Mazda6 GG L8-DE '06 Pacific Blue 1.8
1, 2
Cześć, od trzech miesięcy jestem posiadaczem Mazdy. Od poczatku poszukiwań wybór nie był oczywisty. Przez 6 lat jak posiadam prawo jazdy miałem do czynienia głównie z samochodami grupy VAG. Dlaczego zatem Mazda? Skoro w rodzinie zawsze było Audi lub Mercedes. Przede wszystkim nie chciałem jeździć tym czym jeżdżą wszyscy. Oczywiście nie neguje tutaj żadnej z marek. Każdy samochód ma swój urok. Po długich wieczornych posiedzeniach na otomoto, allegro czy autoscout24. Myślałem, że w Polsce nie znajdę dobrego egzemplarza. Dodam że koniecznie musiał być to sedan. I tak koniec końców znalazłem Mazdę w moim rodzinnym mieście. Zaledwie 500m dalej od mojego domu.
Mazda GG 1.8 120 KM Sedan Exclusive
Rok produkcji: 2006
Przebieg: 188 tys.
Jeżeli chodzi o wyposażenie to doskonale je znacie.
Pomysły są. Gorzej będzie z wykonaniem. Póki co kończę studia, mam trochę na głowie. A najgorsze jest to, że nie mam miejsca gdzie bym mógł poszperać w samochodzie.
Potwierdzajac moje słowa. Już na drugi dzień niestety zerwalem klar z maski. Nie byłem świadom tak miękkiego lakieru.
I nie było to tylko jedno miejsce. Ale na zdjęciu nie widać. Nie mogłem z tym żyć. I jeszcze w tym samym tygodniu maska była polakierowana.
Nigdy nie uszkodziłem żadnego z prowadzonych samochodów. Mazda po miesiącu uderzyłem tyłem w słupek na parkingu ale na szczęście nic się nie stało. Zaczynam się zastanawiać czy to jakaś klątwa ciąży nad samochodem...
Póki co chcę się skupić nad technicznym aspektem.
W ciągu najbliższej wiosny/lata chciałbym:
-Wymienić żarówki podsufitka, bagażnik, drzwi oraz dodać nowe LEDy na nogi
-Wygłuszyć wnętrze
-Zmienić tarczę na perforowane
-Zmienić klocki
-Pomalować zaciski, niebieskie
-Zaimpregnować podwozie. Było impregnowane 2 razy za czasów ASO.
Plany na przyszłość:
– Nowe 18' felgi w kolorze ciemnym, lecz nie czarnym.
– Nowe lampy przednie i tylne – chciałbym coś w połączeniu z LED'ami ciemne wnętrza lamp.
– Obniżenie, ale ostrożne. Byle dało się pokonywać progi.
– Rozporka na kielichy w niebieskim kolorze
– Nowe laczki na lato
– Rozbudowa audio
– Okleina dachu czarny mat
– Przyciemnione szyby
– Wywalenie wszystkich srebrnych akcentów
– Lusterka oklejone czarny mat
Naprawy:
190 tys. – komplet klocków przód tył
191 tys. – Wymiana lewego łożyska KOYO
Korzystając z ostatnich promeni słońca stwierdziłem, że pomogę lakierowi na zimę.
Wyposażyłem się więc w:
Collinite 476 Kit – wosk, aplikator i mikrofibra (476kit)
Nielsen Chemicals Finesse 500ml – matowe wykończenie plastików (NCF500)
Shiny Garage Orange Car Shampoo 500ml – ekonomiczny, skuteczny, mocno pieniący się szampon (SGOCS500)
ValetPro Clay Bar 100g – glinka czyszcząca (VPCB100G)
MAC-Prickbort 124 1L – usuwa smołę, zostawia wosk (MP124)
Tenzi Alux 1L – mocny płyn do felg
Shiny Garage Fluffy Dryer – ręcznik do osuszania (SGFD)
Nielsen Chemicals Cyclone APC 1L (NCCAPC1L)
Meguiar's Microfiber Wash Mitt (X3002)
Jak na pierwszy raz wyszło całkiem nieźle.
Rudy nalot pojawił się na tarczach po TENZInie, ale szybko zniknął.
Tyle tytułem wstępu. Nie ukrywam, że liczę na wasza pomoc/pomysly w przyszłości
Mazda GG 1.8 120 KM Sedan Exclusive
Rok produkcji: 2006
Przebieg: 188 tys.
Jeżeli chodzi o wyposażenie to doskonale je znacie.
Pomysły są. Gorzej będzie z wykonaniem. Póki co kończę studia, mam trochę na głowie. A najgorsze jest to, że nie mam miejsca gdzie bym mógł poszperać w samochodzie.
Potwierdzajac moje słowa. Już na drugi dzień niestety zerwalem klar z maski. Nie byłem świadom tak miękkiego lakieru.
I nie było to tylko jedno miejsce. Ale na zdjęciu nie widać. Nie mogłem z tym żyć. I jeszcze w tym samym tygodniu maska była polakierowana.
Nigdy nie uszkodziłem żadnego z prowadzonych samochodów. Mazda po miesiącu uderzyłem tyłem w słupek na parkingu ale na szczęście nic się nie stało. Zaczynam się zastanawiać czy to jakaś klątwa ciąży nad samochodem...
Póki co chcę się skupić nad technicznym aspektem.
W ciągu najbliższej wiosny/lata chciałbym:
-Wymienić żarówki podsufitka, bagażnik, drzwi oraz dodać nowe LEDy na nogi
-Wygłuszyć wnętrze
-Zmienić tarczę na perforowane
-Zmienić klocki
-Pomalować zaciski, niebieskie
-Zaimpregnować podwozie. Było impregnowane 2 razy za czasów ASO.
Plany na przyszłość:
– Nowe 18' felgi w kolorze ciemnym, lecz nie czarnym.
– Nowe lampy przednie i tylne – chciałbym coś w połączeniu z LED'ami ciemne wnętrza lamp.
– Obniżenie, ale ostrożne. Byle dało się pokonywać progi.
– Rozporka na kielichy w niebieskim kolorze
– Nowe laczki na lato
– Rozbudowa audio
– Okleina dachu czarny mat
– Przyciemnione szyby
– Wywalenie wszystkich srebrnych akcentów
– Lusterka oklejone czarny mat
Naprawy:
190 tys. – komplet klocków przód tył
191 tys. – Wymiana lewego łożyska KOYO
Korzystając z ostatnich promeni słońca stwierdziłem, że pomogę lakierowi na zimę.
Wyposażyłem się więc w:
Collinite 476 Kit – wosk, aplikator i mikrofibra (476kit)
Nielsen Chemicals Finesse 500ml – matowe wykończenie plastików (NCF500)
Shiny Garage Orange Car Shampoo 500ml – ekonomiczny, skuteczny, mocno pieniący się szampon (SGOCS500)
ValetPro Clay Bar 100g – glinka czyszcząca (VPCB100G)
MAC-Prickbort 124 1L – usuwa smołę, zostawia wosk (MP124)
Tenzi Alux 1L – mocny płyn do felg
Shiny Garage Fluffy Dryer – ręcznik do osuszania (SGFD)
Nielsen Chemicals Cyclone APC 1L (NCCAPC1L)
Meguiar's Microfiber Wash Mitt (X3002)
Jak na pierwszy raz wyszło całkiem nieźle.
Rudy nalot pojawił się na tarczach po TENZInie, ale szybko zniknął.
Tyle tytułem wstępu. Nie ukrywam, że liczę na wasza pomoc/pomysly w przyszłości
Ostatnio edytowano 6 sty 2017, 20:16 przez Ventu, łącznie edytowano 3 razy
Witamy w dziale Nasze Mazdy Prosiłbym dodać zdjęcia na serwer MS, aby nie zniknęły w przyszłości (opis jak to zrobić pod linkiem viewtopic.php?f=321&t=177089).
Ładna sztuka Ja też przez dłuższy czas poszukiwałem Mazdy na otomoto i allegro, a okazało się, że ładna sztuka była niedaleko mojej miejscowości
Teraz pozostaje tylko dbać o nią i realizować pomysły.
Życzę powodzenia i bezawaryjności
Teraz pozostaje tylko dbać o nią i realizować pomysły.
Życzę powodzenia i bezawaryjności
Kolor!
Szerokości.
Szerokości.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Dobry początek działalności i dobre plany, powodzenia kolorek fajny, a i ładnie się błyszczy.
-
makmarc
No kolorek pierwsza klasa
Białe 18' jak najbardziej pod ten kolor
Często trzeba czyscic ale warto
Ja tez nie byłem zwolennikiem obniżenia przez długie lata.
Ale po 3 cm na Eibachach będzie jak znalazl.
A jezdzi się o wiele lepiej i jeszcze jak jest rozpórka to auto jest o wiele bardziej posłuszne.
Dbaj i wal kilometry
Szerokości I bezawaryjności
Białe 18' jak najbardziej pod ten kolor
Często trzeba czyscic ale warto
Ja tez nie byłem zwolennikiem obniżenia przez długie lata.
Ale po 3 cm na Eibachach będzie jak znalazl.
A jezdzi się o wiele lepiej i jeszcze jak jest rozpórka to auto jest o wiele bardziej posłuszne.
Dbaj i wal kilometry
Szerokości I bezawaryjności
Nightfallówna
Nightfall napisał(a):Ja tez nie byłem zwolennikiem obniżenia przez długie lata.
Ale po 3 cm na Eibachach będzie jak znalazl.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Kolorek bardzo ładny Szerokości i bezawaryjności
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Tu jest co modzić A jeśli chodzi o obniżenie, razem z rozpórką, prowadzi się dużo lepiej. Auto jest pewniejsze w zakrętach.
P.S Coś jeszcze planujesz modzić oprócz tego co już wymieniłeś ?
P.S Coś jeszcze planujesz modzić oprócz tego co już wymieniłeś ?
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Szczerze mówiąc póki co nie myślałem "dalej". Z rzeczami które wymieniłem nie będzie mi łatwo. Dla was wymiana żarówki może być śmieszna, a co ja się z tym namęczyłem. Chodzi o to, że jestem totalnie zielony jeżeli chodzi mechanikę pojazdów. Już widzę, jak wygłuszam wnętrze. Ściągać te wszystkie plastiki tak, żeby nie połamać
Przejrzałem prawie wszystkie tematy szóstek. To co robicie z samochodami to... Jestem pełen podziwu.
Myślałem o układzie wydechowym. Ale to plan na później.
W mojej wersji jest trochę "słaby" rura jest gięta w stronę ziemi.
Zauważyłem, że zderzak jest przygotowany na dwie rury wychodzące prosto spod samochodu.
Fajnie to wygląda takie dwie chromowane końcówki.
Ale najpierw muszę się zająć tym co napisałem
Przejrzałem prawie wszystkie tematy szóstek. To co robicie z samochodami to... Jestem pełen podziwu.
Myślałem o układzie wydechowym. Ale to plan na później.
W mojej wersji jest trochę "słaby" rura jest gięta w stronę ziemi.
Zauważyłem, że zderzak jest przygotowany na dwie rury wychodzące prosto spod samochodu.
Fajnie to wygląda takie dwie chromowane końcówki.
Ale najpierw muszę się zająć tym co napisałem
Ventu napisał(a):W mojej wersji jest trochę "słaby" rura jest gięta w stronę ziemi.
Zauważyłem, że zderzak jest przygotowany na dwie rury wychodzące prosto spod samochodu.
Fajnie to wygląda takie dwie chromowane końcówki.
Nie baw się w końcówki tylko od razu zakładaj całą puche. Ja u siebie miałem końcówkę i nic mi to w sumie nie dało po za brzydkim wyglądam, bo gość, który mi to robił był chyba niewidomy. Założyłem puszkę i od razu ładniej wygląda i dźwięk się poprawił. W najbliższym czasie mam zamiar wpakować sobie drugą
Ventu napisał(a):Przejrzałem prawie wszystkie tematy szóstek. To co robicie z samochodami to... Jestem pełen podziwu.
Co racja to racja, szóstki są od pucowania się, więc jeśli nie czujesz takiej potrzeby i nie chcesz tym nasiąknąć zapraszamy do trójek..a nie, sorry tam również na to chorują
A na poważnie fajna sztuka, z pewnością koledzy tutaj pomogą obrać słuszny kierunek rozwoju auta.
Trzymam kciuki, aby wszystko szło po myśli.
mateusz_kd napisał(a):Nie baw się w końcówki tylko od razu zakładaj całą puche.
Jeżeli to rasowy dźwięk ma być głównym wyznacznikiem tego moda to faktycznie tak należałoby zrobić.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2295 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Ventu napisał(a): Już widzę, jak wygłuszam wnętrze. Ściągać te wszystkie plastiki tak, żeby nie połamać
Nie ma się czego bać...jedynie co można połamać to spinki które są w śmiesznej cenie...
A używane plastiki w razie jakiegoś przypadkowego zniszczenia tez Cię nie zrujnują...
jachu36 napisał(a):Ventu napisał(a): Już widzę, jak wygłuszam wnętrze. Ściągać te wszystkie plastiki tak, żeby nie połamać
Nie ma się czego bać...jedynie co można połamać to spinki które są w śmiesznej cenie...
A używane plastiki w razie jakiegoś przypadkowego zniszczenia tez Cię nie zrujnują...
To mnie pocieszyłeś
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości