Forte napisał(a):Najlepiej zastosowac wszystko na raz. Preparaty ze soba współpracują i np. żeby skutecznie odblokowac pierścienie uszczelniające i , żeby odzyskać utraconą kompresję i moc , nalezy jednocześnie czyścić rowki i pierścienie od góry (Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner) i od dołu (Forte Motor Flush). Jeżeli silnik nigdy nie był czyszczony od strony układu smarowania , nalezy wlać do brudnego oleju 2 x Forte Motor Flush i oczyszczać go na wolnych obrotach przez godzine , przegazowując co 5 min. Następnie wylać brudny olej z zanieczyszczeniami i Forte Motor Flush, wymienić filtr i wlać czysty olej co czystego silnika. W związku z tym że olej czyszczący Forte Motor Flush ma konsystencję wody, jest zdolny do pochłonięcia i rozpuszczenia pozostałości starego oleju. Normalnie bez oczyszczania pozostaje w układzie ok 15% starego oleju w silniku.
Źle się wyraziłem
Mam 2x Forte Gas Treatment i teraz pytanie- najpierw operacja od strony paliwa i później wymiana oleju, czy najpierw wymiana oleju (z płukaniem itd.) i następnie działanie z Forte Gas Treatment?