Mazda6 GG 18' 2.3 A-Spec kolor bordo moja m...

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez WisniaUs » 4 kwi 2017, 20:58

Jaszczomp1313 napisał(a):Potrzebuję waszej pomocy bo nie wiem co robić.


Hahaah pewnie dzięcioły nie umieją shamować Automata.NIe przejmuj sie mi kiedys w rykach wyszlo 146 hahaha hahaha A nadal przyspiesza w tym samym czasie jak byla nowa.Tyle ze u mie fabrycznie pisali 178hp.Większosc miala 166hp.A co czujesz ze auto słabe??? Czy jezdzi normalnie???
WisniaUs
 

Postprzez xRafalx » 4 kwi 2017, 21:29

Dokładnie, nie przejmuj się. Na pewno hamowania nie była przystosowana do hamowania tego lub operator nie miał pojęcia jak hamować automata :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez makmarc » 4 kwi 2017, 21:30

Pamiętaj, ze nie tylko Tobie cuda wychodziły, mi wychodziło mniej z 2.3 niż Danielowi z 2.0, a efekt na kresce Danmazda, Wiśnia i ja był widoczny :)
makmarc
 

Postprzez Jaszczomp1313 » 4 kwi 2017, 21:54

No gościu byl trochę nieogarniety tak mi sie wydaje... Na koncu powiedzial ze on hamownie to ma do porównywania przed i po jego chiptuningu. Coś tam mówił że jak wciskal gaz do dechy to mu na 2 wrzucalo wiec na poczatku nie dociskal do konca. Jednego jestem pewien. Na zimnym ciągnie jak szalona kobyłka a na rozgrzanym jakby miała przyczepe...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2016, 14:37
Posty: 350 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda6 GG L3 2003

Postprzez francesco_franco » 5 kwi 2017, 09:03

Ściema jakaś, przyjedź na spota, jak Cię Dejneks 1.8 Pb objedzie, to będziesz się martwił, że masz mniej koni jak w dieslu 1.6. :D
Bez paniki, zadzwoń w inne miejsce, zapytaj, może tam, gdzie Daro jeździ. C-tronik, czy coś takiego. Nie jeden już miał mniej niż pomodził, więc skoro auto śmiga, to po co tracić zdrowie na kreseczki ?? <głaszcze>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2014, 20:41
Posty: 975 (17/34)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue

Postprzez skorpy » 5 kwi 2017, 09:49

Super autko, bardzo ciekawa skóra w środku, a co do tunelu dobry byłby kolor czarny w carbonie, bo ten szary nie za bardzo pasuje ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 mar 2017, 10:03
Posty: 18
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 6 gen.I 2.0 147 km PB 2007

Postprzez olrzyn » 5 kwi 2017, 10:19

malo kto potrafi poprawnie shamowac automata. najlepiej jak by sie podlaczyl pod kompa I zablokowa szkrzynie na 4 biegu ale to malo kto robi.
stan na kreske z 2.0 150KM. jak bede szly rowno to jest OK (automat nie jest taki szybki)

nie ma sie co przejmowac jak odczucia masz takie samo



przyjezdzaj w sobote na borek na 18.00 to pogadasz z bardziej doswiadczonymi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Postprzez Jaszczomp1313 » 5 kwi 2017, 10:25

No okej chętnie przyjadę:) Dzisiaj jadę na sprawdzenie kompresji za 30zł :] Koszt nieduży a przynajmniej o to będę spokojny. Następnie planuję sprawdzić ciśnienie na listwie paliwowej,wyczyścić sito w baku, i przeczyścić przepływomierz. Właśnie się dowiedziałem że zapłon jest ustawiany elektronicznie więc to też odpada :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2016, 14:37
Posty: 350 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda6 GG L3 2003

Postprzez wumpscut » 5 kwi 2017, 11:26

olrzyn napisał(a):najlepiej jak by sie podlaczyl pod kompa I zablokowa szkrzynie na 4 biegu ale to malo kto robi.


Czy jest to konieczne, skoro w skrzyni można włączyć tryb manualny? Nie wystarczy wrzucić ostatniego biegu w tym właśnie trybie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2016, 16:37
Posty: 629 (6/20)
Skąd: Wieleń nad Notecią
Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09

Postprzez olrzyn » 5 kwi 2017, 15:46

wumpscut napisał(a):
olrzyn napisał(a):najlepiej jak by sie podlaczyl pod kompa I zablokowa szkrzynie na 4 biegu ale to malo kto robi.


Czy jest to konieczne, skoro w skrzyni można włączyć tryb manualny? Nie wystarczy wrzucić ostatniego biegu w tym właśnie trybie?


wtedy powinno sie udac.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Postprzez Geniek » 5 kwi 2017, 16:20

olrzyn napisał(a):wtedy powinno sie udac.

Na 100% się uda. Ja tak hamowałem mojego automata. Przestawiony na manual na 3 biegu i poszło jak trzeba. Choć Krzyśkowi nie nie udało ale on ma amerykańca a te są kijowe <glupek2> i nie nadają się do hamowania. Bo zawsze się starają myśleć za ciebie i nawet na manualu nie są manualne <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 630 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez Jaszczomp1313 » 5 kwi 2017, 17:37

Dokładnie tak, redukuje do 2 nawet na manualu.

Byłem na pomiarze kompresji i na wszystkich 4 około 12barów więc odpada. Czy możliwe jest że to automat nie domaga ? Na zimnym ciągnie aż miło a na rozgrzanym coś ją hamuje...

Aby nie być gołosłownym zobaczcie na te logi :
czas od 40-70 na początku około 3s potem po rozgrzaniu już 5...

[Nie patrzcie na pomiar gps] zapomniałem przefiltrować :)


17820403_750930451749360_1140681288_o.png
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2016, 14:37
Posty: 350 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda6 GG L3 2003

Postprzez wumpscut » 6 kwi 2017, 06:03

Dzięki za wyjaśnienie z tym automatem i redukowaniem w manualu. Zapomniałem o tym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2016, 16:37
Posty: 629 (6/20)
Skąd: Wieleń nad Notecią
Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09

Postprzez Jaszczomp1313 » 6 kwi 2017, 06:59

Udało mi się dzisiaj zrobić pomiar na w miarę zimnym silniku. Tzn apka pokazała że temperatura już jest ok minutę wcześniej:) Czas z 750 obrotów z połową baku i oponami w bagażniku to 10.2. Czyli uznaję że jest ok tak jak myślałem. Teraz tylko czas na pełnym rozgrzaniu i będzie wszystko jasne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2016, 14:37
Posty: 350 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda6 GG L3 2003

Postprzez tqr_us » 6 kwi 2017, 07:54

Geniek napisał(a):
olrzyn napisał(a):wtedy powinno sie udac.

Na 100% się uda. Ja tak hamowałem mojego automata. Przestawiony na manual na 3 biegu i poszło jak trzeba. Choć Krzyśkowi nie nie udało ale on ma amerykańca a te są kijowe <glupek2> i nie nadają się do hamowania. Bo zawsze się starają myśleć za ciebie i nawet na manualu nie są manualne <rotfl>

To ja mam innego jakiegos aftomata bo ten na manulalu n8c nie zmienia na jedynce do odciny moge i nie zmieni ,w dol tak samoczynie przelacza od 5 do 1 ,a jak chcesz odwotnie tylko lewarem
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2016, 23:15
Posty: 249 (4/3)
Skąd: Islandia/kef.Podlasie
Auto: 2.3L AT MZR 07 Aspec

Postprzez Geniek » 6 kwi 2017, 08:07

tqr_us napisał(a):To ja mam innego jakiegos aftomata bo ten na manulalu n8c nie zmienia na jedynce do odciny moge i nie zmieni ,w dol tak samoczynie przelacza od 5 do 1 ,a jak chcesz odwotnie tylko lewarem

Właśnie chodzi o to, że nasze europejskie mazdzioszki jak są na manualu to nawet podczas kickdown'a nic nie robią tylko ciągną na tym biegu na jakim są ustawione. Amerykaniec WisniaUS na manualu podczas kickdown'a redukuje bieg mimo wszystko i dlatego podczas hamowania wyszły mu głupoty.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 630 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez WisniaUs » 6 kwi 2017, 21:31

Dokładnie tak !! Na ''M'' moge deptac do odcinki i to ja decyduje na jakim biegu natomiast jadąc np na 4biegu "M" po wciśnieciu gazu w podłoge robi redukcje niżej.Skrzynia USA ma inne oprogramowanie jak EU.Pozdrawiam


Ps;Co do sprintu od 0-100 to mi kiedys wyszlo cos kolo 8.9sec <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez Jaszczomp1313 » 7 kwi 2017, 10:42

Dziś czyszczenie:) Ciekawe czy będzie jakakolwiek różnica. Nawet jeśli nie to wyeliminuje kolejne podejrzenie:) Dzwoniłem do pewnego mechanika we Wrocławiu to mi powiedział "Panie to zaczipuj Pan jak za mało mocy"...


17821094_752007191641686_32825677_n (1).jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2016, 14:37
Posty: 350 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda6 GG L3 2003

Postprzez tqr_us » 7 kwi 2017, 11:32

Jezeli to bylby maf to by checka walilo i zmiejeca bys plynnie nie ruszył szarpie zuca, przeabialem juz wymiane tego teraz siedzi od dizla :D
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2016, 23:15
Posty: 249 (4/3)
Skąd: Islandia/kef.Podlasie
Auto: 2.3L AT MZR 07 Aspec

Postprzez Mateo_RX » 7 kwi 2017, 11:59

Jaszczomp1313 napisał(a):"Panie to zaczipuj Pan jak za mało mocy"...


To mechanik za mądry nie jest skoro chce chipować benzynę :O
Wydałbyś koło 1000 PLN, a przyrostu miał może z 10 km i 10 NM
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Ziemi Lubuskiej
 
Od: 6 cze 2016, 20:45
Posty: 648 (12/21)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda RX-8 1.3 HP ''Szara Osa''

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy