Środki Forte – diesel, benzyna

Postprzez MaździocH » 8 paź 2015, 12:55

Przejrzałem opinie , ale konkretnej odpowiedzi na moje pytanie nie znalazłem. Chodzi mi o sam proces czyszczenia no bo wiadomo-ciecz to nie powietrze nie spręży się w cylindrze. Chciałbym porozmawiać z kimś kto już to robił i poinstruował <czytaj> , tak żeby nic nie rozpierdęczyć :D . O czyszczeniu całego układu smarowania już przeczytałem.
Początkujący
 
Od: 8 paź 2015, 11:24
Posty: 5 (1/0)
Skąd: Głogowo k/Torunia
Auto: MAZDA 3 BK 2004 1.6D/DOHC Y6

Postprzez Forte » 8 paź 2015, 13:04

Kurcze nie wiem jak na tym forum wstawić plik PDF z biuletynem technicznym Forte. Napisz do mnie na maila roman.gradkowski@forte-nwe.com , przyslę ci informacje. Link do filmu https://www.youtube.com/watch?v=5pot950b7gU
Uwaga! czyszczenie może być niebezpieczne, gdy będziesz chiał szybko to zrobić. Nasze preparaty działają wolno ale skutecznie rozpuszczając warstwa po warstwie twarde zanieczyszczenie. Dlatego nie spiesz się i koniecznie ró przerwy , takie jak na filmie. Czym przebieg czyszczenia dłużej trwa , tym lepiej i efekty beda większe. Jeżeli w kolektorze jest nagaru centymetr lub dwa , lepiej jest zdemontowac układ i wyczyścić go ręcznie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2008, 09:53
Posty: 49
Skąd: Warszawa

Postprzez MaździocH » 8 paź 2015, 13:10

poszło
Początkujący
 
Od: 8 paź 2015, 11:24
Posty: 5 (1/0)
Skąd: Głogowo k/Torunia
Auto: MAZDA 3 BK 2004 1.6D/DOHC Y6

Postprzez Majson » 17 paź 2015, 14:34

Witam serdecznie.
Co prawda temat dotyczy Corolli E12,ale też Japoniec :) Generalnie jest problem z mocą po redukcji biegów,jakby coś się przytykało, po czy za chwilę jest zryw i auto gna do przodu. Wymieniłem dwa zawory SCV na pompie. Jest lepiej, bo kiedyś zacinało się podczas przyspieszania,ale mimo wszystko problem jest nadal. Sprawdzone wszystko co możliwe na kompie. Wtryski ok ,turbo ok. EGR wyczyszczony. W trakcie zacięcia – brak ciśnienia paliwa na listwie.
Postanowiłem kupić Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner i wyczyścić cały układ. Domniemywam,że tutaj może być problem ponieważ, wymieniłem drugi raz filtr paliwa i przez jakiś czas było ok.
I teraz pytanie: czy zastosować jakieś większe stężenie preparatu np. 400ml na 1/2 baku? Czy postępować zgodnie z instrukcją? Poniżej zamieszczam filmik, na którym widać pracę na dodatku w obiegu zamkniętym w dużym stężeniu.
https://www.youtube.com/watch?v=3nyEoe9LZVY

Z góry dzięki za info.
Majson
 

Postprzez ogien82 » 18 paź 2015, 09:23

Majson napisał(a):czy zastosować jakieś większe stężenie preparatu np. 400ml na 1/2 baku?


Kolego, możesz tak zrobić, ale najlepszy efekt uzyskasz jak takie paliwo z Forte wyjeździsz gdzieś w trasie, 200-300km, ponieważ wtedy masz wyższe i stałe obroty silnika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 08:29
Posty: 273
Skąd: Poznań
Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE

Postprzez AndrejG » 9 lis 2015, 13:41

Witam,
Mam pytanie do kolegi Ogień82 – czy preparat można dodać do paliwa
w moim cx-7 z silnikiem 2,2 z adblue ?
Początkujący
 
Od: 6 paź 2012, 19:30
Posty: 15
Auto: Cx-7 2,2 cdvi 2010r

Postprzez ogien82 » 9 lis 2015, 14:17

AndrejG napisał(a):Mam pytanie do kolegi Ogień82

Witam
Nie ma problemu, możesz zastosować jak najbardziej preparat Forte do diesla :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 08:29
Posty: 273
Skąd: Poznań
Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE

Postprzez AndrejG » 9 lis 2015, 18:09

Dokładniej mówiąc chodziło mi o to, że mam u siebie adblue i czy nie pojawi się jakiś problem przy spalaniu tego płynu w połączeniu z pozostałościami po spalaniu Forte
Początkujący
 
Od: 6 paź 2012, 19:30
Posty: 15
Auto: Cx-7 2,2 cdvi 2010r

Postprzez ogien82 » 10 lis 2015, 07:27

Jak pisałem post wyżej, nic się nie stanie, można spokojnie zastosować preparat Forte
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 08:29
Posty: 273
Skąd: Poznań
Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE

Postprzez Dexter89 » 26 lis 2015, 12:55

Dziś dotarło do mnie Forte :) , ogien82 już zadbał o to by szybko i sprawnie to przebiegło i wielkie dzięki za to. Poczekam aż wypale kocioł do pusta i wtedy będę testował magiczny środek :D bo póki co mam wlane Skydd Diesel i nie chciałbym robić miksturki niepotrzebnie. Madzia ma już prawie 350 tys. ;P także myślę że dobrze jej to zrobi, choć wcale nie narzekam na motor
Początkujący
 
Od: 22 lis 2015, 12:44
Posty: 1
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 1999 r.

Postprzez ogien82 » 26 lis 2015, 21:59

Dexter89 napisał(a):ogien82 już zadbał o to by szybko i sprawnie to przebiegło i wielkie dzięki za to.


Dzięki Dexter89 :) mimo tylu lat, nic się nie zmieniło, zawsze jest szybko i profesjonalnie... hehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 08:29
Posty: 273
Skąd: Poznań
Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE

Postprzez hip » 9 gru 2015, 21:32

Dziś dostałem pudełko po butach :) a w sirodku FORTE ADVANCED DIESEL FUEL CONDITIONER oraz FORTE DIESEL TURBO CLEANER. Teraz 2 etap wlać do zbiornika uzupełniajac do pełna ropą i czekać na efekt. Zdam relacje czy coś się zmjeniło. A jeszcze takie małe ptytnko, w zbiorniku mam teraz tak 1/4 paliwa, czy moge wlać już teraz czy odczekać jak cie zpali rezerwa ? A jeśli chodzi o kontakt i realizacje zamówienia wszysko <spoko> polecam <ok>
hip
 

Postprzez ogien82 » 10 gru 2015, 07:26

hip, dzięki :)
Wlewasz teraz do zbiornika dwie butle, resztę uzupełniasz paliwem i na takim paliwie polataj gdzieś w trasie, np. 200-300km, postaraj się wyjeździć takie paliwo do zapalenia się rezerwy i to wszystko.

Kiedyś Forte wysyłałem w kopertach bąbelkowych, ale nie było to pewne zabezpieczenie na czas transportu, dlatego teraz Forte wysyłam w kartonikach po butach :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 08:29
Posty: 273
Skąd: Poznań
Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE

Postprzez qzym » 19 gru 2015, 21:24

Dzięki Dawid- jesteś faktycznie ogień!!!
Szybko, bezproblemowo!!!!
Forte zalany :–))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2008, 13:04
Posty: 217 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda CX-3 Skyenergy, 2,0 AWD

Postprzez ogien82 » 29 gru 2015, 13:43

qzym napisał(a):Dzięki Dawid- jesteś faktycznie ogień!!!

Nie ma problemu, miło było Cię zobaczyć :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 08:29
Posty: 273
Skąd: Poznań
Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE

Postprzez VDR » 29 gru 2015, 14:04

@ogien82 Czy do Mazdy 3 BL 1.6 benzyna z przebiegiem 45k stosować jakiś środek Forte jeśli tak to jaki?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 gru 2015, 13:16
Posty: 16 (1/0)
Skąd: Luboń
Auto: Mazda3 2013 BL
1.6l, 113,7KM Z6-VE

Postprzez ogien82 » 30 gru 2015, 12:38

VDR napisał(a):@ogien82 Czy do Mazdy 3 BL 1.6 benzyna z przebiegiem 45k stosować jakiś środek Forte jeśli tak to jaki?

Możesz zastosować dwa środki jednocześnie, tj.:
Forte Fuel System Cleaner
Forte Gas Treatment
Dodatkowe info, proszę o wiadomość na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 08:29
Posty: 273
Skąd: Poznań
Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE

Postprzez qzym » 30 gru 2015, 20:07

Czy ktoś z forumowiczów czyścił układ- jak w tym filmiku??

https://www.youtube.com/watch?v=3nyEoe9LZVY



Jakieś uwagi, spostrzeżenia, rady???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2008, 13:04
Posty: 217 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda CX-3 Skyenergy, 2,0 AWD

Postprzez tomek670 » 24 cze 2016, 08:09

Witam,

pacjentem jest Kia Sportage 2.0 CRDI VGT rok 2007 , przebieg 160tys km
Objawy: czasami przy dłuższej wyrównanej jeździe blokuje się sterowanie turbiną VGT. Podczas normalnej jazdy Boost wynosi 1,5 , przy zablokowaniu dochodzi do 0,2 .
Podejrzewam
1. albo zabrudzony układ zmiany geometrii przy turbinie
2. albo problem z podciśnieniem, elektrozaworem, inne poza turbiną

Jak proponujecie w tej sytuacji zastosować środek FORTE DIESEL TURBO CLEANER – leczniczo czy na razie profilaktycznie?

Czy ktoś mógłby opisać przypadek wyczyszczenia turbiny VGT powyższym środkiem?

ogien82 – proszę o aktualny cennik na priv
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 20:55
Posty: 200 (1/3)
Skąd: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 Turbo 2008r

Postprzez ogien82 » 24 cze 2016, 08:42

tomek670
Powinieneś zastosować jednocześnie dwa środki:
FORTE DIESEL TURBO CLEANER
oraz
FORTE ADVANCED DIESEL FUEL CONDITIONER
Paliwo z taką mieszanką wyjeździj gdzieś w trasie np. 200-300km
Na PW wysłałem Ci info co i jak :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 08:29
Posty: 273
Skąd: Poznań
Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki