy
• 16” aluminiowe oryginalne felgi
Pewnie o czymś zapomniałem ale nie sposób wszystkiego zapamiętać.
Właścicielem jestem od marca 2013. Trochę danych z mojej prywatnej książki serwisowej
Styczeń 2013 rok: 109 000 km
• Wymiana filtra powietrza- KNECHT
• Wymiana filtra kabinowego- KNECHT
• Wymiana wahaczy poprzecznych tył
• Wymiana paska i rolek osprzętu
• Wymiana klocków hamulcowych tył
Marzec 2013 rok: 110 000 km
• Wymiana oleju- Dexelia 5W30
• Wymiana filtra oleju- KNECHT
• Wymiana wycieraczek przód, tył- MOTGUM
• Wymiana dywaników gumowych przód, tył- PETEX
• Wymiana anteny od radia
• Wymiana żarówek we wnętrzu na Ledy
• Czyszczenie przepustnicy
• Wymiana świec zapłonowych
• Wymiana nakrętek kół
• Założenie śrub zabezpieczających na koła
• Wymiana sprężyn gazowych klapy bagażnika- FA Krosno
• Wymiana żarówek tablicy rejestracyjnej na Ledy
Czerwiec 2013 rok: 113 000 km
• Malowanie zacisków hamulcowych (farba do zacisków Motip)
• Założenie końcówek wydechów (firma Ulter)
Lipiec 2013 rok: 115 000 km
• Wymiana nadkoli tylnych na plastikowe
• Zabezpieczenie antykorozyjne nadkoli tylnych
• Poprawa zabezpieczenia antykorozyjnego podwozia
Grudzień 2013 rok: 124 000 km
• wymiana oleju – Dexelia 5W30
• wymiana filtra oleju- KNECHT
• wymiana filtra powietrza- KNECHT
• wymiana filtra kabinowego- KNECHT Węglowy
• czyszczenie przepustnicy
• wymiana żarówek świateł postojowych – Philips Blue Vision
Luty 2014 rok: 129 000 km
• Wymiana płynu chłodniczego – PRESTONE (zielony)
• Wymiana płynu hamulcowego – TRW Brake Fluid DOT 4
• Wymiana oleju w skrzyni biegów – MOTYL GEAR MOTUL SAE 75W90
• Wymiana wycieraczek przedniej szyby – MOTGUM
Marzec 2014 rok: 130 000 km
• Dywaniki welurowe oryginalne MAZDA
• Wymiana żarówek świateł postojowych na LEDY
Maj 2014 rok: 132 000 km
• Wymiana klocków hamulcowych przód- ABE
• Malowanie tylnego prawego błotnika.
• Zabezpieczenie antykorozyjne całego podwozia.
• Polerowanie całego lakieru nadwozia.
Czerwiec 2014 rok: 134 000 km
• Wymiana klocków hamulcowych tył.
Sierpień 2014 rok: 139 000 km
• Wymiana oleju- Mazda Dexelia 5W30
• Wymiana filtra oleju- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra powietrza- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra kabinowego (węglowy)– Blue Print (bilstein group)
Wrzesień 2014 rok: 141000 km
• Wymiana klocków hamulcowych przód- Blue Print (bilstein group)
Styczeń 2015 rok: 149 000 km
• Wymiana łożyska koła (prawy przód) – SKF
Luty 2015 rok: 151 000 km
• Wymiana oleju- Mazda Dexelia 5W30
• Wymiana filtra oleju- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra powietrza- Blue Print (bilstein group)
• Regeneracja zacisków hamulcowych (tył)
• Wymiana tarcz hamulcowych (tył) TRW
• Wymiana klocków hamulcowych (tył) TRW
Lipiec 2015 rok: 156 000 km
• Wymiana tylnego zderzaka (oryginał- serwis Mazda Rzeszów)
• Malowanie tylnego zderzaka
• Malowanie przedniego zderzaka
• Wymiana lampy tylnej lewej (oryginał- serwis Mazda Rzeszów)
Wrzesień 2015 rok: 161 000 km
• Wymiana oleju- Mazda Oryginal Oil 5W30
• Wymiana filtra oleju- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra powietrza- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra kabinowego- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana świec zapłonowych- NGK oryginał MAZDA
• Czyszczenie przepustnicy
- Załączniki
Ostatnio edytowano 8 sty 2016, 23:51 przez kciuku88, łącznie edytowano 22 razy
- Od: 26 wrz 2012, 15:45
- Posty: 170
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 Benzyna 155KM 90th Anniversary 2011 rok
Jednak poproszę o rozpisanie wyposażenia
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Super furka! Ekstra fotki! Zadowolenia życzę!
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
przepiękna bestyjka, czym nadwozie czyściłeś?
Gratulacje
Gratulacje
Sprzedam konsole środkową do M6 polift, z uszkodzonym Cd Bose, bez sterowników nawiewu
- Od: 21 mar 2011, 00:37
- Posty: 356
- Skąd: Southport, UK/ Inowrocław/Bydgoszcz , PL
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2, 2005
Mazda 3 1.6 TS2, 2005
viewtopic.php?f=331&t=131055
Nadwozie czyściłem zwykła aktywną pianą. Następnie zółta glinka "ValetPRO Yellow Poly Clay Bar". Po osuszeniu poszła w ruch politura "Meguiar's Deep Crystal Polish STEP2". Na koniec wosk którego nazwy nie pamiętam (napisze jutro). Taki zestaw amatora ale rezultat jak dla mnie jest super.
Dopisano 25 kwi 2013, 00:29:
Klubowe Gadżety
Dopisano 25 kwi 2013, 00:29:
Klubowe Gadżety
- Od: 26 wrz 2012, 15:45
- Posty: 170
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 Benzyna 155KM 90th Anniversary 2011 rok
Wymieniłem z powodu uszkodzenia gumowej osłonki (sam bat). Wyglądał jak pogryziony przez jakieś zwierzątko. Znalazłem jakiegoś chłopaczka który oferował baty na tablicy pojechałem dopasowałem i teraz ładnie wygląda i gra.
- Od: 26 wrz 2012, 15:45
- Posty: 170
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 Benzyna 155KM 90th Anniversary 2011 rok
piękna sztuka. sam na taką poluję, ale kombi. super kolor
- Od: 8 sty 2013, 09:14
- Posty: 21
- Auto: M6 GY 2.0 Pb '06
skoda superb II 2.0tdi
VW T4 Caravelle 2.5tdi
Bardzo ładna furka, silniczek jak u mnie, bedziesz z niego zadawolony powodzenia zycze .
- Od: 8 gru 2011, 14:46
- Posty: 218
- Skąd: goole uk
- Auto: mazda6 TS 2007 2.0 147 km
Za ciemnymi M6 nie przepadam ale ta mnie urzekła W perle jest pomalowana? Jeśli tak to musi się dopiero prezentować w słońcu
- Od: 26 gru 2012, 13:37
- Posty: 148
- Skąd: Dęblin → Piaseczno
- Auto: była: 323C, 1.5B czerwona, Mazda 6 GG (121KM), 2.0 MZR-CD, 2004r czerwona jest CX9 bordowa
Na tle ciemnego powinna się mienić, Volva mają w swojej palecie takie lakiery i są obłędne
- Od: 26 gru 2012, 13:37
- Posty: 148
- Skąd: Dęblin → Piaseczno
- Auto: była: 323C, 1.5B czerwona, Mazda 6 GG (121KM), 2.0 MZR-CD, 2004r czerwona jest CX9 bordowa
Widzę, że nie jestem pierwszą i na pewno nie ostatnią osobą której podoba się ten kolor nadwozia (mimo nazwy ).
Dopisano 3 cze 2013, 22:01:
Jeden raz napisać, że kolor jest świetny to za mało
Dopisano 3 cze 2013, 22:01:
Jeden raz napisać, że kolor jest świetny to za mało
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Dzięki Właśnie niedawno zaopatrzyłem się w nowe kosmetyki i czekam na sprzyjające warunki atmosferyczne żeby wydobyć jeszcze lepszą głębie tego koloru
- Od: 26 wrz 2012, 15:45
- Posty: 170
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 Benzyna 155KM 90th Anniversary 2011 rok
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości