Mazda6 GG MPS L3-VDT '06 (300+ by DISITune)
Dużo pracy włożone, teraz tylko jeździć i się cieszyć
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
xRafalx napisał(a):Dużo pracy włożone, teraz tylko jeździć i się cieszyć
Dużo pracy jeszcze przede mną, żeby Cię dogonić w modach
W najbliższym czasie wejdzie jeszcze dolot, a w ciągu trwania tego roku wybiorę się do Miśka na pełny program. Jakieś 320 – 330 KM powinien z tego wydobyć, bo powiedział, że auto jest dobrą bazą pod tuning. A potem się zobaczy
A potem dobijesz do 350-360 i pozostanie Ci metanol lub kolektor z wtryskami od Focusa, a wcześniej kucizna nie zapominaj
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Dziś pod maską zagościł dolot K&N Typhoon. Oryginalnie przeznaczony do mazdy 3 mps, musiał zostać odrobinę przedłużony, żeby pasował do szóstki. Efekt zasysanego powietrza robi robotę, a przy odpuszczaniu gazu brzmi jak blow off!
Kolejnym krokiem będzie odseparowanie stożka od komory silnika, prawdopodobnie będę próbował wykonać taką osłonę samodzielnie :–)
Kolejnym krokiem będzie odseparowanie stożka od komory silnika, prawdopodobnie będę próbował wykonać taką osłonę samodzielnie :–)
Bardzo ładnie i oby jak najwięcej modów, a mi się wydaje czy gdzieś przeniosłeś zbiorniczki z lewej strony
MateoM6 napisał(a):Skąd dolot bierze zimne powietrze ?
Zaraz pod stożkiem jest rura, która pochodzi z oryginalnego dolotu i która doprowadza zimne powietrze spod zderzaka. Gdy dojdzie osłona z PCV (jestem na etapie docinania elementów), stożek nie powinien łapać ciepłego powietrza od silnika.
wujekbob1103 napisał(a):Bardzo ładnie i oby jak najwięcej modów, a mi się wydaje czy gdzieś przeniosłeś zbiorniczki z lewej strony
Hejka, dzięki :–) Nic nie przenosiłem, w szótce MPS zbiorniczki są po drugiej stronie
ZeroCool_m1 napisał(a):MateoM6 napisał(a):Skąd dolot bierze zimne powietrze ?
Zaraz pod stożkiem jest rura, która pochodzi z oryginalnego dolotu i która doprowadza zimne powietrze spod zderzaka. Gdy dojdzie osłona z PCV (jestem na etapie docinania elementów), stożek nie powinien łapać ciepłego powietrza od silnika.
To masz doprowadzone tak samo jak u mnie Poczekam na twoją obudowę i z chęcią zobaczę jak to będzie wyglądało
MateoM6 napisał(a):To masz doprowadzone tak samo jak u mnie Poczekam na twoją obudowę i z chęcią zobaczę jak to będzie wyglądało
Obudowa już gotowa, niestety źle dobrałem plastik (za twardy), juz na etapie składania wszystkiego do kupy, przy próbie podgrzewania opalarką, żeby ładnie wszystko dogiąć, zaczął pękać. Skończyło się na skręcaniu boków śrubami, ale koniec końców popękało jeszcze bardziej.
Teraz wraz z kolegą planujemy propotyp nr2 z włókna szklanego, natomiast filmik z nieudanym prototypem nr1 wrzucę tutaj wkrótce. Sam pomysł się sprawdził, po prostu materiał zawiódł.
Tak to wyglądało po założeniu. Uszczelka pomiędzy deklem a resztą boxa jest brązowa i psuje to nieco efekt, ale ostatecznie wyszło chyba nieźle. Niestety zbyt twardy plastik sprawił, że całość zaczęła powoli pękać jeszcze przed założeniem. Poza tym pełna zabudowa puszki z wyjściem tylko w dół też nie była najlepszym pomysłem – stożek zasysa pod sporym ciśnieniem i podczas dodawania gazu boczne ścianki puszki robiły się wklęsłe, co powodowało kolejne pęknięcia. Ogólnie, jako prototyp, wyszło ok
Już po wizycie w Warszawie w DISITUNE i pierwszy program gotowy. Uadało się bezpiecznie uzyskać 301 KM oraz 430 Nm. I to naprawdę czuć :–)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości