Mazda6 GG RF '05 – Karol Projekt :) Budowa CA str.17

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Karol » 6 lip 2011, 23:49

Witam mam na imie Karol jestem fanem marki MAZDA. Posiadam swoja M6 od 3 lat i jest dla mnie bezcenna Przedstawiam wam swoja GWIZADECZKE oraz maly opis wraz z tym co sie dzieje na biezaco z autem

Mazda6 2005rok po FL wersja TS2 143 Diesel Przy zakupie 90 tysiecy MIL
Seryjnie wszyscy raczej wiedza co jest w tym wyposazeniu.

Wymienione czesci + ewentualne naprawy

1 Czyszczenie smoka olejowego
2 Czyszczenie klimatyzacji
3 Wymiana podkladek juz dwa razy
4 Wymiana WTRYSKOW to przez glupote + brak doswiadczenia z mazda <płacze> <jelen>
5 Wymiana lozysk [jakich?]
6 Wymiana wszystkich wahaczy ( Nieudany reczny zima <płacze> )
7 Wymiana plynu hamulcowego
8 Wymiana klockow Przod + Tyl
9 Wymiana plynu w skrzyni biegow ( Castrol)
10 Olej + filtr powietrza oraz silnikowy ZMIENIAM CO 6 TYSIECY MIL -TYLKO DEXILIA


MODYFIKACJE

1 Wymiana foteli na skorzane wraz z boczkami dzwi
2 Podlaczenie przewodu do I Phona
3 Pomalowanie wnetrza auta na czarno (slupki)
4 Oklejenie folia karbonowa kokpitu ( 3D-NOC )
5 Zamontowanie zestawu Xenonow ( 6000K )
6 Dolozenie halogenow w zderzak + wimiana manetki ( przelacznik 2 stopniwoy )
7 Zmiana swiatel [jakich?] ala GH ( LED )
8 Usuniecie trzeciego swiatla stopu
9 Dolozenie spoliera na klape [jaka?]
10 Dolozenie nakladek na progi ( mazda6 Tamura)
11 Dolozenie dokladek zderzaka przod-tyl ( ATH )
12 Dolozenie wydechow ( Power Flow )
13 Dolozenie chip-boxa ( Steinbauer )
14 Zmiana felg na 17 ( mazda3 Sport )
15 Pomalowanie dachu na czarno + lusterka
16 Zmiana maski Karbon ( Seibon)
17 Zmiana zawieszenia komplet ( H&R)
18 Zmiana oswietlenia kabiny ( LED)
19 pomalowanie wnetrza lamp na czarno
20 Wygluszenie Drzwi
21 Zamontowanie Blu -tufa ( Nokia CK-7W )


PLANY NA ROK 2012

1 Rozbudowa Car-Audio ----> Rozpoczata <jupi> <jupi>
2 Zmiana felg na Rexy lub Roty
3 Zmiana foteli przednich na fotele z Rexa
4 Zmiana Grila ( No name)
5 Obszycie podsufitki na czarno aksamitem
6 Zamontowanie rozporek przod gora i dol + tyl tak samo
7 Zmapowanie silnika i/lub ewentualnie swap na 2.2
8 Wyciecie DPF
9 Przyciemienie szyb



Projekt 2012 skonczony w 70% oto ja z moja gwiazda Obrazek

Kilka fotek z poczatkow mojej madzi 2009

Obrazek

Tu po pierwszych modyfikacjach 2009 (przyciemione szyby) <jupi>
Obrazek

Teraz kolejno dwa komplety 17 i chromowane 18 od Rexa: dwa razy 2010
Obrazek

Obrazek

Rexy byly ladne :) 2011
Obrazek

2011
Obrazek

2012 --> Obrazek

06.2012 nowa szata :) Obrazek

Marzenia sie spelniaja: Obrazek



Madzia na dzien dzisiejszy maj 2012 ma przebiegu 170 TYSIECY MIL <nauka>
Obrazek

Obrazek
Do niedawna niewiedzialem co to jest Tuning byc moze dalej niewiem- ale udowodnie sobie i innym (moderatorzy dzialu projekty) ze dzial projekty to nie tylko swapy Rx7 czy V6 <nie>


Pozdrowienia dla wszystkich wkreconych w swoje auta ZOOM-ZOOM <tazz> <tazz>
Ostatnio edytowano 5 mar 2013, 15:58 przez Rafał_, łącznie edytowano 12 razy
Powód: Poprawienie tytułu na zgodny z regulaminem.
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 14:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez krystiano » 7 lip 2011, 05:31

No piękności. Aktualnych fotek brak ( maska :–) )a dlaczego Rexy- były- i do tego hromowe.
Bezawaryjnosci, <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 15:32
Posty: 493 (0/1)
Skąd: Tychy/UK
Auto: Mazda6 GG 2.0 TS 141KM
25G Titanium :)

Postprzez s i w y » 7 lip 2011, 06:38

to w końcu które felgi masz na niej aktualnie? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2009, 10:01
Posty: 1113
Auto: m6

Postprzez Karol » 7 lip 2011, 10:21

Aktualnie jezdze jeszcze na 17 ale to potrwa jeszcze kilka dni i przesiadam sie na orginalne 16 ;)
O to foto:
Obrazek

+ Aktualne foto z maska karbonowa

Obrazek

Co do 18 hromowanych fajnie to wyglada ale troche drogie w utrzymaniu (wymiana opon)

Czasami mi sie przytrafi ze przy likendzie zrobie 800-1000mil + caly czas cegla na gazie to oponki troche sie szybko zuzywaja :D
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 14:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez zielony110 » 7 lip 2011, 10:29

No rewelacja <serduszka>
Bezawaryjnosci i szerokosci <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 19:20
Posty: 2618 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez Wojtek » 7 lip 2011, 14:45

no nareszcie jestes... :D
mile przeistoczenie Twojej Madzi... <faja>
bezawaryjnosci i do spotu ;) ... bede mogl na zywo sie przyjrzec... <diabełek>
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Forum
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17169 (116/410)
Skąd: UK
Auto: Skoda Rapid 1.2 SE-L 110KM
Seat Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez IraZ » 7 lip 2011, 19:03

mniamuśna maseczka <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2010, 21:38
Posty: 912
Skąd: Chełm City
Auto: M6i Sport

Postprzez Krysteek » 7 lip 2011, 19:05

ładniucha:)
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 69
Skąd: Podlaśie
Auto: Mazda 6 GG LF 2.0(141KM)

Postprzez Radex » 9 lip 2011, 09:48

piękne autko, jeszcze tylko pomaluj ta listwe chromowana na grilu na czarno tudziez zrob w carbonie i bedzie sie komponowalo z maską bo teraz nie za bardzo

no i przydalyby sie jakies konkretne fele bo te mazdowskie gryza sie ze sportowym charakterem jaki nadales czarną maską
cos w ten deseń i bedzie wypas.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 22:24
Posty: 8982 (60/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Karol » 9 lip 2011, 11:43

Radex gryzie sie strasznie mialem nie zakladac maski dopuki nie kupie grila ale nie moglem sie powstrzymac :D

Co do felg niestety w Angli jest wielki problem ze zmiana felg z orginalnych na nieorginalne.

Tak wiec juz czekaja u lakiernika orginalne 16 po FL i beda w czarnym kolorze <serduszka>
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 14:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez Wojtek » 9 lip 2011, 15:15

Trec_Londyn napisał(a):dopuki nie kupie grila ale nie moglem sie powstrzymac

a masz juz grila? :>
jak tak, to zapodaj wiecej info...
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Forum
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17169 (116/410)
Skąd: UK
Auto: Skoda Rapid 1.2 SE-L 110KM
Seat Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez kryystian » 9 lip 2011, 15:24

spoko fura <faja>
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 18:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez Radex » 10 lip 2011, 10:09

Trec_Londyn napisał(a):Radex gryzie sie strasznie mialem nie zakladac maski dopuki nie kupie grila ale nie moglem sie powstrzymac

a no to czekamy na grilla <ok> <spoko>

Trec_Londyn napisał(a):Co do felg niestety w Angli jest wielki problem ze zmiana felg z orginalnych na nieorginalne.

czemu/why? <czarodziej> chyba wystarczy tylko żeby felgi miały zbliżone ET i szerokość? no i odpowiednik opon nie większy niż zalecane przez producenta?

Trec_Londyn napisał(a):Tak wiec juz czekaja u lakiernika orginalne 16 po FL i beda w czarnym kolorze

tez spoko wyjscie :)

chrom z klamek też zejdzie? papa <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 22:24
Posty: 8982 (60/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Fans » 10 lip 2011, 10:43

Poprostu bajka ta Madzia
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2010, 11:16
Posty: 517 (9/3)
Skąd: Białełęka Warszawa / Lommedalen
Auto: Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r., 160 KM

Postprzez Karol » 14 lip 2011, 11:39

Radex chromow juz nie ma czekam na grill wkleje wiecej zdjec :D

Ps. madzia dostala nowe papcie mialy byc czarne ale wypadly srebrne 225/40/18
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 14:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez kuki1904 » 14 lip 2011, 18:18

Trec_Londyn napisał(a):
Ps. madzia dostala nowe papcie mialy byc czarne ale wypadly srebrne 225/40/18


nowe papcie?? <jupi> czekamy na foto :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2011, 22:16
Posty: 58
Skąd: Retford UK|>| Brodnica
Auto: Mazda 6
2.0 TS2 petrol
141 km

Postprzez zielony110 » 14 lip 2011, 18:41

kuki1904 napisał(a):nowe papcie?? <jupi> czekamy na foto :]

no dokladnie :D

A kolega to moze sie do nas na spocik wybierze ?? Bedzie okazja Twoje cacko ocenic :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 19:20
Posty: 2618 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez krystiano » 14 lip 2011, 18:59

zielony110 napisał(a):
kuki1904 napisał(a):nowe papcie?? <jupi> czekamy na foto :]

no dokladnie :D

A kolega to moze sie do nas na spocik wybierze ?? Bedzie okazja Twoje cacko ocenic :>


dokladnie <cisza> , ja tez za <cisza>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 15:32
Posty: 493 (0/1)
Skąd: Tychy/UK
Auto: Mazda6 GG 2.0 TS 141KM
25G Titanium :)

Postprzez kuki1904 » 14 lip 2011, 20:02

krystiano napisał(a):
zielony110 napisał(a):
kuki1904 napisał(a):nowe papcie?? <jupi> czekamy na foto :]

no dokladnie :D

A kolega to moze sie do nas na spocik wybierze ?? Bedzie okazja Twoje cacko ocenic :>


dokladnie <cisza> , ja tez za <cisza>


wybieralem sie ostatnio ale troszke sie nie udalo :(
jak dla mnie troszku daleko, :|
ale kto wie... <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2011, 22:16
Posty: 58
Skąd: Retford UK|>| Brodnica
Auto: Mazda 6
2.0 TS2 petrol
141 km

Postprzez Radex » 14 lip 2011, 20:08

Trec_Londyn napisał(a):Radex chromow juz nie ma czekam na grill wkleje wiecej zdjec :D

Ps. madzia dostala nowe papcie mialy byc czarne ale wypadly srebrne 225/40/18

widze że kolega idzie w dobrą stronę !! <spoko> tak trzymać ! <serduszka> <faja> <prosze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 22:24
Posty: 8982 (60/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Diego91 i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy