Mazda6 GG RF ’05 CiTD 2.0 121 KM, AERO, Eibach, DOTZ
Korespondowałem ostatnio z Eibach z uwagi na ten prześwit z przodu. Potwierdzili, że mam prawidłowe springi, ale jednocześnie poprosili o info na jakich amorach siedzi Mazda. Coś mi tu śmierdzi, pewnie wykpią się tym, że powinienem też zmienić amory
Co do zmian ... hehe widzimy się w Rykach
Zakupiłem zabezpieczenie do felg od 4nano. Pól dnia bujałem się z felgami w niedzielę. Mycie rękawicą, potem pędzlem, potem szczoteczką każdy zakamarek, potem długą szczotką środki. Następnie glinkowanie, IPA i zabezpieczanie. Na każdą felgę pewnie z 1-1,5h się zeszło. Zobaczymy, czy syf będzie unikał felg.
Co do zmian ... hehe widzimy się w Rykach
Zakupiłem zabezpieczenie do felg od 4nano. Pól dnia bujałem się z felgami w niedzielę. Mycie rękawicą, potem pędzlem, potem szczoteczką każdy zakamarek, potem długą szczotką środki. Następnie glinkowanie, IPA i zabezpieczanie. Na każdą felgę pewnie z 1-1,5h się zeszło. Zobaczymy, czy syf będzie unikał felg.
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Celin napisał(a): Coś mi tu śmierdzi, pewnie wykpią się tym, że powinienem też zmienić amory
Wydaje mi się, że typ (a nie stan, bo tak piszesz) amortyzatorów nie ma tutaj znaczenia...
Celin napisał(a):Zakupiłem zabezpieczenie do felg od 4nano. Zobaczymy, czy syf będzie unikał felg.
Czekam na jakieś info...
Do przygotowania pod zabezpieczenie nie lepiej było użyć cleaner'a? Piszą, że IPA to nie cleaner...
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Cleanera nie miałem pod ręką niestety, ale wyczyściłem jak się dało. Po to użyłem tylu szczotek i pędzelka IPA użyłem dla odtłuszczenia, tak podaje instrukcja 4nano dla tego środka.
Co do amortyzatorów, to nigdzie nie pisze o ich stanie ani typie ale myślę, że mogą zarzucić, aby wymienić amortyzatory na jakiegoś konkretnego producenta, żebym się tylko od nich odczepił. W Rykach zagadam o sposobie wymiany sprężyn, bo tak na prawdę tylko koszt wymiany powstrzymuje mnie przed ich wywaleniem i zakupem H&R Jeśli mógłbym sam je wymienić bez zastosowania jakiś specjalnych narzędzi to było by super.
Co do amortyzatorów, to nigdzie nie pisze o ich stanie ani typie ale myślę, że mogą zarzucić, aby wymienić amortyzatory na jakiegoś konkretnego producenta, żebym się tylko od nich odczepił. W Rykach zagadam o sposobie wymiany sprężyn, bo tak na prawdę tylko koszt wymiany powstrzymuje mnie przed ich wywaleniem i zakupem H&R Jeśli mógłbym sam je wymienić bez zastosowania jakiś specjalnych narzędzi to było by super.
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Ja swoje eibachy wkładałem własnoręcznie przez prawie 4 godziny, trochę brat mi pomógł ale daliśmy radę, było to prawie 6 miesiecy temu i nadal jeżdżę, więc chyba dobrze to zrobiłem a robiłem to po raz pierwszy :p kanał, kilka kluczy o różnych rozmiarach i ściągacze do sprężyn i można robić według mnie trudniejsze jest rozbieranie wnętrza celem wyciszenia niż zmiana sprężyn :p
Ściągacz mogę udostępnić na Ułężu a kanał, jak wolisz, mieszkam prawie że na lotnisku to może się dogadamy Kupuj sprężyny to coś się wymyśli
Ściągacze możesz kupić za mniej niż 50 cebulionów. Na kobyłkach też można zmieniać sprężyny ale myślę, że może być niewygodnie. Ale Polak potrafi
A to pardąsik
I to pewnie chodzi o Bilstein...
A wracając do torby na kosmetyki to i ja postanowiłem sobie kupić. Taki koszyk piknikowy z Juli za 19,99. Mam nieco mniej szajsu od Ciebie ale wszystko się mieści
Celin napisał(a):IPA użyłem dla odtłuszczenia, tak podaje instrukcja 4nano dla tego środka.
A to pardąsik
Celin napisał(a):ale myślę, że mogą zarzucić, aby wymienić amortyzatory na jakiegoś konkretnego producenta, żebym się tylko od nich odczepił.
I to pewnie chodzi o Bilstein...
A wracając do torby na kosmetyki to i ja postanowiłem sobie kupić. Taki koszyk piknikowy z Juli za 19,99. Mam nieco mniej szajsu od Ciebie ale wszystko się mieści
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Przemysław napisał(a):I to pewnie chodzi o Bilstein...
najprawdopodobniej tak będzie, bo nawet u siebie na stronie mają taki komplet
Przemysław napisał(a):A wracając do torby na kosmetyki to i ja postanowiłem sobie kupić. Taki koszyk piknikowy z Juli za 19,99.
Ja niestety bym się nie pomieścił, zwłaszcza, że mam w niej również polerkę i pady
Sprawdzę w najbliższym czasie jak ściągać springi z przodu i jak będzie w miarę łatwo to zakupię ściągacz i jazda
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Już nie szukaj
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Widziałem chce na żywo sprawdzić na kobyłce, ale to już pewnie po zlocie, co by całkowitą kozą nie zajechać do Ryk. Już lepsze to co teraz niż na oryginalnych springach. Podeślij jak możesz linka do sklepu gdzie kupiłeś swoje H&Ry
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Nie podeślę Ci linka bo kupiłem używki z drugiego co do popularności portalu anonsowego. Ale oczekuj jutro rano posta, bądź PW z numerami
EDIT
H&R 29311
EDIT
H&R 29311
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
No i niestety stało się to czego się obawiałem, nie będę w stanie przyjechać na zlot
Żona w końcówce ciąży i są obawy, że urodzi jak raz tego dnia. Dlatego niedługo pewnie wrzucę fotki drobnych zmian w aucie / gażdżetów, których do czasu zlotu nie chciałem pokazywać
Cóż pozostaje mi czekać na przyszły rok i może Czaplinek a w miedzy czasie jakieś lokalne wtorki obskoczyć.
Żona w końcówce ciąży i są obawy, że urodzi jak raz tego dnia. Dlatego niedługo pewnie wrzucę fotki drobnych zmian w aucie / gażdżetów, których do czasu zlotu nie chciałem pokazywać
Cóż pozostaje mi czekać na przyszły rok i może Czaplinek a w miedzy czasie jakieś lokalne wtorki obskoczyć.
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Szkoda, że nie będzie Cię na zlocie, no ale są rzeczy ważne i ważniejsze! Powodzonka!
A tymczasem czekamy na fotki,chwal się!
A tymczasem czekamy na fotki,chwal się!
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
O masz . Ale jak Rafał pisze, rodzina najważniejsza.
Czekamy
Ze sprężynami coś działasz?
Celin napisał(a):Dlatego niedługo pewnie wrzucę fotki drobnych zmian w aucie / gażdżetów, których do czasu zlotu nie chciałem pokazywać
Czekamy
Ze sprężynami coś działasz?
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Sprawdziłem amory i wychodzi na to, że są oryginalne jeszcze założone. Czekam na info z Eibach. Jeśli polecą mi zmienić amory na Bilstein to raczej zdemontuję Eibach'y i sprzedam. Potem będę szukał H&R, tylko, że nie podesłałeś linka
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Bo kupiłem używki z olx. Ale sprawdziłem numery
Obniżają tak samo nawet A-Spec i MPS'a
Przemysław napisał(a): H&R 29311
Obniżają tak samo nawet A-Spec i MPS'a
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Opada już powoli kurz po zlocie, więc można wrzucić parę fotek Strasznie żałuję, że mnie nie było, ale cóż... w domu póki co też jeszcze nie przybyło nowego członka, wciąż siedzę jak na szpilkach.
Rzeczy przygotowane na zlot. Niestety nie wszystko zostało zrobione, z uwagi, że na tydzień przed zlotem wiedziałem, że jednak nie pojadę Nie wiem co jeszcze zrobić z tylnym znaczkiem, na razie go nie ma :p no i została polerka do odbębnienia. Wtedy wrzucę lepszej jakości zdjęcia.
Zmieniona została okleina na konsoli
Przyciemnione tylne światła
Błyskotki do silnika
Zmieniony kolor zacisków
Tak oglądam zdjęcia ze zlotu i jestem coraz bliżej pomysłu zmiany felg letnich na 17 lub 18. Obecne bym dał na zimowe, zimowe na sprzedaż (oryginały Mazdy 16) a na lato nowe. Jeszcze muszę się pochylić nad tym tematem.
Rzeczy przygotowane na zlot. Niestety nie wszystko zostało zrobione, z uwagi, że na tydzień przed zlotem wiedziałem, że jednak nie pojadę Nie wiem co jeszcze zrobić z tylnym znaczkiem, na razie go nie ma :p no i została polerka do odbębnienia. Wtedy wrzucę lepszej jakości zdjęcia.
Zmieniona została okleina na konsoli
Przyciemnione tylne światła
Błyskotki do silnika
Zmieniony kolor zacisków
Tak oglądam zdjęcia ze zlotu i jestem coraz bliżej pomysłu zmiany felg letnich na 17 lub 18. Obecne bym dał na zimowe, zimowe na sprzedaż (oryginały Mazdy 16) a na lato nowe. Jeszcze muszę się pochylić nad tym tematem.
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Szykuje mi się chyba wymiana IC, jest zawalony tak, że w ogóle nie widać łączeń a i cieknie troszkę. Coś dobrego polecacie?
Tak z ciekawostek, ktoś ki zarąbał wszystkie 4 nakrętki na wentyle co za ludzie, już nawet takie rzeczy kradną. Pewnie jakiś gówniarz do roweru sobie wziął.
Tak z ciekawostek, ktoś ki zarąbał wszystkie 4 nakrętki na wentyle co za ludzie, już nawet takie rzeczy kradną. Pewnie jakiś gówniarz do roweru sobie wziął.
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Celin napisał(a):co za ludzie, już nawet takie rzeczy kradną
a mnie to nie dziwi wcale dlatego u siebie mam z zabezpieczeniem, co i tak nie jest jakąś specjalną ochroną, no ale zawsze trudniej i potrzebny klucz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości