Kable WN – które lepsze ?

Postprzez lukaszek323f » 4 maja 2008, 22:27

Mazde kupiłem rok temu no a raczej nikt nie zmieniał przewodów WN od nowosci, możecie mi powiedzieć, czy w moim np przypadku po zalozeniu nowych przewódów WN NGK odczuje jakąs róznice w przyspieszeniu powiedzmy w kulturze pracy silnika ? Powiedziano mi żeby sprawdzic na zimnym silniku. W nocy podniesc maskę i sprawdzic czy gdzies pomiedzy przewodami WN nie widac iskry itd posłuchałem sie zrobiłem tak no ale nic nie zauwazyłem wszystko jakby cacy...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 14:01
Posty: 595
Skąd: LUBLIN
Auto: Była 323f BG,323f Sportive
Obecnie BMW E60 530D

Postprzez XsiX » 9 cze 2008, 11:41

qbass napisał(a):Jakby komuś przyszło do głowy kupować przewody SENTECH

mam od 3 lat i nic sie nie dzieje :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez LoboAlien » 9 cze 2008, 21:09

Przewody NGK niebieskie do efki kosztowaly mnie 135 zl swiece V-line nr 14 koszt 52 zl wiec sadze ze nie oplacalo mi sie kupowac sentechów za 100
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2006, 13:14
Posty: 450
Skąd: Wałbrzych
Auto: Była Mazda 323F 1.8 16V LPG BRC
Był Nissan Primera P12 1.8 LPG BRC
Jest .....

Postprzez Lukano » 9 cze 2008, 21:16

A ja dzisiaj na allegro za swiece NGK zaplacilem 38 zlotych. jak przyjda zobaczymy czy bedzie lepiej.
Przewody niedawno NGk 195 zeta w carspeedzie.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez howk » 26 lip 2008, 00:23

Domal napisał(a):Witam ja mam kłopot szkoda mi kasy na ngk i zastanawiam się nad przewodami wn do mojej mazdy a chodzi mi o seiwy albo sakura...???co myslicie o nich.. :D

Ja osobiscie bardzo polecam kable SEIWA. Wiekszosc wlascicieli Mitsubishi Eclipse na takich jezdzi, ja lepszych w zyciu nie mialem. Polecam! Do tego swiczki NGK i smigac. Mialem w miare nowe kable innej firmy, auto mialo nierowne obroty po wymianie na SEIWE – bajka!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2008, 00:08
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: GF 626D,Eclipse 93, Corolla 99

Postprzez jazzzy » 7 sie 2008, 00:07

XsiX napisał(a):
qbass napisał(a):Jakby komuś przyszło do głowy kupować przewody SENTECH

mam od 3 lat i nic sie nie dzieje :P


ja juz chyba pisalem o Sentechu ale sie powtorze, nie nadaja sie na pewno do swiec NGK w 626 GD gdyz nie maja jakiejs tam sprezynki i po prostu same schodza ze swiec, totalna porazka, mialem przez to przygody na autostradzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez magicadm » 12 wrz 2008, 23:25

blekk napisał(a):co mozecie polecic dobrego

Janmor, NGK itp :)
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez magicadm » 13 wrz 2008, 22:13

Niepotrzebnie komplikujecie sobie życie :)
Kabel skląda się z końcówek – bardzo standardowych i typowych dla silników japońskich DOHC i odpowiedniej długości przewodu – więc jeżeli cokolwiek pasuje lub ma troszkę dł€ższą długość – nie ma problemu :)

PS
W Janmorze dorabiają każde przewody – trzeba tylko podać typy złącz – fotki mile widziane i długości :)

Ceny nie pamiętam
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez klub3 » 26 wrz 2008, 18:43

Witam.

A ja dalej śmigam na przewodach WN marki Tesla. Koszt 128 zeta. Minął kolejny rok i wszystko OK. Polecam.

Ostatnio na temat tych przewodów wypowiadałem się w styczniu 2007 roku.
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 16:05
Posty: 125
Auto: dawniej – dwie zielone 626, GE – obecnie OMEGA MV6 – tez zielona

Postprzez pafkas » 29 paź 2008, 14:37

Witam

Co do przewodów WN do 626 GF, NGK oferuje typ RC-ZX49. Sprawdziłem u przedstawiciela i właśnie je zamówiłem. Po montażu podzielę się opinią.
pafkas
 

Postprzez luksz » 22 lis 2008, 16:33

Witam właśnie kupiłem kabelki WN firmy BOSCH B966 do xedosa 2.0 V6 24V 144 KM i jak się okazuje to nie pasują.Stare kable mają długości ok. 119 , 109 , 111 , 64 , 41 , 30 cm a te są dłuższe i to co najmniej o 10 cm.Poza tym gdy wtykam kable do aparatu zapłonowego wchodzą za luźno i same za chwilę się wysuwają do góry.Jakie mam kupić te kable bo te chyba bede zmuszony zwrócić?.Z góry dzięki za pomoc.
Poniżej zamieszczam linki do zdjęć tych kabli

http://img167.imageshack.us/my.php?imag ... 102na2.jpg
http://img220.imageshack.us/my.php?imag ... 103pf0.jpg
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2008, 19:01
Posty: 7

Postprzez domingez » 27 lis 2008, 08:17

Polecam przewody BERU. Idą na pierwszy montaż m.in. w mercedesie. Znakomita jakość. Używałem, używam i zero jakichkolwiek przebić, iskier itd.
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2008, 14:48
Posty: 112
Skąd: łódzkie
Auto: 626 2.0 16v FS 1998 kombi

Postprzez Beny » 27 lis 2008, 16:21

luksz napisał(a):Witam właśnie kupiłem kabelki WN firmy BOSCH B966 do xedosa 2.0 V6 24V 144 KM i jak się okazuje to nie pasują

kup Ngk i beda pasowac.Najtansze znajdziesz w www.carspeed.pl
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez blackspider » 14 gru 2008, 01:53

Ja testowalem zarowno Senteche, Boscha i NGK. Sentech lipne wykonanie koncówki przewodow potrafily zostac w kopulce, w przypadku Boscha wynikl problem z dlugoscia przewodow z tego co pamietam to 2 byly za krotkie i musialy isc na skroty przez kolektor. Obecnie smigam na NGK jak an razie 20tys i nie ma problemu
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 gru 2008, 11:31
Posty: 18
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Ford Probe 2.5V6 KLZE

Postprzez mirek323F » 23 sty 2009, 23:58

Mam kabelki NGK mają tylko rok i przejechane 20tys km, kupione za 200zł
Sprawdziłem i moje kable świecą – przeskakują ładunki na pokrywe silnika i miedzy przewodami. Szukam nowych i nie wiem czy nie będą to jednak Ori.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2007, 16:24
Posty: 373
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: MAZDA 6 GJ 2.5 2016
MAZDA 6 GH 2.0 2009 MAZDA 323F BA 1.5 1996

Postprzez Hugo » 10 mar 2009, 01:08

Grzybek Nipparts jest OK.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez Hower » 1 kwi 2009, 21:24

Wylazłem przed chwilą z garażu. Wymieniłem przewody WN na Championy, koszt 80zł, zobaczymy. Wkręca się lepiej na obroty to napewno.
Zaglądałem też pod kopułkę, bynajmniej nie swoją :)
Powiedzcie mi jak zdemontować palec aparatu zapłonowego w silniku B3. Dodam, że aparat jest mitsubishi.
Początkujący
 
Od: 6 lip 2008, 11:04
Posty: 12
Auto: 323P (BA) 1.3 r.97

Postprzez palavos » 2 kwi 2009, 11:10

witam szukam kabli do Mazdy 626 1.8 rocznik 99

niestety w sklepach nie sa stanie zamówic NGK ?

To co znalazłem to Janmor, Santech, JC Auto, Nipart i JPN

O wiekszości przewodów już coś wiem
I po tym co poczytałem to chyba jestem w stanie zaryzykowac Janmar.
Mało było o nipart – sa droższe bo za ok 250 zł (Janmar to 170)

Nie znalazłem nic na temat JPN czy to może jest to samo co Japan?
palavos
 

Postprzez jazzzy » 2 kwi 2009, 16:46

jakby ktos szukal to kupilem SEIWA do GD 2.0i za 75zl – powaga
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez ralf8484 » 10 maja 2009, 18:28

ja mam seiwa przewody od ponad roku i są ok dałem za nie coś koło 100 zł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2008, 19:43
Posty: 133
Auto: była 323f jest avensis

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki