Mazda6 GY LF 2006 2.0 AT / Carbon Gray / Eibach / A-Spec / Chrom out
Ja bym nie zdejmował co ori to ori a potem wszystko odstaje i sie odkleja.Najlepiej pomalowac PlastiDipem czarny mat albo złotym matem!!! Wykałaczka i jedziesz pomiedzy literkami potemm jak przyschnie hehe
-
WisniaUs
Hello,
i mnie dopadła usterka klamry pasów bezpieczeństwa. Tyle, że nie z tyłu na kanapie a klamry pasa kierowcy.
2x podczas jazdy kontrolka zapiętych pasów w liczniku mrygała nieprzyjaźnie. No nic – fotel wybebeszony, klamra rozebrana, wyczyszczona, luty poprawione i problem zażegnany.
Przy okazji można było porządnie poodkurzać pod fotelem i wyczyścić wszystkie plastiki.
Tak z rozpędu dostało się od razu ramionom wycieraczek przedniej szyby. Były już mocno wyblaknięte teraz są piękne czarniutkie.
Trzeba by jeszcze pomyśleć o reszcie plastików. Macie coś polecanego do tych na zewnątrz auta? Poza malowaniem?
I tak na dodatek.
Dopisano 27 sie 2017, 14:00:
Dzięki.
i mnie dopadła usterka klamry pasów bezpieczeństwa. Tyle, że nie z tyłu na kanapie a klamry pasa kierowcy.
2x podczas jazdy kontrolka zapiętych pasów w liczniku mrygała nieprzyjaźnie. No nic – fotel wybebeszony, klamra rozebrana, wyczyszczona, luty poprawione i problem zażegnany.
Przy okazji można było porządnie poodkurzać pod fotelem i wyczyścić wszystkie plastiki.
Tak z rozpędu dostało się od razu ramionom wycieraczek przedniej szyby. Były już mocno wyblaknięte teraz są piękne czarniutkie.
Trzeba by jeszcze pomyśleć o reszcie plastików. Macie coś polecanego do tych na zewnątrz auta? Poza malowaniem?
I tak na dodatek.
Dopisano 27 sie 2017, 14:00:
Nightfall napisał(a):Teraz o wiele wiele ładniej
Dzięki.
Ostatnio edytowano 27 sie 2017, 17:05 przez Geniek, łącznie edytowano 2 razy
U mnie trochę farba schodzi, czarnidło już nie pomaga
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
WisniaUs napisał(a):Darku a dlaczego ramiona wycieraczek nie poszły w złoty mat????????
Tylko dlatego, że kolor się skończył A poza tym jakie to by były wrażenia jak jedziesz w deszczu i co chwilę ci złoto miga przed oczyma. Wypasik
jak nie lakierowane plastiki mają być czarne na długoo, a nie chcesz lakierować to pomyśl o ceramice.
ja co prawda kładę natryskowo aerografem by pokryć każdy zakamarek ale jak ktoś ma czas to można ręcznie się bawić
nie wiem czy mogę nazwy produktów tu rzucać więc jak coś pisz PW
ja co prawda kładę natryskowo aerografem by pokryć każdy zakamarek ale jak ktoś ma czas to można ręcznie się bawić
nie wiem czy mogę nazwy produktów tu rzucać więc jak coś pisz PW
- Od: 9 cze 2017, 12:39
- Posty: 88
- Skąd: łódzkie
- Auto: MAZDA3 BK LF
Geniek napisał(a):WisniaUs napisał(a):A poza tym jakie to by były wrażenia jak jedziesz w deszczu i co chwilę ci złoto miga przed oczyma. Wypasik
Na bogato byś śmigał Janusze by mówili ''zoba jaki bogaty nawet ramiona wycieraczek ze złota ma cholernik''
Hejoo,
jako, że od ostatniej wymiany wycieraczek minęło ponad 2 latka nadszedł czas na zmianę. Tak jak i poprzednio na blat wpadły hybrydowe Denso. Poprzednie wytrzymały szmat czasu ale ta od strony pasażera zaczęła smużyć.
A tak poza tym to nic sie nie dzieje. Lejemy paliwo i jedziemy do przodu. Powoli zbliża sie też termin wymiany oleju. Od ostatniej wymiany zrobiłem już 8.2kkm. Olej pewnie zostanie ten sam Motul X-Clean+
Ubytków na bagnecie nie widać, tak że remont silnika prawie 20kkm temu można uznac za sukces.
jako, że od ostatniej wymiany wycieraczek minęło ponad 2 latka nadszedł czas na zmianę. Tak jak i poprzednio na blat wpadły hybrydowe Denso. Poprzednie wytrzymały szmat czasu ale ta od strony pasażera zaczęła smużyć.
A tak poza tym to nic sie nie dzieje. Lejemy paliwo i jedziemy do przodu. Powoli zbliża sie też termin wymiany oleju. Od ostatniej wymiany zrobiłem już 8.2kkm. Olej pewnie zostanie ten sam Motul X-Clean+
Ubytków na bagnecie nie widać, tak że remont silnika prawie 20kkm temu można uznac za sukces.
U mnie wytrzymaly 3 latka i tez od pasażera lekko zostawiala smugi.Wymienione 2 tyg temu.Najlepsze z najlepszych
-
WisniaUs
Hejka,
ojj długo nic ciekawego w wątku się nie działo ale też nie było o czym pisać. Mazdzinka łyka kolejne kilometry i poza tym, że trzeba lać do baku to działa bezawaryjnie.
Jako, że kolejne 11tyś kilometrów mineło od wymiany oleju przyszedł czas serwis olejowy. I tym razem nie kombinowałem i wlałem to co było zalane 2x wcześniej czyli Motul 8100 X-Clean+ 5W30. Do tego oczywiście filterek oleju.
Dodatkowo w ramach przygotowania do wiosny zawitały u mnie 2x nowe oponki na przód jako, że dwie wcześniejsze dokończyły żywota na jesieni.
Mam nadzieję, że będę z nich zadowolony tak jak i inni
Koło wakacji autko trafi pod młotek i bedziem się rozglądać za jakąś nowszą siostrą
ojj długo nic ciekawego w wątku się nie działo ale też nie było o czym pisać. Mazdzinka łyka kolejne kilometry i poza tym, że trzeba lać do baku to działa bezawaryjnie.
Jako, że kolejne 11tyś kilometrów mineło od wymiany oleju przyszedł czas serwis olejowy. I tym razem nie kombinowałem i wlałem to co było zalane 2x wcześniej czyli Motul 8100 X-Clean+ 5W30. Do tego oczywiście filterek oleju.
Dodatkowo w ramach przygotowania do wiosny zawitały u mnie 2x nowe oponki na przód jako, że dwie wcześniejsze dokończyły żywota na jesieni.
Mam nadzieję, że będę z nich zadowolony tak jak i inni
Koło wakacji autko trafi pod młotek i bedziem się rozglądać za jakąś nowszą siostrą
Nie sądzę Ponoć strasznie głośne... Dejneks odradzał bo miał i zmienił na fuldy takie jak moje
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości