Mazda6 GY RF 2004r. 2,0l MZR-CD -124 KM 333NM Carbon Air Intake 1PL

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Raflo » 18 maja 2012, 21:22

bieski napisał(a):tylko Ori :) bedziesz spał spokojnie.

Gdzie foty po malowaniu ? :>


i taki mam zamiar tylko Oryginalny zakładać co do fot porobię po powrocie do polski :) Oczywiście nie byle jakie :D pozdro
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez Raflo » 17 cze 2012, 13:05

Siema w końcu po paru tyg z powrotem jest w PL i mogę działać z mazda , na pierwszy ogień poszedł układ dolotowy a mianowicie wstępną i najważniejszą rzeczą było zrobienie jak i doprowadzenie zimnego dolotu powietrza do AirBoxa było troszku motaniny ale udało się <jupi> relacja foto poniżej:). Teraz mnie czeka zamontowanie air boxa ,zacznę go montować po wizycie w servisie mazdy czyli po wtorku .
Mam parę rzeczy jeszcze do ograniecia nie zapomnę o sesji zdjęciowej którą postaram się zrobić na dniach pozdro
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez Raflo » 19 cze 2012, 12:51

Wczoraj zamontowałem air boxa trochu było roboty i czekają mnie niewielkie poprawki kosmetyczne ale poza tym jest Oki .Co do wrażeń według mnie poprawiło się znacznie przyspieszenie na pierwszych 2 biegach oraz delikatnie elastyczność silnika , tak mi się wydaje ze autko troszku jak by ożyło <jupi> .Daje się również usłyszeć dziwek stożka z pod machy taki delikatnie basowy dźwięk. Zapodaje foto bo chyba każdy czeka jak to mniej więcej wygląda <faja>
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez Linooxik » 20 cze 2012, 11:13

Grubo ! też myśle u siebie nad czymś takim . Dużo Cie wyniosło ?
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2012, 16:49
Posty: 37
Skąd: Krzeszów
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 136 KM

Postprzez zemoj » 20 cze 2012, 11:25

Ładnie się to wpasowało. Tylko to brązowe kolanko mi trochę działem hydraulicznym zajeżdża... :>
Może pokusisz się o filmik z brzmieniem silnika z tym sprzętem? :)
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Karol » 20 cze 2012, 12:44

Kurde gdzie takie cudo kupiles???? Po zamontowaniu innego filtra to nie jest tak ze kompa trzeba przestawiac ( ogladalem kiedys w tv jak w subaru moc spadla po takiej zamiance) ????

A co zrobiles z tymi malymi rurkami co sa dopiete do filtra ?

Ps. gratuluje czystosci w komorze silnika <faja> <spoko>
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 15:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez zemoj » 20 cze 2012, 13:02

karol napisał(a):Po zamontowaniu innego filtra to nie jest tak ze kompa trzeba przestawiac ( ogladalem kiedys w tv jak w subaru moc spadla po takiej zamiance) ??

Wszystko zależy... Głownie od miejsca i sposobu zamontowania. Tutaj filtr jest w obudowie, więc jest odizolowany od gorącego powietrza z okolic kolektora, akumulatora itd. Dodatkowo ma bezpośrednie doprowadzenia chłodnego powietrza ze zderzaka, zatem strat mocy nie powinno być, a może być mała poprawa. Karol, więcej odpowiedzi na Twoje pytania znajdziesz w odpowiednich tematach na forum :)
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Raflo » 20 cze 2012, 13:29

Siemnako postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania , dolot kupilem w firmie" Shift-r tuning" w lublinie aczkolwiek można go kupić również w firmie "Mtuning" koszt dolotu to kwota 249zł + do tego trzeba doliczyć dwa kolanka wraz z jedna zwężką z sklepu hydraulicznego (około 40zł) mniej więcej nie wiem ile to kosztuje bo mechanior mi to kupował,potrzeba też 3 opaski zaciskowe i to by było tyle z wydatków. Co do pytania o przestrajanie kompa nie trzeba byłem w serwisie mazdy na badaniu komputerowym i akurat jest wszytko oki z dolotem nie ma jakichkolwiek problemów: <jupi> . Co do spadku mocy nie zauważyłem tego wręcz odwrotnie odczuwam troszku lepsza dynamikę silnika.Bardzo ważna rzeczą jest by pozostawić tą puszkę z tymi 3 rurkami podciśnienia i żeby ona była nie uszkodzona (szczelna) wtedy autko będzie dobrze chodziło jeśli będzie tam jakaś nieszczelność nie będzie załączało się turbo,ten jeden wężyk który jest wpięty seryjnie w górna obudowę filtra powietrza zamontowałem go w air boxie od strony przepływki. Filmik nagram jak to słychać. Mam nadzieję że troszku pomogłem za niedługo wybieram się na hamownie wiec zapodam wykresik z kreskami :D zapodaje foto wersji prawie finalnej :) pozdro
Obrazek
Obrazek
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez Raflo » 26 cze 2012, 12:05

Zapodaje kilka fot wyglądu auta oraz finalny wygląd układu dolotowego jeszcze przed sesja zdjęciowa która nie długo będzie :),
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez Raflo » 7 lip 2012, 13:44

Ostatnio nie miałem zbytnio czasu pisać wiec złoże wam mala relacje z prac nad autem , po pierwsze autko trafiło do serwisu mazdy "IMPEX" w lublinie gdzie po dokonanej diagnozie została wykryta nieszczelność układu podciśnienia "EGR" co powodowało mi cały czas wyskakiwanie 2 błędów p401 i p404 oraz wymieniono uszkodzone w Elektro zawory. Wymieniłem również klocki hamulcowe z przodu i z tylu na TRW oraz tylna piastę z łożyskiem bo już zaczynało szumieć . Zostało mi w planach pojechać na hamownie a być może jak by kasy starczyło na CHipTuning w firmie Fabryka Mocy :) A tak już na marginesie stałem ostatnio z kumplem na światłach ma on BMW e36 kombi 2.8 193 KM TurboDiesel i powiem wam do 120km/h leciałem na równo z nim :D pozdro
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez lukias81 » 9 lip 2012, 22:31

Sprawdź jeszcze Huberta naszego, jakość jak w impeksie, a ceny <spoko>
Mam fabrycznie ustawiony chaos..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2011, 21:09
Posty: 2055 (3/8)
Skąd: Lublin
Auto: T57HT
Xedos 6 CA KF

Postprzez Raflo » 10 lip 2012, 22:02

Dziś bylem w końcu na hamowni w "Fabryce Mocy " w Lublinie ,co do osiągów kokosów nie ale bynajmniej jest bardzo delikatnie lepiej niż seryjnie ;P obecnie moc wynosi 124km i 333Nm. Zapodaje foto pozdro
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez Raflo » 23 lip 2012, 13:25

Elo na dniach wpadły nowe gadżet podkładki pod tablicę :D co do auta jak na razie sprawuje się bez zarzutów :) z góry od razu dziękuje koledze lukias81 za pomoc .... <piwo> pozdro
Obrazek
Obrazek
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez Raflo » 4 wrz 2012, 13:59

Elo pany zapodaje jeszcze zaległy film z hamowanaka :)
http://www.youtube.com/watch?v=UWC_ZAPr ... e=youtu.be
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez Fans » 5 wrz 2012, 10:51

Śliczna Madzia
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2010, 12:16
Posty: 516 (3/2)
Skąd: Białełęka Warszawa
Auto: Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r., 160 KM

Postprzez Raflo » 28 sty 2013, 15:11

Siemanko pany długo mnie już tutaj nie było na forum jak i zarazem w pl w końcu jestem w domku :). Madzia jak spisuje się dobrze aczkolwiek mam parę rzeczy do zrobienia wiec na dniach muszę się wybrać do Firmy Japan Serwis w Lublinie żeby poprawić tam i ówdzie jakieś niedociągnięcia w końcu auto jest w ciągłej eksploatacji :) . Mam takie pytanie chcę obniżyć autko o jakieś 40mm jakiej firmy sprężyny byście mi polecili ? pozdrawiam
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez matthies » 28 sty 2013, 17:25

ja mam eibach i wg mnie jest bardzo ok, ponieważ bardzo subtelnie wybiera nierówności, które wyczuwam wszystkie, ale tak jak mówie, bardzo delikatnie, także tłumienie jest dobre, toteż moge polecic. o ile mnie pamięć nie myli, to koszt ok 1.600 PLN na całą budę.
niestety jakiegoś konkretnego modelu nie jestem w stanie podać, poniewaz na takich juz kupiłem ;x
jak chcesz zobaczyc to klikasz w Mazda 6 pod avatarem tutaj ------------------------------------------------>
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Raflo » 29 sty 2013, 19:48

matthies napisał(a):ja mam eibach i wg mnie jest bardzo ok, ponieważ bardzo subtelnie wybiera nierówności, które wyczuwam wszystkie, ale tak jak mówie, bardzo delikatnie, także tłumienie jest dobre, toteż moge polecic. o ile mnie pamięć nie myli, to koszt ok 1.600 PLN na całą budę.
niestety jakiegoś konkretnego modelu nie jestem w stanie podać, poniewaz na takich juz kupiłem ;x
jak chcesz zobaczyc to klikasz w Mazda 6 pod avatarem tutaj ------------------------------------------------>


dzięki za rade :)
Dziś byłem z mazda w firmie Japan Serwis Hubert ogarną mi wszystko co mu mówiłem żeby było zrobione i w bardzo krótki czasie jak dla mnie profi robota !!! <spoko> jestem bardzo zadowolony z jego pracy nad moim autem pozdro
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez matthies » 29 sty 2013, 22:16

ja swoją z Lublina targałem :) black_pablo mi ją wczesniej oglądał.
to tak na marginesie :P
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Raflo » 31 sty 2013, 17:20

matthies napisał(a):ja swoją z Lublina targałem :) black_pablo mi ją wczesniej oglądał.
to tak na marginesie :P

Twoje mazda to naprawdę bardzo ładny egzemplarz <spoko>
Ostatnio edytowano 15 lut 2013, 17:21 przez Raflo, łącznie edytowano 1 raz
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy