Strona 2 z 52

PostNapisane: 19 paź 2012, 16:11
przez Mandey
matthies napisał(a):na ramkach okien

A'la limuzina. Osobiście też tak bym zrobił. Wg mnie własnie te wstawki w okna dają +10 do elegancji :D

Do tego w kombi efekt jest jeszcze lepszy. A że Twoja dodatkowo jest sportowa to zniszczy szpanerów na ulicy <serduszka>

PostNapisane: 19 paź 2012, 19:32
przez matthies
czyli misja, ochromowac ramki okien!
ale wezmę się za to (jak i za wszystkie inne modyfikacje) po zimie, jak nieco znowu kabzę upcham zielonymi :P

Odp: Mazda 6 GY-L3 2,3l SportWagon '04

PostNapisane: 19 paź 2012, 19:37
przez Tito01
Nie rób chromu !! Maluj na czarno :)
Jak jutro się wyrobię to wkładam pomalowane lampy ;)

Wysyłane z mojego LG-P920 za pomocą Tapatalk 2

PostNapisane: 19 paź 2012, 19:44
przez matthies
lamp na pewno nie zrobię na czarno, właśnie tkaie jasne bardzo mi się podobają przy czarnym lakierze. a chrom. mmmm no optycznie dodałby elegancji :> ja co prawda elegancik w ogóle nie jestem, ale szpan by był hahaha

PostNapisane: 19 paź 2012, 19:45
przez black_pablo
maiłem okazje jeździć prezentuję się i prowadzi bajecznie i cena myśle była atrakcyjna tak na taki stan wygląd i dodatki <spoko>

PostNapisane: 19 paź 2012, 21:08
przez Radex
matthies napisał(a): a chrom. mmmm no optycznie dodałby elegancji

auto jest super takie jakie jest. nie kombinuj bo tylko zepsujesz. jest git <spoko>

Re: Mazda 6 GY-L3 2,3l SportWagon '04

PostNapisane: 19 paź 2012, 21:45
przez Mandey
Obrazek
A co w tym złego :P co prawda to nowa 6, ale efekt podobny w większości czarnych samochodów ;]

PostNapisane: 20 paź 2012, 10:23
przez matthies
o ile mnie pamięć nie myli to jest chyba temat z prośbami o virtual tuning, więc jak zrobię już po umyciu ładne fotki to wrzucę tam z taką prośbą, zobaczymy za wczasu jak to będzie wyglądać ;)

PostNapisane: 20 paź 2012, 14:29
przez Radex
Mandey napisał(a):A co w tym złego

nie będę Ci udowadniał co w tym złego bo to nie ma sensu.
wyraziłem swoją opinię tak jak Ty swoją.
każdy ma swój gust i prawo myśleć inaczej <spoko>

Re: Mazda 6 GY-L3 2,3l SportWagon '04

PostNapisane: 20 paź 2012, 23:55
przez Mandey
<spoko>

PostNapisane: 22 paź 2012, 17:56
przez matthies
z takich najpierwszych modów (ale dopiero po zimie), ponieważ przeciwmgielne mam tylko tylne, zastanawiam się czy nie zrobic z przodu w miejscu halogenu jakieś dobre światła dzienne (3 od prawej)
Obrazek

natomiast dobry halogen wstawić sobie tutaj
Obrazek

trzecia rzecz która mnie zastanawia, to czy jest sens poszukac sobie lewej wajchy przy kierownicy, w której jest przeciwmgielne na przód oraz na tył, czy lepiej iść w stronę dwóch dodatkowych włączników np obok wyłącznika DSC (mam tam 2 wolne miejsca, jedno na przedni halogen, drugi na dzienne) ??

Re: Mazda 6 GY-L3 2,3l SportWagon '04

PostNapisane: 22 paź 2012, 20:15
przez Mandey
Odnośnie dziennych w reflektorze i halogenów w zderzaku myślę, że jak najbardziej na tak. Odnośnie wajchy musisz sam zdecydować. Instalację i tak będziesz musiał przynajmniej po części robić nową <diabełek>

PostNapisane: 22 paź 2012, 22:15
przez matthies
no wlasnie instalacja mnie lekko przeraza bo ja w temacie kabelków jestem jak politycy w sejmie




w sensie ze sie wogole nie znam :P

Re: Mazda 6 GY-L3 2,3l SportWagon '04

PostNapisane: 22 paź 2012, 23:34
przez Mandey
Jak się za to zabierzesz, to coś wymyślimy. I pomożemy na pewno ;)

Re: Mazda 6 GY-L3 2,3l SportWagon '04

PostNapisane: 24 paź 2012, 09:42
przez MI$
Ładna sztuka :–)
Jak gdzieś dorwę progi i tylny zderzak w dobrej cenie to będą dwie takie same :D
A kominów nie zakładasz ? Teraz się dopatrzyłem że nie masz...

Co do halogenów/dziennych to ja bym poszedł w "nową" wajchę do halogenów a dzienne podłączył pod stacyjkę

PostNapisane: 24 paź 2012, 09:49
przez bieski
matthies napisał(a):czy jest sens poszukac sobie lewej wajchy przy kierownicy

Wajcha nie problem. Szukaj od Rx8. Wbrew pozorom na szrocie łatwiej znaleźć.

PostNapisane: 24 paź 2012, 12:33
przez matthies
kominy chyba raczej nie, teraz ich wogole nie widac, trzeba się schylić aby zobaczyc i na swój sposób mi się to podoba ponieważ są wogóle niewidoczne nawet z auta jadącego za mną. gdyby osiągi się poprawiały w jakiś odczuwalny sposób to na pewno bym poszedł w tym kierunku, ale dla samego wyglądu to nie będę ich wymieniać.

myslę że pójdę tropem wajchy, bo wystarczy że znajdę sobie jakąś fabryczną która obsługuje zarówno tylne jak i przednie przeciwmgielne i problem się rozwiąże, tym bardziej że okazało się iż jednak moge tylko jeden przycisk dołożyć obok DSC a nie dwa tak jak myślałem, więc układ byłby idealny: dzienne na przycisk, halogeny jak w fabryce, tylko same światełka w innym miejscu :)

PostNapisane: 24 paź 2012, 14:21
przez Mandey
matthies napisał(a):dzienne na przycisk

Jakby się czepiać przepisów to tak nie może być :P

PostNapisane: 24 paź 2012, 17:44
przez matthies
yyy nie? szczerze powiem ze nie ogarniam przepisów odnośnie dziennych bo nigdy nie mialem, i gdybym w madzi nie mial xenonów to dalej bym sie nad tym nie zastanawial, ale wydaje mi sie ze xeny warto pooszczedzac szczegolnie na odcinkach 3,3km w jedna strone (ktore to robie 2 razy dziennie i to bedzie wiekszosc moich przebiegów)

albo bede jezdzic tylko na pozycjach :P oczywiscie w juz dluzsze odcinki to zawsze mijania <ok>

PostNapisane: 24 paź 2012, 17:50
przez black_pablo
dzienne powinny się włączać automatycznie po zapłonie a gasnąć po pozycyjnych