Mazda6 GY L3 '06 by NIEBO!™ 2,3l 166KM SportWagon 220V LPG

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Kryx » 5 cze 2015, 23:41

co do poliuretanu z Olkusza...
w zeszłym roku wymieniałem w swoim civicu tylne zawieszenie i zastanawiałem się nad poliuretanem.
Wiekszość osób pisała, że strasznie skrzypi zawieszenie :(
ale może tu będzie inaczej :D
Początkujący
 
Od: 8 maja 2015, 22:51
Posty: 8
Skąd: EPA
Auto: była Honda Civic 6gen :)
JEST Mazdunia 6 2006r 2.0 147 kucy + LPG

Postprzez Yoki » 6 cze 2015, 05:29

Czytałem o nim (o Olkuszu) i:
1. Powinno wymienić się całe zawieszenie na to
2. Jest twardziej
3. Jest wytrzymalsze
4. Jak się kończy to skrzypi
5. Jak się kończy to nie ma, że jeszcze rok pojeżdżę bo polecą inne elementy
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez NIEBO! » 6 cze 2015, 10:37

A febest? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez matthies » 6 cze 2015, 15:24

ja tuleje Oyodo założyłem.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez NIEBO! » 24 paź 2015, 18:40

.
Ostatnio edytowano 9 maja 2016, 08:29 przez NIEBO!, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez odom » 24 paź 2015, 18:56

a wiec podpisujemy <spoko> TO NIE MUSZĄ BYĆ TYLKO OSOBY Z REGIONU ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez NIEBO! » 24 paź 2015, 19:08

.
Ostatnio edytowano 9 maja 2016, 08:29 przez NIEBO!, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez em_dzej » 24 paź 2015, 20:09

AloHa

Podpisane :|
Załatwie kilka podpisów
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez brodaM6 » 25 paź 2015, 08:08

Poszło <spoko>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Buli510 » 27 paź 2015, 13:17

Już się robi:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2015, 09:11
Posty: 297 (3/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 1.8 2005r

Postprzez Archeolog » 27 lut 2016, 16:44

Istnieje szansa, aby gdzieś jeszcze zobaczyć zdjęcia, które pierwotnie dołączone były do fotorelacji z konserwacji klamki bagażnika?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lis 2013, 11:10
Posty: 35 (5/1)
Skąd: Łęczyca / Łódź
Auto: M6 GY, LF-DE 147 KM, 2007 r.

Postprzez Roman8 » 29 lut 2016, 22:02

Przyłączam się do prośby.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2012, 13:08
Posty: 221 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY – Pb+LPG 2.0 – 2005 FL

Postprzez Danmazda » 29 lut 2016, 22:36

Też miałem problem z ta klamką, ona jest taka sama jak w GG/GY. Wcale nie trzeba tego rozbierać, chyba że pękła Wam sprężynka. Mi nie odbijała, WD40 wystarczyło popsikać do środka, i po problemie.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Roman8 » 1 mar 2016, 17:02

Zdjemowałeś coś? Wystarczy poszukać szczeliny i tam dać trochę wd40?
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2012, 13:08
Posty: 221 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY – Pb+LPG 2.0 – 2005 FL

Postprzez pawelsik » 1 mar 2016, 17:11

Dokładnie, odchyl klamkę tyle na ile się da i wpsikaj tam wd-40 albo innego smarowidła w sprayu ( ja używałem "wurth") nadmiar który wypłynie powycieraj i gitara. Po paru dniach możesz zabieg powtórzyć gdyby wciąż się przycinała.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2015, 17:00
Posty: 69 (0/1)
Skąd: Krynica-Zdrój
Auto: Mazda 6 GY 2.0 Pb 141KM 2004r Station Wagon

Postprzez NIEBO! » 19 kwi 2017, 08:27

Chyba będę musiał przekopać swój wątek i poodświeżać trochę brakujące fotki, bo dużo ludzi dopytuje o różne rzeczy, których byłem prekursorem <skromniś>. Piszę też w swoim wątku "po latach", żeby koledze nie robić śmietnika z wątku... co radzicie?

Remontować w końcu smarożercę czy pod młotek? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez zemoj » 19 kwi 2017, 10:53

NIEBO! napisał(a):Remontować w końcu smarożercę czy pod młotek?

Aż tak chlipie?
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez wumpscut » 19 kwi 2017, 11:30

Z tego co kolega pisze, to wymiana oleju nie ma sensu, bo non stop jest dolewany świeży. Ja bym remontował, chyba że wolisz sprzedać za czapkę śliwek i zmienić auto.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2016, 16:37
Posty: 629 (6/20)
Skąd: Wieleń nad Notecią
Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09

Postprzez PLaster » 19 kwi 2017, 12:01

NIEBO! napisał(a):Remontować w końcu smarożercę czy pod młotek?

remontować!!

jakbyś miał jakieś pytania, to dawaj
ja robiłem jakiś 50kkm temu i jest ok
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez NIEBO! » 19 kwi 2017, 13:20

zemoj napisał(a):Aż tak chlipie?

Chyba aż tak :) Obecne święta Wielkanocne. Trasa Poznań Gdynia ~2,5l
Trasa Gdynia Poznań ~2l
Około, bo te nasze bagnety od Forda są beznadziejne :P Czyli na trasie 800km zużył 4l. Jak pisałem u kolegi w wątku na mieście tak tragicznie nie jest ~1litr na 1000km czyli "w normie", ale na trasach jest tragedia. Najgorsza jest świadomość zę to tylko i wyłacznie wina poprzednika :P Chyba zrobię ten remont tylko jeśli możecie to doradźcie gdzie... żeby nie uwalić generalnie bezawaryjnego auta – czy przy tym trzeba wymieniać rozrząd? Łańcuch itd? Czy dobrze mi to potem ustawią? Kurde mam stracha. Teraz na zimnym go odpaliłem i czego nigdy nie robię dodałem gazu pod 5kRPM (nie wiem czy nawet przy zdrowym silniku tak by nie było) ale zrobiła się niebieska chmura której nigdy nie widziałem jak za syrenką na jedynce ...

PLaster jak możesz to napisz jak najwięcej szczegółów jeśli możesz – co wymieniali, za ile, czy tylko pierścienie? Czy może coś więcej? Czy też robiłeś rozrząd od razu z łańcuchem, bo niektórzy pisali że bezobsługowy łańcuch też często jest w agonalnym stanie, czy wymieniali PCV, jak długo docierałeś, czy dolewasz cokolwiek czy nic między wymianami, czy olej czyściutki itp itd... Ja nadal bym tak jeździł, ale jednak po 4 latach "męczarni" zużycie teraz wzrosło dwukrotnie, więc chyba jednak będzie remoncik, bo po co ładować się w "nowsze" auto, które wcale nie powiedziane, że będzie lepsze a może okazać się gorsze :P Przyzwyczaiłem się, że to jest "wszystkomające" czyli navi, kamera, grzane siedzenia, automatyczne światła dzienne, ksenony czujnik deszczu, hak który będzie mi się niedługo przydawał, gaz itd (widać w 1 poście)... jakbym chciał odmłodzić auto do powiedzmy auta 5 letniego to za to wszystko pewnie z 50kzł trzeba by położyć, a raz że tyle nie mam, a dwa ze zaraz też się może okazać ze to jakiś przeszczepiany truposz...a co najmniej jakieś mody :>, konserwacje itd będą do zrobienia, a tu już to wszystko mam... I to są właśnie te dylematy... No chyba żeby trafić od jakiegoś maniaka z forum pewny egzemplarz, ale to bym musiał naprawdę nieźle trafić ... np od KMB :D <ok> albo "makwarc"'a :) <serduszka> <serduszka> <serduszka>
Generalnie chciałbym się cieszyć jak silnikiem 1,3 z civica, który po 200000 nie brał grama :| ale czy cena remontu jest tego warta... czekam na wszelkie rady.

Już wiem, że PLaster robił remont w GG/GY i jest zadowolony. Ktoś jeszcze przerabiał ten temat? Zwłaszcza jakiś właściciel L3 polift?

P.S. Śmieszne jest to, że zużycie oleju nadrobili w polifcie większą miską olejową <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy