Mazda6 GH L5 '08 2,5 Sedan Dynamic Sport by Jachu
W piątek,znów poprawiłem troszeczkę fabrykę.Na warsztat poszła cała podłoga z wyciągnięciem jak najwyżej grodź silnika.I to ,w tech chwili dało najbardziej spektakularny efekt,w pracy nad wygłuszaniem autka.Tym razem użyłem innej maty niż GMS-07 PRO tylko sygnowaną przez firmę bit-mat AB-25.
Mata ta jest lepsza w pracy,bardziej elastyczna oraz ma łagodniejszą folię aluminiową.Przy GMS miałem całe dłonie pocięte .A teraz ani jednej rany.Nie umiem pracować w rękawiczkach
Po całym zabiegu przy prędkości 140 km/h osiągnąłem wynik 65 dB .Dla mnie rewelacyjny.A jeszcze mam zamiar wygłuszyć przednie nadkola oraz podszybie.
Poniżej parę fotek z moich prac,która zajęła mi 11 h
Mata ta jest lepsza w pracy,bardziej elastyczna oraz ma łagodniejszą folię aluminiową.Przy GMS miałem całe dłonie pocięte .A teraz ani jednej rany.Nie umiem pracować w rękawiczkach
Po całym zabiegu przy prędkości 140 km/h osiągnąłem wynik 65 dB .Dla mnie rewelacyjny.A jeszcze mam zamiar wygłuszyć przednie nadkola oraz podszybie.
Poniżej parę fotek z moich prac,która zajęła mi 11 h
Genialna robota [THUMBS UP SIGN]
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Dokładnie 3 db i jest jeszcze raz ciszej.A przy praktycznie słabo wygłuszonej M6 to nie ma trudu żeby to osiągnąć.Po wygłuszeniu jeszcze podszybia i przednich nadkoli mam nadzieję zejść jeszcze z 1-1,5 dB niżej
jachu36 napisał(a):Po całym zabiegu przy prędkości 140 km/h osiągnąłem wynik 65 dB
Jak w klasie "premium" – choć nie lubię tego podziału
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Mam inną ,lepszą pracę...Myślę że ze 30 kg... No cóż ,cos za coś. Ale mało paliwa w baku wożę bo max 15 litrów,Za to bańka z gazem swoje waży...
Niestety ale to "premium" skądś się bierze...
Niestety ale to "premium" skądś się bierze...
Powiem tak. Materiały do wygłuszenia są co raz lżejsze, oraz mają co raz lepsze właściwości tłumiące niż produkty z przed np. 4 lat.W poprzednim aucie wygłuszenie ważyło co najmniej 50 kg.
Hej,szczerze powiedziawszy to sam nie wiem.Gość który je lakierował,miał na blaszkach przygotowane różne próbniki.Ten kororek najbardziej mi się podobał i dlatego są takie a nie inne...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości