Żarówki – typy, opinie, testy
- Od: 17 paź 2008, 20:03
- Posty: 9
- Skąd: Tomaszów Maz.
- Auto: 1.6 16V Sport
Jak już to takie 4300k: https://www.aliexpress.com/item/–/32818088440.html lub takie 6000k: https://www.aliexpress.com/item/–/32804936952.html
Jednak pamiętaj, że żarówki LEDowe nie posiadają homologacji.
Jednak pamiętaj, że żarówki LEDowe nie posiadają homologacji.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
adama35 napisał(a):A co myślicie o takim czymś
http://allegro.pl/h7-4300k-zestaw-zarow ... 65197.html
Ja myśle, że zamiast się wygłupiać, kupować chińskie gó wno bez homologacji to mógłbyś pójść do sklepu i kupić normalne cywilizowane żarówki do tego twojego wehikułu "jeden_sześć szesnaście fau sport" zamiast robić z auta coś, czym nie jest.
Zgadzam się z CLAU u mnie poprzedni właściciel zamontował sobie chińskie LED-y z aliexpress i objaw był taki że gdy odpalałam auto one przez pare sekund potrafiły strasznie migać, w końcu wywaliłam je i zamontowałam normalne takie jakie powinny być. Chińskie żarówki nie zrobią z tego auta nie wiem co. A miałam dokładnie takie zamontowane
-
malina323c
Nie wrzucajmy wszystkich ledów do jednego worka.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mr_Bartek napisał(a):Nie wrzucajmy wszystkich ledów do jednego worka.
Możesz polecić jakieś normalne, dobre jakościowo ledy na H4/H1/H7 od Philipsa, Helli, Boscha etc? No właśnie, nie ma takich. Jest tylko chińskie szambo dla janusztuningowców.
Bo nie mają homologacji. Sam dobrze wiesz, że H w Hx oznacza halogen więc nie może mieć homologacji. Co nie zmienia faktu, że jak zrobi się to z głową to można uzyskać bardzo dobre efekty.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Miałeś w rękach rozebrany reflektor z fabrycznymi ledami aby zobaczyć jak jest zbudowany? To nie jest kwestia zrobienia czegoś z głową bo żadna szanująca się firma nie robi takich cyrków aby podolepiać ledy do trzonu H4 i udawać, że ma się dobrą żarówkę o dobrej geometrii snopu światła. Nikt tak się nie wygłupia oprócz chińskich sklejaczy, którzy robią to aby trzepać kaskę na motoryzacyjnych januszach i sebixach.
Gdzie te chińskie wielkie i znane firmy z zaawansowanym działem R&D, który ma pojęcie o oświetleniu, fizyce i optyce? A sorry, przecież nie ma takich. No ale co ja mogę wiedzieć, przecież jakiś chińczyk z aliexpress, który ma certyfikat innego chinczyka to solidna firma i nie klei tego na kolanie aby trzepac kaske na frajerach. Bo dla takich ludzi są te miernej jakości oblepione ledami trzonki robione na szybko na kolanie, bez odpowiedniego chłodzenia, bez regulatorów napięcia i dodatkowej elektroniki.
Gdzie te chińskie wielkie i znane firmy z zaawansowanym działem R&D, który ma pojęcie o oświetleniu, fizyce i optyce? A sorry, przecież nie ma takich. No ale co ja mogę wiedzieć, przecież jakiś chińczyk z aliexpress, który ma certyfikat innego chinczyka to solidna firma i nie klei tego na kolanie aby trzepac kaske na frajerach. Bo dla takich ludzi są te miernej jakości oblepione ledami trzonki robione na szybko na kolanie, bez odpowiedniego chłodzenia, bez regulatorów napięcia i dodatkowej elektroniki.
Widzę prowadzisz dyskusję czysto teoretyczną bo pewnie nigdy w ręku sprzętu z Chin nie miałeś. Osobiście od kiedy zacząłem kupować LEDy na bazie Cree to nie mam problemów – czy to do wnętrza, podświetlenia tablicy lub bagażnika. Jedynie postojowe mam od jakiejś bardziej znanej firmy, Osram – klik. Na żywo widziałem LEDy w soczewce halogenowej oraz jest tu parę osób na forum, które też mają zamontowane i sobie chwalą – klik. W tej chwili jako mijania/długich używam zestawu soczewek Morimoto Mini H1 6.0 bi-ksenon oraz palników Morimoto XB35 5500k H1. Zestaw sobie bardzo chwalę bo już działa w aucie długi czas i zero problemów ale myślę o zmianie na LED ze względu na mniejsze proporcje dzięki czemu można upchnąć cały zestaw w lampie. Jak już zbuduję swój kolejny zestaw lamp i trafi się okazja to chętnie się z Tobą umówię i sam ocenisz jak to wypada na żywo.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Zajmuje się importem z Azji zawodowo wiec nie trafiłeś. I dokładnie potwierdziłes to co napisalem. Czy miałeś kiedyś rozebraną w rękach przetwornice HV Helli albo Valeo? Porównywales ja z chinczykiem? Podajesz za przyklad Zenony za 200zl uznanej firmy takeshi kicimizajawa. Ludzie sobie chwala tak samo jak chwalili sobie zenony z allegro 5 lat temu. Tak samo jak janusz bedzie chwalil spoiler od F1 doklejony do Matiza. I pewnie jego koledzy z bloku rowniez. Tylko, ze to nie stwierdza automatycznie, ze te ledowe ulepy sa dobre. Bo nie sa. Ale robia wrazenie na takich jak ty, ktorzy tanim kosztem probuja przeksztalcac stare samochody w namiastke premium. Zamiast korzystac z rozwiazania OEM i wymienic caly reflektor na fabryczny ksenonowy to uprawiacie allegrowe druciarstwo za 200zl na wypasionych zestawach HID-LUX czy innej renomowanej chinskiej marki zlokalizowanej na bazarze w Shenzen.
To może wreszcie jakieś fakty zamiast ogólników? Pokaż różnicę między tymi przetwornicami proszę. Może się czegoś nauczę i zmienię zdanie. Bo to, że Chińczyk zły, Polak Janusz i wszystko co z Chin to syf już piszesz po raz czwarty, a przykładów i porównań brak.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Ale to nie ma żadnego sensu aby specjalnie dla ciebie nagle rzucał wszystko i robił fotostory. Bo niby co to da, jak zobaczysz budowe przetwornicy od wewnątrz, zastosowane komponenty i jakość wykonania? dalej będziesz twierdził, że zenon za 200zł to bardzo fajna rzecz i ty akurat nie masz problemow. I ja cie niczym nie przekonam tak czy siak no bo kto zapłaci 250zł za oryginalny żarnik D2S 1 sztukę jak za dwie stówki może mieć zenony. Cena czyni cuda i to, że chinczycy nie spełniają norm a ich tanie elektryczne urządzenia bez zabezpieczeń mogą powodować prawdopodobne niebezpieczeństwo to jest kwestia marginalna i nigdy nie wygra z argumentem ceny skoro ty i tak planujesz pojsc jeszcze krok dalej i ladowac LEDy H4 czy tam H1. To jest brak wyobrazni i zupelnie nie widze sensu aby poswiecic sporo czasu na przygotowanie artykulu skoro tobie pasuje tak jak jest i sam z siebie nie jestes w stanie zrozumiec jakichs prostych mechanizmow rynkowych majacych zastosowanie przy sprzedazy taniego szmelcu na allegro. Gdyby ciebie to faktycznie interesowalo chociazby w najmniejszym stopniu to juz 3 posty temu znalazlbys zdjecia przetwornic w google grafika i mogl sam wyciagnac wnioski. To samo z budowy żarników.
Czyli nadal brak konkretów. Z mojej strony EoT.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki