Strona 7 z 8

PostNapisane: 16 lip 2016, 11:46
przez LooKasH8
Moja również była złamana, kupiłem z biedronki za 9 złotych cały komplet z kablem i działa lepiej niż w mercedesie na oryginalnej :P moim zdaniem nie ma się co spuszczać nad tym ustrojstwem :D

Re: Mazda6 GG LF 2,0+LPG '06 AT

PostNapisane: 1 sie 2016, 22:28
przez Marwis
Antena podpisała na siebie wyrok na autostradzie. Zaczęła stukać w szybę przy 130.
Kupiony zwykły bat, ściąga raczej tak samo.

Wracam z pytaniem o tylną piastę. Jest tego trochę do wyboru. Może ktoś polecić coś konkretnego w przystępnej cenie?

Re: Mazda6 GG LF 2,0+LPG '06 AT

PostNapisane: 7 sie 2016, 19:59
przez Marwis
Piasta kupiona, ale kurier słabo się z nią obchodził. Paczka musiała spaść i piasta uderzyła krawędzią, przez co pękła koronka i spada. Czy jest szansa na przełożenie koronki ze starej piasty?
Za tydzień będę miał dostęp do warsztatu, a w tym czasie raczej nie zdążę załatwić reklamacji.

WP_20160805_17_32_19_Pro.jpg

PostNapisane: 7 sie 2016, 22:18
przez maestro81
Ja bym walił o odszkodowanie do firmy kurierskiej... Wygląda na ewidentne uszkodzenie mechaniczne. Kontaktowałeś się już w tej sprawie z firmą, która Ci to wysłała?

PS. A warsztat nie zając, nie ucieknie <diabełek>

Re: Mazda6 GG LF 2,0+LPG '06 AT

PostNapisane: 27 sie 2016, 23:26
przez Marwis
Piasta wymieniona. Postanowiłem spróbować z przełożeniem starej koronki. Udało się bez większego problemu. Ściągnięcie i wymiana piasty też nie sprawiło problemów. Wreszcie skończyło się dudnienie przy większych prędkościach.
5957554_IMG_20160820_144247.jpg

Re: Mazda6 GG LF 2,0+LPG '06 AT

PostNapisane: 3 wrz 2016, 22:06
przez Marwis
Od dziś Mazda ma małą konkurencje ;)

img-20160903-180355.jpg

PostNapisane: 4 wrz 2016, 12:27
przez maestro81
Teraz będziesz łajbę odrestaurowywał :| <nie powiem> :> <diabełek>

Re: Mazda6 GG LF 2,0+LPG '06 AT

PostNapisane: 4 wrz 2016, 13:21
przez Marwis
Żeby nie było że zapomniałem o Mazdzie.
Ostatnio przeszła naprawę ASB. Skończyło się szarpanie przy załączaniu 4 biegu pod obciążeniem :)
Niestety tanio nie było <płacze> Winny był, tak jak przewidywałem, tłok serwo (właściwie jego wyrobiona tuleja). Tak więc na ten rok M wyczerpała swój limit finansowy. Dostanie tylko nowy olej, ale on już czeka w szafce.
Aha, zrobiła mi jeszcze psikusa podczas odkurzania. Odkurzam sobie spokojnie, radyjko niegłośno sobie gra, trochę zagadałem się ze znajomym. Po skończeniu chcę odjechać i... nawet nie zakręciła :|
Automat, bieg P, nawet przepchnąć się nie da bez prądu. Fakt, z aku już nawet nalepki się poodklejały i w zimę czułem że to ostatni rok, ale nie spodziewałem się że latem po rozgrzaniu silnika od radia może nie dać rady.
PS. W motocyklu też aku do wymiany <lol>

Re: Mazda6 GG LF 2,0+LPG '06 AT

PostNapisane: 4 wrz 2016, 16:42
przez LooKasH8
Fajny jednoślad :D 1000cm3?

PostNapisane: 4 wrz 2016, 16:54
przez Marwis
NIE, to jej mała siostra :D

Re: Mazda6 GG LF 2,0+LPG '06 AT

PostNapisane: 3 lis 2016, 20:28
przez Marwis
Mazda dostała świeży olej do silnika.
Kolejny raz padł aku, na teście okazało się że ma wewnętrzne zwarcie.
Chciałem kupić Yuase ale w sklepie odradzili mi, twierdząc że ostanio spadła ich jakość i mają zwroty. Polecił mi Tuborga i ew. droższy Duracell. Wziąłem Tuborga 60Ah, chociaż pierwszy raz słyszałem o takiej firmie, ciekawe czy się sprawdzi.

Re: Mazda6 GG LF 2,0+LPG '06 AT

PostNapisane: 17 lis 2016, 16:40
przez piszczek
Jak się śmiga po założeniu nowych piast? Ja mam teraz podobny problem. Jakiej firmy piasty kupiłeś?

PostNapisane: 17 lis 2016, 19:42
przez WisniaUs
Marwis napisał(a):Automat, bieg P, nawet przepchnąć się nie da bez prądu.


What!!!!!!!!! przekrecasz kluczyk wciskasz hamulec dajesz na N i sobie pchasz do woli.Na P nic nie zrobisz bo to blokuje koła napędowe nawet na górce może stać.

Anyway,ile usługa w aso tej skrzyni jesli to nie tajemnica <spoko>

PostNapisane: 17 lis 2016, 22:39
przez Marwis
WisniaUs napisał(a):
Marwis napisał(a):Automat, bieg P, nawet przepchnąć się nie da bez prądu.


What!!!!!!!!! przekrecasz kluczyk wciskasz hamulec dajesz na N i sobie pchasz do woli.Na P nic nie zrobisz bo to blokuje koła napędowe nawet na górce może stać.

A nie prawda :P
W wersji poliftowej jest elektromagnetyczna blokada położenia P. Trzeba wcisnąć hebel żeby puściła, ale u mnie wtedy napięcie spadło na tyle, że elektromagnes nie dał rady. Można ew. otworzyć tunel i ręcznie odblokować.

piszczek napisał(a):Jak się śmiga po założeniu nowych piast? Ja mam teraz podobny problem. Jakiej firmy piasty kupiłeś?

Na trasie szybciej bo przestało dudnić :) Szkoda że się wcześniej nie zorientowałem że to łożysko.
Piasta z mazparts OEM Japan z bliżej nieokreślonym producentem łożysk ale działa.

PostNapisane: 18 lis 2016, 00:38
przez WisniaUs
Marwis napisał(a):W wersji poliftowej jest elektromagnetyczna blokada położenia P


To chyba w EU jest taka bieda bo moja bez aku sie pcha jak talala.Zreszta eu ma inne oprogramowanie jak USA albo deko inną skrzynke. Moja jadąc w trybie MANUAL np na 5tym biegu po wcisnieciu gazu do spodu redukuje bieg na 3 a w EU nie ma takiej obcji.Mozesz to zweryfikowac u siebie???No nic pozdrawiam

Re: Mazda6 GG LF 2,0+LPG '06 AT

PostNapisane: 18 lis 2016, 20:11
przez Marwis
Sprawdziłem dziś, na manualu tak nie zredukuje no i raczej tak powinno być.
Na manualu zrzuci biegi jedynie kiedy jedzie się za wolno na danym biegu.

PostNapisane: 19 lis 2016, 00:51
przez WisniaUs
Marwis napisał(a):na manualu tak nie zredukuje no i raczej tak powinno być.


Aha uważasz że tak powinno być???? i to jest bezpieczniejsze???? To mam przykład z życia wziety!!!

Pomyśl że generalnie jezdzi sie w trybie AUTOMAT tak?? Ale są chwile gdzie wchodzisz w MANUAL,dochodzisz do np piątego biegu i tak sobie jedziesz jakiś czas.Jedziesz ,jedziesz jest fajnie do momentu jak np musisz momentalnie przyspieszyć ( może sobie kogoś wyprzedzasz) i zapomniałeś ze jestes w MANUALU,deptasz w gaz a tu nic!!!!!! Moja zredukuje na co potrzebuje a twoja????? Czasem decyduja sekundy a tobie ich wlasnie moze braknać!! Pomyśl i poćwicz ile ci zajmie zejscie do 2 lub 3 po wczesniejszym zorientowaniu sie ze masz M heh.Wiec nie uważam ze tak powinno byc bo wiele razy jechałem dziadkowo na Manualu i omijajac czy ciągnik czy cosik musialem przydeptac bo cos wylecialo z zakretu i moja skrzynia to ogarnia.A sytuacji róznych jest masa.Pozdrawiam

Re: Mazda6 GG LF 2,0+LPG '06 AT

PostNapisane: 19 lis 2016, 01:05
przez Danmazda
Jeździłem wieloma markami aut z skrzynią automatyczną i w każdym przy wciśnięciu mocniej pedału gazu automat zniżał bieg. Mazdą w automacie nie miałem okazji, ale jeśli tak jest jak piszesz, to albo coś jest nie tak z tą skrzynią albo japońce dali ciała.

PostNapisane: 19 lis 2016, 01:29
przez Mr_Bartek
WisniaUs napisał(a):Aha uważasz że tak powinno być???? i to jest bezpieczniejsze????

Ale po to jest tryb manualny by kierowca, i tylko kierowca, decydował o biegu (oczywiście nie mówię o sytuacjach skrajnych). W trybie automatycznym niech robi jak chce, ale nie po to się wybiera manualny by skrzynia nadal decydowała za kierowcę. W Subaru jest dokładnie tak samo. W modelach na rynek amerykański skrzynia w trybie manualnym zrzuci bieg, a w europejskich modelach już nie. Najwidoczniej przeciętny kierowca w USA jest mniej ogarnięty niż przeciętny Europejczyk, którego nie trzeba aż tak niańczyć.

PostNapisane: 19 lis 2016, 01:39
przez WisniaUs
Mr_Bartek napisał(a):kierowca w USA jest mniej ogarnięty niż przeciętny Europejczyk


Czekałem na taki wpis heheh
tylko skoro amerykanie sa mniej ogarnieci to dlaczego stac ichna wszystko i decyduja o losach świata a europa to biedaki i sie wali na łeb im wszystko razem z naczelnym wodzem VW !!heheh
Tak masz racje manual to manual i dziala tu fajnie ale wlasnie chodzi mi o te skrajne sytuacje w ktorych to wlasnie amerykan cie ochroni i przeżyjesz a europejczyk cie pogrzebie. <spoko>

Dopisano 19 lis 2016, 01:52:

Jadac w podróz dookoła swiata to lepiej miec 2mln $ czy 2mln OJRO???? Dzieki ktorej walucie to zrobisz i przezyjesz??? :P