Mazda6 GY AJ '04 Sport Wagon 3.0 V6
Instalacja zdecydowanie źle wyregulowana.
Mamy te same instalacje tylko reduktory inne.
U mnie spalanie w mieście przy spokojnej jeździe wynosi 13,5-14L
Przy dynamicznej najwięcej udało mi się osiągnąć 18L ale średnio przy normalnej jeździe jest to około 15L
Trasa na odległości 1000km (prawie cały czas autostrada) 13,5L-jazda w granicach 150-170km/h.
Na pewno przelewa Ci na wysokich obrotach dlatego masz takie wyniki.
Musisz zobaczyć na jakim poziomie masz ustawiony mnożnik.
Mamy te same instalacje tylko reduktory inne.
U mnie spalanie w mieście przy spokojnej jeździe wynosi 13,5-14L
Przy dynamicznej najwięcej udało mi się osiągnąć 18L ale średnio przy normalnej jeździe jest to około 15L
Trasa na odległości 1000km (prawie cały czas autostrada) 13,5L-jazda w granicach 150-170km/h.
Na pewno przelewa Ci na wysokich obrotach dlatego masz takie wyniki.
Musisz zobaczyć na jakim poziomie masz ustawiony mnożnik.
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
U mnie nie ma szans na tak niskie spalanie. Benzyny palił min. 15/100 w mieście. Ze spalaniem w trasie to pewnie dlatego, że mam włączoną autoadaptację nonstop w trybie wolnym i cały czas auto jeździło w mieście w innym zakresie obrotów. Jedna podróż w trasie i nie zdążył się dopasować. W korekty jeszcze się nie bawiłem, obd też coś nie chce działać.
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Jeśli masz włączoną cały czas adaptacje to sie nigdy nie ustawi dobrze.
Najlepiej ustawić ręcznie.
Pierw zebrać korekty na benzynie, na niskich i wysokich obrotach a później zbierać korekty lpg i ustawić to dokładnie mnożnikiem. Jeśli dalej by było źle to można pobawić się korektami po obrotach i ustawić to tak że będzie git.
Z 2 godziny strojenia i masz ustawione.
Jeśli obd nie chce działać to pewnie nie masz podłączonego.
Tylko jak podłączysz się pod obd samochodu to wtedy nie da rady podłączyć interfejsu do diagnostyki samochodu.
Taki sam samochód jak my ma właściciel LPGTech i miedzy innymi kontaktowałem się z nim jak ustawiałem moją instalacje i mu również spala podobne ilości.
Najlepiej ustawić ręcznie.
Pierw zebrać korekty na benzynie, na niskich i wysokich obrotach a później zbierać korekty lpg i ustawić to dokładnie mnożnikiem. Jeśli dalej by było źle to można pobawić się korektami po obrotach i ustawić to tak że będzie git.
Z 2 godziny strojenia i masz ustawione.
Jeśli obd nie chce działać to pewnie nie masz podłączonego.
Tylko jak podłączysz się pod obd samochodu to wtedy nie da rady podłączyć interfejsu do diagnostyki samochodu.
Taki sam samochód jak my ma właściciel LPGTech i miedzy innymi kontaktowałem się z nim jak ustawiałem moją instalacje i mu również spala podobne ilości.
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
19Maaarcin89 napisał(a):Przy dynamicznej najwięcej udało mi się osiągnąć 18L ale średnio przy normalnej jeździe jest to około 15L.
Kiepska ta dynamiczna jazda mi przy dynamicznej pali 17 lpg
Eh mógł człowiek kupić V6 spalanie podobne
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
brodaM6 napisał(a):Eh mógł człowiek kupić V6 spalanie podobne
Mam ori emblematy V6,chcesz??
No mi tez cosik kolo 16 pali jak pociskam jej.
-
WisniaUs
brodaM6 napisał(a):Kiepska ta dynamiczna jazda mi przy dynamicznej pali 17 lpg
Chyba będę musiał nagrać filmik z dynamicznej jazdy i z tankowanie, jeśli twierdzisz że kiepska ta dynamiczna jazda.
Jakoś nie wiedzę powodu żebym miał wam tutaj ściemniać....
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Uzupełniłem ostatnio zapas kosmetyków do auta:
No i dzisiaj wziąłem się za pozimowe czyszczenie lakieru, z tej okazji kilka ustrzelonych fotek:
Felga po spryskaniu korrosolem:
Felga po spłukaniu:
Lakier przed czyszczeniem:
Po czyszczeniu:
Mazda została umyta, spryskana korrosolem, umyta, wyglinkowana, umyta, wyczyszczona ręcznie ultimate compound, przetarta zmywaczem do silikonu, położona politura deep crystal polish i wosk NXT tech wax 2.0. Nie starczyło mi dzisiaj siły ani czasu na całe auto Zrobiłem górę, maskę, tylną klapę i zderzak. Sporo rys zostało ale bez mechanicznej polerki się nie obędzie. To będzie pewnie następny zakup
No i dzisiaj wziąłem się za pozimowe czyszczenie lakieru, z tej okazji kilka ustrzelonych fotek:
Felga po spryskaniu korrosolem:
Felga po spłukaniu:
Lakier przed czyszczeniem:
Po czyszczeniu:
Mazda została umyta, spryskana korrosolem, umyta, wyglinkowana, umyta, wyczyszczona ręcznie ultimate compound, przetarta zmywaczem do silikonu, położona politura deep crystal polish i wosk NXT tech wax 2.0. Nie starczyło mi dzisiaj siły ani czasu na całe auto Zrobiłem górę, maskę, tylną klapę i zderzak. Sporo rys zostało ale bez mechanicznej polerki się nie obędzie. To będzie pewnie następny zakup
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
po całości poleciałeś ale efekty są
Super się prezentuje
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Jednak jak czarny lakier jest zadbany to jest szał, a tak jest u Ciebie
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Do pierwszego deszczu... oczywiście jak wracałem z myjki musiało padać
Lakier jest strasznie miękki, szybko się rysuje, ale jak jest wypolerowany, nawoskowany to jest ogień.
Chciałem pryskać całe auto plastilakiem w mat ale dam jej jeszcze szansę
Lakier jest strasznie miękki, szybko się rysuje, ale jak jest wypolerowany, nawoskowany to jest ogień.
Chciałem pryskać całe auto plastilakiem w mat ale dam jej jeszcze szansę
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Tito01 napisał(a):
Lakier jest strasznie miękki, szybko się rysuje,
niestety to jest przeklenstwo mazd ale bardzo ładnie sie prezentuje
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Dzisiaj wziąłem się za czyszczenie felg na lato:
[attachment=-1]uploadfromtaptalk1426967871765.jpg[/attachment]
[attachment=-1]uploadfromtaptalk1426967910709.jpg[/attachment]
Trochę krwi się polało
[attachment=-1]uploadfromtaptalk1426967950512.jpg[/attachment]
Po spłukaniu :
[attachment=-1]uploadfromtaptalk1426967989426.jpg[/attachment]
A na koniec stwierdziłem, że rexy wvszóstkach się opatrzyły i wrzucę je do GFa
[attachment=-1]uploadfromtaptalk1426968085206.jpg[/attachment]
Wysłane z mojego ZOPO 9xxQuad przy użyciu Tapatalka
[attachment=-1]uploadfromtaptalk1426967871765.jpg[/attachment]
[attachment=-1]uploadfromtaptalk1426967910709.jpg[/attachment]
Trochę krwi się polało
[attachment=-1]uploadfromtaptalk1426967950512.jpg[/attachment]
Po spłukaniu :
[attachment=-1]uploadfromtaptalk1426967989426.jpg[/attachment]
A na koniec stwierdziłem, że rexy wvszóstkach się opatrzyły i wrzucę je do GFa
[attachment=-1]uploadfromtaptalk1426968085206.jpg[/attachment]
Wysłane z mojego ZOPO 9xxQuad przy użyciu Tapatalka
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
em_dzej napisał(a):Tito01 napisał(a):A na koniec stwierdziłem, że rexy wvszóstkach się opatrzyły i wrzucę je do GFa
Jak zaślepiłeś otwory po relingach
Fabryka zrobiła
Wysłane z mojego ZOPO 9xxQuad przy użyciu Tapatalka
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Bo szary plastik nigdy mi się tu nie podobał
Zabawy ciąg dalszy:
Wysłane z mojego ZOPO 9xxQuad przy użyciu Tapatalka
Zabawy ciąg dalszy:
Wysłane z mojego ZOPO 9xxQuad przy użyciu Tapatalka
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości