Mazda6 GG L8-DE '03 Irlandka
1, 2
Mały update:
Dzisiaj wymieniem olej i filtr oleju. Było 10W40 (taki lał sprzedawca)
Zalałem 5W30 i zobaczę co się będzie działo
3 dni temu wymieniłem filtr powietrza i przeczyściłem przepływomierz. Właściwie to tylko czujnik temperatury był lekko zabrudzony z 1 strony.
Po wymianie filtra jakoś tak jakby dynamiczniej reaguje na gaz
Fajnie by było jak by jej też trochę spalanie spadło. Będę wiedział za około miesiąc.
W następnej kolejności mam zamiar zająć się wymianą oleju w skrzyni biegów.
Potem zostanie już tylko polerka lakieru, mała poprawka tylnego zderzaka i na koniec zostanie najlepsze – inwestycja w car audio. Już czuję ten przeciąg w portfelu
Dzisiaj wymieniem olej i filtr oleju. Było 10W40 (taki lał sprzedawca)
Zalałem 5W30 i zobaczę co się będzie działo
3 dni temu wymieniłem filtr powietrza i przeczyściłem przepływomierz. Właściwie to tylko czujnik temperatury był lekko zabrudzony z 1 strony.
Po wymianie filtra jakoś tak jakby dynamiczniej reaguje na gaz
Fajnie by było jak by jej też trochę spalanie spadło. Będę wiedział za około miesiąc.
W następnej kolejności mam zamiar zająć się wymianą oleju w skrzyni biegów.
Potem zostanie już tylko polerka lakieru, mała poprawka tylnego zderzaka i na koniec zostanie najlepsze – inwestycja w car audio. Już czuję ten przeciąg w portfelu
- Od: 2 paź 2010, 23:20
- Posty: 76
- Skąd: Galway, Irlandia
- Auto: Mazda 6, 1.8, sedan, 2004
Dzisiaj wymieniłem olej w skrzyni biegów.
Wlałem 75W-90 Valvoline DuraBlend GL-5 LS. W sklepie nie miałem nic ciekawszego a ten powinien być bardzo dobry.
Różnic na razie nie widzę ale wcześniej nie było żadnych problemów
Wczoraj chciałem napełnić klimę ale technik zmierzył mi temperaturę na kratce nawiewu i wyszło mu 6 stopni. Powiedział, żebym oszczędził pieniądze bo klima działa bardzo dobrze i po napełnieniu nie będzie chłodniej.
Posłuchałem go i zamiast tego kupiłem sobie obiektyw
Wlałem 75W-90 Valvoline DuraBlend GL-5 LS. W sklepie nie miałem nic ciekawszego a ten powinien być bardzo dobry.
Różnic na razie nie widzę ale wcześniej nie było żadnych problemów
Wczoraj chciałem napełnić klimę ale technik zmierzył mi temperaturę na kratce nawiewu i wyszło mu 6 stopni. Powiedział, żebym oszczędził pieniądze bo klima działa bardzo dobrze i po napełnieniu nie będzie chłodniej.
Posłuchałem go i zamiast tego kupiłem sobie obiektyw
- Od: 2 paź 2010, 23:20
- Posty: 76
- Skąd: Galway, Irlandia
- Auto: Mazda 6, 1.8, sedan, 2004
W końcu udało mi się zrobić bardzo ważną dla mnie modyfikację – wymianę radia na niefabryczne
Po więcej informacji oraz fotorelację zapraszam tutaj:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=128039
Po więcej informacji oraz fotorelację zapraszam tutaj:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=128039
- Od: 2 paź 2010, 23:20
- Posty: 76
- Skąd: Galway, Irlandia
- Auto: Mazda 6, 1.8, sedan, 2004
Ostatnie zmiany to instalacja nowych głośników połączona z wygłuszeniem drzwi przednich.
Zainstalowałem Morele Tempo 6 – jest to 2-drożny zestaw. Całkiem nieźle grają. Na tyle dobrze, że zastanawiam się, czy jest teraz w ogóle sens instalacji suba. Basu mam już całkiem sporo
Poniżej mała fotorelacja. Warto zwrócić uwagę na miejsce instalacji zwrotnicy. W tym miejscu pasuje idealnie bo tam tapicerka ma wybrzuszenie na łokieć
Tak to wygląda po zdjęciu tapicerki:
Odkręciłem tą płytę i wykleiłem blachę drzwi od środka matą GMS 04
Następnie przykręciłem panel i jego też wytłumiłem:
Nie obkleiłem całego tylko sprawdzałem przy włączonej muzyce gdzie płyta rezonuje i drga. Tam przyklejałem matę.
Następnie obkleiłem całość gąbką GMS 02:
Polecam wyciąć sobie z gąbeczki cienkie paski gąbki i obkleić nimi kabelki. Potrafią one bardzo dokuczliwie rezonować, drgać i wydawać różne nieprzyjemne i przeszkadzające dźwięki. Dobrze sobie do testów włączyć jakąś muzykę z mocnymi basami. Ja testowałem przy Dj Theo – Sexy
Początek tego utworu bardzo wyraźnie uwidaczniał niedoskonałości mojej instalacji i pomógł mi je również zlikwidować. Obwinąłem rezonujące kabelki pianką i już nic nie przeszkadza w odbiorze muzyki
Polecam zaadoptować oryginalny plastikowy daszek z seryjnych głośników. Ochroni nowe głośniki przed wodą spływającą po szybie i dostającą się do drzwi.
Zainstalowałem Morele Tempo 6 – jest to 2-drożny zestaw. Całkiem nieźle grają. Na tyle dobrze, że zastanawiam się, czy jest teraz w ogóle sens instalacji suba. Basu mam już całkiem sporo
Poniżej mała fotorelacja. Warto zwrócić uwagę na miejsce instalacji zwrotnicy. W tym miejscu pasuje idealnie bo tam tapicerka ma wybrzuszenie na łokieć
Tak to wygląda po zdjęciu tapicerki:
Odkręciłem tą płytę i wykleiłem blachę drzwi od środka matą GMS 04
Następnie przykręciłem panel i jego też wytłumiłem:
Nie obkleiłem całego tylko sprawdzałem przy włączonej muzyce gdzie płyta rezonuje i drga. Tam przyklejałem matę.
Następnie obkleiłem całość gąbką GMS 02:
Polecam wyciąć sobie z gąbeczki cienkie paski gąbki i obkleić nimi kabelki. Potrafią one bardzo dokuczliwie rezonować, drgać i wydawać różne nieprzyjemne i przeszkadzające dźwięki. Dobrze sobie do testów włączyć jakąś muzykę z mocnymi basami. Ja testowałem przy Dj Theo – Sexy
Początek tego utworu bardzo wyraźnie uwidaczniał niedoskonałości mojej instalacji i pomógł mi je również zlikwidować. Obwinąłem rezonujące kabelki pianką i już nic nie przeszkadza w odbiorze muzyki
Polecam zaadoptować oryginalny plastikowy daszek z seryjnych głośników. Ochroni nowe głośniki przed wodą spływającą po szybie i dostającą się do drzwi.
- Od: 2 paź 2010, 23:20
- Posty: 76
- Skąd: Galway, Irlandia
- Auto: Mazda 6, 1.8, sedan, 2004
martyrdom napisał(a):W końcu udało mi się zrobić bardzo ważną dla mnie modyfikację – wymianę radia na niefabryczne
Po więcej informacji oraz fotorelację zapraszam tutaj:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=128039
Muszę powiedzieć, że dziwnie to jakoś wygląda. Fakt, że w seryjnym audio brakuje MP3 i wejść USB/AUX, ale te połacie gołego plastiku na konsoli kiepsko wyglądają. Nie myślałeś, żeby dać stację 2DIN? Wydaje mi się, że efekt byłby lepszy. I chyba przy wykończeniu zdecydowałbym się na oklejenie kokpitu folią dla równego efektu. Ale tak poza tym, to szacun za włożoną pracę!
Poza tym bardzo ładna szósteczka
pozdrawiam
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Coś mi się wydaje, że ostatecznie folia wyląduje na tym kokpicie.
Podczas wykonywania przeróbki nie miałem pojęcia o istnieniu takich folii. Uświadomili mnie dopiero inni użytkownicy forum
Zastanawiałem się nad 2DIN ale postanowiłem się aż tak nie rozpędzać
2DIN było by bardzo blisko do przycisków od klimy oraz poważnie kolidowało by z mocowaniem wyłącznika od awaryjnych. Musiałbym go przenieść w inne miejsce a chciałem aby pozostał w standardowym.
Do odmiennego wyglądu już się przyzwyczaiłem
Podczas wykonywania przeróbki nie miałem pojęcia o istnieniu takich folii. Uświadomili mnie dopiero inni użytkownicy forum
Zastanawiałem się nad 2DIN ale postanowiłem się aż tak nie rozpędzać
2DIN było by bardzo blisko do przycisków od klimy oraz poważnie kolidowało by z mocowaniem wyłącznika od awaryjnych. Musiałbym go przenieść w inne miejsce a chciałem aby pozostał w standardowym.
Do odmiennego wyglądu już się przyzwyczaiłem
- Od: 2 paź 2010, 23:20
- Posty: 76
- Skąd: Galway, Irlandia
- Auto: Mazda 6, 1.8, sedan, 2004
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości