Mazda6 GY RF 2004r. 2,0l MZR-CD -124 KM 333NM Carbon Air Intake 1PL

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Raflo » 2 sty 2012, 16:25

Witam wszystkich forumowiczów od niedługiego czasu posiadam mazdę 6 z 2004 roku autko sprowadziłem z Holandii gdzie obecnie pracuje, jest to moja druga mazda która posiadam aczkolwiek obecnie to moje 15 autko i raczej dłużej zagości u mnie w rodzinie niż jego przednicy .Autko sprawuje się rewelacyjnie i nie ma do niego żadnych zastrzeżeń jestem pewien ze to był mój dobry wybór którego nie będę żałował:) Nie pozostaje mi nic innego jak coś napisać o autku:)
MODEL: MAZDA 6 Sportback z 2004 roku. Przebieg wg licznika 233 tyś km.
SILNIK: MZR-CD 2.0
UKŁAD DOLOTOWY: Turbo Works Carbon Air intake
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA:
– el.szyby
– el.lusterka
– wspomaganie kierownicy
– klimatronic
– abs
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE:
OEM 16 cali i gumy 205/55/r16
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY KIT: seria
ŚRODEK: seria
AUDIO: seria
MOC: 124KM i 333NM (seria 121km i 310nm)
PLANY:
Strojenie,
Jakieś dobre fele 17 lub 18 cali
Gwint H&R lub mala gleba -30mm
Foto w obuwiu letnim:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Foto w obuwiu zimowym:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano 7 mar 2013, 01:47 przez Rafał_, łącznie edytowano 7 razy
Powód: Poprawienie tytułu na zgodny z regulaminem
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez kuki1904 » 2 sty 2012, 20:15

witam
fajna sztuka
moj kolorek tylko z tym ze ja bez kombi :P
szerokosci zycze <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2011, 23:16
Posty: 58
Skąd: Retford UK|>| Brodnica
Auto: Mazda 6
2.0 TS2 petrol
141 km

Postprzez Raflo » 2 sty 2012, 21:54

dziękuje bardzo też mam nadzieje że autko będzie slużyć dlugo pozdrawiam :)
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez kuki1904 » 2 sty 2012, 22:03

a ta srebrna rura to tylko nakladka :] czy cos konkretnego ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2011, 23:16
Posty: 58
Skąd: Retford UK|>| Brodnica
Auto: Mazda 6
2.0 TS2 petrol
141 km

Postprzez skiba31 » 2 sty 2012, 22:56

Bardzo ładna.
Kiedyś taką samą miałem.
Życzę bez awaryjnej jazdy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2009, 09:52
Posty: 40
Skąd: WROCŁAW
Auto: MAZDA 6 '03 MZR-CD GY 121KM

Postprzez Raflo » 2 sty 2012, 23:29

kuki1904 napisał(a):a ta srebrna rura to tylko nakladka :] czy cos konkretnego ??


tylko dedykowana nakladka aczkolwiek z checiom zamienil bym ja na koncowy tlumik ultera lub remusa :) srebringiem tez bym nie pogardzil :P
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez Karol » 3 sty 2012, 00:55

Dobre tablice hehe hahaha

szerokosci zycze <spoko>
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 15:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez Raflo » 3 sty 2012, 23:40

Dziś zakupilem orginalne filtry a mianowicie chodzi o filtry oleju,powietrza i kabinowy jutro tylko pozostal mi do kupienia filtr paliwa z tego wzgledu ze nie mieli go na stanie ,kupilem rowniez olej Mobil 1 5W-50 Rally Formula i jutro wymianiam wszystko :)
Obrazek
Obrazek
Mam takie pytanie wymianial ktos juz moze w takiej mazdzie jaka ja posiadam filtr kabinowy ? prosze o porade i pomoc pozdrawiam
Ostatnio edytowano 3 sty 2012, 23:51 przez Raflo, łącznie edytowano 1 raz
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez George_7 » 4 sty 2012, 12:50

Otwierasz po stronie pasażera schowek, naciskasz go z dwóch stron do środka i ciągniesz na dół żeby te żabki/bolce zeskoczyły gdy zeskoczą, muszisz jeszcze odpiąć taki plastikowy kołeczek z prawej strony i wtedy juz schowek jest odpięty. Za schowkiem masz mała klapke i tam masz filtr kabinowy. Pozdro <spoko>
George_7
 

Postprzez Raflo » 4 sty 2012, 13:39

Dziękuje za pomoc już to właśnie zrobiłem :) wymieniłem filtr powietrza oraz kabinowy paliwa(BOSCH),olej oraz filtr oleju autko od razu lepiej śmiga :D
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez Raflo » 17 sty 2012, 22:31

Od jakiegoś czasu chodzi mi po glowie podniesienie mocy silnika w mojej mazdzie posiadam silnik 2.0 121km DIsel i mam do was koledzy pytanie co wybrac czy iść w storne BOXA czy lepiej Wgrac program tzw (CHIP TUNING) lub tez metoda z OPORNIKAMI ? co mi radzicie ktora z opcji bedzie naj rozsądniejsza i nie wplynie zbytnio na zuzycie podzespolow jak i żywotność silnika nie ukrywam ze odpowiedzi od osob ktore juz maja tego typu rozwiazania zastosowane w swoich mazdach oczywiscie chodzi mi o ten konkretny model auta i sinika chcial bym dowiedziec sie jak najweicej mam nadzieje że mi w tym pomożecie pozdrawiam :)
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez Raflo » 29 lut 2012, 21:10

mam problem a mianowicie w mojej mazdzie 6 2.0 MZR-CD RF5C 121KM wcześniej jakies 1,5 miesiąca temu żona zalała kiepska ropę i autko jej szarpało nie chciało jechać czasami po opaleniu autko gasło podczas jazdy gdy były wysokie mrozy -20 stopni. Po ustąpieniu wysokich mrozów autko pali normalnie nic nie szarpie po prostu ideał nawet przy troszku wyższym mrozie powiedzmy – 10stopni, dodam że w aucie 1,5 miesiąca temu wymieniłem filtr oleju na orginalny ASO olej mobil 1 5W50 Rally Formula , filtr powietrza też orginalny filtr paliwa BOSCH,Dziś zalałem lepszą ropę " Zimowy DieselGold wzbogacony" , zalałem go cały bak .Po przejechaniu powiedzmy 3km wyskoczył mi check engine . Jaka jest tego przyczyna czy może ktoś się spotkał z takimi objawami co z tym zrobić czy jechać do serwisu mazdy czy wystarczy odłączyć akumulator na jakiś parę minut proszę o poradę z góry dziekuję pozdrawiam
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez zemoj » 1 mar 2012, 15:54

To może być właśnie skutek zalania słabej jakości paliwa. Słyszałem już o kilku takich przypadkach. Te silniki są dość wrażliwe pod tym względem. Odłączenie akumulatora raczej nic nie pomoże. Możesz kupić coś takiego i kombinować sam:
http://allegro.pl/euroskan-2012-elm-327 ... 82358.html
Lub zgłosić się do ASO, gdzie podłączą Cię pod komputer.
powodzenia
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Raflo » 1 mar 2012, 20:01

zemoj napisał(a):To może być właśnie skutek zalania słabej jakości paliwa. Słyszałem już o kilku takich przypadkach. Te silniki są dość wrażliwe pod tym względem. Odłączenie akumulatora raczej nic nie pomoże. Możesz kupić coś takiego i kombinować sam:
http://allegro.pl/euroskan-2012-elm-327 ... 82358.html
Lub zgłosić się do ASO, gdzie podłączą Cię pod komputer.
powodzenia


Dziś odłączyłem akumulator na około godz czasu i błąd znikła autko pali i jeżdzi normalnie oby wszytko już było oki jutro mam kur ponad 100 kilometrowy wiec wszystko powinno wyjść dziękuje bardzo za porady pozdrawiam
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez maselek » 1 mar 2012, 20:46

Raflo napisał(a):Dziś odłączyłem akumulator na około godz czasu i błąd znikła


Zgasła kontrolka, błąd nie znika od odłączonego aku <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez Raflo » 1 mar 2012, 20:55

maselek napisał(a):
Raflo napisał(a):Dziś odłączyłem akumulator na około godz czasu i błąd znikła


Zgasła kontrolka, błąd nie znika od odłączonego aku <oczko>


czyli w dalszym ciągu ten błąd jest tylko że kontrolka check engine już nie świeci tak mam to rozumieć ? :)
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez Tomek6 » 1 mar 2012, 23:07

Raflo napisał(a):olej mobil 1 5W50 Rally Formula


Dlaczego zdecydowałeś się na taką lepkość oleju? 5w50 jest sporo gęstszy niż zalecane 5w30.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez Radex » 1 mar 2012, 23:27

Tomek6 napisał(a):Dlaczego zdecydowałeś się na taką lepkość oleju? 5w50 jest sporo gęstszy niż zalecane 5w30.

nie powiedzialbym
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Tomek6 » 2 mar 2012, 00:04

Radex, ta tabelka jest tutaj niezasadna. Tak ustawione sztywno ramy lepkości trochę nijak się mają do tego co zaleca Mazda dla Europy. Pytam kolegę, bo jestem ciekaw, dlaczego zdecydował się na 5w50. Być może zalał 5w50, bo taki olej był lany, ale warto przyobserwować silnik i jeśli nie pożera oleju ponad granice rozsądku, nie ma żadnych wycieków to nawet dla obniżenia kosztów eksploatacji (rzadszy olej będzie stawiał mniejsze opory co przekłada się na niższe spalanie) przy następnej wymianie ja pokusiłbym się o przejście niżej na 5w40.

P.S A tak poza tym chwali się koledze Raflo ta wymiana wszystkich filtrów i to jeszcze na OEM Mazdy <spoko>
Ostatnio edytowano 2 mar 2012, 00:09 przez Tomek6, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez Raflo » 2 mar 2012, 09:13

dlaczego sie zdecydowalem na taki olej polecil mi go kolega z hurtowni podobno jest najlepszy z oleji mobila do deisla co do spalania oleju od wymiany jest zrobione ponad 1000km i nie zauwazylem zeby cos oleju bral. Staram sie dbac o autko i wymieniac wszystkie czesci lub plyny na najlepsze (ASO). Co do nastepnej wymiany oleju napewno zaleje 5W30 Taki jaki jest zalecany , jesli macie jakies pytania z checiom odpowiem na nie pozdrawiam
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy