Strona 1 z 1

Stosowanie czesci zamiennych firmy Hart

PostNapisane: 10 mar 2009, 21:34
przez MAZDO- MANIA
witam!!!
czy ktos stosowal czesci tej firmy np jak:tarcze,klocki,szczeki,sprzegla

PostNapisane: 11 mar 2009, 20:12
przez liberum
Moje osobiste doświadczenia nie są najlepsze, kiedyś miałem założone tarcze tej firmy w Oplu Corsie B. Oczywiście skusiła mnie cena, pech chciał a raczej szczęście że po kilku miesiącach musiałem wymienić łożysko w kole. Ściągając tarcze zauważyłem "ryski" jak się później okazało były to pęknięcia, całe szczęści że łożysko mi siadło, bo strach pomyśleć co by było jakby rozleciała się podczas hamowania.

PostNapisane: 13 mar 2009, 15:16
przez JanuszM
MAZDO- MANIA Stosowałem kiedyś osłony przegubów tej firmy – wytrzymały 2 lub 3 miesiące i popękały (miały dziury jak stare osłony). Omijam tę firmę szerokim łukiem.

PostNapisane: 13 mar 2009, 21:00
przez Brat Italiano
Napiszę coś na przykładzie ,,,

Kupuje końcówkę Harta za 30 zł ,,śmigam 2 lata kupuje znowu śmigam dwa lata sprzedaje auto ,,straciłem 60 zł ....

Kupuje końcówke Lemfordera trace 120 zł śmigam 4 lata sprzedaje auto stracilem 120 zl,,,

To jedno a drugie to to że nieraz spotkałem się z tym że sypały się części z najwyższej półki cenowej :P Więc nie zawsze jest sens pokować sę w najdroższe częsci

Żadne testy wytrzymałościowe części nie uwzględniają jakości polskich dróg :D :D

Re: Stosowanie czesci zamiennych firmy Hart

PostNapisane: 14 mar 2009, 04:15
przez ROBIN HOOD
MAZDO- MANIA napisał(a):witam!!!
czy ktos stosowal czesci tej firmy np jak:tarcze,klocki,szczeki,sprzegla


odpuść sobie czysta hińszczyzna i jeżeli ci ktoś mówi że jest inaczej wal go w twarz

JanuszM napisał(a):MAZDO- MANIA Stosowałem kiedyś osłony przegubów tej firmy – wytrzymały 2 lub 3 miesiące i popękały (miały dziury jak stare osłony). Omijam tę firmę szerokim łukiem.


te osłony leżą na półce i już są popękane

PostNapisane: 14 mar 2009, 13:25
przez Yooziu
wnioskujac po wypowiedziach kolegi ROBIN HOOD w czesci zaopatrujesz sie tylko w serwisie skoro tak gardzisz chinszczyzna, wez po uwage ze te super marki i orgyinaly tez sa robione w korei czy chinach, wiec to ze cos jest z chin czy innego tajwanu jeszcze takich czesci nie dyskwalifikuje.

a co do samego harta – z jakoscia jak z jc, jedne rzeczy sluza dlugo inne sypia sie krotko po zamontowaniu, kwestia wlasnych kalkulacji na czym mozna zaoszczedzic a na czym nie warto – biorac pod uwage rowniez koszt wymiany danej czesci. w poprzedniej pracy sprzedawalismy sporo tego od filtrow przez klocki, tarcze do elementow zawieszenia i nie przypominam sobie zeby przez jakis rok czasu jak tam bylem byla jakas reklamacja na harta

PostNapisane: 14 mar 2009, 19:43
przez Brat Italiano
ROBIN HOOD napisał(a):odpuść sobie czysta hińszczyzna i jeżeli ci ktoś mówi że jest inaczej wal go w twarz

Już kiedyś to pisałem ale się powtórzę ...
Jeśli sie na czymś nie znamy nie powinniśmy zabierać głosu i wprowadzać innych w błąd :|

Yooziu napisał(a):a co do samego harta – z jakoscia jak z jc, jedne rzeczy sluza dlugo inne sypia sie krotko po zamontowaniu,


Podoba mi się wypowiedz i widać od razu konkretne podejście do tematu ....

A od siebie dodam że
dwa lata temu wymieniłem łączniki stabilizatorów [obie strony] założyłem HARTA i jeden wytrzymał rok bo w zeszłym roku go znowu wymieniłem też na HARTA a druga strona śmiga do dziś i jest nadal cichutko :]

PostNapisane: 16 mar 2009, 12:43
przez MAZDO- MANIA
DZIEKUJE LUDZISKA ZA WYPOWIEDZ!!!

Yooziu napisał(a):a co do samego harta – z jakoscia jak z jc, jedne rzeczy sluza dlugo inne sypia sie krotko po zamontowaniu, kwestia wlasnych kalkulacji na czym mozna zaoszczedzic a na czym nie warto – biorac pod uwage rowniez koszt wymiany danej czesci.


tu jest swieta racjia,jezeli chodzi np:sprzeglo to wymiany tanie nie sa,chociaz sam sobie wymieniam :) ale dla tych,ktorzy to robia w warsztatach to moz byc problem.

ogolnie staram sie trzymac zasady "taniej wychodzi zawsze drozej":) znam to na wielu swoich przykladach.

prawda jest tez taka ze mozna kupic oryginal za duzo kasy a bedzie mial wade ukryta i sie szybko dana czesc rozwali to tez czlowiek ma uraz potem do takich rzeczy,a kupi tansza i bedzie zadowolony.To tak jak z samochodem zalezy co sie trafi mialem opla,kory sie sypal to mialem do nich wstret.Kupilem Mazde,ktora smigla az milo i zaluje ze sprzedalem,kumpel kupil mazde co sie sypie i powiedzial nigdy wiecej.

no nic co do ukladu hamulcowego na przod i tyl kupilem caly zestaw firmy TRW czyli LUKAS,sprzeglo NIPPARTS sworznie wachacza YAMATO
zobaczymy jak sie sprawia,dzwonilem do wielu sprzedawcow i kazdy polecal:trw jesli chodzi o jakosc do ceny.

DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA WYPOWIEDZI W MOIM POSCIE JEZELI BY KTOS JESZCZE MIAL JAKIES UWAGI TO ZAPRASZAM DO WYPOWIEDZI.POZDRAWIAM

PostNapisane: 4 lis 2012, 16:12
przez Cerber
Brat Italiano napisał(a):
ROBIN HOOD napisał(a):dwa lata temu wymieniłem łączniki stabilizatorów [obie strony] założyłem HARTA i jeden wytrzymał rok bo w zeszłym roku go znowu wymieniłem też na HARTA a druga strona śmiga do dziś i jest nadal cichutko :]


Hmm pewnie szybciej poleciała prawa strona... to standard na naszych drogach. Prawa strona jezdni jest zazwyczaj bardziej zniszczona, jest więcej wystających czy zapadnietych studzienek itd... Także gdybyś założył nawet najlepsze markowe części to i tak prawa strona (statystycznie) wytłucze się szybciej. To się tyczy także amortyzatorów i np łożysk...

Re: Stosowanie czesci zamiennych firmy Hart

PostNapisane: 8 lut 2017, 11:39
przez Venom
Firma Hart mi osobiście kojarzy się z filtrem powietrza i kabinowym, które miałem w poprzednim samochodzie. Po krótkim czasie filtry zrobiły się mega sztywne, bardzo brudne a przede wszystkim wewnątrz auta zaczęło śmierdzieć jakimś dziwnym nieprzyjemnym zapachem. Sytuacja przestała mieć miejsce po wymianie filtra kabinowego. To był bardzo krótki okres czasu może 3 – 4 miesiące. Moim zdaniem nie jest opłacalne kupować części z tej firmy jednak piszę to tylko i wyłącznie w oparciu o doświadczenie z ich "mega fajnymi" filtrami. :)