Strona 3 z 5

PostNapisane: 18 sie 2008, 22:45
przez MariuS
a co z tymi Brisk? bo juz tu na forum spotkalem sie i z wypowiedziami, ze one są jak magnetyzery i z wypowiedziami ż elepsze od NGK. Najlepiej jakby wypowiedzieli sie posiadacze tych świec. a gdzie mozna dostać te Beru Palkerson? Pierwsze wogóle o nich słysze ale mozna spróbować skoro mówisz, ze u Ciebie rewelacyjnie.

PostNapisane: 19 sie 2008, 09:06
przez Palkerson
Beru :) mozna kupicc na allegro :) albo normalnie w sklepach motoryzacyjnych :) kosztują różnie od 9 do 14 zł za sztuke.. ale mówie .. nigdy nie miałem najmniejszego problemu z odpalaniem spalanie mam bardzo fajne i koledzy po mnie pomałpowali i też są szcześliwymi ich posiadaczami :) na allegro czasem bywają ale trzeba znaleźć takie do mazdy :)

pozdrawiam

PostNapisane: 22 sie 2008, 14:17
przez Gramlic
Palkerson: Możesz podać symbol tych świec Beru ?

PostNapisane: 28 sie 2008, 20:33
przez Piotrus
W servisie do mazdy zalecaja firme DENSO,troszke drozsze od NGK.W Polsce kupowalem za 60zl.sztuka. :)
Pozdrowionka

PostNapisane: 28 sie 2008, 23:02
przez marcos26
Piotrus :) spoxik tylko piszesz o irydowej a ja poszukuje odpowiednika zwyklej swieczki. Platynowe i irydowe producent podaje z oznaczenia jakie zaleca, o zwyklych nie ma ani slowa. A przy gaziku najbardziej wskazane sa zwykłe.

PostNapisane: 13 lis 2008, 20:48
przez migel_2006
Jak testowalem i NGK V-line I DENSO W SWOJEJ MX-3ce i zdecydowanie polecam DENSO pozdrawiam

PostNapisane: 14 lis 2008, 11:28
przez STEffAN
Do V'ki i LPG lepiej zimne Denso. W pozostałych przypadkach NGK (japońskie).
Zresztą jedne i drugie świece dobre, bierz co tańsze.

PostNapisane: 1 gru 2008, 10:58
przez JanuszM
W mojej od zakupu były świece DENSO SKJ16CR-11, ale silnik chodził jak diesel – chyba od nowości świece nie zmieniane. Przy sobocie założyłem używane NGK BKUR6ET-10 (ze Skody Felicji, po przebiegu 45 kkm), bo takie miałem pod ręką – od razu zauważalna różnica w kulturze pracy. Dziś kupię komplet NGK BKR5e-11 lub BKR6E-11 i wieczorkiem zmienię. Na NGK jeszcze się nie zawiodłem ;)

PostNapisane: 12 gru 2008, 00:37
przez Majki88
Witajcie
Ja miałem od zakupu świece NGK BKR6E-11 przejechałem na nich koło 10tyś po zakupie i założyłem te "zimniejsze" BKR5E-11 i odczułem różnicę w jeździe mazda lepiej się zbiera i łatwiej jest jej wkręcać się w obroty czuć "moc" mojego Z5 :P

PostNapisane: 12 gru 2008, 00:44
przez MariuS
ja wymieniłem moje stare(NGK) na Brisk Premium i na początku było si, ale przejechałem koło 1,5tys km i zaczęło szarpać-myślałem że to przewody a okazało się ze albo jedną świecę/albo wszystkie są hu**we, wiec teraz jeżdżę na starych spowrotem, ale muszę jakieś kupić, bo na tych starych gorzej sie zbiera i zauważalnie więcej pali. badziewie straszne ten Brisk, kupuje teraz NGK chyba

Majki88 – gdzie kupiłeś, może też tam zakupię

PostNapisane: 12 gru 2008, 09:52
przez JanuszM
mariusz_sti Na innym forum motoryzacyjnym mamy takie powiedzonko: Brisk je risk ;) Co do jakości to odradzam Briski każdemu. W poprzednim samochodzie kupiłem tej firmy świeczki na zmianę i nie dało się jeździć – zalewało świece. W ramach reklamacji dostałem drugi komplet świec, na których przejechałem jakieś 500 km – wykręciłem i do dzisiaj leżą w garażu, bo nikt ich nie chce nawet za darmo :)
A na NGK się jeszcze nie zawiodłem – teraz w sumie katuję już trzeci komplet takich świec :D

PostNapisane: 13 gru 2008, 15:19
przez MariuS
kupiłem NGK BKR6E-11 bop zimnych nie mieli na stanie, zobaczymy co się zmieni...

PostNapisane: 14 gru 2008, 01:49
przez blackspider
Ja smigam tylko na NGK mialem załozne Briski i Boscha przez pewien czas w KL i byla porażka Bosch wytrzyma 4tys a na Briskach po złozeniu nie dalo sie jezdzic

PostNapisane: 14 gru 2008, 10:21
przez MariuS
blackspider napisał(a):na Briskach po złozeniu nie dalo sie jezdzic


w z5 ten efekt był mniej więcej po 1000km, szarpie cholernie potem

PostNapisane: 7 mar 2009, 00:35
przez jazzzy
do mojego silnika pisze ze maja isc BPR6ES czyli nr.13 dlatego mam pytanie czy BPR6E nr.2 spasuja ?
bo na opakowaniu pisze (=BPR 6 ES)

PostNapisane: 12 mar 2009, 12:01
przez W_o_j_T_e_K
Ja mam u siebie NGK V-line i śmigają elegancko....... póki co :D

PostNapisane: 15 mar 2009, 17:34
przez qbus
Widzę, że wszyscy z Briskami mają jednakowe problemy w poprzednim moim aucie (Cinquecento) też zaszalałem z kupnem super hiper Brisków. Szarpało zalewało i nie miał mocy a po 1000 km już w ogóle nie odpalił wywaliłem je jak najszybciej i wróciłem do Iskry i od razu wszystko wróciło do normy. Teraz już nie bawię się w eksperymenty mam NGK i wszystko jest w jak najlepszym porządku i nie zamierzam nic kombinować.

PostNapisane: 28 gru 2009, 19:29
przez ROMAN-R87
ja polecam DENSO sa bardzo dobre i w podobnej cenie do NGK
pozdrawiam ;)

PostNapisane: 28 gru 2009, 22:11
przez Tomek6
ROMAN-R87 napisał(a):ja polecam DENSO


Również polecam Denso :)

Moje doświadczenie zarówno z NGK jak i Denso odnosi się do porównania w silnikach 2T. W wysilonych jednostkach odniosłem wrażenie, że kultura pracy wyższa była w wypadku zastosowania Denso ;)

Re: Świece zapłonowe

PostNapisane: 18 lut 2010, 18:34
przez oql
to jakie ja mam wlozyc swieczki ngk BKR5E-11 czy BKR6E-11 moje auto 323c 1,5 cat 96 rok jmzba135200356495