Mazda6 GY RF-7J '06 kombi /18"/Eibach/Xenon MPS/Skóry/A-Spec/2x Lip/ Phantom Blue by Nightfall
Sesja elegancka
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Nightfall napisał(a):pasta na rysy lipton
a nieprawda ale trzeba się nią dużo napracować zdjęcia dobre które poszło na konkurs?
AloHa
U mnie tez dziś pogoda też pucowanko i sesyjka , niestety , NI MA WENY
Co to za pasta , a wosk to ten K2
Miejsca znam choć niektórych wynalazków jeszcze nie było z moich czasów
U mnie tez dziś pogoda też pucowanko i sesyjka , niestety , NI MA WENY
Co to za pasta , a wosk to ten K2
Miejsca znam choć niektórych wynalazków jeszcze nie było z moich czasów
-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
Nightfall napisał(a):K2 Ultra Cut
E no nie jest zła , jest mocniejsza niż TEMPO ale tak nie woskuje,
No ale wiesz cudów nie ma , jak są rychy to tylko lakiernik
A Gorzów tak , bardzo ładne miasto miło wspominam, jak pojade do teśców to przejadę po tych nowych miejscach
-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
Dobra wiec tak
Dzisiaj odwiedziłem firmę V-Tech w Szczecinie.
Pierwszy pomiar wykazał 114 koni i 301 Nm. A dodam że przed wywaleniem Dpf'a było 123.
Po zrobieniu chipa moc wzrosła do 130 koni i 363 Nm.
Czyli troszkę odzyskałem z mocy
Czyli nie jest to mój zamierzony efekt bo celem było 150 koni. Ale wszystko rozchodzi się o ten emulator Bo on mi blokuje mój cel
Musze wgrać mapę pod Dpf'a i wyczyścić Egr,sprawdzić szczelność układu i wtedy te 150 koni będzie napewno.
Koszt chipa 1200 zł a koszt mapy pod Dpf'a w pakiecie 800 zł.
Czyli jeszcze czeka mnie wydatek.
Teraz czuję się ten większy moment bo auto aż się rwie i lepiej przyspiesza
Tak więc do zlotu postaram się żeby było te 150 kucy
Dostałem certyfikat oraz wykresy
I przy okazji mała podkoloryzowana sesja jesienna w kwietniu ze Zdravkiem
Dzisiaj odwiedziłem firmę V-Tech w Szczecinie.
Pierwszy pomiar wykazał 114 koni i 301 Nm. A dodam że przed wywaleniem Dpf'a było 123.
Po zrobieniu chipa moc wzrosła do 130 koni i 363 Nm.
Czyli troszkę odzyskałem z mocy
Czyli nie jest to mój zamierzony efekt bo celem było 150 koni. Ale wszystko rozchodzi się o ten emulator Bo on mi blokuje mój cel
Musze wgrać mapę pod Dpf'a i wyczyścić Egr,sprawdzić szczelność układu i wtedy te 150 koni będzie napewno.
Koszt chipa 1200 zł a koszt mapy pod Dpf'a w pakiecie 800 zł.
Czyli jeszcze czeka mnie wydatek.
Teraz czuję się ten większy moment bo auto aż się rwie i lepiej przyspiesza
Tak więc do zlotu postaram się żeby było te 150 kucy
Dostałem certyfikat oraz wykresy
I przy okazji mała podkoloryzowana sesja jesienna w kwietniu ze Zdravkiem
Ostatnio edytowano 24 cze 2015, 17:52 przez Nightfall, łącznie edytowano 1 raz
Nightfallówna
i tak mnie nie złapiesz, bo reksie
i nie koloruj aż tak tych zdjęć, bo oki bolą
i nie koloruj aż tak tych zdjęć, bo oki bolą
Wiem ze przesadziłem ale kolor tych liści powala
Koleś mówił ze bardzo ładnie mi ta turbinka wkręca i ze ogólnie mam bardzo żwawe autko.
Takze będzie hulac
Koleś mówił ze bardzo ładnie mi ta turbinka wkręca i ze ogólnie mam bardzo żwawe autko.
Takze będzie hulac
Nightfallówna
no ładna jesień tej wiosny widzę
w ogóle w grupie na fb Twoja Madzia z liśćmi widnieje, a Ciebie tam nie ma
w ogóle w grupie na fb Twoja Madzia z liśćmi widnieje, a Ciebie tam nie ma
Razi panie , ale zdjęcia ładne. Dobrze że auto odzyskuje swoją nominalną moc, tylko szkoda że musi to tyle kosztować i pieniędzy i nerwów. Podsumowując trochę zawazelinie -autko ładne , kierownic zajebiiaszczy:)
- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Jeśli chodzi o koszty to trochę mnie pochłonęło ostatnimi czasy Ale czego to się nie robi żeby wszystko było ok
Jeszcze te wężyki od podciśnienia trzeba sprawdzić bo tak trochę czytam co może być przyczyną ubytku mocy.
Ale zabiorę się za to w wolnej chwili albo podrzucę autko moim nadwornym mechaniorom niech go sprawdza całego
Moje auto na fejsie dzięki Zdravkowi ale mi się tam osobiście nie pali
Jeszcze te wężyki od podciśnienia trzeba sprawdzić bo tak trochę czytam co może być przyczyną ubytku mocy.
Ale zabiorę się za to w wolnej chwili albo podrzucę autko moim nadwornym mechaniorom niech go sprawdza całego
Moje auto na fejsie dzięki Zdravkowi ale mi się tam osobiście nie pali
Nightfallówna
Ogółem słaby wynik, lepiej było przygotować auto pod program i teraz problem byś miał z bani.
EGR, Overboost (wężyki idące z niego) to podstawa przed takim zabiegiem o reszcie nie wspomnę
PS. Będę kibicował abyś uzyskał zamierzony cel
EGR, Overboost (wężyki idące z niego) to podstawa przed takim zabiegiem o reszcie nie wspomnę
PS. Będę kibicował abyś uzyskał zamierzony cel
dzisiaj oblookam na żywo
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości