Mazda6 GG RF 2004r. 2.0 MZR-CD 121 KM

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez rafałmazda » 14 lis 2013, 20:01

najgorszy jest "pierwszy raz" <lol> teraz mogę tą konsolę demontować z zamkniętymi oczami :D
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez kozik24 » 14 lis 2013, 23:12

dziś jadę z żoną i jej opowiadam o tym forumowym pukaniu w pokrętło <oczko> , ona się pyta o co chodzi? wiec jej pokazuje (pukam a raczej napier...) i zadziało <oczy> :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2012, 13:37
Posty: 148
Skąd: Dęblin → Piaseczno
Auto: była: 323C, 1.5B czerwona, Mazda 6 GG (121KM), 2.0 MZR-CD, 2004r czerwona jest CX9 bordowa

Postprzez matthies » 14 lis 2013, 23:27

nie ma za co <spoko>
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez NIEBO! » 14 lis 2013, 23:48

Widzisz ... trzeba zabierać żonę do auta żeby dobrze "popukać" hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez mądry » 14 lis 2013, 23:58

kozik24 napisał(a):pukałem ale dalej lipa

taaa... samemu to sobie można popukać :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 09:33
Posty: 637 (0/8)
Skąd: Kołbiel
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 TD 121 KM,
Yamaha DT 125 32 KM

Postprzez kozik24 » 8 sie 2014, 10:01

Dawno mnie tu nie było <oczko> Mazda jakieś 3 tyg temu dostała parę koni więcej tzn teraz jest 136. Dodatkowo doszła kalibracja wtryskiwaczy i po tych tym wszystkim auto jedzie o niebo lepiej. Po wizycie u mechanika, który naprawia tylko mazdy, obejrzeniu z nim praktycznie każdego zakamarka, doszedłem do wniosku, że szusteczka zostanie bardzo długo w rodzinie <jupi>
Teraz przymierzam się do wymiany opon, które mam jeszcze oryginalne z 03r :D i zastanawiam się nad Turanzami 001 a Potenzami S001. Teraz mam Tutanzy er300 i auto zachowuje się na nich bardzo dobrze, gdyby nie fakt, że to już slicki to dalej były by jeszcze w użyciu. Widząc jak zachowują się te Turanzy chyba pozostanę przy nich ale z drugiej strony korci mnie wsadzić Potenzy tyle, ze boje się aby moment obrotowy ich za bardzo nie sponiewierał.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2012, 13:37
Posty: 148
Skąd: Dęblin → Piaseczno
Auto: była: 323C, 1.5B czerwona, Mazda 6 GG (121KM), 2.0 MZR-CD, 2004r czerwona jest CX9 bordowa

Postprzez mądry » 8 sie 2014, 19:29

Od trzech lat śmigam na Potenzach i zlego słowa nie mogę na nie powiedzieć. Początkowo póki się nie ułożyły były troszkę głośne ale teraz jest elegancko. Polecam. ..

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 09:33
Posty: 637 (0/8)
Skąd: Kołbiel
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 TD 121 KM,
Yamaha DT 125 32 KM

Postprzez kozik24 » 8 sie 2014, 23:27

a jak z ich zużyciem? bo widzę, że masz taki sam silnik
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2012, 13:37
Posty: 148
Skąd: Dęblin → Piaseczno
Auto: była: 323C, 1.5B czerwona, Mazda 6 GG (121KM), 2.0 MZR-CD, 2004r czerwona jest CX9 bordowa

Postprzez mądry » 9 sie 2014, 08:54

kozik24 napisał(a):a jak z ich zużyciem? bo widzę, że masz taki sam silnik

Generalnie to dużo zależy od temperamentu kierowcy ;) , ja zrobiłem na nich około 25 tys. km. i myślę że ze 35 jeszcze na nich zrobię. Uważam że to dobry wynik, przy czym zaznaczam że lubię korzystać z pełnego zakresu pedału gazu <faja>
P.S Wysłałem Ci kilka pytań na pw.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 09:33
Posty: 637 (0/8)
Skąd: Kołbiel
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 TD 121 KM,
Yamaha DT 125 32 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy